Niet mijn OP hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:13 schreef gianni61 het volgende:
bedankt voor de BH info. ik weet niet wat ik zonder zou moeten
Vanavond weer zum hause toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed, goed! Zo op weg naar Newcastle.
wat wil je?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om te shoppen, maar niks nodig en wat ik écht wil, is wat prijzig voor even tussendoor kopen.
Gamelaptop. En ik ben niet zielig, maar even minimaal ¤1200 uitgeven is niet handig nu.quote:
Dat wordt dus niet shoppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gamelaptop. En ik ben niet zielig, maar even minimaal ¤1200 uitgeven is niet handig nu.
Windowshoppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet shoppen.
ja, dat zijn wel investeringen waar je even over mag denken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gamelaptop. En ik ben niet zielig, maar even minimaal ¤1200 uitgeven is niet handig nu.
Oh dat wel vet jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom las ik windows shoppenquote:
Daarom. Sowieso even afwachten wat er uit de keuring/beurt komt morgen, als dat meevalt, kan de laptop ook wat eerder.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zijn wel investeringen waar je even over mag denken.
ik ben niet zo veeleisend qua laptops. heb bol.com een 2dekans laptop gekocht voor 350 euro, die eigenlijk 800 was.
geen idee waarom die zo goedkoop was, want de laptop was nog niet aangeraakt.
Wel makkelijker voor games.quote:
ah ja, daar heb ik ook net een afspraak voor gemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Sowieso even afwachten wat er uit de keuring/beurt komt morgen, als dat meevalt, kan de laptop ook wat eerder.
Ik ook niet echt, maar het blijft een gebakje van 17 jaar oud.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, daar heb ik ook net een afspraak voor gemaakt.
al verwacht ik geen rare dingen.
mijne is nu 10 jaar, maar heeft nog niet heel veel km.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het blijft een gebakje van 17 jaar oud.
Holy crap, ik heb dat hok alweer 9 8 jaar.
De vorige eigenaar reed weinig, ik rij er weinig mee. Onder de 50K in die periode.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne is nu 10 jaar, maar heeft nog niet heel veel km.
en aangezien ik nog een auto van het werk heb, maak ik er zelf ook weinig km mee.
dat is wel heel weinigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vorige eigenaar reed weinig, ik rij er weinig mee. Onder de 50K in die periode.
Ik ben er zelf niet van maar leasen geen optie?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Wij willen ook een nieuwe auto, maar de prijzen van autos zijn er niet beter op geworden zeg maar.
En specifieke wensen en zo. Automaat, caravan kunnen trekken.
Vind het nutteloos. Je betaald maar, en houdt er niks aan over. en je betaald nog hoop meer ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet van maar leasen geen optie?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vind het nutteloos. Je betaald maar, en houdt er niks aan over. en je betaald nog hoop meer ook.
En geld lenen doe ik alleen voor een huis.
Het is ook eigenlijk de moeite niet, maar eh, ik kan het betalen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel heel weinig
ik vond het al weinig dat die na 10 jaar nog onder de 100k zit
lolquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk de moeite niet, maar eh, ik kan het betalen.
Jij mag zeker ook geen prive rijden met de auto van de zaak?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lol
ja, ik zou ook prima kunnen overleven als ik mn eigen auto de deur uit zou doen, maar ik vind het wel makkelijk. en inderdaad, ik kan het hebben
nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij mag zeker ook geen prive rijden met de auto van de zaak?
Ja, ik heb ook die regeling. Tot 500km mag, en kilometer registratie bijhouden. Maar dan geen bijteling gelukkig.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee.
zou op zich wel kunnen, maar dan moet ik bijtelling gaan betalen.
en die is nog best behoorlijk geloof ik, aangezien het een diesel is.
Ik denk ook niet dat ik heel snel een andere zou kopen als deze op is. Met z'n tweeën een auto kopen, ligt meer voor de hand.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lol
ja, ik zou ook prima kunnen overleven als ik mn eigen auto de deur uit zou doen, maar ik vind het wel makkelijk. en inderdaad, ik kan het hebben
heb er wel eens over gedacht.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook die regeling. Tot 500km mag, en kilometer registratie bijhouden. Maar dan geen bijteling gelukkig.
Dat er al twee topics nodig zijn over dat non- nieuwsquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:08 schreef gianni61 het volgende:
Als ik de topics lees over NikkieTutorials, snap ik best dat mensen hier liever over zwijgen.
man man man.
3 delen al in nws. een topic in sho, meerdere in klb en ik zal vast wel al wat gesloten dingen gisteren hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat er al twee topics nodig zijn over dat non- nieuws
Oh 3 zelfs. Jemigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 delen al in nws. een topic in sho, meerdere in klb en ik zal vast wel al wat gesloten dingen gisteren hebben.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed...
Dit zegt genoeg..
Dochtertje is terug van school wil even K3 luisteren, gaat staan dansen, ik ga meedoen, en dan zegt ze...Nee papa ga jij maar zitten...
Achgos.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed...
Dit zegt genoeg..
Dochtertje is terug van school wil even K3 luisteren, gaat staan dansen, ik ga meedoen, en dan zegt ze...Nee papa ga jij maar zitten...
Lolquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed...
Dit zegt genoeg..
Jep. Nonnieuws.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:08 schreef gianni61 het volgende:
Als ik de topics lees over NikkieTutorials, snap ik best dat mensen hier liever over zwijgen.
man man man.
Phehehehequote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Goed...
Dit zegt genoeg..
dat ook, maar dat reacties zijn wel echt tenenkrommend.quote:
Veel troll ookquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook, maar dat reacties zijn wel echt tenenkrommend.
Ik heb ze niet gelezen (ben ik ook niet van plan), maar ik kan me er een voorstelling van maken. Stelletje sneuneuzen bij elkaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook, maar dat reacties zijn wel echt tenenkrommend.
Transheid bespreekbaar maken en honger in afrika oplossen!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat wil je met zo'n bericht
Dat laatste gaat sowieso niet lukkenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Transheid bespreekbaar maken en honger in afrika oplossen!
tuurlijk wel, gewoon alle afrikanen naar hier halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat sowieso niet lukken
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon alle afrikanen naar hier halen.
Met die instelling sowieso nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat sowieso niet lukken
Een fuck you uitspreken naar afpersers.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat wil je met zo'n bericht
Morgen. Eerst nog een nachtje varenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet shoppen.
Vanavond storm hier. Kan leuk worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen. Eerst nog een nachtje varen
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond storm hier. Kan leuk worden.
Ik zag windkracht 7.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heerlijk! Ooit met een zware storm naar Engeland gevaren. Ik vond het geweldig!
99% van jouw medereizigers nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heerlijk! Ooit met een zware storm naar Engeland gevaren. Ik vond het geweldig!
Hun probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
99% van jouw medereizigers niet
Hoe laat zou jouw trein vertrekken?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al twee treinen voorbij moeten laten gaan omdat mijn kaartje geldig is bij Transpennine Express en natuurlijk niet bij concurrenten LNER en CrossCountry
Over een kwartiertje. Even chillen met koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat zou jouw trein vertrekken?
In dat opzicht is het wel makkelijker hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al twee treinen voorbij moeten laten gaan omdat mijn kaartje geldig is bij Transpennine Express en natuurlijk niet bij concurrenten LNER en CrossCountry
Goed idee! Nu heb ik ook zin in koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een kwartiertje. Even chillen met koffie.
Zeker! In Dordrecht heb ik zes treinen naar Rotterdam per uur, waar ik met hetzelfde kaartje op kan springen. Hier is het echt een gekloot. En een treinkaartje op de dag van vertrek kopen is je financiële ondergangquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In dat opzicht is het wel makkelijker hier.
Is dat zoveel duurder ja?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker! In Dordrecht heb ik zes treinen naar Rotterdam per uur, waar ik met hetzelfde kaartje op kan springen. Hier is het echt een gekloot. En een treinkaartje op de dag van vertrek kopen is je financiële ondergang
Ja, dat scheelt enorm. Zelfde prijsstrategie als luchtvaartmaatschappijen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat zoveel duurder ja?
Maar koop je daar een plaatsbewijs of een vervoersbewijs?
Zit er niet wat leuks tussen voor je?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel chassidische joden wonen hier. Ik blijf maar van die pijpenkrullen zien
Fascinerend wel
Die pijpenkrullen zijn mannen hequote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit er niet wat leuks tussen voor je?
Buiten het noorden van de Britse eilanden zijn ze allemaal al weggepest uit Europa.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel chassidische joden wonen hier. Ik blijf maar van die pijpenkrullen zien
Fascinerend wel
Oh minderquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die pijpenkrullen zijn mannen he
Die vrouwen hebben al een kwartet aan kinderen maar zien eruit alsof ze zelf 15 zijn
Ja blijkbaar. Mijn vroegere Israëlische collega kon ze niet uitstaan. Relatief klein groepje maar nogal dominant, vond ze.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buiten het noorden van de Britse eilanden zijn ze allemaal al weggepest uit Europa.
Ik heb wel eens een Joodse vriendin gehad voor eventjes, die had ook pijpekrullen maar was niet gelovig, spannende wilde vrouw was dat en ze was wel trots op haar afkomst.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Mijn vroegere Israëlische collega kon ze niet uitstaan. Relatief klein groepje maar nogal dominant, vond ze.
Mijn Israëlische collega was ook seculier. Enorm tof mens! En ook trots op haar land, maar wel heel genuanceerd. Mooie gesprekken met haar gevoerdquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Joodse vriendin gehad voor eventjes, die had ook pijpekrullen maar was niet gelovig, spannende wilde vrouw was dat en ze was wel trots op haar afkomst.
Ah gossie, wel mooi dat het goede herinnering was en geen slechte.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En station Newcastle brengt een heel fijne herinnering terug aan mijn Hongaarse ex. Zo fijn dat ik er een beetje sip van word
Zéér weinig slechte herinneringen aan haarquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gossie, wel mooi dat het goede herinnering was en geen slechte.
Koesteren dan, is ook wat waard in de rugzak van het leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zéér weinig slechte herinneringen aan haar
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koesteren dan, is ook wat waard in de rugzak van het leven.
Jij hebt hiroshima 2.0 gekweekt op het toiletquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
De vet gefrituurde bara met kip van vanmiddag was erg lekker... Zit alleen nu wel op toilet, beeeeeetje teveel vet tegelijkertijd![]()
Goed verhaal weer dit
Extra tijd om te FOK!kenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
De vet gefrituurde bara met kip van vanmiddag was erg lekker... Zit alleen nu wel op toilet, beeeeeetje teveel vet tegelijkertijd![]()
Goed verhaal weer dit
poeppostquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
Goed verhaal weer dit
Betaald fokken en schijten tegelijkquote:
Echt hčquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betaald fokken en schijten tegelijk
Doe il tegenwoordig ook als ik begin met werken. Met een bak koffie even kwartier gaan schijten, fok doornemen en daarna zonder handen te wassen de keuken in duikenquote:
De tent infecteren kun je lerenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe il tegenwoordig ook als ik begin met werken. Met een bak koffie even kwartier gaan schijten, fok doornemen en daarna zonder handen te wassen de keuken in duiken
Is je trein inmiddels al aangekomen?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
A dreich day in An Caisteal Nuadh.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is je trein inmiddels al aangekomen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Sommige vrouwen hier hebben een hoog yeah but, no but, yeah but-gehalte
En jij bent tegelijk met het typen slagroom van haar aan het aflikken of zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Muis is bezig met een poging om een skagroom taart te maken. Ben benieuwd hoebgrondig we vanavobd de keuken moeten schoonmaken.
Ik was inderdaad een beetje afgeleid jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En jij bent tegelijk met het typen slagroom van haar aan het aflikken of zo?
want zoveel spelfouten heb ik jou nog nooit zien maken.
Doradequote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Zin in een visje straks maar weet nog niet welke.
Kut.quote:
aj prutquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Kut.
Migraineaanval en snipverkouden, dat is een klotecombinatie![]()
Gelukkig ben ik morgen vrij ja. Uitzieken, bijslapen, meh en hopelijk donderdag weer naar het werk
Kofe s molokomquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Putinstan weer overleefd
Hoe is het hier?
Wij mogen niet eens beffen op het werkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Lekker e-coli rondhoesten na het beffen.
Nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij mogen niet eens beffen op het werk
In de WAT nemen??!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet![]()
Dan zou ik toch maar eens en advocaat in de arm nemen. Dat is namelijk een fundamenteel mensen recht!
Je mag hem ook ergens anders nemen, maar dan heb je wel kans dat hij jou aanklaagt voor anale vernederingquote:
Jezus wat flauwquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah het zit er weer op? Is de zee niet erg ruw?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nachtje varen. Morgenochtend in IJmuiden.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah het zit er weer op? Is de zee niet erg ruw?
Liet een ex-vrouw van me ooit doen door een collega die ze piepgeilspannend vond, werden ze betrapt door de bewaking.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel ex-vrouwen heb jij?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liet een ex-vrouw van me ooit doen door een collega die ze piepgeilspannend vond, werden ze betrapt door de bewaking.
Zit je al op het bootje?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop hetMaar het zal wel meevallen.
DFDS heeft z’n Baltische personeel ingewisseld voor Aziaten. En het enige Deense zijn de Danish pastries
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je al op het bootje?
G E N O Tquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zit aan een kop koffie met rare Black Forrest Gateau. De motoren zijn zojuist gestart
Het personeel wat jij ziet wellichtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop hetMaar het zal wel meevallen.
DFDS heeft z’n Baltische personeel ingewisseld voor Aziaten. En het enige Deense zijn de Danish pastries
De officieren zullen wel Europees zijn. Maar die zie ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het personeel wat jij ziet wellicht
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liet een ex-vrouw van me ooit doen door een collega die ze piepgeilspannend vond, werden ze betrapt door de bewaking.
Flippenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het personeel wat jij ziet wellicht
Goed bezig!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zit aan een kop koffie met rare Black Forrest Gateau. De motoren zijn zojuist gestart
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:51 schreef Karzai het volgende:
Komt uit een spelletje als er weer een vietnamees uit de bosjes sprong om je te vermoorden
Dat 'aaaah' steeds overal achteraanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
‘De mijne komt uit de...’
Ah chiep.. maybe broken.. maybe some guy a don’t know.. Aaahhh
Moest ik ook aan denkenquote:
Welcome to my life.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat 'aaaah' steeds overal achteraan
Echt, WTF is dat....![]()
Kan er wordt van worden altijd
Ik zou echt op een gegeven moment een stok in die smoel van zo'n 'Aaaahhh' dauwen
Opzouten met je domme bek
Iddquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken![]()
Dat uit de bosjes en je bespringen als je voorover bukte
Andere stokjes zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welcome to my life.
Al worden er volgens mij op dek 2 ook wel de nodige stokjes in monden gedouwd.
Preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ze komen bij mij met een krentenbaardje of zakratten
Nee johquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aardappel om je nek hangen tegen zeeziekte?
Jij beheert de EHBO-doos?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ze komen bij mij met een krentenbaardje of zakratten
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar boeken en zo’n drie kilo overgewicht
Gewoon paar keer goed poepen johquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar boeken en zo’n drie kilo overgewicht
Gewoon wat meer in top laten neuken dan normaal. Is het er zo afquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
Slagroom taart was best goed gelukt. Ben wel bang dat ik deze week nog te ho re en ga krijgen dat de kerst kilo's kwijtraken niet zo snel wil lukken.
Middle England (roman), boekje over mislukte diplomatie in de aanloop naar WO II en een reconstructie van de ramp in Tsjernobylquote:
Ah, comics dus?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Middle England (roman), boekje over mislukte diplomatie in de aanloop naar WO II en een reconstructie van de ramp in Tsjernobyl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mja, hier waait het amper. Misschien varen we achter de storm aanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon paar keer goed poepen joh
My god, ik parkeer net maar heel mijn auto wiebelt door de wind. Wordt vast een flink heftige overtocht voor jou ook
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, comics dus?Lekker saaie dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel! We varen zo het zeegat uit![]()
Gratis WiFi aan boord?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker saaie dingen
Dankjewel! We varen zo het zeegat uit
Of 'hot' yoga ^^quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
Ge
[..]
Gewoon wat meer in top laten neuken dan normaal. Is het er zo af
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
En daarna mee naar je hut nemen en neuken tot die nepwimpers op hun tepels hangen
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
De bruine ster, ja is toch algemeen bekend op die schepen, lange reizen zonder vrouw
Ik ben chef hechting en infuus ja.quote:
Joh jullie hebben flume tanks, stabilisatoren of een intering systeem..quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hier waait het amper. Misschien varen we achter de storm aan
Idem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:47 schreef Karzai het volgende:
Eten is klaar, mijn avond bestaat verder uit eten op de bank liggen en zappen
Hehe daar ben ik over een paar uurquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoooly fuck. Nou er gaan dus NIET idiote bedragen aan bankbiljetjes uitgegeven worden. We gaan naar de Noordkaap. Okeejn.
twitter:ADDenHaag twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:54:08Albanezen in Haagse woning vol cocaīne: ‘Drugs? Ik dacht dat het om vlooienpoeder ging’https://t.co/1pSS5xn0M7 reageer retweet
Ik ga voor mijn vierde kruisje op de Arctic Bingoquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehe daar ben ik over een paar uur
Oonlie in De Heekquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:ADDenHaag twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:54:08Albanezen in Haagse woning vol cocaīne: ‘Drugs? Ik dacht dat het om vlooienpoeder ging’https://t.co/1pSS5xn0M7 reageer retweet
![]()
Zulk volkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn vierde kruisje op de Arctic BingoNa Spitsbergen, Groenland en IJsland
Dat is die man die je van de week zo lelijk vondquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Hellup.
https://www.telegraaf.nl/(...)ldoorlog-in-2020-uit
Niks mis mee. De wereld is er aan toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Hellup.
https://www.telegraaf.nl/(...)ldoorlog-in-2020-uit
Zag ik het toch primaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is die man die je van de week zo lelijk vond
Nucleaire paddenstoel boven Den Haag "Hadden jullie nog vragen over MH17?"quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee. De wereld is er aan toe.
Ik vind 16 jaar voor een wereldoorlog wel ietwat breed genomen. Een wereldoorlog die zeer waarschijnlijk met kernbommen bevochten wordt...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nucleaire paddenstoel boven Den Haag "Hadden jullie nog vragen over MH17?"
Die lelijke man denkt waarschijnlijk dat we elkaar gaan bekogelen met stokken en stenen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind 16 jaar voor een wereldoorlog wel ietwat breed genomen. Een wereldoorlog die zeer waarschijnlijk met kernbommen bevochten wordt...
Ja tijdens de 4e wereldoorlog waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lelijke man denkt waarschijnlijk dat we elkaar gaan bekogelen met stokken en stenen.
You geniusquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tijdens de 4e wereldoorlog waarschijnlijk
eind augustus, begin september. Maat had een goed idee maar dat is niet uitvoerbaar. Nu ben ik de hele avond alternatieven aan het zoekenquote:
FTFYquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Nucleaire paddenstoel boven Den Haag "Hadden jullie nog vragen over die palletstapels?"
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn vierde kruisje op de Arctic BingoNa Spitsbergen, Groenland en IJsland
Als er een echte boem is ben ik toch weg, te dicht bij alle targets hierquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Waar gaaan jullie heen als vluchteling?
Syriëquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Noordwest US of Australië, grootste gezeik zal wel weer in het Midden-Oosten en Europa zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Bij een boem hoef je niet meer te vluchtenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Is misschien toch eerst een kleine boem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij een boem hoef je niet meer te vluchten
Afgebrand Australië is ook niet meer interessant genoeg voor een bommetjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordwest US of Australië, grootste gezeik zal wel weer in het Midden-Oosten en Europa zijn.
Ik merk het dan wel. Ik leef nuquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is misschien toch eerst een kleine boem.
Van die eerste twee zou je je voor de gein eens in de geschiedenis moeten verdiepenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:03 schreef Koen66 het volgende:
Of naar landen die door oorlog geheid overgeslagen wegens onbekendheid worden zoals Macedonië, Albanië, Liechtenstein
Ik denk dat Poetin er geen bom voor over heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die eerste twee zou je je voor de gein eens in de geschiedenis moeten verdiepen
Een beetje oorlog spelen voor de belangen van de elite, mij niet gezien, ik zou hooguit propaganda maken maar nooit de wapens oppakken. Plus tegenwoordig gaat dat toch allemaal veel makkelijk met drones.quote:
Ja zit nu na te denken over de verplichte kleding die men aan moet. Moet iets vrolijks zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
BB on a roll. Ik blijf nog even![]()
Ga door
Met je oude username bekte het allemaal net wat lekkerder hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik een militie start vanwege het machtsvacuüm wat dan ontstaat. En dan mijn eigen staat ga oprichten.
Bitterballie of zoiets.
En dan een koksbuis er omheen om het schoon te houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit nu na te denken of de verplichte kleding die men aan moet. Moet iets vrolijks zijn.
Ja he.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met je oude username bekte het allemaal net wat lekkerder hoor.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan een koksbuis er omheen om het schoon te houden
Bitterbal.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
En dan loopt er politie rond om dat te checken.
Oh dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal.
Ondertitel: Geilt op gezag.
Ja kampbewaker in jouw geval waarschijnlijk, fraulein.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.
Moest vroeger eens een keer een beroepentest doen. Kwam uniformberoepen uit.
Nu begrijp ik waarom :p
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kampbewaker in jouw geval waarschijnlijk, fraulein.
Dat ging niet over een koksdwangbuis hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.
Moest vroeger eens een keer een beroepentest doen. Kwam uniformberoepen uit.
Nu begrijp ik waarom :p
Bitterbalgangbangersquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit nu na te denken over de verplichte kleding die men aan moet. Moet iets vrolijks zijn.
bitterballen worden trouwens gratis zodat je allemaal van die bitterbalgangers krijgt.
Nee denk eerder richting iets donkergroens met kaplaarzenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging niet over een koksdwangbuis hoor
Als ze nou eens haar innerlijke Gertrud de ruimte gaf als haar bazin weer eens bezig is. Man man ik zou me helemaal kleurenblind lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kampbewaker in jouw geval waarschijnlijk, fraulein.
Kaplaarzen rubberen kaplaarzenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk eerder richting iets donkergroens met kaplaarzen
Die moeten dood.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er nou weer mis met mensen die smakken?
aawww mijn oma heette zoquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze nou eens haar innerlijke Gertrud de ruimte gaf als haar bazin weer eens bezig is. Man man ik zou me helemaal kleurenblind lachen
Niks meer zodra bitterballie aan de macht isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Alleen erg als je PVV - er bent kennelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Mi van een smekkende Geert.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen erg als je PVV - er bent kennelijk
In het Duits heel die bazin uitkafferenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze nou eens haar innerlijke Gertrud de ruimte gaf als haar bazin weer eens bezig is. Man man ik zou me helemaal kleurenblind lachen
quote:
Zweepje erbij, klakklak boots allesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Duits heel die bazin uitkafferen
Ja zou wel erg komisch zijn als ik zon uniform daar heb liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweepje erbij, klakklak boots alles
Ja wat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar stel dat je zoiets absurds meemaakt he als zon oorlog bv als in Syrie. Waar hele wijken kapot worden geschoten...
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben veel te charmant te knap te leuk te slim te uitgekookt en te erudiet om kapotstuk geschoten te worden in een oorlog dus ik ben veiheilig
Jij zou als een van de eersten aan repen geblast worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben veel te charmant te knap te leuk te slim te uitgekookt en te erudiet om kapotstuk geschoten te worden in een oorlog dus ik ben veiheilig
Ja allemaal leuk en aardig, maar nu gewoon in de trein stappen, hup.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
JETZT REIN !!1Einsz!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar nu gewoon in de trein stappen, hup.
Vergeet niet dat die mensen daar wel wat gewend zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar stel dat je zoiets absurds meemaakt he als zon oorlog bv als in Syrie. Waar hele wijken kapot worden geschoten...
Denk dat je daar nooit aan kan wennenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die mensen daar wel wat gewend zijn hoor.
Herr Flickquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweepje erbij, klakklak boots alles
God jah da's lang geleden manquote:
Hij heeft nog gewerkt als sidekick bij Somertijd op radio Veronica. Niet zo heel lang geleden overigens..quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God jah da's lang geleden man![]()
Automatisering vond ik helemaal om je te bescheuren![]()
Ziek lekker uit Mevrouw Flodderquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Lekker crashen met koorts weer, ik ga mooi mijn bed in
Ohquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Beterschap!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Ow da's kut, beterschap Meauleauxquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Gewoon thuis op de bank?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
Morgen dagje vrij samen met Muis maar nog geen idee wat we gaan doen en eigenlijk book nergens zin in.
Gezellig menzergejenieten heel de dagquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
Morgen dagje vrij samen met Muis maar nog geen idee wat we gaan doen en eigenlijk book nergens zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |