tuurlijk wel, gewoon alle afrikanen naar hier halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat sowieso niet lukken
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon alle afrikanen naar hier halen.
Met die instelling sowieso nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat sowieso niet lukken
Een fuck you uitspreken naar afpersers.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat wil je met zo'n bericht
Morgen. Eerst nog een nachtje varenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet shoppen.
Vanavond storm hier. Kan leuk worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen. Eerst nog een nachtje varen
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond storm hier. Kan leuk worden.
Ik zag windkracht 7.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heerlijk! Ooit met een zware storm naar Engeland gevaren. Ik vond het geweldig!
99% van jouw medereizigers nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heerlijk! Ooit met een zware storm naar Engeland gevaren. Ik vond het geweldig!
Hun probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
99% van jouw medereizigers niet
Hoe laat zou jouw trein vertrekken?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al twee treinen voorbij moeten laten gaan omdat mijn kaartje geldig is bij Transpennine Express en natuurlijk niet bij concurrenten LNER en CrossCountry
Over een kwartiertje. Even chillen met koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat zou jouw trein vertrekken?
In dat opzicht is het wel makkelijker hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al twee treinen voorbij moeten laten gaan omdat mijn kaartje geldig is bij Transpennine Express en natuurlijk niet bij concurrenten LNER en CrossCountry
Goed idee! Nu heb ik ook zin in koffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een kwartiertje. Even chillen met koffie.
Zeker! In Dordrecht heb ik zes treinen naar Rotterdam per uur, waar ik met hetzelfde kaartje op kan springen. Hier is het echt een gekloot. En een treinkaartje op de dag van vertrek kopen is je financiële ondergangquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In dat opzicht is het wel makkelijker hier.
Is dat zoveel duurder ja?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker! In Dordrecht heb ik zes treinen naar Rotterdam per uur, waar ik met hetzelfde kaartje op kan springen. Hier is het echt een gekloot. En een treinkaartje op de dag van vertrek kopen is je financiële ondergang
Ja, dat scheelt enorm. Zelfde prijsstrategie als luchtvaartmaatschappijen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat zoveel duurder ja?
Maar koop je daar een plaatsbewijs of een vervoersbewijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |