Goed bezig!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zit aan een kop koffie met rare Black Forrest Gateau. De motoren zijn zojuist gestart
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:51 schreef Karzai het volgende:
Komt uit een spelletje als er weer een vietnamees uit de bosjes sprong om je te vermoorden
Dat 'aaaah' steeds overal achteraanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
‘De mijne komt uit de...’
Ah chiep.. maybe broken.. maybe some guy a don’t know.. Aaahhh
Moest ik ook aan denkenquote:
Welcome to my life.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat 'aaaah' steeds overal achteraan
Echt, WTF is dat....![]()
Kan er wordt van worden altijd
Ik zou echt op een gegeven moment een stok in die smoel van zo'n 'Aaaahhh' dauwen
Opzouten met je domme bek
Iddquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken![]()
Dat uit de bosjes en je bespringen als je voorover bukte
Andere stokjes zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welcome to my life.
Al worden er volgens mij op dek 2 ook wel de nodige stokjes in monden gedouwd.
Preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ze komen bij mij met een krentenbaardje of zakratten
Nee johquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aardappel om je nek hangen tegen zeeziekte?
Jij beheert de EHBO-doos?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ze komen bij mij met een krentenbaardje of zakratten
Wat voor boeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar boeken en zo’n drie kilo overgewicht
Gewoon paar keer goed poepen johquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar boeken en zo’n drie kilo overgewicht
Gewoon wat meer in top laten neuken dan normaal. Is het er zo afquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
Slagroom taart was best goed gelukt. Ben wel bang dat ik deze week nog te ho re en ga krijgen dat de kerst kilo's kwijtraken niet zo snel wil lukken.
Middle England (roman), boekje over mislukte diplomatie in de aanloop naar WO II en een reconstructie van de ramp in Tsjernobylquote:
Ah, comics dus?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Middle England (roman), boekje over mislukte diplomatie in de aanloop naar WO II en een reconstructie van de ramp in Tsjernobyl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mja, hier waait het amper. Misschien varen we achter de storm aanquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon paar keer goed poepen joh
My god, ik parkeer net maar heel mijn auto wiebelt door de wind. Wordt vast een flink heftige overtocht voor jou ook
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, comics dus?Lekker saaie dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel! We varen zo het zeegat uit![]()
Gratis WiFi aan boord?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker saaie dingen
Dankjewel! We varen zo het zeegat uit
Of 'hot' yoga ^^quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
Ge
[..]
Gewoon wat meer in top laten neuken dan normaal. Is het er zo af
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
En daarna mee naar je hut nemen en neuken tot die nepwimpers op hun tepels hangen
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
De bruine ster, ja is toch algemeen bekend op die schepen, lange reizen zonder vrouw
Ik ben chef hechting en infuus ja.quote:
Joh jullie hebben flume tanks, stabilisatoren of een intering systeem..quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hier waait het amper. Misschien varen we achter de storm aan
Idem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:47 schreef Karzai het volgende:
Eten is klaar, mijn avond bestaat verder uit eten op de bank liggen en zappen
Hehe daar ben ik over een paar uurquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoooly fuck. Nou er gaan dus NIET idiote bedragen aan bankbiljetjes uitgegeven worden. We gaan naar de Noordkaap. Okeejn.
twitter:ADDenHaag twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:54:08Albanezen in Haagse woning vol cocaïne: ‘Drugs? Ik dacht dat het om vlooienpoeder ging’https://t.co/1pSS5xn0M7 reageer retweet
Ik ga voor mijn vierde kruisje op de Arctic Bingoquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehe daar ben ik over een paar uur
Oonlie in De Heekquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:ADDenHaag twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 18:54:08Albanezen in Haagse woning vol cocaïne: ‘Drugs? Ik dacht dat het om vlooienpoeder ging’https://t.co/1pSS5xn0M7 reageer retweet
![]()
Zulk volkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn vierde kruisje op de Arctic BingoNa Spitsbergen, Groenland en IJsland
Dat is die man die je van de week zo lelijk vondquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Hellup.
https://www.telegraaf.nl/(...)ldoorlog-in-2020-uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |