Is je trein inmiddels al aangekomen?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
A dreich day in An Caisteal Nuadh.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is je trein inmiddels al aangekomen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Sommige vrouwen hier hebben een hoog yeah but, no but, yeah but-gehalte
En jij bent tegelijk met het typen slagroom van haar aan het aflikken of zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Muis is bezig met een poging om een skagroom taart te maken. Ben benieuwd hoebgrondig we vanavobd de keuken moeten schoonmaken.
Ik was inderdaad een beetje afgeleid jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En jij bent tegelijk met het typen slagroom van haar aan het aflikken of zo?
want zoveel spelfouten heb ik jou nog nooit zien maken.
Doradequote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Zin in een visje straks maar weet nog niet welke.
Kut.quote:
aj prutquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Kut.
Migraineaanval en snipverkouden, dat is een klotecombinatie![]()
Gelukkig ben ik morgen vrij ja. Uitzieken, bijslapen, meh en hopelijk donderdag weer naar het werk
Kofe s molokomquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Putinstan weer overleefd
Hoe is het hier?
Wij mogen niet eens beffen op het werkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Lekker e-coli rondhoesten na het beffen.
Nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij mogen niet eens beffen op het werk
In de WAT nemen??!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet![]()
Dan zou ik toch maar eens en advocaat in de arm nemen. Dat is namelijk een fundamenteel mensen recht!
Je mag hem ook ergens anders nemen, maar dan heb je wel kans dat hij jou aanklaagt voor anale vernederingquote:
Jezus wat flauwquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah het zit er weer op? Is de zee niet erg ruw?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nachtje varen. Morgenochtend in IJmuiden.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah het zit er weer op? Is de zee niet erg ruw?
Liet een ex-vrouw van me ooit doen door een collega die ze piepgeilspannend vond, werden ze betrapt door de bewaking.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel ex-vrouwen heb jij?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liet een ex-vrouw van me ooit doen door een collega die ze piepgeilspannend vond, werden ze betrapt door de bewaking.
Zit je al op het bootje?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop hetMaar het zal wel meevallen.
DFDS heeft z’n Baltische personeel ingewisseld voor Aziaten. En het enige Deense zijn de Danish pastries
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je al op het bootje?
G E N O Tquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zit aan een kop koffie met rare Black Forrest Gateau. De motoren zijn zojuist gestart
Het personeel wat jij ziet wellichtquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop hetMaar het zal wel meevallen.
DFDS heeft z’n Baltische personeel ingewisseld voor Aziaten. En het enige Deense zijn de Danish pastries
De officieren zullen wel Europees zijn. Maar die zie ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het personeel wat jij ziet wellicht
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liet een ex-vrouw van me ooit doen door een collega die ze piepgeilspannend vond, werden ze betrapt door de bewaking.
Flippenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het personeel wat jij ziet wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |