Niks mis mee. De wereld is er aan toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Hellup.
https://www.telegraaf.nl/(...)ldoorlog-in-2020-uit
Zag ik het toch primaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is die man die je van de week zo lelijk vond
Nucleaire paddenstoel boven Den Haag "Hadden jullie nog vragen over MH17?"quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee. De wereld is er aan toe.
Ik vind 16 jaar voor een wereldoorlog wel ietwat breed genomen. Een wereldoorlog die zeer waarschijnlijk met kernbommen bevochten wordt...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nucleaire paddenstoel boven Den Haag "Hadden jullie nog vragen over MH17?"
Die lelijke man denkt waarschijnlijk dat we elkaar gaan bekogelen met stokken en stenen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind 16 jaar voor een wereldoorlog wel ietwat breed genomen. Een wereldoorlog die zeer waarschijnlijk met kernbommen bevochten wordt...
Ja tijdens de 4e wereldoorlog waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lelijke man denkt waarschijnlijk dat we elkaar gaan bekogelen met stokken en stenen.
You geniusquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tijdens de 4e wereldoorlog waarschijnlijk
eind augustus, begin september. Maat had een goed idee maar dat is niet uitvoerbaar. Nu ben ik de hele avond alternatieven aan het zoekenquote:
FTFYquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Nucleaire paddenstoel boven Den Haag "Hadden jullie nog vragen over die palletstapels?"
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn vierde kruisje op de Arctic BingoNa Spitsbergen, Groenland en IJsland
Als er een echte boem is ben ik toch weg, te dicht bij alle targets hierquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Waar gaaan jullie heen als vluchteling?
Syriëquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Noordwest US of Australië, grootste gezeik zal wel weer in het Midden-Oosten en Europa zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |