Zit er niet wat leuks tussen voor je?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel chassidische joden wonen hier. Ik blijf maar van die pijpenkrullen zien
Fascinerend wel
Die pijpenkrullen zijn mannen hequote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit er niet wat leuks tussen voor je?
Buiten het noorden van de Britse eilanden zijn ze allemaal al weggepest uit Europa.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel chassidische joden wonen hier. Ik blijf maar van die pijpenkrullen zien
Fascinerend wel
Oh minderquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die pijpenkrullen zijn mannen he
Die vrouwen hebben al een kwartet aan kinderen maar zien eruit alsof ze zelf 15 zijn
Ja blijkbaar. Mijn vroegere Israëlische collega kon ze niet uitstaan. Relatief klein groepje maar nogal dominant, vond ze.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buiten het noorden van de Britse eilanden zijn ze allemaal al weggepest uit Europa.
Ik heb wel eens een Joodse vriendin gehad voor eventjes, die had ook pijpekrullen maar was niet gelovig, spannende wilde vrouw was dat en ze was wel trots op haar afkomst.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Mijn vroegere Israëlische collega kon ze niet uitstaan. Relatief klein groepje maar nogal dominant, vond ze.
Mijn Israëlische collega was ook seculier. Enorm tof mens! En ook trots op haar land, maar wel heel genuanceerd. Mooie gesprekken met haar gevoerdquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Joodse vriendin gehad voor eventjes, die had ook pijpekrullen maar was niet gelovig, spannende wilde vrouw was dat en ze was wel trots op haar afkomst.
Ah gossie, wel mooi dat het goede herinnering was en geen slechte.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En station Newcastle brengt een heel fijne herinnering terug aan mijn Hongaarse ex. Zo fijn dat ik er een beetje sip van word
Zéér weinig slechte herinneringen aan haarquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gossie, wel mooi dat het goede herinnering was en geen slechte.
Koesteren dan, is ook wat waard in de rugzak van het leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zéér weinig slechte herinneringen aan haar
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koesteren dan, is ook wat waard in de rugzak van het leven.
Jij hebt hiroshima 2.0 gekweekt op het toiletquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
De vet gefrituurde bara met kip van vanmiddag was erg lekker... Zit alleen nu wel op toilet, beeeeeetje teveel vet tegelijkertijd![]()
Goed verhaal weer dit
Extra tijd om te FOK!kenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
De vet gefrituurde bara met kip van vanmiddag was erg lekker... Zit alleen nu wel op toilet, beeeeeetje teveel vet tegelijkertijd![]()
Goed verhaal weer dit
poeppostquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
Goed verhaal weer dit
Betaald fokken en schijten tegelijkquote:
Echt hčquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betaald fokken en schijten tegelijk
Doe il tegenwoordig ook als ik begin met werken. Met een bak koffie even kwartier gaan schijten, fok doornemen en daarna zonder handen te wassen de keuken in duikenquote:
De tent infecteren kun je lerenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe il tegenwoordig ook als ik begin met werken. Met een bak koffie even kwartier gaan schijten, fok doornemen en daarna zonder handen te wassen de keuken in duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |