Bij een boem hoef je niet meer te vluchtenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Waar gaaan jullie heen als vluchteling?
Is misschien toch eerst een kleine boem.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij een boem hoef je niet meer te vluchten
Afgebrand Australië is ook niet meer interessant genoeg voor een bommetjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordwest US of Australië, grootste gezeik zal wel weer in het Midden-Oosten en Europa zijn.
Ik merk het dan wel. Ik leef nuquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is misschien toch eerst een kleine boem.
Van die eerste twee zou je je voor de gein eens in de geschiedenis moeten verdiepenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:03 schreef Koen66 het volgende:
Of naar landen die door oorlog geheid overgeslagen wegens onbekendheid worden zoals Macedonië, Albanië, Liechtenstein
Ik denk dat Poetin er geen bom voor over heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die eerste twee zou je je voor de gein eens in de geschiedenis moeten verdiepen
Een beetje oorlog spelen voor de belangen van de elite, mij niet gezien, ik zou hooguit propaganda maken maar nooit de wapens oppakken. Plus tegenwoordig gaat dat toch allemaal veel makkelijk met drones.quote:
Ja zit nu na te denken over de verplichte kleding die men aan moet. Moet iets vrolijks zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
BB on a roll. Ik blijf nog even![]()
Ga door
Met je oude username bekte het allemaal net wat lekkerder hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik een militie start vanwege het machtsvacuüm wat dan ontstaat. En dan mijn eigen staat ga oprichten.
Bitterballie of zoiets.
En dan een koksbuis er omheen om het schoon te houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit nu na te denken of de verplichte kleding die men aan moet. Moet iets vrolijks zijn.
Ja he.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met je oude username bekte het allemaal net wat lekkerder hoor.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan een koksbuis er omheen om het schoon te houden
Bitterbal.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
En dan loopt er politie rond om dat te checken.
Oh dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal.
Ondertitel: Geilt op gezag.
Ja kampbewaker in jouw geval waarschijnlijk, fraulein.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.
Moest vroeger eens een keer een beroepentest doen. Kwam uniformberoepen uit.
Nu begrijp ik waarom :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |