Ja wat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar stel dat je zoiets absurds meemaakt he als zon oorlog bv als in Syrie. Waar hele wijken kapot worden geschoten...
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben veel te charmant te knap te leuk te slim te uitgekookt en te erudiet om kapotstuk geschoten te worden in een oorlog dus ik ben veiheilig
Jij zou als een van de eersten aan repen geblast worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben veel te charmant te knap te leuk te slim te uitgekookt en te erudiet om kapotstuk geschoten te worden in een oorlog dus ik ben veiheilig
Ja allemaal leuk en aardig, maar nu gewoon in de trein stappen, hup.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
JETZT REIN !!1Einsz!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar nu gewoon in de trein stappen, hup.
Vergeet niet dat die mensen daar wel wat gewend zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar stel dat je zoiets absurds meemaakt he als zon oorlog bv als in Syrie. Waar hele wijken kapot worden geschoten...
Denk dat je daar nooit aan kan wennenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die mensen daar wel wat gewend zijn hoor.
Herr Flickquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweepje erbij, klakklak boots alles
God jah da's lang geleden manquote:
Hij heeft nog gewerkt als sidekick bij Somertijd op radio Veronica. Niet zo heel lang geleden overigens..quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God jah da's lang geleden man![]()
Automatisering vond ik helemaal om je te bescheuren![]()
Ziek lekker uit Mevrouw Flodderquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Lekker crashen met koorts weer, ik ga mooi mijn bed in
Ohquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Beterschap!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Ow da's kut, beterschap Meauleauxquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Gewoon thuis op de bank?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
Morgen dagje vrij samen met Muis maar nog geen idee wat we gaan doen en eigenlijk book nergens zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |