quote:Op maandag 13 januari 2020 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ja dus
[..]
COME ON, COME ON
JUMP A LITTLE HIGHER
[ afbeelding ]
F5quote:Op maandag 13 januari 2020 10:08 schreef gianni61 het volgende:
ik word een beetje naar van dat gifje in de OP
Het is wel een beetje een uitdaging ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij niet lekker drinken, zo´n mok.
Lijkt mij ook volkomen kut.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij niet lekker drinken, zo´n mok.
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een uitdaging ja.
ja preciesquote:Op maandag 13 januari 2020 10:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Lijkt mij ook volkomen kut.
Hoe je hem ook houdt, de koffie stroomt in je schoot
En op het makkelijkste drinkpunt zit een oortje. Aan beide kanten.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Lijkt mij ook volkomen kut.
Hoe je hem ook houdt, de koffie stroomt in je schoot
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wellicht nog erger dan de vorige.
Zeker via mobiel he? Nauwelijks te zien dan.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat weer door het slotje te posten
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat weer door het slotje te posten
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker via mobiel he? Nauwelijks te zien dan.
Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Morgenavond stap ik op de boot trouwens. Jammer, want vanavond is er storm
Ik kom hier al 100 jaar, toen @BrandX er nog wasquote:Op maandag 13 januari 2020 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Murp zie je ook overal he. Jeetje
Je bent ook welkom hoor, vriendjequote:Op maandag 13 januari 2020 10:13 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kom hier al 100 jaar, toen @:brandX er nog was
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Murp zie je ook overal he. Jeetje
Lekker deinenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken.
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
ik eh, ja, uh.... oei
Ja he?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat biertje moeten we ook nog steeds een keer doen @:murp
Kun je ook voor mij gaan want ik moet ook.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een plasje plegen
Ik was alleen zeeziek op die catemaran van Stena jaren geleden. Op normale schepen nog geen last van gehad.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
al had ik daar laatste keer op de boot geen last van. Maar 99% van de anderen wel. Wat een verschrikking
KAKquote:Op maandag 13 januari 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Morgenavond stap ik op de boot trouwens. Jammer, want vanavond is er storm
Gewoon nu doen johquote:Op maandag 13 januari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KAK
We zouden afgelopen weekend eigenlijk de boot enzo regelen.Later deze week dan maar.
Ja is goed.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun je ook voor mij gaan want ik moet ook.
Ik ook niet maar ik vind varen gewoon niks.:@quote:Op maandag 13 januari 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was alleen zeeziek op die catemaran van Stena jaren geleden. Op normale schepen nog geen last van gehad.
Ik weet z'n kenteken niet uit m'n hoofd, plus dat ik niet even wil beslissen of we ¤800 extra uitgeven.quote:
Ik zou ook met iemand nog gaan vissen alleen weet ik niet meer met wiequote:Op maandag 13 januari 2020 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]jij stelde het ooit eens voor, lang geleden.
@KapiteinIgloquote:Op maandag 13 januari 2020 10:20 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zou ook met iemand nog gaan vissen alleen weet ik niet meer met wie
Ja, waar is ze?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:13 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kom hier al 100 jaar, toen @:brandX er nog was
Ik ga hem nu uitlatenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je geweest? k moet nog steeds?
De wc bril was je te zwaar?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sjonge jonge ik snap wel dat ik niet te zwaar mag tillen van de dokter.
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet z'n kenteken niet uit m'n hoofd, plus dat ik niet even wil beslissen of we ¤800 extra uitgeven.
Ja, daarom leek het me wel een plan om dat niet zelf te beslissen.quote:
Vanavond danquote:Op maandag 13 januari 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom leek het me wel een plan om dat niet zelf te beslissen.
Ben ik zelf niet thuis.quote:
Net zoals geurkaarsen?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik wist niet dat er zulke dure parfums bestonden.
Die kutkaars van Goop?quote:
nee die uitstraling kreeg van de familiequote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kutkaars van Goop?
Of hoe dat merk van Paltrow ook heet.
Ja had het gezien. Weet niet waarom je daar intrapt en je het ook zou kopenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef Muck het volgende:
[..]
SHO / Gwyneth Paltrow brengt kaars uit dat riekt naar haar vagina
Omdat idioten.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had het gezien. Weet niet waarom je daar intrapt en je het ook zou kopen
Dit klinkt wel episch, de kutkaars van Goopquote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kutkaars van Goop?
Of hoe dat merk van Paltrow ook heet.
75 dollar, hij is alleen wel uitverkocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel episch, de kutkaars van Goop
Visafslag in je huis.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
leuk ook als er bezoek komt.
Goh, wat ruik ik?
ja, dat is de flamoes van Gwyneth..
Ligt maar net aan je definitie van romantisch of de hoeveelheid alcohol die je genuttigd hebt.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind vagina's best wel lekker maar of ze nu echt romantisch ruiken
Niet mijn definitie van romantisch in ieder geval.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je definitie van romantisch of de hoeveelheid alcohol die je genuttigd hebt.
Mijne ook niet echt, maar bij uitstraling weet je het nooitquote:Op maandag 13 januari 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet mijn definitie van romantisch in ieder geval.
moet er ook niet aan denken, maar schijnbaar is dat wel noodzakelijk als je een partner zou willen hebben.quote:
In sommige gevallen kun je ook pas beginnen daten als je al soort van in een relatie zitquote:Op maandag 13 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken, maar schijnbaar is dat wel noodzakelijk als je een partner zou willen hebben.
hoe werkt dat? teach me.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je ook pas beginnen daten als je al soort van in een relatie zit
Dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je ook pas beginnen daten als je al soort van in een relatie zit
Combinatie van woest aantrekkelijk zijn en alcohol. De rest is een vrij vage herinneringquote:
hmm, ja, dat woest aantrekkelijk zijn gaat al niet lukken..quote:Op maandag 13 januari 2020 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Combinatie van woest aantrekkelijk zijn en alcohol. De rest is een vrij vage herinnering
Denk dat het mest woest of aantrekkelijk alleen ook al zo moeten lukken als je genoeg alcohol consumeertquote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat woest aantrekkelijk zijn gaat al niet lukken..
Alcohol werkt.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat woest aantrekkelijk zijn gaat al niet lukken..
En dit dusquote:Op maandag 13 januari 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alcohol werkt.
Elkaar stiekem al wat langer kennen helpt ook, overigens.
Maar mest ruikt zo naar...quote:Op maandag 13 januari 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat het mest woest of aantrekkelijk alleen ook al zo moeten lukken als je genoeg alcohol consumeert
Nooit gedaan en ook de behoefte is er nooit echt geweestquote:
Liefde kan veel verbloemen....quote:
Wel verliefd geweest?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit gedaan en ook de behoefte is er nooit echt geweest
Shiseido.....quote:Op maandag 13 januari 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat idioten.
Maar er bestaan serieus dure parfums ja. Net als huidverzorging, dat kan ook echt idioot zijn.
La Mer is ook zo'n leuke.quote:
Zal wel weer worden aangepast naar het voordeel van de werkgever.quote:Nieuwe wet 'onwerkbaar'
KHN vindt verder dat de nieuwe Wet Arbeidsmarkt in Balans, die net is ingegaan, onwerkbaar is voor de horeca. Daarin wordt geregeld dat oproepkrachten minstens vier dagen van tevoren weten wanneer ze moeten werken. Ook staat erin dat werkgevers oproepkrachten na een jaar voor een vast aantal uren in dienst moeten nemen en dat bedrijven voor werknemers met een flexcontract meer ww-premie moeten betalen dan voor mensen met een vast contract.
Volgens KHN zorgt de wet voor een "enorme extra lastendruk in een branche waar de marges al laag zijn". De brancheorganisatie wil dat de wet wordt aangepast.
https://nos.nl/artikel/23(...)eeds-meer-zaken.html
Dat gaat je nog vies tegen vallen voor mensen die slechts een zaak hebben.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel benieuwd wat de gemiddelde horeca ondernemer nou zelf per maand overhoudt om in zijn eigen zak te steken.
Iets van 2000 wat ze overhouden voor zichzelf?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat je nog vies tegen vallen voor mensen die slechts een zaak hebben.
Zou me niet verbazen als dat al ruim geschat is.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets van 2000 wat ze overhouden voor zichzelf?
Ligt voornamelijk aan hoe je de zaak gefinancierd hebt, maar als je er 50.000 netto op jaar basis uit kan halen doe je het netjes.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets van 2000 wat ze overhouden voor zichzelf?
vind 50 duizend best veel.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt voornamelijk aan hoe je de zaak gefinancierd hebt, maar als je er 50.000 netto op jaar basis uit kan halen doe je het netjes.
Al maakt de nieuwe wetgeving rondom flexwerkers het er niet makkelijker op voor horeca ondernemers. Zeker niet als je het over het hoog seizoen hebt, maar makkelijk was het nooit om goed personeel te krijgen.
De meeste steken er ook flink tijd in natuurlijk.quote:
ik niet.quote:
In die gevallen is 50/60 uur per ook een minimaal aantal uren dat je erin steekt.quote:
hahahahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja nou ja k denk altijd dat je een eigen zaak vanuit een passie start. Omdat je iets wilt bijdragen of verbeteren.
Dream on, dream on.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja nou ja k denk altijd dat je een eigen zaak vanuit een passie start. Omdat je iets wilt bijdragen of verbeteren.
De meeste werkgevers zijn erg slechte werknemers.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Dan was het een non-profit geweest.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja natuurlijk moet je wat kunnen verdienen maar denk dat er daarom ook zo veel slechte horeca is.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was het een non-profit geweest.
You can change the name, not the gamequote:Op maandag 13 januari 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat hoop k dan heNiet puur omdat je denkt rijk te worden
Mwah, het helpt niet dat de concurrentie moordend is. Ik wil best geloven dat een hoop van de welwillende ondernemers redelijk vastzitten qua financiën.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja natuurlijk moet je wat kunnen verdienen maar denk dat er daarom ook zo veel slechte horeca is.
Verliefd volgens mij niet, Wel meisjes die ik iets leuker vond, dan gewoon leuk. Maar ik denk dat verliefd nog een stap verder is dan dat.quote:
Ja dat zeker. Hoge huur. Contratcen met leveranciers, wisselende omzetten en toch personeel nodig hebben.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het helpt niet dat de concurrentie moordend is. Ik wil best geloven dat een hoop van de welwillende ondernemers redelijk vastzitten qua financiën.
Ja verliefd is wel meer als ietsquote:Op maandag 13 januari 2020 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verliefd volgens mij niet, Wel meisjes die ik iets leuker vond, dan gewoon leuk. Maar ik denk dat verliefd nog een stap verder is dan dat.
Dat moet bij mij sowieso altijd groeien, verliefdheid.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verliefd volgens mij niet, Wel meisjes die ik iets leuker vond, dan gewoon leuk. Maar ik denk dat verliefd nog een stap verder is dan dat.
Je weet zelf goed genoeg hoe de horeca in elkaar steekt. Het is idealistisch om een zaakje te beginnen, maar alle rompslomp die erbij komt kijken buiten het vloerwerk is echt killing.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Hoge huur. Contratcen met leveranciers, wisselende omzetten en toch personeel nodig hebben.
Ja maar ik ben de werknemer dus het is wel een wat tegenstrijdige positie natuurlijk. Die WAB wet is voor mij goed maar niet voor veel horecaondernemers.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet zelf goed genoeg hoe de horeca in elkaar steekt. Het is idealistisch om een zaakje te beginnen, maar alle rompslomp die erbij komt kijken buiten het vloerwerk is echt killing.
echt verliefd? Waar merk je dat aan dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben denk ik al honderd keer verliefd geweest of zo
En geen enkele keer voelt zoals de 1e.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben denk ik al honderd keer verliefd geweest of zo
Eeeuhm jawel hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En geen enkele keer voelt zoals de 1e.
Allesverterend, dat je nergens anders meer aan kunt denken.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt verliefd? Waar merk je dat aan dan?
Misschien zijn er ook wel gradaties
Dat nergens anders aan kan denken herken ik welquote:Op maandag 13 januari 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allesverterend, dat je nergens anders meer aan kunt denken.
Dat is situatie afhankelijk. Van diegene die al geruime ervaring in de horeca hebben voor ze hun eigen zaak beginnen houden ze het meestal wel vol. Voor diegene die een koffie tentje opzetten vanuit idealistische motieven is het jammer dan.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
In hoeverre zeg je dan van ja dan had je maar geen eigen zaak moeten beginnenOf heb je compassie met de werkgever/ondernemer.
+1quote:Op maandag 13 januari 2020 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En geen enkele keer voelt zoals de 1e.
Wat vind jij al werknemer dan? WAB een goede zaak?quote:Op maandag 13 januari 2020 12:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is situatie afhankelijk. Van diegene die al geruime ervaring in de horeca hebben voor ze hun eigen zaak beginnen houden ze het meestal wel vol. Voor diegene die een koffie tentje opzetten vanuit idealistische motieven is het jammer dan.
Niet te verwarren met geilheid uiteraard.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat nergens anders aan kan denken herken ik welis dat al verliefd?
Verlang weleens terug naar dat begin. Het is gewoon anders, heel anders.quote:
Leuk vinden moet er meteen wel zijn ja (hoewel, de eerste keer dat ik Joop leerde kennen, kon ik er niet heel veel mee.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij is iemand leuk vinden nooit een kwestie van groeien. het is er gelijk. maar echt verliefd weet ik niet
Gemiddeld zeven maanden.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk vinden moet er meteen wel zijn ja (hoewel, de eerste keer dat ik Joop leerde kennen, kon ik er niet heel veel mee.), maar verliefdheid duurt langer.
Je vond Joop niet gelijk leuk?quote:Op maandag 13 januari 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk vinden moet er meteen wel zijn ja (hoewel, de eerste keer dat ik Joop leerde kennen, kon ik er niet heel veel mee.), maar verliefdheid duurt langer.
Als werknemer vind ik het momenteel een goede zaak want van oproep contract naar vast aantal uren gegaan vanaf 1 januari.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat vind jij al werknemer dan? WAB een goede zaak?
Ik verlang ook nog wel eens terug naar het begin van relaties, die verliefdheidsperiode en zulks.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verlang weleens terug naar dat begin. Het is gewoon anders, heel anders.
Oh, nee, bah. Ik vind het nu echt zķ veel prettiger dan die eerste maanden. Onzeker gedoe.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verlang ook nog wel eens terug naar het begin van relaties, die verliefdheidsperiode en zulks.
Je had het contract niet hoeven te accepteren he.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als werknemer vind ik het momenteel een goede zaak want van oproep contract naar vast aantal uren gegaan vanaf 1 januari.
Maar aan de andere kant ook weer kut als ik qua studie minder uren wil werken per week omdat ik wellicht in de toekomst een minor wil doen die mijn studie last verhoogt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verlang ook nog wel eens terug naar het begin van relaties, die verliefdheidsperiode en zulks.
Dat heb ik in mijn huidige relatie totaal niet gehad, qua dating gedoe. Het onzekere gedeelte was toen meer op een ander vlak maar daar waren we toen ook al soort van over uit en was het meer een kwestie van het uitspreken.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, bah. Ik vind het nu echt zķ veel prettiger dan die eerste maanden. Onzeker gedoe.
Een contract mag je altijd weigeren op een variatie van redenen.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had het contract niet hoeven te accepteren he.
Las dat je zon urenaanbod mag weigeren.
Mja, twee nogal sociaal onhandige lieden bij elkaar in dit geval.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn huidige relatie totaal niet gehad, qua dating gedoe. Het onzekere gedeelte was toen meer op een ander vlak maar daar waren we toen ook al soort van over uit en was het meer een kwestie van het uitspreken.
Ja ik vind een nul uren contract opzich prima maar dan moeten de voorwaarden wel 2 kanten op werken. Ik hoef eigenlijk ook geen uren contract nu.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een contract mag je altijd weigeren op een variatie van redenen.
Het contract wat ik nu heb ben ik tevreden mee. Ik krijg een vast loon op basis van contract uren terwijl ik praktisch altijd een paar uur erboven zit. Die worden uitbetaald in tijd voor tijd wat voor mij goed werkt ivm studie en af en toe terug naar familie gaan als het uitkomt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou zeg. Geniet van je koffie hoor.
Je kunt niet alleen de lusten maar niet de lasten verwachten van een 0-uren contractquote:Op maandag 13 januari 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind een nul uren contract opzich prima maar dan moeten de voorwaarden wel 2 kanten op werken. Ik hoef eigenlijk ook geen uren contract nu.
Nee dat doe ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2020 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen de lusten maar niet de lasten verwachten van een 0-uren contract
Maandag, zal wel meevallen denk ikquote:Op maandag 13 januari 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk hafl 12 ofzo. Heb geen idee of het druk wordt
Ja hoop het. We gaan het meemaken.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maandag, zal wel meevallen denk ik
Gaat snel hahaquote:Op maandag 13 januari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
zodra k daar ben ben ik alweer bezig met weg gaan :p
Lolquote:Op maandag 13 januari 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt uit de tiet van een meisjeskoe gek.
Klinkt bekendquote:Op maandag 13 januari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
zodra k daar ben ben ik alweer bezig met weg gaan :p
Lekker bezig Koenquote:Op maandag 13 januari 2020 13:34 schreef Koen66 het volgende:
zo, lunchmeeting en andere meeting weer voorbij
Laat je masseren.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:38 schreef Koen66 het volgende:
verkeerde beweging gemaakt, rug doet auwie
Ooit een keer geprobeerd, niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zou ik ook niet willen. Jij?
Nee hoor. Moet je maar net tegen kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:48 schreef Koen66 het volgende:
massage vind ik echt 3x niks. Ben ik raar?
Wellicht nooit een goede gehad?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Alleen het happy end is leuk.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:48 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen het happy end is leuk.
Verder doet het mij ook weinig.
quote:Op maandag 13 januari 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk wel dat ik net een Geordie heb beledigd toen ik zei dat Durham veel leuker is dan Newcastle
wat is er prettig aan? ik hou niet van kneden, pijn of kriebel, massage is geheid 1 van die 3quote:
Bij jezelf neem ik aan?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is er prettig aan? ik hou niet van kneden, pijn of kriebel, massage is geheid 1 van die 3
kan me niet voorstellen dat iemand het prettig vindt, maar geven geen probleemquote:Op maandag 13 januari 2020 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij jezelf neem ik aan?
En om te geven?
Bij massage die "pijn" doet, is het resultaat het vaak wel waard.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is er prettig aan? ik hou niet van kneden, pijn of kriebel, massage is geheid 1 van die 3
Misschien toch eens een keer een sportmassage laten doen. Ga ik dan ook harder lopen de volgende keer?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij massage die "pijn" doet, is het resultaat het vaak wel waard.
Ik ben wel spontaan een stuk soepeler daarna (onderrug die hier bokt vaak, gelukkig is Joop best goed in 'm loskrijgen).quote:Op maandag 13 januari 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch eens een keer een sportmassage laten doen. Ga ik dan ook harder lopen de volgende keer?
Dat is andersoortig manier van massage denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel spontaan een stuk soepeler daarna (onderrug die hier bokt vaak, gelukkig is Joop best goed in 'm loskrijgen).
Neen. Maar het zijn wel knopen die 'ie eruit kneedt.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is andersoortig manier van massage denk ik.
Of is dat zijn werk? Sportmassages?
Ik vind het soms wel lekker om even alles los gemaakt te krijgen, maar het moet je ook maar nrt liggen.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van doping ga je wel harder lopenquote:Op maandag 13 januari 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch eens een keer een sportmassage laten doen. Ga ik dan ook harder lopen de volgende keer?
Hopelijk is ze snel gevondenquote:Op maandag 13 januari 2020 14:33 schreef Muck het volgende:
https://www.burgernet.nl/burgernet/3114396
Dit is zo'n beetje aan het einde van mijn straat![]()
WTF?
Ik hoop het ook ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk is ze snel gevonden
Heeft ie over paar weken tijd om 3 personen te helpen?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen. Maar het zijn wel knopen die 'ie eruit kneedt.
Tijd waarschijnlijk wel, maar zin...quote:Op maandag 13 januari 2020 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heeft ie over paar weken tijd om 3 personen te helpen?
Pfft, ik zal mijn ps4 controller meenemen voor potje gamen dan maar.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd waarschijnlijk wel, maar zin...
Dit moet een complot zijn!quote:Op maandag 13 januari 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken van wel.
Dat leveren iig extra punten op voor het profiel van deze TSquote:Op maandag 13 januari 2020 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle credits gaan in ieder geval naar de TS.
Hatseflatsquote:Op maandag 13 januari 2020 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat leveren iig extra punten op voor het profiel van deze TS
Het is voorbij voor je het weet.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnx. Kiezen op elkaar en niet nadenken :p
Valt nog wel mee voor de tijd van het jaar. Net nog lekker uurtje buuten op de fiets rond gereden met korte broek.quote:
Gestoord :pquote:Op maandag 13 januari 2020 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt nog wel mee voor de tijd van het jaar. Net nog lekker uurtje buuten op de fiets rond gereden met korte broek.
Prettig gestoord volgens mijn psych, maar dat heeft niets met het fietsen te maken.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prettig gestoord volgens mijn psych, maar dat heeft niets met het fietsen te maken.
Het zijn altijd de gekkies die nu in een korte broek rondlopen :pquote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prettig gestoord volgens mijn psych, maar dat heeft niets met het fietsen te maken.
Ik loop niet in een korte broek rond, ik sport jn een korte wielrenbroek.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn altijd de gekkies die nu in een korte broek rondlopen :p
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn altijd de gekkies die nu in een korte broek rondlopen :p
Koos?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ken er wel eentje
-edit- ok, twee dus
Oh ja, die ookquote:
Ik eigenlijk alleen op de fiets met dit weer korte broeken en dan vaak genoeg lange fiersbroek als het onder de tien graden is.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, die ook
Drie dus![]()
AI loopt ook vaak zat met dit koude kutweer in korte broek
Ja ik snap het wel, en toch begin ik al te rillen als ik er zelf aan denkquote:Op maandag 13 januari 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen op de fiets met dit weer korte broeken en dan vaak genoeg lange fiersbroek als het onder de tien graden is.
Bahquote:Op maandag 13 januari 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Net besloten dat we zo pannenkoeken gaan eten want lui en al te lang geen pannenkoeken meer gehad
Koos had pannekoeken gebakken voor hem en Miep toen ik 's middags uit het ziekenhuis kwamquote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Pannenkoeken eten als je ouder dan 6 bent is best wel matig.
Dan maar matigquote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken iemand die bakt van die kant en klare pannenkoeken in een liter oud braadvet en drinkt ze vervolgens bijna opquote:Op maandag 13 januari 2020 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos had pannekoeken gebakken voor hem en Miep toen ik 's middags uit het ziekenhuis kwam
Hard lopen kotsen op de geur alleen al
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Pasta op een bedje van veldsla, met een vulling van op hoog vuur gebakken tomaatjes, olijven, knoflook, pancetta en citroenrasp
Haben Sie ein photo davon?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had net een Melton Mowbray Pork Pie
Ik fiets zo naar Uitstraling, denk ikquote:
mag ik achterop?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik fiets zo naar Uitstraling, denk ik
Dat is ooit de reden geweest dat ik 135 kilo ben gaan wegenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bakt van die kant en klare pannenkoeken in een liter oud braadvet en drinkt ze vervolgens bijna op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ooit de reden geweest dat ik 135 kilo ben gaan wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
U bent van harte welkom heur.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik fiets zo naar Uitstraling, denk ik
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ooit de reden geweest dat ik 135 kilo ben gaan wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keuken gevonden in je eigen huis?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
Een keuken aan het uitzoeken, denk dat ik er eentje gevonden heb
Straks shoarma eten
hahahaaaaaaaaaaaa nee op internet, een spiksplinter fonkel nieuwequote:Op maandag 13 januari 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
K
[..]
Keuken gevonden in je eigen huis?
lekker hoor.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
hahahaaaaaaaaaaaa nee op internet, een spiksplinter fonkel nieuwe
niet verkeerd.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
wel een hoop geld, maar mijn vader betaald mee
Partypooperquote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Pics?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
Een keuken aan het uitzoeken, denk dat ik er eentje gevonden heb
Straks shoarma eten
Deze lijkt me wel wat, maar nog niet zeker hoorquote:
Moet alles nog wel even opgemeten worden enzo.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel wat, maar nog niet zeker hoor
https://www.keukenconcurr(...)oordeelselectie/rob/
Sporten in lange broek is een no-go. Sporten doe je in korte broek.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, die ook
Drie dus![]()
AI loopt ook vaak zat met dit koude kutweer in korte broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |