Ik ga hem nu uitlatenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je geweest? k moet nog steeds?
De wc bril was je te zwaar?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sjonge jonge ik snap wel dat ik niet te zwaar mag tillen van de dokter.
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet z'n kenteken niet uit m'n hoofd, plus dat ik niet even wil beslissen of we ¤800 extra uitgeven.
Ja, daarom leek het me wel een plan om dat niet zelf te beslissen.quote:
Vanavond danquote:Op maandag 13 januari 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom leek het me wel een plan om dat niet zelf te beslissen.
Ben ik zelf niet thuis.quote:
Net zoals geurkaarsen?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik wist niet dat er zulke dure parfums bestonden.
Die kutkaars van Goop?quote:
nee die uitstraling kreeg van de familiequote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kutkaars van Goop?
Of hoe dat merk van Paltrow ook heet.
Ja had het gezien. Weet niet waarom je daar intrapt en je het ook zou kopenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef Muck het volgende:
[..]
SHO / Gwyneth Paltrow brengt kaars uit dat riekt naar haar vagina
Omdat idioten.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had het gezien. Weet niet waarom je daar intrapt en je het ook zou kopen
Dit klinkt wel episch, de kutkaars van Goopquote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kutkaars van Goop?
Of hoe dat merk van Paltrow ook heet.
75 dollar, hij is alleen wel uitverkocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel episch, de kutkaars van Goop
Visafslag in je huis.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
leuk ook als er bezoek komt.
Goh, wat ruik ik?
ja, dat is de flamoes van Gwyneth..
Ligt maar net aan je definitie van romantisch of de hoeveelheid alcohol die je genuttigd hebt.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind vagina's best wel lekker maar of ze nu echt romantisch ruiken
Niet mijn definitie van romantisch in ieder geval.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je definitie van romantisch of de hoeveelheid alcohol die je genuttigd hebt.
Mijne ook niet echt, maar bij uitstraling weet je het nooitquote:Op maandag 13 januari 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet mijn definitie van romantisch in ieder geval.
moet er ook niet aan denken, maar schijnbaar is dat wel noodzakelijk als je een partner zou willen hebben.quote:
In sommige gevallen kun je ook pas beginnen daten als je al soort van in een relatie zitquote:Op maandag 13 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken, maar schijnbaar is dat wel noodzakelijk als je een partner zou willen hebben.
hoe werkt dat? teach me.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je ook pas beginnen daten als je al soort van in een relatie zit
Dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je ook pas beginnen daten als je al soort van in een relatie zit
Combinatie van woest aantrekkelijk zijn en alcohol. De rest is een vrij vage herinneringquote:
hmm, ja, dat woest aantrekkelijk zijn gaat al niet lukken..quote:Op maandag 13 januari 2020 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Combinatie van woest aantrekkelijk zijn en alcohol. De rest is een vrij vage herinnering
Denk dat het mest woest of aantrekkelijk alleen ook al zo moeten lukken als je genoeg alcohol consumeertquote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat woest aantrekkelijk zijn gaat al niet lukken..
Alcohol werkt.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat woest aantrekkelijk zijn gaat al niet lukken..
En dit dusquote:Op maandag 13 januari 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alcohol werkt.
Elkaar stiekem al wat langer kennen helpt ook, overigens.
Maar mest ruikt zo naar...quote:Op maandag 13 januari 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat het mest woest of aantrekkelijk alleen ook al zo moeten lukken als je genoeg alcohol consumeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |