Ik ga hem nu uitlatenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je geweest? k moet nog steeds?
De wc bril was je te zwaar?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sjonge jonge ik snap wel dat ik niet te zwaar mag tillen van de dokter.
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet z'n kenteken niet uit m'n hoofd, plus dat ik niet even wil beslissen of we ¤800 extra uitgeven.
Ja, daarom leek het me wel een plan om dat niet zelf te beslissen.quote:
Vanavond danquote:Op maandag 13 januari 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom leek het me wel een plan om dat niet zelf te beslissen.
Ben ik zelf niet thuis.quote:
Net zoals geurkaarsen?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik wist niet dat er zulke dure parfums bestonden.
Die kutkaars van Goop?quote:
nee die uitstraling kreeg van de familiequote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kutkaars van Goop?
Of hoe dat merk van Paltrow ook heet.
Ja had het gezien. Weet niet waarom je daar intrapt en je het ook zou kopenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef Muck het volgende:
[..]
SHO / Gwyneth Paltrow brengt kaars uit dat riekt naar haar vagina
Omdat idioten.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had het gezien. Weet niet waarom je daar intrapt en je het ook zou kopen
Dit klinkt wel episch, de kutkaars van Goopquote:Op maandag 13 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kutkaars van Goop?
Of hoe dat merk van Paltrow ook heet.
75 dollar, hij is alleen wel uitverkocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel episch, de kutkaars van Goop
Visafslag in je huis.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
leuk ook als er bezoek komt.
Goh, wat ruik ik?
ja, dat is de flamoes van Gwyneth..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |