Het zijn altijd de gekkies die nu in een korte broek rondlopen :pquote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prettig gestoord volgens mijn psych, maar dat heeft niets met het fietsen te maken.
Ik loop niet in een korte broek rond, ik sport jn een korte wielrenbroek.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn altijd de gekkies die nu in een korte broek rondlopen :p
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn altijd de gekkies die nu in een korte broek rondlopen :p
Koos?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ken er wel eentje
-edit- ok, twee dus
Oh ja, die ookquote:
Ik eigenlijk alleen op de fiets met dit weer korte broeken en dan vaak genoeg lange fiersbroek als het onder de tien graden is.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, die ook
Drie dus![]()
AI loopt ook vaak zat met dit koude kutweer in korte broek
Ja ik snap het wel, en toch begin ik al te rillen als ik er zelf aan denkquote:Op maandag 13 januari 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen op de fiets met dit weer korte broeken en dan vaak genoeg lange fiersbroek als het onder de tien graden is.
Bahquote:Op maandag 13 januari 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Net besloten dat we zo pannenkoeken gaan eten want lui en al te lang geen pannenkoeken meer gehad
Koos had pannekoeken gebakken voor hem en Miep toen ik 's middags uit het ziekenhuis kwamquote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Pannenkoeken eten als je ouder dan 6 bent is best wel matig.
Dan maar matigquote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken iemand die bakt van die kant en klare pannenkoeken in een liter oud braadvet en drinkt ze vervolgens bijna opquote:Op maandag 13 januari 2020 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos had pannekoeken gebakken voor hem en Miep toen ik 's middags uit het ziekenhuis kwam
Hard lopen kotsen op de geur alleen al
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Pasta op een bedje van veldsla, met een vulling van op hoog vuur gebakken tomaatjes, olijven, knoflook, pancetta en citroenrasp
Haben Sie ein photo davon?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had net een Melton Mowbray Pork Pie
Ik fiets zo naar Uitstraling, denk ikquote:
mag ik achterop?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik fiets zo naar Uitstraling, denk ik
Dat is ooit de reden geweest dat ik 135 kilo ben gaan wegenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bakt van die kant en klare pannenkoeken in een liter oud braadvet en drinkt ze vervolgens bijna op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |