Tijd waarschijnlijk wel, maar zin...quote:Op maandag 13 januari 2020 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heeft ie over paar weken tijd om 3 personen te helpen?
Pfft, ik zal mijn ps4 controller meenemen voor potje gamen dan maar.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd waarschijnlijk wel, maar zin...
Dit moet een complot zijn!quote:Op maandag 13 januari 2020 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken van wel.
Dat leveren iig extra punten op voor het profiel van deze TSquote:Op maandag 13 januari 2020 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle credits gaan in ieder geval naar de TS.
Hatseflatsquote:Op maandag 13 januari 2020 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat leveren iig extra punten op voor het profiel van deze TS
Het is voorbij voor je het weet.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnx. Kiezen op elkaar en niet nadenken :p
Valt nog wel mee voor de tijd van het jaar. Net nog lekker uurtje buuten op de fiets rond gereden met korte broek.quote:
Gestoord :pquote:Op maandag 13 januari 2020 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt nog wel mee voor de tijd van het jaar. Net nog lekker uurtje buuten op de fiets rond gereden met korte broek.
Prettig gestoord volgens mijn psych, maar dat heeft niets met het fietsen te maken.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prettig gestoord volgens mijn psych, maar dat heeft niets met het fietsen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |