Wellicht nooit een goede gehad?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:48 schreef Koen66 het volgende:
massage vind ik echt 3x niks. Ben ik raar?
Alleen het happy end is leuk.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:48 schreef Koen66 het volgende:
massage vind ik echt 3x niks. Ben ik raar?
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Alleen het happy end is leuk.
Verder doet het mij ook weinig.
quote:Op maandag 13 januari 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk wel dat ik net een Geordie heb beledigd toen ik zei dat Durham veel leuker is dan Newcastle
wat is er prettig aan? ik hou niet van kneden, pijn of kriebel, massage is geheid 1 van die 3quote:
Bij jezelf neem ik aan?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is er prettig aan? ik hou niet van kneden, pijn of kriebel, massage is geheid 1 van die 3
kan me niet voorstellen dat iemand het prettig vindt, maar geven geen probleemquote:Op maandag 13 januari 2020 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bij jezelf neem ik aan?
En om te geven?
Bij massage die "pijn" doet, is het resultaat het vaak wel waard.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is er prettig aan? ik hou niet van kneden, pijn of kriebel, massage is geheid 1 van die 3
Misschien toch eens een keer een sportmassage laten doen. Ga ik dan ook harder lopen de volgende keer?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij massage die "pijn" doet, is het resultaat het vaak wel waard.
Ik ben wel spontaan een stuk soepeler daarna (onderrug die hier bokt vaak, gelukkig is Joop best goed in 'm loskrijgen).quote:Op maandag 13 januari 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch eens een keer een sportmassage laten doen. Ga ik dan ook harder lopen de volgende keer?
Dat is andersoortig manier van massage denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel spontaan een stuk soepeler daarna (onderrug die hier bokt vaak, gelukkig is Joop best goed in 'm loskrijgen).
Neen. Maar het zijn wel knopen die 'ie eruit kneedt.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is andersoortig manier van massage denk ik.
Of is dat zijn werk? Sportmassages?
Ik vind het soms wel lekker om even alles los gemaakt te krijgen, maar het moet je ook maar nrt liggen.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van doping ga je wel harder lopenquote:Op maandag 13 januari 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien toch eens een keer een sportmassage laten doen. Ga ik dan ook harder lopen de volgende keer?
Hopelijk is ze snel gevondenquote:Op maandag 13 januari 2020 14:33 schreef Muck het volgende:
https://www.burgernet.nl/burgernet/3114396
Dit is zo'n beetje aan het einde van mijn straat![]()
WTF?
Ik hoop het ook ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk is ze snel gevonden
Heeft ie over paar weken tijd om 3 personen te helpen?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen. Maar het zijn wel knopen die 'ie eruit kneedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |