quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ooit de reden geweest dat ik 135 kilo ben gaan wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
U bent van harte welkom heur.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik fiets zo naar Uitstraling, denk ik
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ooit de reden geweest dat ik 135 kilo ben gaan wegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keuken gevonden in je eigen huis?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
Een keuken aan het uitzoeken, denk dat ik er eentje gevonden heb
Straks shoarma eten
hahahaaaaaaaaaaaa nee op internet, een spiksplinter fonkel nieuwequote:Op maandag 13 januari 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
K
[..]
Keuken gevonden in je eigen huis?
lekker hoor.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
hahahaaaaaaaaaaaa nee op internet, een spiksplinter fonkel nieuwe
niet verkeerd.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
wel een hoop geld, maar mijn vader betaald mee
Partypooperquote:Op maandag 13 januari 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Pannenkoeken eten als je ouder dan 6 bent is best wel matig.
Pics?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:42 schreef Karzai het volgende:
Een keuken aan het uitzoeken, denk dat ik er eentje gevonden heb
Straks shoarma eten
Deze lijkt me wel wat, maar nog niet zeker hoorquote:
Moet alles nog wel even opgemeten worden enzo.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel wat, maar nog niet zeker hoor
https://www.keukenconcurr(...)oordeelselectie/rob/
Sporten in lange broek is een no-go. Sporten doe je in korte broek.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, die ook
Drie dus![]()
AI loopt ook vaak zat met dit koude kutweer in korte broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |