enjoyquote:Op maandag 13 januari 2020 09:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, woonbegeleiding komt zo even langs, voor de rest de gebruikelijke dingen op maandag.
Mooiquote:Op maandag 13 januari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch te ver weg om bij jou te gaan eten op een maandag avond.
Ik niet... de telefoon staat om de haverklap te rinkelen en users staan ook telkens bij de baliequote:Op maandag 13 januari 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel rustig voor een maandag.
Verdomdquote:
Is daar een oorzaak van dat het drukker is dan normaal?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik niet... de telefoon staat om de haverklap te rinkelen en users staan ook telkens bij de balie
[..]
Verdomd
Niet echt.... het zijn allemaal verschillend dingetjesquote:Op maandag 13 januari 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is daar een oorzaak van dat het drukker is dan normaal?
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef Muck het volgende:
So she said what's the problem baby
What's the problem I don't know
Well maybe I'm in love (love)
Think about it every time
I think about it
Can't stop thinking 'bout it![]()
![]()
Oftewel:quote:Op maandag 13 januari 2020 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet echt.... het zijn allemaal verschillend dingetjes![]()
Gedoe met een beveiligingscertificaat op een telefoon
Wachtwoorddingetjes na het weekend
Programma dat niet op wil starten
Etc etc etc
Budaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?
E10 schijnt wel te ‘bederven’ na twee maandenquote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie nu in een aflevering van radar dat dat nieuwe E10 helemaal niet zo goed is en ik merkte idd verschil.
Scooters die allemaal kapot gaan
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing meequote:Op maandag 13 januari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?
Jupquote:
Tuurlijkquote:
En auto´s nergens last van.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie nu in een aflevering van radar dat dat nieuwe E10 helemaal niet zo goed is en ik merkte idd verschil.
Scooters die allemaal kapot gaan
in de aflevering zeggen ze dat de alcohol in de bezine kunststof aantast waardoor onderdelen kapot gaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
E10 schijnt wel te ‘bederven’ na twee maanden
Uhuhquote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing mee
[..]
Jup
Meer koffie
[..]
Tuurlijk
De mijne rijdt weer, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En auto´s nergens last van.
Heb je een vriend/man? Of vriendin/vrouw?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing mee
[..]
Jup
Meer koffie
[..]
Tuurlijk
Och, accidentally in love kan ik wel hebbenquote:
O, alleen bij scooters?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de aflevering zeggen ze dat de alcohol in de bezine kunststof aantast waardoor onderdelen kapot gaan.
Nee ook mensen met auto's hebben last.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En auto´s nergens last van.
Het is een oorwurm en ik hoef 'm niet te horen om 'm in m'n hoofd te krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Och, accidentally in love kan ik wel hebben
Shrek
Oh ja daar was ook iets meequote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne rijdt weer, dus het zal wel goed zijn.
Serieus? Hmmquote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook mensen met auto's hebben last.
Lege accu.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja daar was ook iets mee
Ja, grotere pompstations hebben nog normale Euro95 ook. Is alleen even zoeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vooral kleine motoren hebben meer last.
Is er nog een alternatief?
Ja 1 meneer is gemiddeld 15 euro meer kwijt per beurt en hij zegt dat zijn auto sindsdiens toch minder chill rijdt.quote:
Oke.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lege accu.
[..]
Ja, grotere pompstations hebben nog normale Euro95 ook. Is alleen even zoeken.
Oké, oké, ik date met mijn collegaquote:
Dat is altijd kut.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lege accu.
[..]
Ja, grotere pompstations hebben nog normale Euro95 ook. Is alleen even zoeken.
oh ja dat het iets duurder is merk ik wel maar ik rijd er niet minder om eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 1 meneer is gemiddeld 15 euro meer kwijt per beurt en hij zegt dat zijn auto sindsdiens toch minder chill rijdt.
De mijne maakte het klassieke lege accu-geluid.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is altijd kut.
Zo stond ik 2 jaar geleden, ik had mijn auto net nieuw, ineens stil in Utrecht. Niks deed het meer, was de accu ook leeg, reden: de min pool van de accu zat los.
Like WTF![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook mensen met auto's hebben last.
De autos met zon kunststof slangending in de tank kunnen er last van gaan krijgen omdat dat alcohol dus dat kunststof kan slopen.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh ja dat het iets duurder is merk ik wel maar ik rijd er niet minder om eigenlijk.
nee dat vinden auto´s idd niet prettig hahaquote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne maakte het klassieke lege accu-geluid.
Achteraf ook ruim drie weken niet gereden, dat heeft 'ie nooit leuk gevonden.
e5 dan meestal de 98.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Komt erop neer dat de pompstations verplicht zijn om E10 aan te bieden, maar E5 aanbieden is niet verboden verder.
Goed wel! Gisteravond had ik keelpijn, maar valt nu wel mee. Zo even douchen en dan de stad verkennenquote:
okequote:Op maandag 13 januari 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De autos met zon kunststof slangending in de tank kunnen er last van gaan krijgen omdat dat alcohol dus dat kunststof kan slopen.
quote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een vriend/man? Of vriendin/vrouw?
Ja dusquote:
COME ON, COME ONquote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een oorwurm en ik hoef 'm niet te horen om 'm in m'n hoofd te krijgen.
De stem van die kerel vind ik niks.
Leukquote:Op maandag 13 januari 2020 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ja dus
[..]
COME ON, COME ON
JUMP A LITTLE HIGHER
[ afbeelding ]
Lekker lekker, je bent er nog even toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed wel! Gisteravond had ik keelpijn, maar valt nu wel mee. Zo even douchen en dan de stad verkennen
Gewoon gaan lopenquote:Op maandag 13 januari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vooral kleine motoren hebben meer last.
Is er nog een alternatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |