enjoyquote:Op maandag 13 januari 2020 09:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, woonbegeleiding komt zo even langs, voor de rest de gebruikelijke dingen op maandag.
Mooiquote:Op maandag 13 januari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch te ver weg om bij jou te gaan eten op een maandag avond.
Ik niet... de telefoon staat om de haverklap te rinkelen en users staan ook telkens bij de baliequote:Op maandag 13 januari 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel rustig voor een maandag.
Verdomdquote:
Is daar een oorzaak van dat het drukker is dan normaal?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik niet... de telefoon staat om de haverklap te rinkelen en users staan ook telkens bij de balie
[..]
Verdomd
Niet echt.... het zijn allemaal verschillend dingetjesquote:Op maandag 13 januari 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is daar een oorzaak van dat het drukker is dan normaal?
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef Muck het volgende:
So she said what's the problem baby
What's the problem I don't know
Well maybe I'm in love (love)
Think about it every time
I think about it
Can't stop thinking 'bout it![]()
![]()
Oftewel:quote:Op maandag 13 januari 2020 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet echt.... het zijn allemaal verschillend dingetjes![]()
Gedoe met een beveiligingscertificaat op een telefoon
Wachtwoorddingetjes na het weekend
Programma dat niet op wil starten
Etc etc etc
Budaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?
E10 schijnt wel te ‘bederven’ na twee maandenquote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie nu in een aflevering van radar dat dat nieuwe E10 helemaal niet zo goed is en ik merkte idd verschil.
Scooters die allemaal kapot gaan
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing meequote:Op maandag 13 januari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen, Muckjes?
Jupquote:
Tuurlijkquote:
En auto´s nergens last van.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie nu in een aflevering van radar dat dat nieuwe E10 helemaal niet zo goed is en ik merkte idd verschil.
Scooters die allemaal kapot gaan
in de aflevering zeggen ze dat de alcohol in de bezine kunststof aantast waardoor onderdelen kapot gaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
E10 schijnt wel te ‘bederven’ na twee maanden
Uhuhquote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing mee
[..]
Jup
Meer koffie
[..]
Tuurlijk
De mijne rijdt weer, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En auto´s nergens last van.
Heb je een vriend/man? Of vriendin/vrouw?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuhhhh, ik heb de radio gewoon lekker aanstaan en zing mee
[..]
Jup
Meer koffie
[..]
Tuurlijk
Och, accidentally in love kan ik wel hebbenquote:
O, alleen bij scooters?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de aflevering zeggen ze dat de alcohol in de bezine kunststof aantast waardoor onderdelen kapot gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |