Kleine kans dat ik het vier. Waarschijnlijk uit eten met pa en vriendin bij het restaurant waar ik bijna ieder jaar ga eten op mijn verjaardag, want gratis voerquote:
Ik dacht dat we gisteren nog vastgesteld hadden dat jij nog jong was.quote:
Dat is toch ook fijnquote:Op maandag 13 januari 2020 09:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik het vier. Waarschijnlijk uit eten met pa en vriendin bij het restaurant waar ik bijna ieder jaar ga eten op mijn verjaardag, want gratis voer
Zit dat vlakbij die stadsgehoorzaal?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef Molo het volgende:
De Vreemde Vogel is een tof horecatentje in Vlaardingen, kom ik regelmatig
Ja, ík wel ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik dacht dat we gisteren nog vastgesteld hadden dat jij nog jong was.
Ik heb het echt heel rustig voor een maandag.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:32 schreef Muck het volgende:
Manmanman, wat een drukte op de maandagochtend
ik zie ook vrouwen hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 09:32 schreef Muck het volgende:
Manmanman, wat een drukte op de maandagochtend
ik ookquote:Op maandag 13 januari 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel rustig voor een maandag.
Straks alleen om 10.30 een afspraak en verder wat kantoorwerk. Dikke prima!quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks alleen om 10.30 een afspraak en verder wat kantoorwerk. Dikke prima!
Lekkah!quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon helemaal vrij vandaag, want zaterdag gewerkt.
Lekker Bossie. Nog wilde plannen?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon helemaal vrij vandaag, want zaterdag gewerkt.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat vanavond iedereen thuis eet
Nee, woonbegeleiding komt zo even langs, voor de rest de gebruikelijke dingen op maandag.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker Bossie. Nog wilde plannen?
nee, bij mn vader.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat vanavond iedereen thuis eet
ach zo ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Want dan heb ik een rustige avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |