Verlang weleens terug naar dat begin. Het is gewoon anders, heel anders.quote:
Leuk vinden moet er meteen wel zijn ja (hoewel, de eerste keer dat ik Joop leerde kennen, kon ik er niet heel veel mee.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij is iemand leuk vinden nooit een kwestie van groeien. het is er gelijk. maar echt verliefd weet ik niet
Gemiddeld zeven maanden.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk vinden moet er meteen wel zijn ja (hoewel, de eerste keer dat ik Joop leerde kennen, kon ik er niet heel veel mee.), maar verliefdheid duurt langer.
Je vond Joop niet gelijk leuk?quote:Op maandag 13 januari 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk vinden moet er meteen wel zijn ja (hoewel, de eerste keer dat ik Joop leerde kennen, kon ik er niet heel veel mee.), maar verliefdheid duurt langer.
Als werknemer vind ik het momenteel een goede zaak want van oproep contract naar vast aantal uren gegaan vanaf 1 januari.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat vind jij al werknemer dan? WAB een goede zaak?
Ik verlang ook nog wel eens terug naar het begin van relaties, die verliefdheidsperiode en zulks.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verlang weleens terug naar dat begin. Het is gewoon anders, heel anders.
Oh, nee, bah. Ik vind het nu echt zķ veel prettiger dan die eerste maanden. Onzeker gedoe.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verlang ook nog wel eens terug naar het begin van relaties, die verliefdheidsperiode en zulks.
Je had het contract niet hoeven te accepteren he.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als werknemer vind ik het momenteel een goede zaak want van oproep contract naar vast aantal uren gegaan vanaf 1 januari.
Maar aan de andere kant ook weer kut als ik qua studie minder uren wil werken per week omdat ik wellicht in de toekomst een minor wil doen die mijn studie last verhoogt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verlang ook nog wel eens terug naar het begin van relaties, die verliefdheidsperiode en zulks.
Dat heb ik in mijn huidige relatie totaal niet gehad, qua dating gedoe. Het onzekere gedeelte was toen meer op een ander vlak maar daar waren we toen ook al soort van over uit en was het meer een kwestie van het uitspreken.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, bah. Ik vind het nu echt zķ veel prettiger dan die eerste maanden. Onzeker gedoe.
Een contract mag je altijd weigeren op een variatie van redenen.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had het contract niet hoeven te accepteren he.
Las dat je zon urenaanbod mag weigeren.
Mja, twee nogal sociaal onhandige lieden bij elkaar in dit geval.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn huidige relatie totaal niet gehad, qua dating gedoe. Het onzekere gedeelte was toen meer op een ander vlak maar daar waren we toen ook al soort van over uit en was het meer een kwestie van het uitspreken.
Ja ik vind een nul uren contract opzich prima maar dan moeten de voorwaarden wel 2 kanten op werken. Ik hoef eigenlijk ook geen uren contract nu.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een contract mag je altijd weigeren op een variatie van redenen.
Het contract wat ik nu heb ben ik tevreden mee. Ik krijg een vast loon op basis van contract uren terwijl ik praktisch altijd een paar uur erboven zit. Die worden uitbetaald in tijd voor tijd wat voor mij goed werkt ivm studie en af en toe terug naar familie gaan als het uitkomt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou zeg. Geniet van je koffie hoor.
Je kunt niet alleen de lusten maar niet de lasten verwachten van een 0-uren contractquote:Op maandag 13 januari 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind een nul uren contract opzich prima maar dan moeten de voorwaarden wel 2 kanten op werken. Ik hoef eigenlijk ook geen uren contract nu.
Nee dat doe ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2020 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen de lusten maar niet de lasten verwachten van een 0-uren contract
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |