dat leek hij wel te zeggen, afwachten dusquote:
Het licht door die van Buddy leek het toch echt redelijk groen te maken. Donkergroen, dat wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef Nizno het volgende:
dus of 2 zwarte nu al uitgegeven of 1 groen en 1 zwart
Ja die was groen.quote:
2 zwartquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef Nizno het volgende:
dus of 2 zwarte nu al uitgegeven of 1 groen en 1 zwart
Tot hij hem wat meer tegen het licht hield. Daar lag het gewoon aan, beetje onhandig belicht, maar vrij duidelijk groen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
Die van Buddy zag er toch echt zwart uit van wat ik zag
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het licht door die van Buddy leek het toch echt redelijk groen te maken. Donkergroen, dat wel.
Ah, zou kunnen. We zullen het zienquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot hij hem wat meer tegen het licht hield. Daar lag het gewoon aan, beetje onhandig belicht.
eet danquote:
ja. die daarna leek groenquote:
Er is nog geen Mol!quote:
dat was de belgquote:
Ik hoop dat hij de mol isquote:
Dit wel/niet-gebeuren ga je niet winnen, geef het op.quote:
Vandaar de suggestiequote:
zou wel slecht zijn als ze dat meteen het volgende jaar ook op NL doenquote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou wel slecht zijn als ze dat meteen het volgende jaar ook op NL doen
En natuurlijk ook al eerder gedaan in NL, in 2009quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou wel slecht zijn als ze dat meteen het volgende jaar ook op NL doen
truequote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:50 schreef Marcoss het volgende:
Straks passen die sleutels gewoon overal op
ja klopt ik heb het gelezenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
De naam van de mol stond vast ergens op die wand in Chinese tekens
allemaal soorten vrijstellingenquote:
ik heb ringelingsquote:
Dan is Buddy dus de Mol.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei trust no one ipv het originele trust nobody van Horace
Buddy is een Faceless Man?quote:
npo heeft beleid gewijzigd en gaat zo reclame doenquote:
Nee, NOSquote:
sinds wanneer NOS?quote:
AVROTROS, NPO, weet ik veel, ik noem alles op 1, 2 en 3 gewoon NOSquote:
En Oeigoeren.quote:
Valar Dohaeris.quote:
Levelt prima met de Chinezen zo.quote:
Ja ik snap er nu al niets meer vanquote:
Ff een backdoortje eropquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:01 schreef Redefine het volgende:
Die Chinezen zijn straks allemaal hun telefoon kwijt.
Doe ik sowieso, dan ga ik alle spreuken opschrijven en wie wijsheid en wie geluk koos.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snap er nu al niets meer vanDat wordt terugkijken
Ja dat doe ik ook altijd zoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Doe ik sowieso, dan ga ik alle spreuken opschrijven en wie wijsheid en wie geluk koos.
Die zullen vast van te voren een beetje geïnformeerd zijn. Net als bij die opdracht dat ze kleding bij allerlei bewoners moesten ophalen een paar seizoenen terugquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:01 schreef Momo het volgende:
Zouden die Chinezen daar toevallig zijn of zitten ze in complot?
lijkt me wel simpel en logisch bedacht.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Neehee, niet 'we gebruiken maar één foto'
Wie zei dat? Is dat Leonie?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt wel ontworpen door kinderen.quote:
Anitaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Maar er mag per telefoon maar één foto gemaakt worden. Ze mogen er niet tien maken en er dan maar één gebruiken, ze mogen er maar één maken en die gebruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
lijkt me wel simpel en logisch bedacht.
Dat sowieso niet, want die herken ik wél.quote:
WIDM-fansquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt wel ontworpen door kinderen.
ik zei ook niet dat het volgens de regels wasquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er mag per telefoon maar één foto gemaakt worden. Ze mogen er niet tien maken en er dan maar één gebruiken, ze mogen er maar één maken en die gebruiken.
Kijk terug danquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want die herken ik wél.
Ja dat weet ik.quote:
gelukkig gaat het dan ook om het spel en niet om de spelersquote:
Mwah, eerste aflevering is meestal niet de beste om te zien welke kandidaten leuk zijnquote:
Nou ja, leuke spelers maken het wel leukerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaat het dan ook om het spel en niet om de spelers
Een aantal zijn ook ontworpen door kinderen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt wel ontworpen door kinderen.
Oneens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaat het dan ook om het spel en niet om de spelers
Nee. Maar dat is meestal zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Is toch niet leuk om te kijken dit.
Zijn wel eens leukere geweest jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Is toch niet leuk om te kijken dit.
Nee, dat was ook gewoon zo uitgelegdquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
Mocht dus inderdaad niet, meerdere foto's per mobiel
quote:
Het was ook Anita.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Nizno het volgende:
tina zegt nu dat zij er niets van wist dus dan moet het anita wel geweest zijn
Of het moet weer zo'n geval zijn "ik doe de eerste opdracht(en) veel goed, want dan word ik niet meteen verdacht"quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
De Mol heeft natuurlijk sowieso ervoor gezorgd dat haar/zijn foto's niet telden.
nee die deed boos dr vuist omhoog als in... waarom nouquote:
Kan ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het moet weer zo'n geval zijn "ik doe de eerste opdracht(en) veel goed, want dan word ik niet meteen verdacht"
Degene die zei 'ja we kunnen meerdere foto's maken, we gebruiken er maar één dan' was Leonie.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Nizno het volgende:
Het was ook Anita.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Nizno het volgende:
Omdat ze gelijk hadquote:
ow.. ook gezelligquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die zei 'ja we kunnen meerdere foto's maken, we gebruiken er maar één dan' was Leonie.
Nopequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die zei 'ja we kunnen meerdere foto's maken, we gebruiken er maar één dan' was Leonie.
Dat niet, maar het was wel duidelijk. Ik zag haar mond bewegen en weet dus wie het zei, maar wist alleen de naam niet. Even in de app gekeken, dat was Leoniequote:
thanks.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat niet, maar het was wel duidelijk. Ik zag haar mond bewegen en weet dus wie het zei, maar wist alleen de naam niet. Even in de app gekeken, dat was Leonie
Ja. Al zal het dan wel i.c.m. de boel vertragen zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het moet weer zo'n geval zijn "ik doe de eerste opdracht(en) veel goed, want dan word ik niet meteen verdacht"
Lelijk hequote:
Die maakt geen vrienden!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Buddy lult zichzelf helemaal vast.
Hij maakt zichzelf verdacht.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Buddy lult zichzelf helemaal vast.
Want ze zei meteen toen die meerdere foto's gemaakt werden dat dit niet mocht. Volgens mij kletste Leonie daar overheenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die deed boos dr vuist omhoog als in... waarom nou
Dacht ook dat het Leonie was die het zei of dan nu toch Anita?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat was ook gewoon zo uitgelegd
Heerlijk dat gekonkel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit niet te wachten op gedoe over vrijstellingen en wie liegt er over dit en dat, doe eem mooie opdracht.
twitter geeft je gelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Want ze zei meteen toen die meerdere foto's gemaakt werden dat dit niet mocht. Volgens mij kletste Leonie daar overheen
I'm not your pal friendquote:
Nee, Leonie. Als we het over hetzelfde 'die het zei' hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dacht ook dat het Leonie was die het zei of dan nu toch Anita?
Ja. Terwijl dit noch voor het vinden van de Mol, noch voor geld in/uit de pot van belang is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit niet te wachten op gedoe over vrijstellingen en wie liegt er over dit en dat, doe eem mooie opdracht.
I want to play a game.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg een beetje een Saw gevoel hierbij
Zijn elk jaar wel dat soort opdrachten, die overal kunnen. Als er maar genoeg bij zit van het land zelf, kan dat ook bestquote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef Momo het volgende:
Regenboog storing ook bij andere mensen hier?
Boh, we gaan echt richting Sawquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
Voor elke druk op een knop zakt het plafond een stukje.
kijk ik later wel terugquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat beeld gaf een aanwijzing, 100% zeker
Ik dacht even die Saw-pop in beeld te zien flitsen
Dat zou nou tof zijn geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
Voor elke druk op een knop zakt het plafond een stukje.
Je bent niet jeugdig genoegquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb van de helft van die BN'ers nog nooit gehoord.
Denk het ook inderdaad, dat er een aanwijzing in zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat beeld gaf een aanwijzing, 100% zeker
Ik dacht even die Saw-pop in beeld te zien flitsen
Ja, er werd even flink gemold maar het werkt weerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef Momo het volgende:
Regenboog storing ook bij andere mensen hier?
Ja sorry, ik ga denk ik op alles zeiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn elk jaar wel dat soort opdrachten, die overal kunnen. Als er maar genoeg bij zit van het land zelf, kan dat ook best
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad, dat er een aanwijzing in zit.
ik keek niet naar mn scherm maar is het elke keer bij die twee met die houten balkjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:16 schreef heywoodu het volgende:
Oe, nog meer testbeeldflitsen met gezichten die tussendoor flitsen!
De mol zit bij Nathan en Miljushkaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:16 schreef DaMart het volgende:
Buddy en Anita in een donkere, lege vrachtwagen... daar voelt een mol zich wel thuis.
Net zo'n goede als een fakkel de kant op houden waar je naartoe wilt kijken, zoals in filmsquote:
Verstond ik ookquote:
Die gaat eruit nuquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, heb m'n punten opnieuw ingedeeld. Alles op één persoon nu
YOLOquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat heb ik al sinds vorige weekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan is het buddyquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:19 schreef I het volgende:
1,9,8,9 mollen in de automaten.
Geboortejaar van de mol?
Te makkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:19 schreef I het volgende:
Geboortejaar van de mol?
Scherpquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:19 schreef I het volgende:
Geboortejaar van de mol?
Buddy is uit 1994 toch?quote:
Ik ook maar gedaan, enige manier om te winnen lijkt me elke keer alles verdubbelenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie ook een rare storing of is dat onze tv?
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:20 schreef Rene het volgende:
Achteruit inparkeren op 1 neerzetten n n n n
staat gewoon op de sleutel waar ze moeten gaan staanquote:
Ohquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat gewoon op de sleutel waar ze moeten gaan staan
Gordel om, licht aan, spiegel instellen.quote:
Klees? Verstond ik het dus goed eerder in het programma?quote:
presentatoren, testinvullen, groepsfoto'squote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Trekken ze nou willekeurig foto's eraf of wat?
ja je schrijft het andersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klees? Verstond ik het dus goed eerder in het programma?
Ik las Claes gewoon als Klaasquote:
of 0 euro, omdat niks vak 4 staatquote:
nee tis kleesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |