Die maakt geen vrienden!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Buddy lult zichzelf helemaal vast.
Hij maakt zichzelf verdacht.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Buddy lult zichzelf helemaal vast.
Want ze zei meteen toen die meerdere foto's gemaakt werden dat dit niet mocht. Volgens mij kletste Leonie daar overheenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die deed boos dr vuist omhoog als in... waarom nou
Dacht ook dat het Leonie was die het zei of dan nu toch Anita?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat was ook gewoon zo uitgelegd
Heerlijk dat gekonkel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit niet te wachten op gedoe over vrijstellingen en wie liegt er over dit en dat, doe eem mooie opdracht.
twitter geeft je gelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Want ze zei meteen toen die meerdere foto's gemaakt werden dat dit niet mocht. Volgens mij kletste Leonie daar overheen
I'm not your pal friendquote:
Nee, Leonie. Als we het over hetzelfde 'die het zei' hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dacht ook dat het Leonie was die het zei of dan nu toch Anita?
Ja. Terwijl dit noch voor het vinden van de Mol, noch voor geld in/uit de pot van belang is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit niet te wachten op gedoe over vrijstellingen en wie liegt er over dit en dat, doe eem mooie opdracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |