Nee, dat was ook gewoon zo uitgelegdquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
Mocht dus inderdaad niet, meerdere foto's per mobiel
quote:
Het was ook Anita.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Nizno het volgende:
tina zegt nu dat zij er niets van wist dus dan moet het anita wel geweest zijn
Of het moet weer zo'n geval zijn "ik doe de eerste opdracht(en) veel goed, want dan word ik niet meteen verdacht"quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
De Mol heeft natuurlijk sowieso ervoor gezorgd dat haar/zijn foto's niet telden.
nee die deed boos dr vuist omhoog als in... waarom nouquote:
Kan ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het moet weer zo'n geval zijn "ik doe de eerste opdracht(en) veel goed, want dan word ik niet meteen verdacht"
Degene die zei 'ja we kunnen meerdere foto's maken, we gebruiken er maar één dan' was Leonie.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Nizno het volgende:
Het was ook Anita.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Nizno het volgende:
Omdat ze gelijk hadquote:
ow.. ook gezelligquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die zei 'ja we kunnen meerdere foto's maken, we gebruiken er maar één dan' was Leonie.
Nopequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die zei 'ja we kunnen meerdere foto's maken, we gebruiken er maar één dan' was Leonie.
Dat niet, maar het was wel duidelijk. Ik zag haar mond bewegen en weet dus wie het zei, maar wist alleen de naam niet. Even in de app gekeken, dat was Leoniequote:
thanks.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat niet, maar het was wel duidelijk. Ik zag haar mond bewegen en weet dus wie het zei, maar wist alleen de naam niet. Even in de app gekeken, dat was Leonie
Ja. Al zal het dan wel i.c.m. de boel vertragen zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het moet weer zo'n geval zijn "ik doe de eerste opdracht(en) veel goed, want dan word ik niet meteen verdacht"
Lelijk hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |