I want to play a game.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik krijg een beetje een Saw gevoel hierbij
Zijn elk jaar wel dat soort opdrachten, die overal kunnen. Als er maar genoeg bij zit van het land zelf, kan dat ook bestquote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef Momo het volgende:
Regenboog storing ook bij andere mensen hier?
Boh, we gaan echt richting Sawquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
Voor elke druk op een knop zakt het plafond een stukje.
kijk ik later wel terugquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat beeld gaf een aanwijzing, 100% zeker
Ik dacht even die Saw-pop in beeld te zien flitsen
Dat zou nou tof zijn geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
Voor elke druk op een knop zakt het plafond een stukje.
Je bent niet jeugdig genoegquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb van de helft van die BN'ers nog nooit gehoord.
Denk het ook inderdaad, dat er een aanwijzing in zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat beeld gaf een aanwijzing, 100% zeker
Ik dacht even die Saw-pop in beeld te zien flitsen
Ja, er werd even flink gemold maar het werkt weerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef Momo het volgende:
Regenboog storing ook bij andere mensen hier?
Ja sorry, ik ga denk ik op alles zeiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn elk jaar wel dat soort opdrachten, die overal kunnen. Als er maar genoeg bij zit van het land zelf, kan dat ook best
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad, dat er een aanwijzing in zit.
ik keek niet naar mn scherm maar is het elke keer bij die twee met die houten balkjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:16 schreef heywoodu het volgende:
Oe, nog meer testbeeldflitsen met gezichten die tussendoor flitsen!
De mol zit bij Nathan en Miljushkaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:16 schreef DaMart het volgende:
Buddy en Anita in een donkere, lege vrachtwagen... daar voelt een mol zich wel thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |