Ja ik snap er nu al niets meer vanquote:
Ff een backdoortje eropquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:01 schreef Redefine het volgende:
Die Chinezen zijn straks allemaal hun telefoon kwijt.
Doe ik sowieso, dan ga ik alle spreuken opschrijven en wie wijsheid en wie geluk koos.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snap er nu al niets meer vanDat wordt terugkijken
Ja dat doe ik ook altijd zoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Doe ik sowieso, dan ga ik alle spreuken opschrijven en wie wijsheid en wie geluk koos.
Die zullen vast van te voren een beetje geïnformeerd zijn. Net als bij die opdracht dat ze kleding bij allerlei bewoners moesten ophalen een paar seizoenen terugquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:01 schreef Momo het volgende:
Zouden die Chinezen daar toevallig zijn of zitten ze in complot?
lijkt me wel simpel en logisch bedacht.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Neehee, niet 'we gebruiken maar één foto'
Wie zei dat? Is dat Leonie?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt wel ontworpen door kinderen.quote:
Anitaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Maar er mag per telefoon maar één foto gemaakt worden. Ze mogen er niet tien maken en er dan maar één gebruiken, ze mogen er maar één maken en die gebruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
lijkt me wel simpel en logisch bedacht.
Dat sowieso niet, want die herken ik wél.quote:
WIDM-fansquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt wel ontworpen door kinderen.
ik zei ook niet dat het volgens de regels wasquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er mag per telefoon maar één foto gemaakt worden. Ze mogen er niet tien maken en er dan maar één gebruiken, ze mogen er maar één maken en die gebruiken.
Kijk terug danquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want die herken ik wél.
Ja dat weet ik.quote:
gelukkig gaat het dan ook om het spel en niet om de spelersquote:
Mwah, eerste aflevering is meestal niet de beste om te zien welke kandidaten leuk zijnquote:
Nou ja, leuke spelers maken het wel leukerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaat het dan ook om het spel en niet om de spelers
Een aantal zijn ook ontworpen door kinderen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt wel ontworpen door kinderen.
Oneens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaat het dan ook om het spel en niet om de spelers
Nee. Maar dat is meestal zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Is toch niet leuk om te kijken dit.
Zijn wel eens leukere geweest jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Is toch niet leuk om te kijken dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |