Andrea Nuyt zou dit niet met je eens zijn. Of Thijsje Oenema.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Het zou beter zijn als alle Nederlandse dames zich voor de rest van hun leven zouden afmelden voor de 500 meter.
Verdommequote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Lol en hoe, ze ziet er uit als de 5 jaar jongere zus van Ria Visser.
Jutta mag 3 dagen voor de wedstrijden van Koen er niet op heeft ze ooit bij RTL gezegd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:38 schreef Mani89 het volgende:
Is Koen Verweij verantwoordelijk voor deze liesblessure?
Ria Visser, die naam was ik laatst vergeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Lol en hoe, ze ziet er uit als de 5 jaar jongere zus van Ria Visser.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
10.000 mensen. Eigenlijk nooit geweten wat de capaciteit is van Thialf. Dat zal een jaar of 20 geleden nog wel een stukje meer zijn geweest.
Geweldig om te zien inderdaadquote:
Nou, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:44 schreef VoMy het volgende:
Hege minder slecht dan we tegenwoordig van haar gewend zijn.
Hege is op het moment wel heel slecht ja, al was het natuurlijk nooit écht wat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:44 schreef VoMy het volgende:
Iemand staat hier ontzettend voor lul.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Het zou beter zijn als alle Nederlandse dames zich voor de rest van hun leven zouden afmelden voor de 500 meter.
In het hoofd van Erik is het eeuwig Sesamstraat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Dat was gewoon een mixed NOC teamsprint Erik (?), niet zo ingewikkeld.
Andrea Nuyt en Frouke Oonk hebben eindelijk opvolging.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand staat hier ontzettend voor lul.
Je vergeet hier Thijsje Oenema.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Andrea Nuyt en Frouke Oonk hebben eindelijk opvolging.
Trager dan Njatun, maar die tijd werd wat ondergesneeuwd door Femke KokGodin.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:44 schreef VoMy het volgende:
Is dat het oudste Nederlandse NR record? Die gaat er dan wel aan op het WK afstanden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet hier Thijsje Oenema.
Eigenlijk is het pas sinds dit jaar uberhaupt weer íets op de 500. En dat sinds Boer echt niet meer kon op de 500 en sinds Oenema ziek werd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:49 schreef Felagund het volgende:
Een paar jaar geleden moesten we het nog doen met Anice Das.
Njatun is wel echt een net-niet schaatster he?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Trager dan Njatun, maar die tijd werd wat ondergesneeuwd door Femke KokGodin.
Ter Mors was toch ook regelmatig goed op de 500? Bij die paar dagen per seizoen dat ze fit was..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is het pas sinds dit jaar uberhaupt weer íets op de 500. En dat sinds Boer echt niet meer kon op de 500 en sinds Oenema ziek werd.
Heb altijd het idee dat als ze ooit bij een goede trainer (Remmert of Johan de Wit ofzo) zou zitten, dat er dan nog wel een stap gezet kan worden. Maar in Noorwegen is toch al geen aandacht voor vrouwenschaatsen en hebben we ze opgezadeld met Bjarne Rykkje, dus dat zit er voorlopig niet in.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Njatun is wel echt een net-niet schaatster he?
Nouja, op de 500 meter gewoon een totaal-niet schaatster.
Da's waar, maar die heeft de 500 meter denk ik 3x gereden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ter Mors was toch ook regelmatig goed op de 500? Bij die paar dagen per seizoen dat ze fit was..
met 0,04quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:52 schreef Janneke141 het volgende:
Kok rijdt het WR Junioren uit Salt Lake uit de boeken blijkbaar.
Oudste bij de vrouwen ja, Kramer op de 5 km is nog veel ouderquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat het oudste Nederlandse NR record? Die gaat er dan wel aan op het WK afstanden.
Iedereen die een paar schaatsen bezig mag starten op dit EK.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:51 schreef VoMy het volgende:
Hoe die Noren na het dramatische voorseizoen hier 3 vrouwen aan de start hebben kunnen krijgen is me een raadsel.
Denk toch dat het niet genoeg gaat zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:54 schreef Max23 het volgende:
dat scheelt niet eens heel veel met Kok
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oudste bij de vrouwen ja, Kramer op de 5 km is nog veel ouder
Fatkoelina?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk toch dat het niet genoeg gaat zijn.
Zal wel een mooie 4e plek worden ja.quote:
Omdat de hele loting dan omgegooid moet worden, geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:56 schreef Zorro het volgende:
Domme regel om niks trouwens, dat de afmelding "te laat" is om een vervanger in te zetten.
Waarom dan?
Dat doet ze dan knap.quote:
Juustem.quote:
Waarom? Transcriptie hangt van de taal af waarin je het inbed.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Juustem.
Fatkulina, geen Fatkoelina. Kulizhnikov, geen Koelisjnikov. Shikhova, geen Sjichova.
Het is Фаткулина.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Juustem.
Fatkulina, geen Fatkoelina. Kulizhnikov, geen Koelisjnikov. Shikhova, geen Sjichova.
Ook nog voor al die zwemsters.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:00 schreef heywoodu het volgende:
"Sportvrouw van het jaar in Oostenrijk, vóór al die skiesters!"
Maar Oostenrijk won geen enkele medaille bij de vrouwen op het WK alpineskiën, individueel dan. Dat zegt dus niet zoveel.
Omdat Koelisjnikov, Sjichova, Sotsji etc er werkelijk uitziet als de lelijkste oogaids ooit. Net zoals de manier waarop Duitsers Russische namen schrijven trouwens, met een W aan het einde.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom? Transcriptie hangt van de taal af waarin je het inbed.
Sowieso een sportland van niets, Oostenrijk. Zelfs het schansspringen zijn ze verleerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Maar Oostenrijk won geen enkele medaille bij de vrouwen op het WK alpineskiën, individueel dan. Dat zegt dus niet zoveel.
Alles in de sneeuw is skiën voor de Nederlandse kijker joh.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:00 schreef heywoodu het volgende:
quote:
In andere wintersporten zijn ze bij lange na niet zo goedquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles in de sneeuw is skiën voor de Nederlandse kijker joh.
Of hebben ze in andere wintersporten ook niets gewonnen?
Fatkulinaw?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat Koelisjnikov, Sjichova, Sotsji etc er werkelijk uitziet als de lelijkste oogaids ooit. Net zoals de manier waarop Duitsers Russische namen schrijven trouwens, met een W aan het einde.
Dat is natuurlijk geen argument, en ik zie dat ook anders. Bovendien zorgt de Engelse transcriptie nog meer voor het constant fout uitspreken van de namen...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat Koelisjnikov, Sjichova, Sotsji etc er werkelijk uitziet als de lelijkste oogaids ooit. Net zoals de manier waarop Duitsers Russische namen schrijven trouwens, met een W aan het einde.
Die toevoeging leek me overbodig, ik heb FOK! overschat.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die toevoeging leek me overbodig, ik heb FOK! overschat.
Al zegt het natuurlijk wel wat omdat de sport schaatsen (vooral hier)nogal vaak gedowngrade wordt, dat het in alle andere landen als niet volwaardige sport wordt gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik spreek de namen hetzelfde uit, of ze nou in het Nederlands of Engels geschreven zijn. Ik schrijf ze in elk geval altijd in het Engels, ook omdat je ze tijdens uitzendingen en in resultaten eigenlijk altijd zo ziet staan (niet de Teletekstresultaten, maar de officiële). Dat maakt het allemaal wat makkelijker, als je vanuit de graphics en officiële resultaten en gegevens ook nog namen op andere manieren moet gaan schrijven wordt het helemaal een onnozel gedoe.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen argument, en ik zie dat ook anders. Bovendien zorgt de Engelse transcriptie nog meer voor het constant fout uitspreken van de namen...
Vroeger. Toen er nog Grieken en Spanjaarden meededen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen 41er is wel een flopshow.
Femke Cook?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik spreek de namen hetzelfde uit, of ze nou in het Nederlands of Engels geschreven zijn. Ik schrijf ze in elk geval altijd in het Engels, ook omdat je ze tijdens uitzendingen en in resultaten eigenlijk altijd zo ziet staan (niet de Teletekstresultaten, maar de officiële). Dat maakt het allemaal wat makkelijker, als je vanuit de graphics en officiële resultaten en gegevens ook nog namen op andere manieren moet gaan schrijven wordt het helemaal een onnozel gedoe.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vroeger. Toen er nog Grieken en Spanjaarden meededen.
Uiteraard, en Ted John Flowers.quote:
Ze moeten zich toch voorbereiden op de Spelen op de afgrijselijk overdekte baan in Baselga.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef VoMy het volgende:
Emele reed gister een hele schappelijke 1500m. En waar komen al die Italianen vandaan?
Jorrit Mountainsmotherquote:
Uit Italië, gok ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef VoMy het volgende:
Emele reed gister een hele schappelijke 1500m. En waar komen al die Italianen vandaan?
Dat worden SLC-praktijken met alleen maar wereldrecords.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze moeten zich toch voorbereiden op de Spelen op de afgrijselijk overdekte baan in Baselga.
Hebben ze die overdekt?!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze moeten zich toch voorbereiden op de Spelen op de afgrijselijk overdekte baan in Baselga.
Nog niet, maar de Spelen worden er in 2026 gehouden en dus gaat die baan overdekt worden. RIP Baselga.quote:
Veelal uit het skeeleren volgens mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef VoMy het volgende:
Kai Farbee.quote:
Wat zonde, een van de eerste toernooien die ik keek, toen Rintje Ritsma Europees kampioen werd en Shirahata op het podium stondquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog niet, maar de Spelen worden er in 2026 gehouden en dus gaat die baan overdekt worden. RIP Baselga.
Godsamme.quote:
Op welk toernooi werd Ritsma Europees kampioen en eindigde een Japanner op het podium?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Wat zonde, een van de eerste toernooien die ik keek, toen Rintje Ritsma Europees kampioen werd en Shirahata op het podium stond
Zippermamaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op welk toernooi werd Ritsma Europees kampioen en eindigde een Japanner op het podium?
Goeiequote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op welk toernooi werd Ritsma Europees kampioen en eindigde een Japanner op het podium?
Niet mijn type, doch een sportersachterwerk om u tegen te zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef VoMy het volgende:
Odin By Farstad heeft een zus met 6.000 Insta-volgers.
https://www.instagram.com/anefarstad/
Wie vindt dit wat?
Wie start er nu in de buitenbaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matias Foxtea nu aan de start.
Dat ken ik niet typen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie start er nu in de buitenbaan?
Golovatsjoek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ken ik niet typen hoor.
Ignatquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie start er nu in de buitenbaan?
Nogal ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Alles beter dan Noorse namen in elk geval, met die rare letters allemaal. Vreselijk irritant.
Het verdriet van een Olympisch kampioen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef VoMy het volgende:
Als hommage zo het baanrecord van Misjel uit het stadion slopen.
Olympisch is met een kleine letter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het verdriet van een Olympisch kampioen.
Te laat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Nogal veel zin in de standaardgrapjes nu.
Nou, ik zie dat jij het met een hoofdletter schrijft hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olympisch is met een kleine letter.
Rijdt meneer Alusalu nog?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Nogal veel zin in de standaardgrapjes nu.
Ik weet niet wie dat is.quote:
Artur Was.quote:
Dat is Konrad Nagy. Toch?quote:
Ja, ik dacht dat ie daarop doelde.quote:
Ja, is het zo? Arme Was.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ie daarop doelde.
@:Mexicanobakker: Was en Alusalu zijn uit elkaar dacht ik. Zeker weten doe ik het niet.
Bij de tweede keer wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:22 schreef Zorro het volgende:
Lekker interessant ook altijd die vlaggetjesmeneer. Alsof het wat uitmaakt wie er vals was.
Hij Wás dus meneer Alusalu.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ie daarop doelde.
@:Mexicanobakker: Was en Alusalu zijn uit elkaar dacht ik. Zeker weten doe ik het niet.
Daarom juist. Het boeit niet wie er de eerste keer vals is, de tweede die het doet ligt er toch uit.quote:
Dan was het Bye bye Ntabquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom juist. Het boeit niet wie er de eerste keer vals is, de tweede die het doet ligt er toch uit.
Als NEDERLANDER wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Je mag tegenwoordig weer volle bak die laatste binnenbocht uit wapperen?
Zonder hinder mag dat altijd al op de 500m, maar je moet wel direct terug je baan in willen gaan. Iets wat Ntab niet deed overigens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Tenzij je een Rus bent, dan wordt Erben boos.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Maar die rijdt ook zelden zijn beste race, dus dat zegt niet veel.quote:
De ander moet er wel Verbij kunnen bedoel jequote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder hinder mag dat altijd al op de 500m, maar je moet wel direct terug je baan in willen gaan. Iets wat Ntab niet deed overigens.
In principe rijdt iedereen zelden zijn beste race, grofweg zo'n één keer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die rijdt ook zelden zijn beste race, dus dat zegt niet veel.
Wel op tijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zonder hinder mag dat altijd al op de 500m, maar je moet wel direct terug je baan in willen gaan. Iets wat Ntab niet deed overigens.
Nou, zo niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:26 schreef wimderon het volgende:
Mushtakov kan met een goede opening op de bagagedrager plaatsnemen.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:26 schreef wimderon het volgende:
Er werd gezegd voor de 1000m lijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet zo snel mogelijk terug, niet op de voor jou snelst mogelijke manier.
Daar viel hij van af.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:26 schreef wimderon het volgende:
Gaat dus goed met het schaatsen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
Gaat niet goed met het Nederlandse schaatsen. Al vier events op rij zonder Nederlandse overwinning
Wat leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:33 schreef PippenScottie het volgende:
Groeten uit Thialf!
Michel Mulder neemt afscheid. Iedereen huilt tranen met tuiten.
Dat ene interview met Bert.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:34 schreef Marcoss het volgende:
Ritsma stopte zelfs pas na 123 interviews met de vraag wanneer hij nu eens ging stoppen
Leuk. Sfeer verder wel goed?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:33 schreef PippenScottie het volgende:
Groeten uit Thialf!
Michel Mulder neemt afscheid. Iedereen huilt tranen met tuiten.
Gemser zie je nooit meer hè?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ene interview met Bert.![]()
Toen was Rintje echt boos.
Noem het dan GABBA.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
Gerard van Velde had toch eigenlijk perfect in Abba gepast met die look. ABGBA.
Ik gok dat de NOS zelf een interview met 'm wil.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:38 schreef foktim het volgende:
Ik denk dat er vrij veel mensen geïnteresseerd zijn in het interview met Mulder.
Ze blijven er toch gewoon doorheen praten
Nope, laatste keer was denk ik een documentaire over de Elfstedenstedentocht van 1963. Henk "in het gesprek met het ijs" wordt in april trouwens 80.quote:
Wennemars die zei dat er op de 500 34.3 gereden zou worden, en wij op FOK! allemaal hem uitlachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:39 schreef Remco het volgende:
Dat OKT voor Sochi was sowieso prachtig
https://nos.nl/video/2265(...)-stoppen-begint.htmlquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ene interview met Bert.![]()
Toen was Rintje echt boos.
Hij was op zijn top wel echt compleet en constant.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:44 schreef VoMy het volgende:
Ik vind Michel Mulder iemand met een te grote erelijst voor zijn kwaliteiten. Sta ik daarin alleen?
Je kan er nog stevig over filosoferen of dat uberhaupt kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:44 schreef VoMy het volgende:
Ik vind Michel Mulder iemand met een te grote erelijst voor zijn kwaliteiten. Sta ik daarin alleen?
Ze doen de podiumceremonie voor het eerst dat ik m zie van 3 naar 2 naar 1, ipv het altijd met een teleurstelling eindigende 1 2 3.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:47 schreef Remco het volgende:
Omdat we het Rusisch volkslied gaan missen bij de NOS.
Spasibaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:47 schreef Remco het volgende:
Omdat we het Rusisch volkslied gaan missen bij de NOS.
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is druk. Erg druk. En er winnen iets te veel dopingzondaars.
Fatkulina weer?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef VoMy het volgende:
Traantjes. Kunnen we Bert even langssturen voor een ophelderend interview?
Er doen dan ook maar 2 landen mee, het DOPINGVRIJE Nederland en de ERKENDE DOPEURS Rusland.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is druk. Erg druk. En er winnen iets te veel dopingzondaars.
Dan kun je sowieso beter helemaal thuisblijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozen.
Heb ik niet gedaan, meegesleurd door vrienden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozen.
Hier moeten ze echt eens mee stoppen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Door het Russisch volkslied lullen
Bert zuigt al zijn hele leven denk ik. Wat een idiootquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2265(...)-stoppen-begint.html
Bert
Irene heeft denk ik weinig internationale wedstrijden gereden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:59 schreef VoMy het volgende:
Ik snap de loting van deze afstand totaal niet.
Maar Visser en Achtereekte ook bij de eerste 4 ritten is vooral gek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Irene heeft denk ik weinig internationale wedstrijden gereden?
Dat slaat nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Visser en Achtereekte ook bij de eerste 4 ritten is vooral gek.
Ik weet niet hoe het precies zit met startgroepen. Maar die hebben allebei maar 2 van de 3 wereldbekers gereden, de buitenlanders allemaal 3.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Visser en Achtereekte ook bij de eerste 4 ritten is vooral gek.
Omdat ze op een tomaat lijkt?quote:
Dat zegt meer over jou dan Esmee denk ik.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan Esmee denk ik.
Visser 3 van de 4 en staat 10de in het worldcup klassement.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het precies zit met startgroepen. Maar die hebben allebei maar 2 van de 3 wereldbekers gereden, de buitenlanders allemaal 3.
Maar daar zit een vijf kilometer bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Visser 3 van de 4 en staat 10de in het worldcup klassement.
https://live.isuresults.eu/worldcup/WC_2020_F_5000/standings
Kan heywoowelt weer klagen dat ze die ijsbaan daar gaan verpesten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die willen schroeien in Milaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |