Je kan er nog stevig over filosoferen of dat uberhaupt kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:44 schreef VoMy het volgende:
Ik vind Michel Mulder iemand met een te grote erelijst voor zijn kwaliteiten. Sta ik daarin alleen?
Ze doen de podiumceremonie voor het eerst dat ik m zie van 3 naar 2 naar 1, ipv het altijd met een teleurstelling eindigende 1 2 3.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:47 schreef Remco het volgende:
Omdat we het Rusisch volkslied gaan missen bij de NOS.
Spasibaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:47 schreef Remco het volgende:
Omdat we het Rusisch volkslied gaan missen bij de NOS.
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is druk. Erg druk. En er winnen iets te veel dopingzondaars.
Fatkulina weer?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef VoMy het volgende:
Traantjes. Kunnen we Bert even langssturen voor een ophelderend interview?
Er doen dan ook maar 2 landen mee, het DOPINGVRIJE Nederland en de ERKENDE DOPEURS Rusland.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is druk. Erg druk. En er winnen iets te veel dopingzondaars.
Dan kun je sowieso beter helemaal thuisblijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozen.
Heb ik niet gedaan, meegesleurd door vrienden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozen.
Hier moeten ze echt eens mee stoppen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Door het Russisch volkslied lullen
Bert zuigt al zijn hele leven denk ik. Wat een idiootquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2265(...)-stoppen-begint.html
Bert
Irene heeft denk ik weinig internationale wedstrijden gereden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:59 schreef VoMy het volgende:
Ik snap de loting van deze afstand totaal niet.
Maar Visser en Achtereekte ook bij de eerste 4 ritten is vooral gek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Irene heeft denk ik weinig internationale wedstrijden gereden?
Dat slaat nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Visser en Achtereekte ook bij de eerste 4 ritten is vooral gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |