Noem het dan GABBA.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:38 schreef Strani het volgende:
Gerard van Velde had toch eigenlijk perfect in Abba gepast met die look. ABGBA.
Ik gok dat de NOS zelf een interview met 'm wil.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:38 schreef foktim het volgende:
Ik denk dat er vrij veel mensen geïnteresseerd zijn in het interview met Mulder.
Ze blijven er toch gewoon doorheen praten
Nope, laatste keer was denk ik een documentaire over de Elfstedenstedentocht van 1963. Henk "in het gesprek met het ijs" wordt in april trouwens 80.quote:
Wennemars die zei dat er op de 500 34.3 gereden zou worden, en wij op FOK! allemaal hem uitlachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:39 schreef Remco het volgende:
Dat OKT voor Sochi was sowieso prachtig
https://nos.nl/video/2265(...)-stoppen-begint.htmlquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ene interview met Bert.![]()
Toen was Rintje echt boos.
Hij was op zijn top wel echt compleet en constant.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:44 schreef VoMy het volgende:
Ik vind Michel Mulder iemand met een te grote erelijst voor zijn kwaliteiten. Sta ik daarin alleen?
Je kan er nog stevig over filosoferen of dat uberhaupt kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:44 schreef VoMy het volgende:
Ik vind Michel Mulder iemand met een te grote erelijst voor zijn kwaliteiten. Sta ik daarin alleen?
Ze doen de podiumceremonie voor het eerst dat ik m zie van 3 naar 2 naar 1, ipv het altijd met een teleurstelling eindigende 1 2 3.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:47 schreef Remco het volgende:
Omdat we het Rusisch volkslied gaan missen bij de NOS.
Spasibaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:47 schreef Remco het volgende:
Omdat we het Rusisch volkslied gaan missen bij de NOS.
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is druk. Erg druk. En er winnen iets te veel dopingzondaars.
Fatkulina weer?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef VoMy het volgende:
Traantjes. Kunnen we Bert even langssturen voor een ophelderend interview?
Er doen dan ook maar 2 landen mee, het DOPINGVRIJE Nederland en de ERKENDE DOPEURS Rusland.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is druk. Erg druk. En er winnen iets te veel dopingzondaars.
Dan kun je sowieso beter helemaal thuisblijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozen.
Heb ik niet gedaan, meegesleurd door vrienden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde dag uitgekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |