Wat zonde, een van de eerste toernooien die ik keek, toen Rintje Ritsma Europees kampioen werd en Shirahata op het podium stondquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog niet, maar de Spelen worden er in 2026 gehouden en dus gaat die baan overdekt worden. RIP Baselga.
Godsamme.quote:
Op welk toernooi werd Ritsma Europees kampioen en eindigde een Japanner op het podium?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Wat zonde, een van de eerste toernooien die ik keek, toen Rintje Ritsma Europees kampioen werd en Shirahata op het podium stond
Zippermamaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op welk toernooi werd Ritsma Europees kampioen en eindigde een Japanner op het podium?
Goeiequote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op welk toernooi werd Ritsma Europees kampioen en eindigde een Japanner op het podium?
Niet mijn type, doch een sportersachterwerk om u tegen te zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef VoMy het volgende:
Odin By Farstad heeft een zus met 6.000 Insta-volgers.
https://www.instagram.com/anefarstad/
Wie vindt dit wat?
Wie start er nu in de buitenbaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matias Foxtea nu aan de start.
Dat ken ik niet typen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie start er nu in de buitenbaan?
Golovatsjoek.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ken ik niet typen hoor.
Ignatquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie start er nu in de buitenbaan?
Nogal ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Alles beter dan Noorse namen in elk geval, met die rare letters allemaal. Vreselijk irritant.
Het verdriet van een Olympisch kampioen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef VoMy het volgende:
Als hommage zo het baanrecord van Misjel uit het stadion slopen.
Olympisch is met een kleine letter.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het verdriet van een Olympisch kampioen.
Te laat.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Nogal veel zin in de standaardgrapjes nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |