Wat zouden ze stemmenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zijn al die schreeuwers over Zwarte piet klimaat en vuurwerk altijd dezelfde mensen?
nouquote:
Beroepsjankers.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zijn al die schreeuwers over Zwarte piet klimaat en vuurwerk altijd dezelfde mensen?
Waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze foto kan wel ik moest aan Char denken
Ik maar een klein beetje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar gelukkig is de meerderheid in Nederland nog niet debiel
Wat ga je met ze doen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als die dronken wijven hier weer op straat zitten, pak ik ze zelf op
Die mensen neem ik niet eens meer serieus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou veel forum en PVV denk ik populistisch
Ondertussen plunderen ze je keukenkastjesquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vasthouden totdat de BOA's ze afvoeren
Dat lag wel in de lijn der verwachting jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht in de kelder vast binden enzo.
Nee maar die hebben wel internet tegenwoordigquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mensen neem ik niet eens meer serieus.
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht in de kelder vast binden enzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppen
Uhm dit wordt er niet echt beter opquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppen
Ze zitten ook op fokquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar die hebben wel internet tegenwoordig
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm dit wordt er niet echt beter op
Toe maar hoor dan kan ik gelijk met je afrekenenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wou net even los gaan over je Till
Zo'n paspop, reuze handig Dquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb met goed fatsoen mijn rugpand van mijn jurk kunnen innemen en past nu fatsoenlijk
Ik was de enige linkse familielid tussen PVV gangers. Nee das gezellig. Debielen vind ik. Ze hadden geen empathie of hersencellen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben ook erg populair op verjaardagen als links mensch
Uhuh, kun je ook met fatsoen het allemaal uitproberen en aanpassen. Heerlijkquote:
Nou bij ons is het wel 50/50 gelukkig, en word ook nooit ruzie of zoquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was de enige linkse familielid tussen PVV gangers. Nee das gezellig. Debielen vind ik. Ze hadden geen empathie of hersencellen.
Goede koop dus!quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh, kun je ook met fatsoen het allemaal uitproberen en aanpassen. Heerlijk
Het gekke vind ik altijd dat ze juist wel heel veel empathie hebben maar alleen voor 'eigen' mensen. Is mijn ervaring.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was de enige linkse familielid tussen PVV gangers. Nee das gezellig. Debielen vind ik. Ze hadden geen empathie of hersencellen.
En toch snap ik t niet helemaal. Stelde er eerder wel een vraag over aan @:ieniminimuis, maja.quote:
Ik vermeed discussies altijd want zij wisten het zogenaamd altijd beter zonder zich ingelezen te hebben of ze vonden het niet leuk om de les gelezen te worden door iemand met een opleiding (een van de weinige in mijn familie die meer heeft dan de mavo). Ik geloof dat ik een keer uit mijn slof ben geschoten over iets.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou bij ons is het wel 50/50 gelukkig, en word ook nooit ruzie of zo
Een plaatje danquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En toch snap ik t niet helemaal. Stelde er eerder wel een vraag over aan @:ieniminimuis, maja.
Ik zal verder geen vragen meer stellen over ditquote:
Ja dat wel, maar het is wel altijd van maar we hebben ook armoede in Nederland. Wijzend naar een familielid die al jaren in de bijstand zit en de boel ook nog eens bedriegt. En maar gillen hoe veel moeilijker zij het hebben dan vluchtelingen of kinderen in Afrika die letterlijk dood gaan van de honger.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het gekke vind ik altijd dat ze juist wel heel veel empathie hebben maar alleen voor 'eigen' mensen. Is mijn ervaring.
Ik vind jouw UI ook wel ietwat hoerig met dat straatlampie, maar ik heb bij nieuwsuur een reportage over hoeren in Leeuwarden zitten kijken, misschien is dat hetquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik zal verder geen vragen meer stellen over dit![]()
Kom naar t licht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI ook wel ietwat hoerig met dat straatlampie, maar ik heb bij nieuwsuur een reportage over hoeren in Leeuwarden zitten kijken, misschien is dat het
Snap er geen reet van maaruh: geniaal.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en iedereen die maar een iets donkere huidskleur had was ontzettend lui en daarom was Afrika arm.
En toen ging ik naar Ghana en de hele familie in shock want daar zaten alleen maar enge mensen en ik zou zwanger terug komen en met een man die alleen van mijn rijkdom wilde profiteren. En och ik kon daar absoluut het niet naar mijn zin hebben .
Dus toen kwam ik terug met de geweldigste verhalen over hoe hard daar men wel niet werkte en dat niet iedereen arm was en dat ze heel gelukkig waren.
Geniaal
Pinkstereitjesquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:52 schreef sacha het volgende:
er liggen al feestchocoladeeitjes in de winkel
Feesthazen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Choco kerstmannekes of feestmannekes
Hier nog paaseitjes van vorig jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:07 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog 3 chocolade X'en liggen uit de uitverkoop
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:07 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog 3 chocolade X'en liggen uit de uitverkoop
Eeew?quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geniet wel weer heel erg van die bomensperma
Pollenquote:
Er schijnen ook kussens te zijn die naar boom ruikenquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geniet wel weer heel erg van die bomensperma
Bij de Action zag ikquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:52 schreef sacha het volgende:
Meeste topics zijn ook door mods geopend volgens mij. Wij hebben hier zo'n afdeling die zichzelf in leven probeert te houden door allerlei nutteloze dingen te verzinnen. Misschien is dit voor nutteloze mods bedacht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:03 schreef mootie het volgende:
SOP ligt al aardig stil.
Misschien hadden ze beter kunnen inzetten op iets van SHO ofzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met Scrut en Sas is het altijd feest
twitter:EmWilmo twitterde op woensdag 08-01-2020 om 17:59:44Not sure who did this, but...😳😂 https://t.co/WrJ4Aj0All reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:24 schreef TillyB het volgende:
twitter:EmWilmo twitterde op woensdag 08-01-2020 om 17:59:44Not sure who did this, but...😳😂 https://t.co/WrJ4Aj0All reageer retweet
moest lachon
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:24 schreef TillyB het volgende:
moest lachon
Hahaquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:24 schreef TillyB het volgende:
moest lachon
Ik heb wel mn wasmachinefilter ff schoongemaaktquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:03 schreef mootie het volgende:
SOP ligt al aardig stil.
Misschien hadden ze beter kunnen inzetten op iets van SHO ofzo.
RIP Rekkie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:52 schreef sacha het volgende:
Ow ja dat was een goeie, maar had ook in LIF gekund dat topicquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel mn wasmachinefilter ff schoongemaakt
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Pepsi light en Max hebben 0 calorieën
"url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=https%3A%2F%2Fi.fokzine.net%2Fs%2Fkuzu.png&ppref=https%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2F&currurl=https%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2534204%2F2%2F50%23p190949395"quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
wtf als ik hem kopieer word die normaal
is dat zoomen met de foon wel weer handig nuquote:
En zijn niet te zuipen, cola zero Ftwquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Pepsi light en Max hebben 0 calorieën
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dit voor hekserij?
[ afbeelding ]
sinas zero, das viezzzzquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En zijn niet te zuipen, cola zero Ftw
Ja 🧐quote:
omg het begint zondag pasquote:
HELE NACHT OPGEZETENquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
omg het begint zondag pasIk had maanden terug al de begindatum in m'n agenda gezet, maar blijkbaar klopte die niet
![]()
Oh ja, dat had ik al gelezen, maar was ik vergeten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
omg het begint zondag pasIk had maanden terug al de begindatum in m'n agenda gezet, maar blijkbaar klopte die niet
![]()
Zal wel een blow out zijn van Iris HonTquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:37 schreef Recce het volgende:
"Marco Borsato legt werkzaamheden voorlopig neer door burn-out"
Arme @:Scrutinizer, die zou vast naar een concert gaan binnenkort.
Hohoquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor ik zei dit gisteren al MAAR JULLIE CONJO'S LEZEN NIET
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al gelezen, maar was ik vergeten.Verder houdt het me wel erg bezig hoor!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zit je weer de wizzkid uit te hangen of wah?
Zoek een betere oplossing danquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen die link van Till heb je kans dat je computer niet meer opstart
Ik heb al wel een voorstukje gekeken op YouTube.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Je hebt nu extra tijd om je voor te bereiden op de eerste aflevering.
TR gemacht?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef chufi het volgende:
En dan zitten ze in ONZ te zeiken over spam van Mario...
omg such dedication dat heb ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al wel een voorstukje gekeken op YouTube.Die tweeling is echt heel erg.
geen last van. 3 x reclame wegklikken en gaan . ik blijquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen die link van Till heb je kans dat je computer niet meer opstart
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
omg such dedication dat heb ik nog niet eens gezien
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet toch iets voor Till overhebben. Ze zoekt altijd heel ijverig dingen terug als ik daar te lui voor ben.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel erg lief voor Till zeg
Ja dat is zo het is een goeie speurhondquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet toch iets voor Till overhebben. Ze zoekt altijd heel ijverig dingen terug als ik daar te lui voor ben.
Scrut heeft geen snor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan Scrut denken![]()
[ afbeelding ]
Scrut heeft meer gevoel voor stijl. Die zou bij een Run DMC shirt wél Adidas schoenen aantrekken, zoals het hoort!quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan Scrut denken![]()
[ afbeelding ]
Hmm meestal zitten er iig één en soms twee kandidaten bij die hooggeleid zijn, maar ik kan er nu geen één vinden. Maar er komen nog meer kandidaten bij natuurlijk. Dit is alleen maar de begincrew.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar straks zit er een leukerd bij die dan direct in dat programma gaat daten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meestal zitten er iig één en soms twee kandidaten bij die hooggeleid zijn, maar ik kan er nu geen één vinden. Maar er komen nog meer kandidaten bij natuurlijk. Dit is alleen maar de begincrew.![]()
Camilla uit LI 2017 is wel wat voor jou![]()
Gelukkig weet ik niet wie dat is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, ik dacht bijna dat je gekoppeld zou kunnen worden aan Chantal Wenkie
quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is op zoek naar een man zonder schapenhaar. Ofzo
Zoooo en wat een monster is zij. Ze is gekoppeld aan een soort van Vlemmix de tweede, zou bijna medelijden met hem krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hij moet chips uit een bakje eten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Op zu HaaGs, geen oksel haar, geen schaamhaar en witte tanden!!
zijn de eisen van mevrouw wenkbrauw.
Oja en als ze iets WIL gaat ze met één handje wapperen.
Haar moeder zei al "dan mot je uitkijken"
Klinkt wel een beetje als een soort Till dan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Wat voor muziekje luister je?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:37 schreef Voxs het volgende:
Kind zoet aan de schilder. Muziekje op. All is well
Selena Gomez, wolves, ik had er nog nooit van gehoord maar het 9 jarig kind hier, vind het geweldig.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als een soort Till dan.
Wat een wijf zegquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Arme Henk....quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een wijf zegkan niet wachten op volgende week, maar die gaat wel trouwen hoor die draak
Had zij niet iets gehad met Justin Bieber? Zal wel een tienersterretje zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Selena Gomez, wolves, ik had er nog nooit van gehoord maar het 9 jarig kind hier, vind het geweldig.
Ik moet eens wat tactischer worden. Zo wordt het inderdaad nooit iets.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou de liefde is weer over, dit word nooit niks zo
Ja dat laaste is ze. En ik zie dat TillyB effect goed werktquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Had zij niet iets gehad met Justin Bieber? Zal wel een tienersterretje zijn.
Oja, want ze kan niet tegen het gekraak van de zak.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij moet chips uit een bakje eten.
Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een wijf zegkan niet wachten op volgende week, maar die gaat wel trouwen hoor die draak
Zitten wel veel spoilers in de preview zeg, ik denk als je die rustig een paar keer bekijkt je veel meer weet, echt debiel gelijk bij de 1e aflevering alquote:
Ja ok maar is toch sowieso leuk om naar leuke mensen te kijken. Als er alleen maar lilleke domme draken te zien zijn is het ook niet goed.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar straks zit er een leukerd bij die dan direct in dat programma gaat daten.Direct alle hoop in duigen. Die Camilla is wel cute, maar een beetje te eeuhm, liefelijk?
Wat is dat roze op de achtergrond? Een lamp met tutu?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh haat aan spoilers in previews !quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zitten wel veel spoilers in de preview zeg, ik denk als je die rustig een paar keer bekijkt je veel meer weet, echt debiel gelijk bij de 1e aflevering al
Wat voor effect?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat laaste is ze. En ik zie dat TillyB effect goed werkt
Welke serie kijk jij op die site?👀quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh haat aan spoilers in previews !
nee heb t over married at first sight . kijk jij t ook ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welke serie kijk jij op die site?👀
waaropquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik kan niet wachten heur. Spánooooond!![]()
Ja maar ik werd plots nieuwsgierig naar oude infoquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee heb t over married at first sight . kijk jij t ook ?
Cool, up to date neo-neo-neoboomerquote:
Nee niet Inge dat is zo'n trut!!! Kapot moet ze!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie weet krijgt Joost wel wat met Inge.Je wéét 't niet!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee niet Inge dat is zo'n trut!!! Kapot moet ze!!
oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik werd plots nieuwsgierig naar oude infoNee ajb zeg!
Ik kijk alleen kwaliteits tv.
Oh die ken ik volgens mij over die dokter?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenstaat nog niet op netflix
Met Dominic West zie ik, moest ff nadenken waar ik 'm pas zag verschijnen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenstaat nog niet op netflix
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SO naar @:Deisyy omdat ze tóch even liet weten dat er nog leven in zit.
Beterschap!
Beterschap @Deisyy!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SO naar @:Deisyy omdat ze tóch even liet weten dat er nog leven in zit.
Beterschap!
is dit zijn crib ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met Dominic West zie ik, moest ff nadenken waar ik 'm pas zag verschijnen.
Crazy ass kasteelhuis
Tuurlijk, nerd als ze is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
Zou @:Prisha haar nieuwe foon al aan de praat hebben?
Oh ja die Apple 44 Xplusquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
Zou @:Prisha haar nieuwe foon al aan de praat hebben?
Denk niet dat ze dat wil doen bij je, maar geef het een gooi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of ze hem met 1 hand vast kan houden
Hoop dat ze meteen een popsocket of elastiek heeft gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of ze hem met 1 hand vast kan houden
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat wil doen bij je, maar geef het een gooi.
POPSOCKET IN JE HOLquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoop dat ze meteen een popsocket of elastiek heeft gekocht
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
WAT NOU WEER IS ER WAT MIS MET POPSOCKETS
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNN
Ik ben het wel met je eens zo waar...hoewel de appieboys wel een kek polsbandje hebben om het statiegeld op hun foon te kunnen berekenenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNN
Hoezo dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens zo waar
ondingenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
WAT NOU WEER IS ER WAT MIS MET POPSOCKETS
Die niet die poppersquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
Voel me zoooo vrouwelijk met m'n telefoon elastiek![]()
![]()
Anaal zeker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]oh ik dacht dat je wat anders bedoelde, ja die wil ik ook
Dat is een telefoontepel.quote:
sok in je holquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Sjamp bedoeld die sokken als hoesje
die kan De Dees nu wel leuk maken als ze toch ziekjes is en wat afleiding nodig heeftquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Sjamp bedoeld die sokken als hoesje
Had je dat niet na het weekend kunnen mededelen? Nu is mijn weekend naar de maan.quote:
jawelquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
plopdingen maar die werken vast niet op hoesjes
Deze heb ik tegenweurdig, fijne combi met die ring om 'm neer te zettenquote:
Sorry.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat niet na het weekend kunnen mededelen? Nu is mijn weekend naar de maan.
Auto's zijn ook alleen voor vrouwen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Die elastieken zijn ook vet handig denk ik, maar die popsocket kan je ook in je auto makkelijk bevestigen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:37 schreef sjampoeh het volgende:
TILLAH @:tillyb ik dacht dat je dit bedoelde
[ afbeelding ]
Dan kan je hem ook om je lul doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze heb ik tegenweurdig, fijne combi met die ring om 'm neer te zetten
https://www.i-mania.nl/un(...)JMbSuLRoCD7UQAvD_BwE
Jij wel jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je hem ook om je lul doen.
ik zwijg ff .. iets met een klein ringetjequote:Op donderdag 9 januari 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je hem ook om je lul doen.
quote:
Bij Ali e.d. hebben ze allerlei soorten popdingen en elastieken en ringen en van alles voor goedkoop.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
goed idee ik ga er ook 1 bestellen ! nog tips voor een goeie site
oja alie.. maar duuuurt zo langquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij Ali e.d. hebben ze allerlei soorten popdingen en elastieken en ringen en van alles voor goedkoop.
goeiequote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben ze die zooi niet gewoon bij Action?
alie ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Elastiek ring duurt een Week op die website
Ja die popsockets hebben ze overalquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben ze die zooi niet gewoon bij Action?
Ja imania is best traag. Vlak na de kerst een bestelling geplaatst geloof ik, wordt morgen bezorgd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Elastiek ring duurt een Week op die website
Dus niet teveel/ te goed naar kijken...moet wel wat te raden blijven zeg.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zitten wel veel spoilers in de preview zeg, ik denk als je die rustig een paar keer bekijkt je veel meer weet, echt debiel gelijk bij de 1e aflevering al
Gewoon jattenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
ik haat de action.. altijd dikke puinhoop en altijd DRUK .. iedereen is lijp daar
Hoe weet je dan dat die goed isquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja imania is best traag. Vlak na de kerst een bestelling geplaatst geloof ik, wordt morgen bezorgd.Maar ik wil per se die ene.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus niet teveel/ te goed naar kijken...moet wel wat te raden blijven zeg.
Soms wel druk maar niet altijdquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
ik haat de action.. altijd dikke puinhoop en altijd DRUK .. iedereen is lijp daar
Dat. Veel kort pittig kapsels aanwezig en 2 karren om dwars in het gangpad te zetten. Anders kan je gewoon overal bij en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
Wmoah, als het 'r 200 zijn is het veel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Geweldig de Action al die op hol geslagen tokkies
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hun schuld dat het te druk is bij de kassas dus alle recht om gewoon naar buiten te lopen met je spullen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mot ff opletten, anders doen mijn broodjes een Borsatootje.
Al eerder besteld. Maar ze gaan er snel doorheen hier omdat de kinderen met hun halve arm door dat elastiek gaan lopen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat die goed is
GM heer Haags.quote:
Ja wist ik maar vonk ff leukquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Al eerder besteld. Maar ze gaan er snel doorheen hier omdat de kinderen met hun halve arm door dat elastiek gaan lopen."Kijk hoe ver die kan!!!" Draken.
![]()
Dan blijft het wel zitten, maar het zit beter als het gewoon een beetje strak blijft. Dan plak ik er maar weer een nieuwe op.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hun schuld dat het te druk is bij de kassas dus alle recht om gewoon naar buiten te lopen met je spullen
Raar ja weer en Feyenoord niet gisterenquote:
Hoj Mrs L.quote:
DITquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. Veel kort pittig kapsels aanwezig en 2 karren om dwars in het gangpad te zetten. Anders kan je gewoon overal bij en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |