Hmm meestal zitten er iig één en soms twee kandidaten bij die hooggeleid zijn, maar ik kan er nu geen één vinden. Maar er komen nog meer kandidaten bij natuurlijk. Dit is alleen maar de begincrew.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al wel een voorstukje gekeken op YouTube.Die tweeling is echt heel erg.
Maar straks zit er een leukerd bij die dan direct in dat programma gaat daten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meestal zitten er iig één en soms twee kandidaten bij die hooggeleid zijn, maar ik kan er nu geen één vinden. Maar er komen nog meer kandidaten bij natuurlijk. Dit is alleen maar de begincrew.![]()
Camilla uit LI 2017 is wel wat voor jou![]()
Gelukkig weet ik niet wie dat is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, ik dacht bijna dat je gekoppeld zou kunnen worden aan Chantal Wenkie
quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is op zoek naar een man zonder schapenhaar. Ofzo
Zoooo en wat een monster is zij. Ze is gekoppeld aan een soort van Vlemmix de tweede, zou bijna medelijden met hem krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is op zoek naar een man zonder schapenhaar. Ofzo
En hij moet chips uit een bakje eten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Op zu HaaGs, geen oksel haar, geen schaamhaar en witte tanden!!
zijn de eisen van mevrouw wenkbrauw.
Oja en als ze iets WIL gaat ze met één handje wapperen.
Haar moeder zei al "dan mot je uitkijken"
Klinkt wel een beetje als een soort Till dan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Wat voor muziekje luister je?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:37 schreef Voxs het volgende:
Kind zoet aan de schilder. Muziekje op. All is well
Selena Gomez, wolves, ik had er nog nooit van gehoord maar het 9 jarig kind hier, vind het geweldig.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als een soort Till dan.
Wat een wijf zegquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
Arme Henk....quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een wijf zegkan niet wachten op volgende week, maar die gaat wel trouwen hoor die draak
Had zij niet iets gehad met Justin Bieber? Zal wel een tienersterretje zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Selena Gomez, wolves, ik had er nog nooit van gehoord maar het 9 jarig kind hier, vind het geweldig.
Ik moet eens wat tactischer worden. Zo wordt het inderdaad nooit iets.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou de liefde is weer over, dit word nooit niks zo
Ja dat laaste is ze. En ik zie dat TillyB effect goed werktquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Had zij niet iets gehad met Justin Bieber? Zal wel een tienersterretje zijn.
Oja, want ze kan niet tegen het gekraak van de zak.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij moet chips uit een bakje eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |