oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik werd plots nieuwsgierig naar oude infoNee ajb zeg!
Ik kijk alleen kwaliteits tv.
Oh die ken ik volgens mij over die dokter?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenstaat nog niet op netflix
Met Dominic West zie ik, moest ff nadenken waar ik 'm pas zag verschijnen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenstaat nog niet op netflix
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SO naar @:Deisyy omdat ze tóch even liet weten dat er nog leven in zit.
Beterschap!
Beterschap @Deisyy!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SO naar @:Deisyy omdat ze tóch even liet weten dat er nog leven in zit.
Beterschap!
is dit zijn crib ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met Dominic West zie ik, moest ff nadenken waar ik 'm pas zag verschijnen.
Crazy ass kasteelhuis
Tuurlijk, nerd als ze is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
Zou @:Prisha haar nieuwe foon al aan de praat hebben?
Oh ja die Apple 44 Xplusquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
Zou @:Prisha haar nieuwe foon al aan de praat hebben?
Denk niet dat ze dat wil doen bij je, maar geef het een gooi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of ze hem met 1 hand vast kan houden
Hoop dat ze meteen een popsocket of elastiek heeft gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of ze hem met 1 hand vast kan houden
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat wil doen bij je, maar geef het een gooi.
POPSOCKET IN JE HOLquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoop dat ze meteen een popsocket of elastiek heeft gekocht
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
WAT NOU WEER IS ER WAT MIS MET POPSOCKETS
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |