oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik werd plots nieuwsgierig naar oude infoNee ajb zeg!
Ik kijk alleen kwaliteits tv.
Oh die ken ik volgens mij over die dokter?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenstaat nog niet op netflix
Met Dominic West zie ik, moest ff nadenken waar ik 'm pas zag verschijnen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh the affair. moord, dit dat, alles zit erin. maar 5e seizoen valt tegenstaat nog niet op netflix
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SO naar @:Deisyy omdat ze tóch even liet weten dat er nog leven in zit.
Beterschap!
Beterschap @Deisyy!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SO naar @:Deisyy omdat ze tóch even liet weten dat er nog leven in zit.
Beterschap!
is dit zijn crib ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met Dominic West zie ik, moest ff nadenken waar ik 'm pas zag verschijnen.
Crazy ass kasteelhuis
Tuurlijk, nerd als ze is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
Zou @:Prisha haar nieuwe foon al aan de praat hebben?
Oh ja die Apple 44 Xplusquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef TillyB het volgende:
Zou @:Prisha haar nieuwe foon al aan de praat hebben?
Denk niet dat ze dat wil doen bij je, maar geef het een gooi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of ze hem met 1 hand vast kan houden
Hoop dat ze meteen een popsocket of elastiek heeft gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of ze hem met 1 hand vast kan houden
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat wil doen bij je, maar geef het een gooi.
POPSOCKET IN JE HOLquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoop dat ze meteen een popsocket of elastiek heeft gekocht
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
WAT NOU WEER IS ER WAT MIS MET POPSOCKETS
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNN
Ik ben het wel met je eens zo waar...hoewel de appieboys wel een kek polsbandje hebben om het statiegeld op hun foon te kunnen berekenenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ZIJN VOOR VROUWHOUUENNNNNNNNNNNNN
Hoezo dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens zo waar
ondingenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
WAT NOU WEER IS ER WAT MIS MET POPSOCKETS
Die niet die poppersquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:23 schreef TillyB het volgende:
Voel me zoooo vrouwelijk met m'n telefoon elastiek![]()
![]()
Anaal zeker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]oh ik dacht dat je wat anders bedoelde, ja die wil ik ook
Dat is een telefoontepel.quote:
sok in je holquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Sjamp bedoeld die sokken als hoesje
die kan De Dees nu wel leuk maken als ze toch ziekjes is en wat afleiding nodig heeftquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Sjamp bedoeld die sokken als hoesje
Had je dat niet na het weekend kunnen mededelen? Nu is mijn weekend naar de maan.quote:
jawelquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
plopdingen maar die werken vast niet op hoesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |