Zoek een betere oplossing danquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen die link van Till heb je kans dat je computer niet meer opstart
Ik heb al wel een voorstukje gekeken op YouTube.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:42 schreef TillyB het volgende:
[..]Je hebt nu extra tijd om je voor te bereiden op de eerste aflevering.
TR gemacht?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef chufi het volgende:
En dan zitten ze in ONZ te zeiken over spam van Mario...
omg such dedication dat heb ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al wel een voorstukje gekeken op YouTube.Die tweeling is echt heel erg.
geen last van. 3 x reclame wegklikken en gaan . ik blijquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen die link van Till heb je kans dat je computer niet meer opstart
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
omg such dedication dat heb ik nog niet eens gezien
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al wel een voorstukje gekeken op YouTube.Die tweeling is echt heel erg.
Je moet toch iets voor Till overhebben. Ze zoekt altijd heel ijverig dingen terug als ik daar te lui voor ben.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is wel erg lief voor Till zeg
Ja dat is zo het is een goeie speurhondquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet toch iets voor Till overhebben. Ze zoekt altijd heel ijverig dingen terug als ik daar te lui voor ben.
Scrut heeft geen snor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan Scrut denken![]()
[ afbeelding ]
Scrut heeft meer gevoel voor stijl. Die zou bij een Run DMC shirt wél Adidas schoenen aantrekken, zoals het hoort!quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan Scrut denken![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |