Deze heb ik tegenweurdig, fijne combi met die ring om 'm neer te zettenquote:
Sorry.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat niet na het weekend kunnen mededelen? Nu is mijn weekend naar de maan.
Auto's zijn ook alleen voor vrouwen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Die elastieken zijn ook vet handig denk ik, maar die popsocket kan je ook in je auto makkelijk bevestigen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:37 schreef sjampoeh het volgende:
TILLAH @:tillyb ik dacht dat je dit bedoelde
[ afbeelding ]
Dan kan je hem ook om je lul doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze heb ik tegenweurdig, fijne combi met die ring om 'm neer te zetten
https://www.i-mania.nl/un(...)JMbSuLRoCD7UQAvD_BwE
Jij wel jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je hem ook om je lul doen.
ik zwijg ff .. iets met een klein ringetjequote:Op donderdag 9 januari 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan je hem ook om je lul doen.
quote:
Bij Ali e.d. hebben ze allerlei soorten popdingen en elastieken en ringen en van alles voor goedkoop.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
goed idee ik ga er ook 1 bestellen ! nog tips voor een goeie site
oja alie.. maar duuuurt zo langquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij Ali e.d. hebben ze allerlei soorten popdingen en elastieken en ringen en van alles voor goedkoop.
goeiequote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben ze die zooi niet gewoon bij Action?
alie ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Elastiek ring duurt een Week op die website
Ja die popsockets hebben ze overalquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben ze die zooi niet gewoon bij Action?
Ja imania is best traag. Vlak na de kerst een bestelling geplaatst geloof ik, wordt morgen bezorgd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Elastiek ring duurt een Week op die website
Dus niet teveel/ te goed naar kijken...moet wel wat te raden blijven zeg.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zitten wel veel spoilers in de preview zeg, ik denk als je die rustig een paar keer bekijkt je veel meer weet, echt debiel gelijk bij de 1e aflevering al
Gewoon jattenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
ik haat de action.. altijd dikke puinhoop en altijd DRUK .. iedereen is lijp daar
Hoe weet je dan dat die goed isquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja imania is best traag. Vlak na de kerst een bestelling geplaatst geloof ik, wordt morgen bezorgd.Maar ik wil per se die ene.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus niet teveel/ te goed naar kijken...moet wel wat te raden blijven zeg.
Soms wel druk maar niet altijdquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
ik haat de action.. altijd dikke puinhoop en altijd DRUK .. iedereen is lijp daar
Dat. Veel kort pittig kapsels aanwezig en 2 karren om dwars in het gangpad te zetten. Anders kan je gewoon overal bij en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
Wmoah, als het 'r 200 zijn is het veel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Geweldig de Action al die op hol geslagen tokkies
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hun schuld dat het te druk is bij de kassas dus alle recht om gewoon naar buiten te lopen met je spullen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mot ff opletten, anders doen mijn broodjes een Borsatootje.
Al eerder besteld. Maar ze gaan er snel doorheen hier omdat de kinderen met hun halve arm door dat elastiek gaan lopen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat die goed is
GM heer Haags.quote:
Ja wist ik maar vonk ff leukquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Al eerder besteld. Maar ze gaan er snel doorheen hier omdat de kinderen met hun halve arm door dat elastiek gaan lopen."Kijk hoe ver die kan!!!" Draken.
![]()
Dan blijft het wel zitten, maar het zit beter als het gewoon een beetje strak blijft. Dan plak ik er maar weer een nieuwe op.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hun schuld dat het te druk is bij de kassas dus alle recht om gewoon naar buiten te lopen met je spullen
Raar ja weer en Feyenoord niet gisterenquote:
Hoj Mrs L.quote:
DITquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. Veel kort pittig kapsels aanwezig en 2 karren om dwars in het gangpad te zetten. Anders kan je gewoon overal bij en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |