Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een wijf zegkan niet wachten op volgende week, maar die gaat wel trouwen hoor die draak
Zitten wel veel spoilers in de preview zeg, ik denk als je die rustig een paar keer bekijkt je veel meer weet, echt debiel gelijk bij de 1e aflevering alquote:
Ja ok maar is toch sowieso leuk om naar leuke mensen te kijken. Als er alleen maar lilleke domme draken te zien zijn is het ook niet goed.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar straks zit er een leukerd bij die dan direct in dat programma gaat daten.Direct alle hoop in duigen. Die Camilla is wel cute, maar een beetje te eeuhm, liefelijk?
Wat is dat roze op de achtergrond? Een lamp met tutu?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is op zoek naar een man zonder schapenhaar. Ofzo
oh haat aan spoilers in previews !quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zitten wel veel spoilers in de preview zeg, ik denk als je die rustig een paar keer bekijkt je veel meer weet, echt debiel gelijk bij de 1e aflevering al
Wat voor effect?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat laaste is ze. En ik zie dat TillyB effect goed werkt
Welke serie kijk jij op die site?👀quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh haat aan spoilers in previews !
nee heb t over married at first sight . kijk jij t ook ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welke serie kijk jij op die site?👀
waaropquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, ik kan niet wachten heur. Spánooooond!![]()
Ja maar ik werd plots nieuwsgierig naar oude infoquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee heb t over married at first sight . kijk jij t ook ?
Cool, up to date neo-neo-neoboomerquote:
Nee niet Inge dat is zo'n trut!!! Kapot moet ze!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie weet krijgt Joost wel wat met Inge.Je wéét 't niet!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee niet Inge dat is zo'n trut!!! Kapot moet ze!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |