Wat zouden ze stemmenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zijn al die schreeuwers over Zwarte piet klimaat en vuurwerk altijd dezelfde mensen?
nouquote:
Beroepsjankers.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zijn al die schreeuwers over Zwarte piet klimaat en vuurwerk altijd dezelfde mensen?
Waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze foto kan wel ik moest aan Char denken
Ik maar een klein beetje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar gelukkig is de meerderheid in Nederland nog niet debiel
Wat ga je met ze doen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als die dronken wijven hier weer op straat zitten, pak ik ze zelf op
Die mensen neem ik niet eens meer serieus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou veel forum en PVV denk ik populistisch
Ondertussen plunderen ze je keukenkastjesquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vasthouden totdat de BOA's ze afvoeren
Dat lag wel in de lijn der verwachting jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht in de kelder vast binden enzo.
Nee maar die hebben wel internet tegenwoordigquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die mensen neem ik niet eens meer serieus.
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht in de kelder vast binden enzo.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan moeten het wel kleintjes zijn, als ik ze tussen de pepsi moet proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |