Gadverdame.quote:
Wtfquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Nooit geweten dat ze dromedarissen hadden in Australië
Australië en Nieuw Zeeland zijn redelijk verkloot met de invoering van uitheemse diersoorten.quote:
Heel dat continent is een Infernno als je die beelden ziet echt ergquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Australië en Nieuw Zeeland zijn redelijk verkloot met de invoering van uitheemse diersoorten.
Ik ga zo geld overmaken voor die Koala's. Zou t anders ook niet weten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel dat continent is een Infernno als je die beelden ziet echt erg
dat heeft geen nutquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ga zo geld overmaken voor die Koala's. Zou t anders ook niet weten.
Ach.. laat me. Indulgentia.quote:
Jup! En koala's zijn toch niet te vreten... Geef gul. Wens je een beste nacht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk er weleens dat wij onder de zeespiegel zitten hier kan het ook gewoon over zijn binnen 24 uur
En ik ben al één vd eerste de lul.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet eens 24 uur eerder 30 minuten
Ik heb een bootjequote:Op woensdag 8 januari 2020 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik ben al één vd eerste de lul.
Ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En DJ MO op de frontpage janken dat ze op het station geen drinkwater kan krijgen.quote:
IK vind het eerder triest dat je op een station niet meer mag rokenquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En DJ MO op de frontpage janken dat ze op het station geen drinkwater kan krijgen.
Dat mag wel alleen niet onder een overkapping tenzij de aangewezen plaatsen. De Ret verbied het echter geheel. Maar die zijn Rotterdams en als er ergens stront kruipt dan is het daar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
IK vind het eerder triest dat je op een station niet meer mag roken
ik zing het wel fftjes uit op 4 hoogquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
maar wel een koele brandgangquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit vrij ver onder de zee spiegel
quote:Op donderdag 9 januari 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
Maar iedereen is al slapen denk ik zo ...
Ja vond ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere, wat ben je weer laat.
Ga terug johquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, voor mijn doen absurd vroeg wakker.
Nèh, lag al een tijdje klaarwakker. Moet kunnen een keer als jij het iedere dag kan.quote:
Ja het is wel te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 05:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nèh, lag al een tijdje klaarwakker. Moet kunnen een keer als jij het iedere dag kan.
Vroegah was alles beter!quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik nog wel van vroegàh.
Oneens.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter!
Het land is er niet op vooruitgegaan, maar we hebben het wel steengoed hier.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, ik zelf ook. Lang niet alles, wel veel
Jazeker.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het land is er niet op vooruitgegaan, maar we hebben het wel steengoed hier.
Ik vind het al 34 jaar 10x niksquote:
Nee, vooral als het nog zo donker is. Daarom vind ik overschakelen op zomertijd ook kut. Is het net een beetje licht, gaan ze de tijd naar voren schuivenquote:
Ik vind wintertijd fijnerquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, vooral als het nog zo donker is. Daarom vind ik overschakelen op zomertijd ook kut. Is het net een beetje licht, gaan ze de tijd naar voren schuiven
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind wintertijd fijner
Dubbelglas nemenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vogels in het voorjaar die om 4 uur beginnen met fluiten
Jij bent zeker zo'n tiep die zegt 'dan kan ik een uurtje langer fietsen'?quote:
Hoe raad je dat zo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:58 schreef Charmian het volgende:
Ijk
[..]
Jij bent zeker zo'n tiep die zegt 'dan kan ik een uurtje langer fietsen'?
In mijn vorige huis zat er een nestje onder de dakpannen...die babykrengen begonnen ook zo vroeg om eten te krijsenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vogels in het voorjaar die om 4 uur beginnen met fluiten
Ik weet dat gewoon, je gebruikt maar een lampie.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
In mijn vorige huis zat er een nestje onder de dakpannen...die babykrengen begonnen ook zo vroeg om eten te krijsen
Biertjes in het avondzonnetjequote:Op donderdag 9 januari 2020 07:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet dat gewoon, je gebruikt maar een lampie.
quote:
Geen enkel topicquote:Op donderdag 9 januari 2020 07:16 schreef pullup het volgende:
Iedereen was vroeg naar bed blijkbaar![]()
Heel rap is het niet gegaan, dat vorige topic is nog van 23.00 uur
Ik viel om half 10 of zo om...quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:16 schreef pullup het volgende:
Iedereen was vroeg naar bed blijkbaar![]()
Heel rap is het niet gegaan, dat vorige topic is nog van 23.00 uur
Ik snapte hemquote:Op donderdag 9 januari 2020 07:29 schreef Charmian het volgende:
Die zin klopt niet...lamaar te vroeg
Goedemorgen.....quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:20 schreef Voxs het volgende:
Vroege vogelsZingen jullie ook zo mooi?
Vertel.. wat wil je horen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:20 schreef Voxs het volgende:
Vroege vogelsZingen jullie ook zo mooi?
Zo erg? Zing je wel eens zomaar?quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen.....
Nee, zingen zal ik je niet aandoen.
Het maakt niet uit, een of twee zinnen, neurie of een heel liedje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vertel.. wat wil je horen?
Ik ga inspiratie op doen.. Ciao.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, een of twee zinnen, neurie of een heel liedje.
quote:
Dagdagquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ga inspiratie op doen.. Ciao.
In de tuin ook?quote:
Sneeuw tot juniquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de tuin ook?
Is hier tijdelijk minder handig, sneeuw.
Ik zing regelmatig zomaar, heb ook wel eens gehoord dat ik een mooie stem heb, maar ik heb een heel klein bereik, zelf vind ik dat ik klink als Nick Cave met een zware verkoudheid, en zeker 's-morgens vroeg ben ik niet op mijn best.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo erg? Zing je wel eens zomaar?
Goedemorgen cafca, je usernaam doet denken aan de geur van versgezette koffie!
Is het wel een lekker dik pak of vooral slush?quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:37 schreef Fogel het volgende:
Nee, niet tot juni, meestal is het in maart/april wel weg.
Nick Cave met zware verkoudheid. Dat is nog een of twee octaven lagerquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zing regelmatig zomaar, heb ook wel eens gehoord dat ik een mooie stem heb, maar ik heb een heel klein bereik, zelf vind ik dat ik klink als Nick Cave met een zware verkoudheid, en zeker 's-morgens vroeg ben ik niet op mijn best.
Hm...versgezette koffie, dat klinkt in ieder geval positief!
Goedemorgen Lucky, koffie is een goede compensatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, Voxs! Vroege vogel hier, zonder zangkwaliteiten, maar wel met verse koffie.
Goedemorgen!quote:
Verse koffiequote:Op donderdag 9 januari 2020 08:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen Lucky, koffie is een goede compensatie.
[..]
Goedemorgen!
Een ochtend zonder is niet te doenquote:
awss we misten je al. Wat rot, beterschap Dees!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
Ik was er een paar dagen niet, ik lag/lig op bed te griepen.
Goedemorgen, Deisyy! Was me al opgevallen dat je er niet was. Gelukkig dat het weer beter gaat!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
Frustrerend!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Probeer je een mix te deleten, want de upload is blijkbaar niet compleet. Lukt niet, want er staat bij iedere poging 'Een webpagina vertraagt uw browser. Wat wilt u doen? Dan heb je de keuze op pagina stoppen, of wachten, maar het maakt niet uit waar je op klikt.
Het probleem zit bij Mixcloud.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Frustrerend!
Hele browser weggooien en opnieuw installeren.
Mijn nacht was ook onrustig , het weer doet ook niet echt wat ik wilquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een ochtend zonder is niet te doen![]()
Even douchen, onrustige nacht had ik, even fris worden.
Nooit live gezien, staat nog wel op het wensenlijstje...quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nick Cave met zware verkoudheid. Dat is nog een of twee octaven lager
Heb je hem ooit live gezien?
Koffie, vers gezet, is altijd positief.
Alsnog beterschap, Dees!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ook hier een onrustige nacht achter de rug.
Boks.
Goedemorgen, ieni. Dank je en van hetzelfde!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Een geweldige donderdag gewenst
Normaal nergens last van, maar afgelopen nacht was wel heel bar. Ach, gedeelde smart...quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:04 schreef cafca het volgende:
Ik had een heel rustige nacht, als een blok geslapen, maar wel moeite met wakker worden
Ook u een geweldige donderdag gewenst!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Een geweldige donderdag gewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi hoi, L2B lekker rustig hierquote:
Hoort dat niet? Ik zie een nieuwe mix staan, die ga ik zo eens luisteren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het probleem zit bij Mixcloud.Maar eens een partij oude mixen de prullenbak in, want je blijft scrollen. Alles staat op 1 pagina, vreemd genoeg.
Ja, koffie is zoals dieselquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn nacht was ook onrustig , het weer doet ook niet echt wat ik wilStraks ook ff douchen en daarna lekker in de regen uitwaaien was mijn plan. Maar om daar te komen moet ik eerst koffie
![]()
Bij mij ook!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Nooit live gezien, staat nog wel op het wensenlijstje...
Ja goed hé, maar de vorig had ik ook al een aantal dagenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Mrs l! Nu nog steeds dezelfde UI? Da's al 2 dagen!
jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En steeds weer janken hè bij zo'n filmpje over de koala's
Er is geen optie om het over meerdere pagina's te verdelen. Moet je aan het eind van het jaar door 10-tallen mixen scrollen. Zie ik niet zitten. En een verse start is ook wel eens fijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Voxs het volgende:
Hoort dat niet? Ik zie een nieuwe mix staan, die ga ik zo eens luisteren.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja goed hé, maar de vorig had ik ook al een aantal dagen
Niet erg handig nee, dat je zo ook niet per categorie kan indelen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is geen optie om het over meerdere pagina's te verdelen. Moet je aan het eind van het jaar door 10-tallen mixen scrollen. Zie ik niet zitten. En een verse start is ook wel eens fijn.
Ja, dat ia waar, weer tijd om iets anders te gaan doen danquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Heeft ook wel eens wat.
Hoi H_Kquote:
Morguh MrsLoveablequote:
Interessant, maar weet niet wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:08 schreef Voxs het volgende:
https://www.theguardian.c(...)me-winter-study-says
Goedemorgen!quote:
Gewoon, dat het interessant isquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Interessant, maar weet niet wat ik ervan moet denken.
Vraag me af of al die miepers vroeger zelf ook geen vuurwerk afstaken of hun kinderen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Apeldoorn & Rotterdam gaan al vuurwerkloos dit jaar.
Heel goed. Een begin.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af of al die miepers vroeger zelf ook geen vuurwerk afstaken of hun kinderen.
ik hoor nu al klagende verkopers .... we gaan het ooit meemaken mag ik hopenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een dag per jaar een uurtje moet kunnen en de raddraaiers flink straffenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tijden veranderen. Er waren minder ongelukken en ze gooiden geen vuurwerk naar hulpverleners, of erger. Plus het milieu nog.
Sja, het is dan ook dikke handel voor ze. Vroeger stapten mensen met een slok op na een verjaardag zo weer de auto in. Dat is niet meer van deze tijd, net als vuurwerk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hoor nu al klagende verkopers .... we gaan het ooit meemaken mag ik hopen
Laten ze dan alleen het knal werk verbieden en een half uur voor en een half uur na 0000 vuurwerkquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hoor nu al klagende verkopers .... we gaan het ooit meemaken mag ik hopen
Dat werkt niet. Is geen mankracht voor. Maar wel bij een totaalverbod. Dan zullen er nog zat zijn die illegaal afsteken, maar die groep is enorm kleiner, dus wel makkelijker aan te pakken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dag per jaar een uurtje moet kunnen en de raddraaiers flink straffen
Misschien is dat wel handel in de toekomst. Een leuk vuurwerk tafereel naaien.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Het probleem is we geven ze een uurtje en dan nemen ze een dag om vuurwerk af te steken. Geheel verbod zorgt gewoon voor de minste rompslomp en de meeste duidelijkheid.
Zwarte piet mag niet meer, kerstdagen mogen niet meer genoemd worden, moeten feestdagen wordenquote:
Ik naai alleen voor mezelfquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien is dat wel handel in de toekomst. Een leuk vuurwerk tafereel naaien.
Ik snap dat verbod niet, omdat er weer een handje vol begonnen is te klagen moeten de rest van het land iets laten wat ze altijd leuk vonden, een traditie/ Knal vuurwerk weg dan en het mooie siervuurwerk een uurtjequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Het probleem is we geven ze een uurtje en dan nemen ze een dag om vuurwerk af te steken. Geheel verbod zorgt gewoon voor de minste rompslomp en de meeste duidelijkheid.
Zwarte piet in de huidige manier van zijn (karikatuur van een neger slaaf) vind ik ook niet passen in deze tijd, jij mag het prima kerstdagen noemen (winkels kiezen soms voor andere benaming om meer klanten aan te spreken in deze huidige tijd).quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwarte piet mag niet meer, kerstdagen mogen niet meer genoemd worden, moeten feestdagen worden
ALs er bij een totaal verbod mankracht is, dan is er ook mankracht bij een verbod tot 31 december 23.30 uurquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Is geen mankracht voor. Maar wel bij een totaalverbod. Dan zullen er nog zat zijn die illegaal afsteken, maar die groep is enorm kleiner, dus wel makkelijker aan te pakken.
Er zijn altijd mensen die niet goed ter been zijn en dus niet kunnen gaanquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En niets mis mee met een georganiseerde show op wat voor manier dan ook.
Da's waar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er bij een totaal verbod mankracht is, dan is er ook mankracht bij een verbod tot 31 december 23.30 uur
Ik heb 5 dagen in het geknal gezeten en met mijn genoeg andere Nederlanders. Het geknal is tegenwoordig harder dan vroeger. Dieren hebben er last van en dan niet alleen huisdieren. Er gaat ik weet niet hoeveel naar mijn inzien nutteloze CO2, fijnstof en andere chemicaliën de lucht in. Hulpverleners staan al die dagen op scherp. Vrijwillige brandweerlieden maken overuren en voor hen is dus geen feest.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat verbod niet, omdat er weer een handje vol begonnen is te klagen moeten de rest van het land iets laten wat ze altijd leuk vonden, een traditie/ Knal vuurwerk weg dan en het mooie siervuurwerk een uurtje
En de boel eens harder aan gaan pakken
Zo zie ik het niet, zwarte piet stond niet voor slaaf maar voor kinder vriendquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwarte piet in de huidige manier van zijn (karikatuur van een neger slaaf) vind ik ook niet passen in deze tijd, jij mag het prima kerstdagen noemen (winkels kiezen soms voor andere benaming om meer klanten aan te spreken in deze huidige tijd).
Zwarte piet is een uiting/overblijfsel van racistisch gedachtegoed. Ik vind het prima dat het verdwijnt en vervangen wordt. Mensen die vinden dat het afgepakt wordt, zijn mensen die niet om kunnen gaan met veranderende tijden en daarom krampachtig daar aan vastklampen, ongeacht wat het beeld van Zwarte piet bij de gekleurde medemens kan oproepen. " Ze moeten niet piepen' ..ik zou ook piepen als ik in het hedendaags leven voortdurend beoordeeld werd op mijn kleur. Wbt dat het geen kerst meer mag heten: klinkklare onzin.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwarte piet mag niet meer, kerstdagen mogen niet meer genoemd worden, moeten feestdagen worden
Mensen die slecht te been zijn komen ook in een winkel of theater etc. als ze dat willen. En daar zijn tegen die tijd vast wel oplossingen voor. Het hele argument van mensen die hun huis niet kunnen uitkomen om iets te kunnen zien vind ik waardeloos.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die niet goed ter been zijn en dus niet kunnen gaan
En wat denk je van al die lui die zich te pletter zuipen en dan de straat op gaan, dat geeft ook weer ellende
Gewooon dat knal werk verbieden en ik dacht vuurpijlen, Rotterdam gaat ook daarin mee als er een algemeen verbod daar op komt, dan mag dus het gewone siervuurwerk welquote:
We denken er anders over, en dat mag.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 5 dagen in het geknal gezeten en met mijn genoeg andere Nederlanders. Het geknal is tegenwoordig harder dan vroeger. Dieren hebben er last van en dan niet alleen huisdieren. Er gaat ik weet niet hoeveel naar mijn inzien nutteloze CO2, fijnstof en andere chemicaliën de lucht in. Hulpverleners staan al die dagen op scherp. Vrijwillige brandweerlieden maken overuren en voor hen is dus geen feest.
Mensen kunnen zich schijnbaar niet aan regels houden (wanneer en welk vuurwerk er af gestoken mag worden) dus dan maar helemaal niet. Maakt handhaving een stuk fijner.
Betreft hooligans: kunnen zij zich ook niet gedragen? Stadionverbod voor de groep ja. En dat wordt gedaan ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We denken er anders over, en dat mag.
HIer was ook geknal maar ik erger me er niet aan.
Maar een totaal verbod hoeft voor mij niet, en dat dan voor de mensen die het leuk vinden en er geen zooitje van maken
De politie staat ook op scherp met voetbal wedstrijden............. die ook maar gelijk verbieden dan?
Dat zou al veel schelen, maar het is niet meer te verkopen door de overheid dat we allemaal verplichte maatregelen moeten treffen voor ik weet niet hoeveel geld, om het milieu te sparen en vervolgens wel vuurwerk en vreugdevuren toestaan. Dat kán toch niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewooon dat knal werk verbieden en ik dacht vuurpijlen, Rotterdam gaat ook daarin mee als er een algemeen verbod daar op komt, dan mag dus het gewone siervuurwerk wel
Mij persoonlijk maakt het niet uit wel of geen vuurwerk, voor mij is het ook belastend voor de longen. Maar acht het is een keer per jaar.
Heb van andere dingen veel meer last
Zwarte Piet was niet meer de slaaf, maar de kindervriendquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zwarte piet is een uiting/overblijfsel van racistisch gedachtegoed. Ik vind het prima dat het verdwijnt en vervangen wordt. Mensen die vinden dat het afgepakt wordt, zijn mensen die niet om kunnen gaan met veranderende tijden en daarom krampachtig daar aan vastklampen, ongeacht wat het beeld van Zwarte piet bij de gekleurde medemens kan oproepen. " Ze moeten niet piepen' ..ik zou ook piepen als ik in het hedendaags leven voortdurend beoordeeld werd op mijn kleur. Wbt dat het geen kerst meer mag heten: klinkklare onzin.
Ja beter steiger je over het feit dat het koninklijk huis een Rubens verkocht terwijl het Nederlands staatsbezit is!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mee gaan met de tijd gewoon en niet zo krampachtig vast proberen te houden aan "tradities" zoals Zwarte Piet en vuurwerk. Als dat alles is wat jij Nederlands cultuurgoed en tradities vindt dan moet je toch nog maar eens hard gaan nadenken.
Om zoveel dingen voelen mensen zich niet veilig thuis. Als de bel gaat weet je nooit wat er gebeurd. Op straat lopen, tja kom je veilig thuis of zal een of andere randdebiel je van je fiets aframmen en de kop kapot trappen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen die slecht te been zijn komen ook in een winkel of theater etc. als ze dat willen. En daar zijn tegen die tijd vast wel oplossingen voor. Het hele argument van mensen die hun huis niet kunnen uitkomen om iets te kunnen zien vind ik waardeloos.
Dan ga ik het tegenargument voeren dat er op dit moment ook mensen zijn die zich totaal niet veilig voelen in hun eigen huis omdat vuurwerk.
Of laten gaan en niet zo krampachtig dingen willen veranderenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mee gaan met de tijd gewoon en niet zo krampachtig vast proberen te houden aan "tradities" zoals Zwarte Piet en vuurwerk. Als dat alles is wat jij Nederlands cultuurgoed en tradities vindt dan moet je toch nog maar eens hard gaan nadenken.
Nee, zaikenhuus klinkt fraai...quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik erger mij veel meer aan het feit dat er kinderen zijn die hun hele leven in een streek wonen en het dialect niet meer spreken en dat het streek cultuurgoed verdwijnt.
Ik moest aan iemand uit Nijverdal gaan uitleggen wat knieperkes / nieuwjaarsrolletjes waren
Nou hele manschappen zijn op de been. Ik zie het wel eens als we op weg zijn, ME te paard, in busjes staan ze langs de snel weg. Bij ingangenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Betreft hooligans: kunnen zij zich ook niet gedragen? Stadionverbod voor de groep ja. En dat wordt gedaan ja.
Politie is er meestal trouwens bij om te voorkomen dat het uit de hand gaat lopen.
In spanje gisteren wel een zusje van de oude koning overleden nu we het over lijken hebben ...quote:
Nee klopt, maar ik vind dat men tegenwoordig over al om zeurt en zeiktquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou al veel schelen, maar het is niet meer te verkopen door de overheid dat we allemaal verplichte maatregelen moeten treffen voor ik weet niet hoeveel geld, om het milieu te sparen en vervolgens wel vuurwerk en vreugdevuren toestaan. Dat kán toch niet.
Wat treurig voor de oude koning en zijn familie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In spanje gisteren wel een zusje van de oude koning overleden nu we het over lijken hebben ...
Beste Dot, hetzelfde kan gezegd worden van mensen die zo ageren tegen veranderingen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik vind dat men tegenwoordig over al om zeurt en zeikt
Ik vraag me echt af of al die lui vroeger zo netjes waren en geen vuurwerk afstaken, of hun kinderen.
Zoals ik al zei, dat geknal en die vuurpijlen stoppen oke, ook voor de dieren.
Maar laat mensen lekker een uurtje op oudjaars avond vuurwerk afsteken
Daar gaat het hier nu niet over.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja beter steiger je over het feit dat het koninklijk huis een Rubens verkocht terwijl het Nederlands staatsbezit is!
Onthoudt wel dat de Hollanders ooit lang geleden heel Nederland krampachtig aan het Hollands praten hebben gekregen he! Dat is ook niet vrijwillig gegaan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, zaikenhuus klinkt fraai...
koninklijkquote:
Ken je Toon Tellegen? Hij schreef een prachtig verhaal over een olifant die graag in een boom wilde klimmen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan een vis niet in een boom leren klimmen
Iedereen heeft zijn eigen mening en dat is toch goequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je laat maar. Ik ga niet verder met deze discussie.
Mooi dat het goed gaat, Saar!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
In het ziekenhuis met de mama. Zij moet haar knie meer gebruiken.
Met mij gaat het goed.
Totaal straat verbod voor iedereenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:02 schreef chufi het volgende:
Iedereen thuis werken en alleen nog maar E-sports mogen er gespeeld worden ..
Há!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan een vis niet in een boom leren klimmen
Is ook zo beide kanten zeuren en zeiken dusquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beste Dot, hetzelfde kan gezegd worden van mensen die zo ageren tegen veranderingen.
Het zou hier over moeten gaan als je het hebt over tradities. Uitwissen van het verleden is zeker niet goed als het gaat om cultureel erfgoed ( denk de gouden koets, kunstwerken in musea), maar een overblijfsel in de zin van Zwarte Piet..ja..verander maar als mensen daar moeite mee hebben. Kinderen maakt het echt geen ruk uit of hij zwart is of wit of paars.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het hier nu niet over.
En ik steiger niet hoor. Ik zeg alleen mijn mening.Jij hebt een andere en dat mag.
Wat er ook gaat gebeuren ik vind het voor mezelf allemaal prima koop die zooi toch niet.
Er is ook niemand die zegt dat een uurtje siervuurwerk niet kan. Maar blijkbaar kunnen bepaalde mensen niet met dergelijke vrijheden omgaan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo beide kanten zeuren en zeiken dus
Iedereen denkt nu eenmaal anders en dat mag
Kijk ben het met je eens dat dat geknal en die vuurpijlen verboden moeten worden.
Maar een uurtje siervuurwerk moet kunnen, maar goed dat is mijn mening.
Ik zie het vaak niet eens want de laatste jaren lig ik al in bed te slapen en hoor een knal en herrie en denk o ja het is nieuwjaar en slaap zo verder. Af en toe wakker wordend van een knal
Een Bat out of Hellquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:12 schreef FANN het volgende:
NWS / Zanger Meat Loaf wordt Veg Loaf?
[ afbeelding ]
ziet er toch goed uit?![]()
https://www.nu.nl/economi(...)r-uit-in-canada.html
ow ik ben helemaal voor een vuurwerk/drone/lichtshow hoorquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo beide kanten zeuren en zeiken dus
Iedereen denkt nu eenmaal anders en dat mag
Kijk ben het met je eens dat dat geknal en die vuurpijlen verboden moeten worden.
Maar een uurtje siervuurwerk moet kunnen, maar goed dat is mijn mening.
Ik zie het vaak niet eens want de laatste jaren lig ik al in bed te slapen en hoor een knal en herrie en denk o ja het is nieuwjaar en slaap zo verder. Af en toe wakker wordend van een knal
Dat zullen er heel veel zijn, en die moeten ze gaan aanpakken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zegt dat een uurtje siervuurwerk niet kan. Maar blijkbaar kunnen bepaalde mensen niet met dergelijke vrijheden omgaan.
En hoe stel je voor dat ze dat gaan doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zullen er heel veel zijn, en die moeten ze gaan aanpakken.
Dat zal helaas moeilijk gaan, net zo moeilijk als er een verbod komt om ze te pakken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoe stel je voor dat ze dat gaan doen.
Nekschotquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoe stel je voor dat ze dat gaan doen.
Blijf dat weer zo moeilijk vinden voor mensen die slecht ter been zijn en lekker op hun stoel voor het raam genieten van het vuurwerk,quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow ik ben helemaal voor een vuurwerk/drone/lichtshow hoor
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nekschot![]()
oh... nee da's weer overdreven..... toch?
Ja, want kunnen communiceren is eigenlijk precies hetzelfde als buiten vrij rondlopen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]weet ook niet welke straf.
Wat wel vind is dat de straffen veel te mild zijn.
Ik las gisteren dat ze de gevangen ook meer vrijheid willen geven, heb niet het hele stuk gelezen maar in ieder geval dat ze een mobiel hadden....... Nog even en de gevangen mogen alles wat iemand die vrij is ook mag. ALleen slapen ze in een cel
Effe een ommetje maken, saunaatje pakken, pintje drinken, dan naar de hoeren en dan weerquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]weet ook niet welke straf.
Wat wel vind is dat de straffen veel te mild zijn.
Ik las gisteren dat ze de gevangen ook meer vrijheid willen geven, heb niet het hele stuk gelezen maar in ieder geval dat ze een mobiel hadden....... Nog even en de gevangen mogen alles wat iemand die vrij is ook mag. ALleen slapen ze in een cel
Denk nou eens logisch na. Als er een verbod komt.... dan is er minder vuurwerk, ergo....quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal helaas moeilijk gaan, net zo moeilijk als er een verbod komt om ze te pakken.
oh... dus geen sauna? nah.... lulligquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want kunnen communiceren is eigenlijk precies hetzelfde als buiten vrij rondlopen.
ja, het zal altijd geven en nemen zijn. Als die mensen graag die show zien, dan zijn er wel manieren om er te komen. Men organiseert wat, of niet. Overal zijn beren te vinden als je ze zoekt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf dat weer zo moeilijk vinden voor mensen die slecht ter been zijn en lekker op hun stoel voor het raam genieten van het vuurwerk,
Hoe komen die mensen daar?
Maar goed ik vermoed dat het verbod er wel gaat komen, ze kunnen er haast niet meer onderuit.
Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen hierin
Denk je nu echt dat ze er niet aan kunnen komen al is het in Nederland niet te koopquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk nou eens logisch na. Als er een verbod komt.... dan is er minder vuurwerk, ergo....
je kunt het!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja, het zal altijd geven en nemen zijn. Als die mensen graag die show zien, dan zijn er wel manieren om er te komen. Men organiseert wat, of niet. Overal zijn beren te vinden als je ze zoekt.
Daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze er niet aan kunnen komen al is het in Nederland niet te koop
Wat dacht je dan van illegaal vuurwerk, dat is er nu ook al genoeg.
Het zal inderdaad minder zijn, maar het zal altijd blijven
Wie is pjet?quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
13 blinden en een paar doden waar hebben we het over zeg![]()
Dieren kunnen koptelefoons op
Klopt, hetzelfde geldt voor drugs, vuurwapens, mensenhandel. Moeten we die dan ook maar legaal maken?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze er niet aan kunnen komen al is het in Nederland niet te koop
Wat dacht je dan van illegaal vuurwerk, dat is er nu ook al genoeg.
Het zal inderdaad minder zijn, maar het zal altijd blijven
Ja maar... de slechten ter been! Dan kun jij niet meer van achter je raampje vuurwerk kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah, ik dacht al dat ik afweek.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:38 schreef cafca het volgende:
als we een beetje ondeugend wilden doen, staken we er één in een hondendrol zodat de stront in het rond vloog
ik was buitenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar... de slechten ter been! Dan kun jij niet meer van achter je raampje vuurwerk kijken.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik afweek.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Dát is gewoon het probleem, tegenwoordig ligt er geen hondenpoep meer op straat, dus móet de jeugd wel prullenbakken opblazen!
Wat een scheetjequote:
ik zeg ook knal vuurwerk en die vuurpijlen is prima.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Perspectiefquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, hetzelfde geldt voor drugs, vuurwapens, mensenhandel. Moeten we die dan ook maar legaal maken?
En wat betreft traditie:
"Vroeger" staken we kleine rotjes af die "Pang" deden, en als we een beetje ondeugend wilden doen, staken we er één in een hondendrol zodat de stront in het rond vloog, of gooiden we ze in een rioolput of prullenbak, dat knalde lekker hard. Alleen alles moet extremer en diezelfde prullenbak knalt nu net zo hard uit elkaar als die hondendrol van vroeger, zodat de stukken metaal in het rond vliegen......
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik afweek.
[..]
Dát is gewoon het probleem, tegenwoordig ligt er geen hondenpoep meer op straat, dus móet de jeugd wel prullenbakken opblazen!
Ja maar antwoord dan ook even op wat Mootie vroeg over de handhaving?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik zeg ook knal vuurwerk en die vuurpijlen is prima.
Het loopt de spuigaten ook uit
Ik heb het over het totaal verbod.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, hetzelfde geldt voor drugs, vuurwapens, mensenhandel. Moeten we die dan ook maar legaal maken?
En wat betreft traditie:
"Vroeger" staken we kleine rotjes af die "Pang" deden, en als we een beetje ondeugend wilden doen, staken we er één in een hondendrol zodat de stront in het rond vloog, of gooiden we ze in een rioolput of prullenbak, dat knalde lekker hard. Alleen alles moet extremer en diezelfde prullenbak knalt nu net zo hard uit elkaar als die hondendrol van vroeger, zodat de stukken metaal in het rond vliegen......
[..]
Ik snap dat de handhaving het zat is en een verbod wil, het loopt de spuigaten uit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar antwoord dan ook even op wat Mootie vroeg over de handhaving?
Want daar komt het hele verbod vandaan namelijk
Nogmaals, hoe wil je dat dan gaan handhaven.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik zeg ook knal vuurwerk en die vuurpijlen is prima.
Het loopt de spuigaten ook uit
Ik heb het over het totaal verbod.
Maar je bent tegen een vuurwerkverbod.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat de handhaving het zat is en een verbod wil, het loopt de spuigaten uit.
En ik snap dat als er minder vuurwerk te koop is er ook minder overlast zal zijn.
Ik snap zelfs dat het niet goed is voor het milieu.
Dat is zeker zo, maar als je pas, 23.30 uur zou mogen knallen dan weet je dat iedere knal je voor 23.30 uur hoort een overtreding is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe wil je dat dan gaan handhaven.
Bij een totaalverbod is alles toch veel duidelijker. Dan is bij elke knal duidelijk dat het een overtreding is.
Dat bedoelde ik net eigenlijk ook al.
Nee, ik ben helemaal niet tegen, ik heb gezegd dat knal werk mag verboden worden, alleen dat sier vuur werk mag van mij blijvenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je bent tegen een vuurwerkverbod.
En dan zit je in een grote stad dus met honderden meldingen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar als je pas, 23.30 uur zou mogen knallen dan weet je dat iedere knal je voor 23.30 uur hoort een overtreding is.
Ja, voor die beestjes is het altijd triest.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een paar kennissen met honden, die ze 3 dagen amper kunnen uitlaten, het is gewoon te idioot
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zit je in een grote stad dus met honderden meldingen.
Er wordt ook niets aan gedaan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Voxs het volgende:
Er zijn al tijden ingesteld waarop je mag knallen, en die worden met dagen /maand overtreden.
Ja en dan verkopen, denk dat je veel kopers ga krijgenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik rij in december wel even naar Duitsland om een paar kilo knalwerk in te slaan.
Dus dat, jij verwoordt het goed.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:58 schreef cafca het volgende:
Tja, ik blijf er een dubbel gevoel bij houden. Als ik kijk naar de ellende die het oplevert en de overlast, mogen ze van mij een totaalverbod instellen. Aan de andere kant, er zijn zaken die meer slachtoffers opleveren en overlast veroorzaken die wel gewoon door mogen gaan.
En de anarchist in mij is sowieso tegen overheidsbemoeienis....
Er is ook niets aan. Het is spannend als kind, maar om als volwassene met die zooi te gaan lopen knallen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan verkopen, denk dat je veel kopers ga krijgen
Heb zelf nooit begrepen wat men mooi vindt aan dat knal werk.
Inderdaad, leuk voor 10-13 jarigen en mensen die zich daarna niet verder ontwikkeld hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is ook niets aan. Het is spannend als kind, maar om als volwassene met die zooi te gaan lopen knallen.
Ja, ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is ook niets aan. Het is spannend als kind, maar om als volwassene met die zooi te gaan lopen knallen.
Dat carbid schieten ook. Staan hele volksstammen bij te loeren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk voor 10-13 jarigen en mensen die zich daarna niet verder ontwikkeld hebben
Ja, maar dat is nog écht een traditie. Al wordt dat ook steeds extremerquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat carbid schieten ook. Staan hele volksstammen bij te loeren.
Ik heb zelf nooit vuurwerk afgestoken, en heb ook een hond die ik met geen stok buiten krijg.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, voor die beestjes is het altijd triest.
Maar ik neem aan dat die eigenaren vroeger zelf ook vuurwerk afstaken? Hielden ze toen rekening met ander mans dieren?
Dat is dus wat ik ook bedoelde, de mensen die nu het hardst klagen het zelf waarschijnlijk ook gedaan hebben.
Ik ken nl een stel die veel vuurwerk afstaken, hun kinderen ook.
Toen kocht een van die kinderen een hond... die was bang.....
En nu tieren ze tegen iedereen die in de straat vuurwerk afsteekt.
Het is kut voor de beestjes, dat zeer zeker, ook voor de dieren die vrij in de natuur leven.
Hier tegen over is een dieren parkje bij iedere knal zag je de herten schrikken, heel zielig
Ja nu ben ik omquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit vuurwerk afgestoken, en heb ook een hond die ik met geen stok buiten krijg.
En dat jij een stel kent dat wel vuurwerk afstak is totaal irrelevant natuurlijk.
Chill in je holquote:
En vroeger waren dat gewoon rotjes, ook kut, maar relatief onschuldig. Al kun je daar ook aardige verwoningen aan overhouden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk voor 10-13 jarigen en mensen die zich daarna niet verder ontwikkeld hebben
Vijl in je oogkasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |