Ik ga inspiratie op doen.. Ciao.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, een of twee zinnen, neurie of een heel liedje.
quote:
Dagdagquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ga inspiratie op doen.. Ciao.
In de tuin ook?quote:
Sneeuw tot juniquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de tuin ook?
Is hier tijdelijk minder handig, sneeuw.
Ik zing regelmatig zomaar, heb ook wel eens gehoord dat ik een mooie stem heb, maar ik heb een heel klein bereik, zelf vind ik dat ik klink als Nick Cave met een zware verkoudheid, en zeker 's-morgens vroeg ben ik niet op mijn best.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo erg? Zing je wel eens zomaar?
Goedemorgen cafca, je usernaam doet denken aan de geur van versgezette koffie!
Is het wel een lekker dik pak of vooral slush?quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:37 schreef Fogel het volgende:
Nee, niet tot juni, meestal is het in maart/april wel weg.
Nick Cave met zware verkoudheid. Dat is nog een of twee octaven lagerquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zing regelmatig zomaar, heb ook wel eens gehoord dat ik een mooie stem heb, maar ik heb een heel klein bereik, zelf vind ik dat ik klink als Nick Cave met een zware verkoudheid, en zeker 's-morgens vroeg ben ik niet op mijn best.
Hm...versgezette koffie, dat klinkt in ieder geval positief!
Goedemorgen Lucky, koffie is een goede compensatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, Voxs! Vroege vogel hier, zonder zangkwaliteiten, maar wel met verse koffie.
Goedemorgen!quote:
Verse koffiequote:Op donderdag 9 januari 2020 08:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen Lucky, koffie is een goede compensatie.
[..]
Goedemorgen!
Een ochtend zonder is niet te doenquote:
awss we misten je al. Wat rot, beterschap Dees!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
Ik was er een paar dagen niet, ik lag/lig op bed te griepen.
Goedemorgen, Deisyy! Was me al opgevallen dat je er niet was. Gelukkig dat het weer beter gaat!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
Frustrerend!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Probeer je een mix te deleten, want de upload is blijkbaar niet compleet. Lukt niet, want er staat bij iedere poging 'Een webpagina vertraagt uw browser. Wat wilt u doen? Dan heb je de keuze op pagina stoppen, of wachten, maar het maakt niet uit waar je op klikt.
Het probleem zit bij Mixcloud.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Frustrerend!
Hele browser weggooien en opnieuw installeren.
Mijn nacht was ook onrustig , het weer doet ook niet echt wat ik wilquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een ochtend zonder is niet te doen![]()
Even douchen, onrustige nacht had ik, even fris worden.
Nooit live gezien, staat nog wel op het wensenlijstje...quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nick Cave met zware verkoudheid. Dat is nog een of twee octaven lager
Heb je hem ooit live gezien?
Koffie, vers gezet, is altijd positief.
Alsnog beterschap, Dees!quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ook hier een onrustige nacht achter de rug.
Boks.
Goedemorgen, ieni. Dank je en van hetzelfde!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Een geweldige donderdag gewenst
Normaal nergens last van, maar afgelopen nacht was wel heel bar. Ach, gedeelde smart...quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:04 schreef cafca het volgende:
Ik had een heel rustige nacht, als een blok geslapen, maar wel moeite met wakker worden
Ook u een geweldige donderdag gewenst!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Een geweldige donderdag gewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi hoi, L2B lekker rustig hierquote:
Hoort dat niet? Ik zie een nieuwe mix staan, die ga ik zo eens luisteren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het probleem zit bij Mixcloud.Maar eens een partij oude mixen de prullenbak in, want je blijft scrollen. Alles staat op 1 pagina, vreemd genoeg.
Ja, koffie is zoals dieselquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn nacht was ook onrustig , het weer doet ook niet echt wat ik wilStraks ook ff douchen en daarna lekker in de regen uitwaaien was mijn plan. Maar om daar te komen moet ik eerst koffie
![]()
Bij mij ook!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Nooit live gezien, staat nog wel op het wensenlijstje...
Ja goed hé, maar de vorig had ik ook al een aantal dagenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Mrs l! Nu nog steeds dezelfde UI? Da's al 2 dagen!
jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En steeds weer janken hè bij zo'n filmpje over de koala's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |