quote:Meat Loaf wordt vegetariër, maar weigert zijn naam aan te passen
Meat Loaf heeft zich geschaard achter een campagne om veganisme te promoten. De inmiddels 72-jarige zanger, die eigenlijk Marvin Lee Aday heet, zet dit steun bij met een hilarische commercial voor restaurant Frankie & Benny. Daarin wordt voorgesteld dat hij ook zijn naam veranderd van Meat Loaf naar Veg Loaf. Maar dat gaat de artiest te ver.
Mark den Blanken 4 jan. 2020
In een interview met The Mirror legt Meat Loaf uit hoe hij vegetariër is geworden. ,,Ik bestelde op een gegeven moment konijn en ze serveerden het beestje met zijn hoofd er nog op, zonder oren en met zijn ogen gesloten. Toen heb ik gezegd: ‘Haal dit weg, ik wil groente en een salade, vanaf dat moment was ik bijna 11 jaar vegetariër.”
Veganuary
Nu schaart hij zich achter een campagne van het Italiaans-Amerikaanse restaurant Frankie & Benny. In een clipje wordt hem gevraagd om hun nieuwe vegan-menu Veganuary te promoten. Twee pr-medewerkers van het restaurant komen bij hem langs en stellen een naamsverandering voor: van Meat Loaf naar Veg Loaf. Hij reageert geërgerd: ‘Ik verander mijn naam niet'. Daarop parafraseren de pr-medewerkers zijn hit: ‘I thought he would do anything for veg, but he won't do that (ik dacht dat hij alles zou doen voor veg, maar hij doet dit niet).
Nog irritanter dan mensen die proberen je bij hun geloof te krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prima dat deze goede zanger veganistisch is gaan eten, maar hou je keuze gewoon voor jezelf.
Mensen die veganisme promoten zijn meestal behoorlijk irritant.
Nee die flikkeren je van een gebouw af of zo stuk beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nog irritanter dan mensen die proberen je bij hun geloof te krijgen.
Die gebruiken je schuldgevoel tenminste niet als hun voornaamste argument.
Jehova's? Scientology? 🤔quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee die flikkeren je van een gebouw af of zo stuk beter.
Vlees wordt nog veel grootschaliger overal gepromoot. Echter wordt er veel te veel vlees gegeten, daardoor staat het welzijn en een correcte behandeling van de dieren onder steeds hogere druk. Dat mag je best weten, je bent immers mede-verantwoordelijk voor het bestaan van deze industrie als je vlees eet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prima dat deze goede zanger veganistisch is gaan eten, maar hou je keuze gewoon voor jezelf.
dat is wel begrijpelijk... maar meteen Veganist worden?quote:In een interview met The Mirror legt Meat Loaf uit hoe hij vegetariër is geworden. ,,Ik bestelde op een gegeven moment konijn en ze serveerden het beestje met zijn hoofd er nog op, zonder oren en met zijn ogen gesloten. Toen heb ik gezegd: ‘Haal dit weg, ik wil groente en een salade, vanaf dat moment was ik bijna 11 jaar vegetariër.”
Hij werd meteen vegetariër. Staat in dat stukje wat je zelf quotequote:Op zondag 5 januari 2020 04:02 schreef FANN het volgende:
ai...
[..]
dat is wel begrijpelijk... maar meteen Veganist worden?
Ik ben benieuwd of hij dat gaat volhouden want dat is wel een héél groot verschil
Ja ik zeg het verkeerd, je heb gelijkquote:Op zondag 5 januari 2020 05:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij werd meteen vegetariër. Staat in dat stukje wat je zelf quote
Mensen bewust maken in de hoop dat je ze aan het denken zet en zo bijdraagt aan een beter leefbare wereld is irritant, ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is gewoon een reclame die in het nieuws opgepakt wordt.quote:Op zondag 5 januari 2020 08:32 schreef Kassamiep het volgende:
De man is dus al ruim 11 jaar vegetariër - hoezo is dat plots nieuws ?
Heb het dan over zijn mening over klimaatverandering en Greta - die is tenminste recent
https://www.dailymail.co.(...)-climate-change.html
Wat een k*tnummer is dat toch.quote:
BIJNA net zo irritant als mensen die getriggerd worden door het woord "vegetarier" en onmiddellijk beginnen te janken dat mensen die keuze niet zo moeten opdringen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij dringt niets op. Hij maakt reclame voor een veganistisch menu. Als hij reclame zou maken voor McDonald's is hij toch ook niet vlees eten aan het opdringen.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
BIJNA net zo irritant als mensen die getriggerd worden door het woord "vegetarier" en onmiddellijk beginnen te janken dat mensen die keuze niet zo moeten opdringen.
Meneer is het dus al ruim 11 jaar, Aangezien jij er nu pas van hoort valt het opdringen duidelijk nogal mee.
Hier is hij al op zijn mening over Greta terug gekomenquote:Op zondag 5 januari 2020 08:32 schreef Kassamiep het volgende:
Heb het dan over zijn mening over klimaatverandering en Greta - die is tenminste recent
Maar het was een enorme hit van voor het #metoo tijdperk.quote:
In het artikel staat vegetariër, niet veganist?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Foutje van ad.nlquote:Op maandag 6 januari 2020 06:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
In het artikel staat vegetariër, niet veganist?
Wel grappig vooral dit...quote:Veganuary
Nu schaart hij zich achter een campagne van het Italiaans-Amerikaanse restaurant Frankie & Benny. In een clipje wordt hem gevraagd om hun nieuwe vegan-menu Veganuary te promoten. Twee pr-medewerkers van het restaurant komen bij hem langs en stellen een naamsverandering voor: van Meat Loaf naar Veg Loaf. Hij reageert geërgerd: ‘Ik verander mijn naam niet'. Daarop parafraseren de pr-medewerkers zijn hit: ‘I thought he would do anything for veg, but he won't do that (ik dacht dat hij alles zou doen voor veg, maar hij doet dit niet).
Nogal logisch, het is belangrijk voedsel en een eerste levensbehoefte.quote:Op zondag 5 januari 2020 03:22 schreef n__n het volgende:
[..]
Vlees wordt nog veel grootschaliger overal gepromoot.
Wie bepaalt hoeveel vlees eten ''te veel'' is? Dierenwelzijn in de industrie wordt door druk van consumenten en allerlei organisaties juist steeds beter en beter - in het Westen althans - en het staat helemaal niet ''onder steeds hogere druk''. En wat is een ''correcte'' behandling van dieren precies?quote:Echter wordt er veel te veel vlees gegeten, daardoor staat het welzijn en een correcte behandeling van de dieren onder steeds hogere druk.
Verantwoordelijk maar liefst. Alsof het per definitie iets slechts is.quote:Dat mag je best weten, je bent immers mede-verantwoordelijk voor het bestaan van deze industrie als je vlees eet.
En tevens kom ik in dat artikel dat je geeft het volgende tegen:quote:Op zondag 5 januari 2020 08:32 schreef Kassamiep het volgende:
'Was a vegetarian'. Dus blijkbaar van zijn geloof gevallen? Waarover zijn we nu dan aan het discussiëren? Over een ex-vegetariër?quote:Meat Loaf was a vegetarian for 11 years and once went from 265lbs to what he weighs today, which is 195lbs.
Nee.... een vegetariër die voor een reclame campagne veganist gaat worden.quote:Op maandag 6 januari 2020 12:48 schreef Interpretatie het volgende:
[..]
En tevens kom ik in dat artikel dat je geeft het volgende tegen:
[..]
'Was a vegetarian'. Dus blijkbaar van zijn geloof gevallen? Waarover zijn we nu dan aan het discussiëren? Over een ex-vegetariër?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |