abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190876539
bron: https://www.dailystar.co.uk/music/music-legend-meat-loaf-goes-21196362

bron: https://www.ad.nl/show/meat-loaf-wordt-vegetarier-maar-weigert-zijn-naam-aan-te-passen~a91bcf50

quote:
Meat Loaf wordt vegetariër, maar weigert zijn naam aan te passen

Meat Loaf heeft zich geschaard achter een campagne om veganisme te promoten. De inmiddels 72-jarige zanger, die eigenlijk Marvin Lee Aday heet, zet dit steun bij met een hilarische commercial voor restaurant Frankie & Benny. Daarin wordt voorgesteld dat hij ook zijn naam veranderd van Meat Loaf naar Veg Loaf. Maar dat gaat de artiest te ver.

Mark den Blanken 4 jan. 2020

In een interview met The Mirror legt Meat Loaf uit hoe hij vegetariër is geworden. ,,Ik bestelde op een gegeven moment konijn en ze serveerden het beestje met zijn hoofd er nog op, zonder oren en met zijn ogen gesloten. Toen heb ik gezegd: ‘Haal dit weg, ik wil groente en een salade, vanaf dat moment was ik bijna 11 jaar vegetariër.”

Veganuary
Nu schaart hij zich achter een campagne van het Italiaans-Amerikaanse restaurant Frankie & Benny. In een clipje wordt hem gevraagd om hun nieuwe vegan-menu Veganuary te promoten. Twee pr-medewerkers van het restaurant komen bij hem langs en stellen een naamsverandering voor: van Meat Loaf naar Veg Loaf. Hij reageert geërgerd: ‘Ik verander mijn naam niet'. Daarop parafraseren de pr-medewerkers zijn hit: ‘I thought he would do anything for veg, but he won't do that (ik dacht dat hij alles zou doen voor veg, maar hij doet dit niet).

Vegan zou me een paar stappen te ver gaan, minder vlees eten ben ik wel voor.

Maar wel grappig, gezien zijn naam :)
  Spellchecker zaterdag 4 januari 2020 @ 17:41:52 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190876669
Prima dat deze goede zanger veganistisch is gaan eten, maar hou je keuze gewoon voor jezelf.
Mensen die veganisme promoten zijn meestal behoorlijk irritant.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190877243
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prima dat deze goede zanger veganistisch is gaan eten, maar hou je keuze gewoon voor jezelf.
Nog irritanter dan mensen die proberen je bij hun geloof te krijgen.
Die gebruiken je schuldgevoel tenminste niet als hun voornaamste argument.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 19:02:57 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
  zaterdag 4 januari 2020 @ 19:05:28 #6
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_190877801
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:34 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Nog irritanter dan mensen die proberen je bij hun geloof te krijgen.
Die gebruiken je schuldgevoel tenminste niet als hun voornaamste argument.
Nee die flikkeren je van een gebouw af of zo stuk beter. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_190878953
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee die flikkeren je van een gebouw af of zo stuk beter. ^O^
Jehova's? Scientology? 🤔
pi_190885081
quote:
Vlees wordt nog veel grootschaliger overal gepromoot. Echter wordt er veel te veel vlees gegeten, daardoor staat het welzijn en een correcte behandeling van de dieren onder steeds hogere druk. Dat mag je best weten, je bent immers mede-verantwoordelijk voor het bestaan van deze industrie als je vlees eet.
pi_190885164
ai...

quote:
In een interview met The Mirror legt Meat Loaf uit hoe hij vegetariër is geworden. ,,Ik bestelde op een gegeven moment konijn en ze serveerden het beestje met zijn hoofd er nog op, zonder oren en met zijn ogen gesloten. Toen heb ik gezegd: ‘Haal dit weg, ik wil groente en een salade, vanaf dat moment was ik bijna 11 jaar vegetariër.”
dat is wel begrijpelijk... maar meteen Veganist worden?

Ik ben benieuwd of hij dat gaat volhouden want dat is wel een héél groot verschil :D
pi_190885326
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 04:02 schreef FANN het volgende:
ai...
[..]

dat is wel begrijpelijk... maar meteen Veganist worden?

Ik ben benieuwd of hij dat gaat volhouden want dat is wel een héél groot verschil :D
Hij werd meteen vegetariër. Staat in dat stukje wat je zelf quote ;)
pi_190885348
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 05:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hij werd meteen vegetariër. Staat in dat stukje wat je zelf quote ;)
Ja ik zeg het verkeerd, je heb gelijk :D dat snapte ik wel na dat konijn, maar om nu Veganist te
worden,dat wordt dan wel wat moeilijker :Y

dat zou ik zelf ook niet trekken hoor... in héél veel dingen zitten er ''verborgen'' dierlijke
dingen in bedoel ik eigenlijk, ook in vergetarische producten, ei en melk bijvoorbeeld...

sorry :D dat bedoelde ik eigenlijk....
pi_190885793
De man is dus al ruim 11 jaar vegetariër - hoezo is dat plots nieuws ?

Heb het dan over zijn mening over klimaatverandering en Greta - die is tenminste recent ;)

https://www.dailymail.co.(...)-climate-change.html
pi_190885862
quote:
Mensen bewust maken in de hoop dat je ze aan het denken zet en zo bijdraagt aan een beter leefbare wereld is irritant, ja? :')
pi_190885872
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:32 schreef Kassamiep het volgende:

Heb het dan over zijn mening over klimaatverandering en Greta - die is tenminste recent ;)

Het is gewoon een reclame die in het nieuws opgepakt wordt.
  zondag 5 januari 2020 @ 08:52:03 #15
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190885876
quote:
Wat een k*tnummer is dat toch.
pi_190885945
quote:
BIJNA net zo irritant als mensen die getriggerd worden door het woord "vegetarier" en onmiddellijk beginnen te janken dat mensen die keuze niet zo moeten opdringen.

Meneer is het dus al ruim 11 jaar, Aangezien jij er nu pas van hoort valt het opdringen duidelijk nogal mee.
pi_190888875
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:08 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

BIJNA net zo irritant als mensen die getriggerd worden door het woord "vegetarier" en onmiddellijk beginnen te janken dat mensen die keuze niet zo moeten opdringen.

Meneer is het dus al ruim 11 jaar, Aangezien jij er nu pas van hoort valt het opdringen duidelijk nogal mee.
Hij dringt niets op. Hij maakt reclame voor een veganistisch menu. Als hij reclame zou maken voor McDonald's is hij toch ook niet vlees eten aan het opdringen.
Hello, my name is Oliver
pi_190898256
quote:

Hier is hij al op zijn mening over Greta terug gekomen

Meat Loaf
46 minuten · 5/1/2020
Somebody just wrote about my back issues:Well I am very very bad and have been for a month. Maybe it's the pain that has made me so angry at people putting words in my month, either on this page or
in the press.
This just got written. Dav Davenport: Nobody cares that you got her age wrong. It was your denial of climate change for which you were rightly mocked.So now, Show me in the press or in any comment I made about my denial of climate change.....WHERE WHERE WHERE !! DAV prove it ,
ANOTHER LINK
OK, I was wrong, there was a report here in the States on TV that the Young Lady Greta was 13 years old. The TV reporter was wrong. I know reporters are never wrong but as it turned out Greta was 16 and just turned 17. I watched her and thought from a parents point of few, about what would happen to her later . I was concerned with the protection of a child , nothing to do with her message . I made a mistake about her age and that was my mistake was, and that is what my comment was based on in the press was her age...... I should have researched it more and not trusted a Report on TV.
Most of you have commented on what other people on my page alone have commented on. WHERE IS THE TRUTH IN THAT!!!.......
.......Here is a Quote from Greta Thunberg's father.....
'She is happy, but I worry'
Greta Thunberg's father has also said he thought it was "a bad idea" for his daughter to take to the "front line" of the battle against climate change.

....... So all of you stop putting words in my mouth and telling me what I believe .You don't know what is in my Heart or my mind..... It makes you the writer of such comments look very ignorant ................
I can't believe the World is so full of hate and discord. If someone doesn't agree with you ,then they are idiots and not worth anything of value as a Human being . Well I believe in Love and Forgiveness. Meat
PS. So now the fires that killing so many animals and destroying so many peoples lives in Australia and I am Heartbroken.
It Seems though someone wrote on this page that the fires are my fault, because I thought Greta was 13
pi_190900524
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:52 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Wat een k*tnummer is dat toch.
Maar het was een enorme hit van voor het #metoo tijdperk.
Het was zelfs nog in het DDR-tijdperk, want de eerste keer werd de clip uitgezonden in de pauze van het kwalificatieduel van het Nederlands elftal tegen de DDR
pi_190900555
quote:
In het artikel staat vegetariër, niet veganist?
pi_190902710
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 06:46 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

In het artikel staat vegetariër, niet veganist?
Foutje van ad.nl :Y

Dat zou moeten zijn dat hij al vegetariër was, maar veganist zou zijn geworden voor
een reclamecampagne .....

quote:
Veganuary
Nu schaart hij zich achter een campagne van het Italiaans-Amerikaanse restaurant Frankie & Benny. In een clipje wordt hem gevraagd om hun nieuwe vegan-menu Veganuary te promoten. Twee pr-medewerkers van het restaurant komen bij hem langs en stellen een naamsverandering voor: van Meat Loaf naar Veg Loaf. Hij reageert geërgerd: ‘Ik verander mijn naam niet'. Daarop parafraseren de pr-medewerkers zijn hit: ‘I thought he would do anything for veg, but he won't do that (ik dacht dat hij alles zou doen voor veg, maar hij doet dit niet).
Wel grappig vooral dit... :P

‘I thought he would do anything for veg, but he won't do that (ik dacht dat hij alles zou doen voor veg, maar hij doet dit niet

Dus hij wil wel helpen om nieuwe vegan-menu Veganuary te promoten maar hij wil NIET zijn
naam veranderen..

I'D Do Anything for Love (But I Won't Do That)
Meat Loaf
And I would do anything for love
I'd run right into hell and back
I would do anything for love
I'd never lie to you and that's a fact
But I'll never forget the way you feel right now
Oh no, no way
And I would do anything for love
Oh I would do anything for love
I would do anything for love, but I won't do that
No, I won't do that
  maandag 6 januari 2020 @ 11:58:48 #22
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190902969
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 03:22 schreef n__n het volgende:

[..]

Vlees wordt nog veel grootschaliger overal gepromoot.
Nogal logisch, het is belangrijk voedsel en een eerste levensbehoefte.

quote:
Echter wordt er veel te veel vlees gegeten, daardoor staat het welzijn en een correcte behandeling van de dieren onder steeds hogere druk.
Wie bepaalt hoeveel vlees eten ''te veel'' is? Dierenwelzijn in de industrie wordt door druk van consumenten en allerlei organisaties juist steeds beter en beter - in het Westen althans - en het staat helemaal niet ''onder steeds hogere druk''. En wat is een ''correcte'' behandling van dieren precies?

quote:
Dat mag je best weten, je bent immers mede-verantwoordelijk voor het bestaan van deze industrie als je vlees eet.
Verantwoordelijk maar liefst. Alsof het per definitie iets slechts is. :')
  maandag 6 januari 2020 @ 12:48:12 #23
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_190903533
quote:

En tevens kom ik in dat artikel dat je geeft het volgende tegen:

quote:
Meat Loaf was a vegetarian for 11 years and once went from 265lbs to what he weighs today, which is 195lbs.
'Was a vegetarian'. Dus blijkbaar van zijn geloof gevallen? Waarover zijn we nu dan aan het discussiëren? Over een ex-vegetariër?
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
pi_190903696
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 12:48 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

En tevens kom ik in dat artikel dat je geeft het volgende tegen:
[..]

'Was a vegetarian'. Dus blijkbaar van zijn geloof gevallen? Waarover zijn we nu dan aan het discussiëren? Over een ex-vegetariër?
Nee.... een vegetariër die voor een reclame campagne veganist gaat worden.

denk ik? Ik weet niet zeker of hij ook écht veganist gaat worden, maar hij gaat het in ieder geval
promoten....

Misschien vond Martine Bijl de doperwtjes niet écht de lekkerste maar ze ging ze wel promoten ...

zo gaat dat in reclame land.
pi_190947172
Ik ben Benieuwd...... :P

https://www.nu.nl/economi(...)r-uit-in-canada.html

Ik weet niet wanneer ze het in Nederland gaan verkopen maar is ga het zéker proberen
als het zover is .......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')