Oneens.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter!
Het land is er niet op vooruitgegaan, maar we hebben het wel steengoed hier.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, ik zelf ook. Lang niet alles, wel veel
Jazeker.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het land is er niet op vooruitgegaan, maar we hebben het wel steengoed hier.
Ik vind het al 34 jaar 10x niksquote:
Nee, vooral als het nog zo donker is. Daarom vind ik overschakelen op zomertijd ook kut. Is het net een beetje licht, gaan ze de tijd naar voren schuivenquote:
Ik vind wintertijd fijnerquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, vooral als het nog zo donker is. Daarom vind ik overschakelen op zomertijd ook kut. Is het net een beetje licht, gaan ze de tijd naar voren schuiven
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind wintertijd fijner
Dubbelglas nemenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vogels in het voorjaar die om 4 uur beginnen met fluiten
Jij bent zeker zo'n tiep die zegt 'dan kan ik een uurtje langer fietsen'?quote:
Hoe raad je dat zo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:58 schreef Charmian het volgende:
Ijk
[..]
Jij bent zeker zo'n tiep die zegt 'dan kan ik een uurtje langer fietsen'?
In mijn vorige huis zat er een nestje onder de dakpannen...die babykrengen begonnen ook zo vroeg om eten te krijsenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vogels in het voorjaar die om 4 uur beginnen met fluiten
Ik weet dat gewoon, je gebruikt maar een lampie.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
In mijn vorige huis zat er een nestje onder de dakpannen...die babykrengen begonnen ook zo vroeg om eten te krijsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |