Gadverdame.quote:
Wtfquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Nooit geweten dat ze dromedarissen hadden in Australië
Australië en Nieuw Zeeland zijn redelijk verkloot met de invoering van uitheemse diersoorten.quote:
Heel dat continent is een Infernno als je die beelden ziet echt ergquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Australië en Nieuw Zeeland zijn redelijk verkloot met de invoering van uitheemse diersoorten.
Ik ga zo geld overmaken voor die Koala's. Zou t anders ook niet weten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel dat continent is een Infernno als je die beelden ziet echt erg
dat heeft geen nutquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ga zo geld overmaken voor die Koala's. Zou t anders ook niet weten.
Ach.. laat me. Indulgentia.quote:
Jup! En koala's zijn toch niet te vreten... Geef gul. Wens je een beste nacht.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk er weleens dat wij onder de zeespiegel zitten hier kan het ook gewoon over zijn binnen 24 uur
En ik ben al één vd eerste de lul.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet eens 24 uur eerder 30 minuten
Ik heb een bootjequote:Op woensdag 8 januari 2020 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik ben al één vd eerste de lul.
Ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En DJ MO op de frontpage janken dat ze op het station geen drinkwater kan krijgen.quote:
IK vind het eerder triest dat je op een station niet meer mag rokenquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En DJ MO op de frontpage janken dat ze op het station geen drinkwater kan krijgen.
Dat mag wel alleen niet onder een overkapping tenzij de aangewezen plaatsen. De Ret verbied het echter geheel. Maar die zijn Rotterdams en als er ergens stront kruipt dan is het daar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
IK vind het eerder triest dat je op een station niet meer mag roken
ik zing het wel fftjes uit op 4 hoogquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
maar wel een koele brandgangquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit vrij ver onder de zee spiegel
quote:Op donderdag 9 januari 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
Maar iedereen is al slapen denk ik zo ...
Ja vond ik ookquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere, wat ben je weer laat.
Ga terug johquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, voor mijn doen absurd vroeg wakker.
Nèh, lag al een tijdje klaarwakker. Moet kunnen een keer als jij het iedere dag kan.quote:
Ja het is wel te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 05:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nèh, lag al een tijdje klaarwakker. Moet kunnen een keer als jij het iedere dag kan.
Vroegah was alles beter!quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik nog wel van vroegàh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |