Er is geen optie om het over meerdere pagina's te verdelen. Moet je aan het eind van het jaar door 10-tallen mixen scrollen. Zie ik niet zitten. En een verse start is ook wel eens fijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Voxs het volgende:
Hoort dat niet? Ik zie een nieuwe mix staan, die ga ik zo eens luisteren.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja goed hé, maar de vorig had ik ook al een aantal dagen
Niet erg handig nee, dat je zo ook niet per categorie kan indelen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is geen optie om het over meerdere pagina's te verdelen. Moet je aan het eind van het jaar door 10-tallen mixen scrollen. Zie ik niet zitten. En een verse start is ook wel eens fijn.
Ja, dat ia waar, weer tijd om iets anders te gaan doen danquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Heeft ook wel eens wat.
Hoi H_Kquote:
Morguh MrsLoveablequote:
Interessant, maar weet niet wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:08 schreef Voxs het volgende:
https://www.theguardian.c(...)me-winter-study-says
Goedemorgen!quote:
Gewoon, dat het interessant isquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Interessant, maar weet niet wat ik ervan moet denken.
Vraag me af of al die miepers vroeger zelf ook geen vuurwerk afstaken of hun kinderen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Apeldoorn & Rotterdam gaan al vuurwerkloos dit jaar.
Heel goed. Een begin.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af of al die miepers vroeger zelf ook geen vuurwerk afstaken of hun kinderen.
ik hoor nu al klagende verkopers .... we gaan het ooit meemaken mag ik hopenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een dag per jaar een uurtje moet kunnen en de raddraaiers flink straffenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tijden veranderen. Er waren minder ongelukken en ze gooiden geen vuurwerk naar hulpverleners, of erger. Plus het milieu nog.
Sja, het is dan ook dikke handel voor ze. Vroeger stapten mensen met een slok op na een verjaardag zo weer de auto in. Dat is niet meer van deze tijd, net als vuurwerk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hoor nu al klagende verkopers .... we gaan het ooit meemaken mag ik hopen
Laten ze dan alleen het knal werk verbieden en een half uur voor en een half uur na 0000 vuurwerkquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hoor nu al klagende verkopers .... we gaan het ooit meemaken mag ik hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |