abonnement Unibet Coolblue
pi_190921816


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Loontjah



Helsinki


Frumzel



[ Bericht 11% gewijzigd door Myraela op 07-01-2020 18:37:22 ]
pi_190921824
Ik zal de OP thuis even met nieuwe foto’s aanpassen.
pi_190921929
Bakker Bart in de buurt hier doet nu ook mee *O*. Morgen meteen pakketje halen B-)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_190922642
Het was inderdaad de box waarvan een lijstje in het vorige topic werd gepost. Maar ik vind dit eigenlijk wel een prima en bruikbare inhoud. En leuk, zo'n verlaat kerstpakket uitpakken. :D

  dinsdag 7 januari 2020 @ 18:19:58 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190922648
Idd, leuk pakket hoor! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 januari 2020 @ 18:22:11 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190922674
Hey, dit topic was uit MyAT verdwenen. Al weken niets gekocht ook :o datmoet beter. Binnenkort weer eens een bakker bezoeken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 januari 2020 @ 18:25:10 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190922715
zo, de kerstspullen ivm kerstdiner hier zijn uit de diepvries en eindelijk weer tijd dus morgen weer naar de bakker een dorp verder, dat zijn altijd prima pakketten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190923074
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 18:19 schreef Myraela het volgende:
Het was inderdaad de box waarvan een lijstje in het vorige topic werd gepost. Maar ik vind dit eigenlijk wel een prima en bruikbare inhoud. En leuk, zo'n verlaat kerstpakket uitpakken. :D

[ afbeelding ]
Zeker prima. Vooral dat het houdbare producten zijn. (y)
Hotapnyc
pi_190934471
Vorig jaar eens aangemeld, maar er deden maar twee bakkertjes mee die nooit iets om te redden hadden, dus weer verwijderd. Gisteravond maar weer eens aangezwengeld, doen de Bakker Bart en de Hema om de hoek ook mee :o Dus ik kan vanavond een pakket ophalen bij de BB, ben benieuwd :)
Tap tap tap
pi_190937075
Erg jammer dat hier in de buurt geen bakker meedoet.

Maar net wel 2 pakketten van de Ekoplaza besteld. Deze stond al even op mijn probeerlijstje. Met een prijs van ¤2,99 per pakket kan er weinig misgaan zou je denken.

Update: 2 redelijke pakketten.



Beetje jammer van de 24 krentenbollen :D. 2 zakken in de vriezer gestopt, 1 aan de buurvrouw gegeven. Een paar aardbeien zat schimmel op, veel andere hadden beurse plekken. Alles is t/m vandaag houdbaar, wat wel lastig is voor de groentes en soep bijvoorbeeld. Maar denk dat morgen ook nog wel moet lukken. De groentespread staat te gebruiken tot, weet niet of ik die nog wel aandurf morgen. De munt was al half verdroogd, ik heb de beste eruit gezocht en thee van gezet. De kaas en tiramisu maakten veel goed :9.

Wel waar voor je geld, het grote stuk kaas was al duurder dan de 2 pakketten bij elkaar. Maar jammer dat ze een paar serieus verlepte dingen erbij stopten.

[ Bericht 37% gewijzigd door Phaidra op 08-01-2020 21:29:39 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_190943746
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:48 schreef Phaidra het volgende:
Erg jammer dat hier in de buurt geen bakker meedoet.

Maar net wel 2 pakketten van de Ekoplaza besteld. Deze stond al even op mijn probeerlijstje. Met een prijs van ¤2,99 per pakket kan er weinig misgaan zou je denken.

Update: 2 redelijke pakketten.

[ afbeelding ]

Beetje jammer van de 24 krentenbollen :D. 2 zakken in de vriezer gestopt, 1 aan de buurvrouw gegeven. Een paar aardbeien zat schimmel op, veel andere hadden beurse plekken. Alles is t/m vandaag houdbaar, wat wel lastig is voor de groentes en soep bijvoorbeeld. Maar denk dat morgen ook nog wel moet lukken. De groentespread staat te gebruiken tot, weet niet of ik die nog wel aandurf morgen. De munt was al half verdroogd, ik heb de beste eruit gezocht en thee van gezet. De kaas en tiramisu maakten veel goed :9.

Wel waar voor je geld, het grote stuk kaas was al duurder dan de 2 pakketten bij elkaar. Maar jammer dat ze een paar serieus verlepte dingen erbij stopten.
De hutspot kun je gewoon zo in de vriezer doen netals de soep. Bimi zou ik even blancheren en dan de vriezer in.

Leuke pakketten hoor, jammer van de aardbeien idd :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190943908
Eerste keer Bakker Bart was goed! Ik had samen met mijn moeder 2 pakketten. Uit m'n hoofd in totaal:
- 3 hele broden
- 2 halve broden
- 2 zakken met 4 kaasstengels
- 2 zakken met ieder 4 triangel broodjes
- 2 zakken met ieder 4 kaiserbroodjes
- 2 zakken met ieder 4 witte harde puntjes
- 1 zak met 4 croissants
- 1 wit stokbrood en 1 meergranen stokbrood
- 2 blikjes Bavaria 0.0 :') :D

Voor herhaling vatbaar *O*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_190944042
Hoe laat worden de boxen meestal online gezet? Is dat een vast moment of wisselt dat per winkel?
dag
pi_190944068
Ervaring met tankstations? Met een blikje red bull zit je al aan de 15eu :P
Moeten zij weten
pi_190944101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef Bamba het volgende:
Eerste keer Bakker Bart was goed! Ik had samen met mijn moeder 2 pakketten. Uit m'n hoofd in totaal:
- 3 hele broden
- 2 halve broden
- 2 zakken met 4 kaasstengels
- 2 zakken met ieder 4 triangel broodjes
- 2 zakken met ieder 4 kaiserbroodjes
- 2 zakken met ieder 4 witte harde puntjes
- 1 zak met 4 croissants
- 1 wit stokbrood en 1 meergranen stokbrood
- 2 blikjes Bavaria 0.0 :') :D

Voor herhaling vatbaar *O*
Je had nog meer dan ik :o
Mijn vriezer ligt ook vol. Een heel brood, kaasstengels, Kaiserbroodjes, harde puntjes, Bartjes, stokbrood, mueslibollen. Een deel gaat naar familie :D
Tap tap tap
pi_190944308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:26 schreef Peter het volgende:
Hoe laat worden de boxen meestal online gezet? Is dat een vast moment of wisselt dat per winkel?
Verschilt enorm. Vooral afhankelijk met wat voor soort winkel het is. Meestal kan je het wel een beetje uitrekenen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ervaring met tankstations? Met een blikje red bull zit je al aan de 15eu :P
CUL / Too good to go #7 - All good. Go on!
CUL / Too good to go #7 - All good. Go on!
CUL / Too good to go #6 - Volle zakken
CUL / Too good to go #6 - Volle zakken
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190944316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef Bamba het volgende:
- 2 blikjes Bavaria 0.0 :') :D
:D
pi_190944471
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je had nog meer dan ik :o
Mijn vriezer ligt ook vol. Een heel brood, kaasstengels, Kaiserbroodjes, harde puntjes, Bartjes, stokbrood, mueslibollen. Een deel gaat naar familie :D
Dit was wel het totaal van 2 pakketten, maar alsnog veel idd !

Je had een beetje een vergelijkbaar pakket zie ik! Ik heb het meeste al in de vriezer liggen :D
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 januari 2020 @ 10:54:22 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190947001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:26 schreef Peter het volgende:
Hoe laat worden de boxen meestal online gezet? Is dat een vast moment of wisselt dat per winkel?
elke winkel heeft wel een redelijk vast patroon, als je die in jouw omgeving door hebt dan kun je vaak wel een pakket te pakken krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 januari 2020 @ 11:01:05 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190947080
Gisteren twee keer een bakkerpakket weten te bemachtigen. Van deze bakker had ik de bon een dag eerder gescoord:

Die cake in het midden is alleen al 9 euro en was nog een maand houdbaar :D maar bovenal heerlijk'

In het dorp zit nog een bakker maar die zet meestal tegen vijven pas iets online als ze iets over hebben dus die hield ik al scherp in de gaten aangezien we er toch vlakbij waren en daar ook een mooi pakketje gescoord. Dat is echt een hele goede bakker dus dit is top :9

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190948860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 23:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De hutspot kun je gewoon zo in de vriezer doen netals de soep. Bimi zou ik even blancheren en dan de vriezer in.
Leuke pakketten hoor, jammer van de aardbeien idd :)
Ik las juist dat rauwe hutspotgroenten niet ingevroren konden worden. Ik eet het vanavond wel, met als extra groenten de bimi :P. De soep vandaag als lunch, en dan ben ik al een heel eind.

Bakker Bart heeft echt een goed pakket, Bamba! En die van rubbereend zien er ook fijn uit ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_190951024
Heb twee pakken gerookte zalm, en twee pakken carpaccio gekregen die tht vandaag zijn.

Kan ik een pak gerookte zalm en een pak carpaccio nog invriezen?
Moeten zij weten
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:44:28 #23
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_190951137
Even een TVP. Heb vanmiddag de app geïnstalleerd, waarschijnlijk volgende week pas echt gebruik van gaan maken.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_190951659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb twee pakken gerookte zalm, en twee pakken carpaccio gekregen die tht vandaag zijn.

Kan ik een pak gerookte zalm en een pak carpaccio nog invriezen?
Ja, ik koop gerookte zalm altijd afgeprijsd en dan gaat het direct de vriezer in. Carpaccio kan ook gewoon in de vriezer.
pi_190951903
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb twee pakken gerookte zalm, en twee pakken carpaccio gekregen die tht vandaag zijn.

Kan ik een pak gerookte zalm en een pak carpaccio nog invriezen?
Zalm kan je iig gewoon invriezen ja :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190951928
Ik ga morgen een pakket van een Echte Bakker ophalen *O*
Toevallig van 16-17 uur een afspraak in het dorp hiernaast en ophalen kan van 17-17.30 uur en er was nog 1 pakket :D Ben echt benieuwd, vriezer is iig aardig leeg :D Hopelijk ook wat lekkers voor het weekend dan :9
pi_190952148
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 13:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik las juist dat rauwe hutspotgroenten niet ingevroren konden worden. Ik eet het vanavond wel, met als extra groenten de bimi :P. De soep vandaag als lunch, en dan ben ik al een heel eind.

Bakker Bart heeft echt een goed pakket, Bamba! En die van rubbereend zien er ook fijn uit ^O^
Serieus nog nooit problemen mee gehad. De ui en peen worden toch gestampt met de aardappelen. Dus structuur maakt dan ook niet veel meer uit
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190952293
Morgen pakket van de bakker. En niet van bakker Bart. Die krijgt wel meer sterren (4 ipv 3) maar ik word nooit zo gelukkig van bakker bart. Weet niet waarom :') Misschien wel hele goede pakketten, kan, maar ik dubte er net te lang over.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lonaa op 09-01-2020 18:33:31 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190952396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 17:31 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ja, ik koop gerookte zalm altijd afgeprijsd en dan gaat het direct de vriezer in. Carpaccio kan ook gewoon in de vriezer.
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2020 17:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zalm kan je iig gewoon invriezen ja :)
Tnx!
Moeten zij weten
pi_190955266
Leuk zeg dit topic. Ik heb de app ook geïnstalleerd. :D

Wat ik nog niet helemaal doorheb is dat er dus blijkbaar pakketten 's avonds worden aangeboden die je pas een dag later aan het eind van de dag ophaalt. Klopt dat? Of is ophalen dan 's ochtends?
  donderdag 9 januari 2020 @ 21:10:33 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190955308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:08 schreef shiitake het volgende:
Leuk zeg dit topic. Ik heb de app ook geïnstalleerd. :D

Wat ik nog niet helemaal doorheb is dat er dus blijkbaar pakketten 's avonds worden aangeboden die je pas een dag later aan het eind van de dag ophaalt. Klopt dat? Of is ophalen dan 's ochtends?
De datum/tijd staat erbij vermeld.

Als er nu een locatie zegt 'tussen 17 en 18', dan is dat vrijdag de 10e inderdaad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190955576
quote:
19s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De datum/tijd staat erbij vermeld.

Als er nu een locatie zegt 'tussen 17 en 18', dan is dat vrijdag de 10e inderdaad.
^O^

En dat klokje geeft dus de ophaaltijd aan? Tussen 17.00 en 17.30 uur bijvoorbeeld.

Ik dacht wel dat het zo was, maar vond het raar dat een bakker nu al kan zeggen dat hij morgen wat over heeft aan het eind van de dag. Daarom twijfelde ik.
pi_190955991
Wel veel koolhydraten steeds
  donderdag 9 januari 2020 @ 21:47:55 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190956185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:

[..]

^O^

En dat klokje geeft dus de ophaaltijd aan? Tussen 17.00 en 17.30 uur bijvoorbeeld.

Ik dacht wel dat het zo was, maar vond het raar dat een bakker nu al kan zeggen dat hij morgen wat over heeft aan het eind van de dag. Daarom twijfelde ik.
Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190956533
quote:
19s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).
Duidelijk. Dankjewel voor je uitleg. :D Hopelijk is er binnenkort eentje in de buurt. Dan ga ik het eens uitproberen.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 09:30:13 #36
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_190960389
quote:
19s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).
Je geeft in principe een fixed aantal aan per dag, elke werkdag bv. 4. Als je met hebt dan zet je er meer bij op en als je te weinig hebt kun je cancellen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 10 januari 2020 @ 11:55:18 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_190961933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:

[..]

^O^

En dat klokje geeft dus de ophaaltijd aan? Tussen 17.00 en 17.30 uur bijvoorbeeld.

Ik dacht wel dat het zo was, maar vond het raar dat een bakker nu al kan zeggen dat hij morgen wat over heeft aan het eind van de dag. Daarom twijfelde ik.
Een bakker die al jaren bakt weet wel ongeveer wat hij gemiddeld over heeft aan het eind van de dag. Niet precies wat, maar wel of het genoeg is om zo'n actie zinnig te maken. Ik heb een keer gehad dat een box geannuleerd werd (irritant, ik was al onderweg) en ik weet van een notenbar hier in de buurt dat ze alleen op de dag zelf iets online zetten, als ze al wat online zetten. Daar kreeg ik wel een heel fijn pakket overigens :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190966236


Ik heb voorlopig idd wel genoeg brood! 👍
Wel een lekker gevarieerd pakket met halfjes sneetjes brood, zachte bolletjes, harde broodjes en een enorm stokbrood 🤤
pi_190966336
Morgen Bakker Bart pakket ophalen, ben benieuwd :@
dag
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 17:49:08 #40
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190966549
Voor morgen een pakketje gereserveerd bij een lokaale bakker. Ben benieuwd. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 10 januari 2020 @ 18:24:09 #41
370431 drakin
vurig typje
pi_190966979
Hier was ik letterlijk een seconde te laat voor de lokale bakker :(

Te veel mensen die hier de app ontdekken, je moet er met de vinger bovenop zitten wil je nog iets hebben.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190967208
Dat is balen @drakin :(
Er komen gelukkig wel steeds meer winkels bij. Nu hier in Apeldoorn Backwerk nieuw bijvoorbeeld en op FB daar altijd wel mooie pakketten van gezien. Maar eerst mn vriezer maar weer leeg eten dus :9
pi_190967228
Hier net een box besteld, denkende dat mijn vriend hem dan morgen op kan halen want ik moet werken tot 17:00 en de ophaaltijd is tot 17:00. Maar hij kan hem natuurlijk helemaal niet ophalen want dan moet hij mijn app/ telefoon hebben. Annuleren dus maar:(
pi_190967258
Ik heb mijn eerste klacht ingediend. De bakker gaf 1 stokbrood, 4 (ham?)kaascroissantjes en 6 harde witte broodjes. Voor 5 euro. Ben helemaal geen zeikwijf, maar het kost bij de bakker echt 8 euro ofzo normaal gesproken. tgtg reageert wel vlot en snel, heb al mail dat ik m'n geld terug krijg :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190967276
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn eerste klacht ingediend. De bakker gaf 1 stokbrood, 4 (ham?)kaascroissantjes en 6 harde witte broodjes. Voor 5 euro. Ben helemaal geen zeikwijf, maar het kost bij de bakker echt 8 euro ofzo normaal gesproken. tgtg reageert wel vlot en snel, heb al mail dat ik m'n geld terug krijg :o
Dat is idd wel erg weinig. Goed dat je het gemeld hebt hoor! En sowieso wel fijn dat tgtg zo snel reageert op klachten. Dat is wel echt positief ^O^
pi_190967283
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat is idd wel erg weinig. Goed dat je het gemeld hebt hoor! En sowieso wel fijn dat tgtg zo snel reageert op klachten. Dat is wel echt positief ^O^
Ik heb dan veel liever dat ze het pakket gewoon annuleren ofzo. Als er niet (genoeg) over is, is er niet genoeg over. Prima.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 19:05:52 #47
370431 drakin
vurig typje
pi_190967565
Heb je dan niet iets gezegd bij de bakker tijdens het ophalen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190968244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:43 schreef gelestipjes het volgende:
Hier net een box besteld, denkende dat mijn vriend hem dan morgen op kan halen want ik moet werken tot 17:00 en de ophaaltijd is tot 17:00. Maar hij kan hem natuurlijk helemaal niet ophalen want dan moet hij mijn app/ telefoon hebben. Annuleren dus maar:(
Dat hoeft niet hoor. Mijn hele gezin haalt weleens wat op als ik wat gekocht heb. Zij loggen gewoon op de app op hun eigen telefoon in met mijn inloggegevens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2020 19:51:22 ]
  vrijdag 10 januari 2020 @ 20:20:15 #49
370431 drakin
vurig typje
pi_190968694
Hoe mag een winkel eigenlijk rekenen, de oorspronkelijke prijs ook wanneer de producten al in een uitverkoopschap gelegen hebben of moet er dan de afprijs prijs berekend worden?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 januari 2020 @ 20:45:16 #50
269689 crew  Viv
pi_190969113
@drakin volgens mij rekenen ze altijd met de oorspronkelijke prijs, anders zou je korting op korting krijgen.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:21:51 #51
370431 drakin
vurig typje
pi_190971063
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 20:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:drakin volgens mij rekenen ze altijd met de oorspronkelijke prijs, anders zou je korting op korting krijgen.
Ik krijg altijd dit soort pakketten, maar als mensen met de handen bovenop de knop zitten is de kans kleiner een pakket te pakken te krijgen. Ik had echt geluk dat er ineens een paar online kwamen vandaag:



En dan krijg je ipv een winkelmandje vol een bodempje:



Goed, nou is dat bovenste pakket ook echt een topper, en heb je altijd kleinere pakketten bij andere winkels, maar vond het toch wel wat karig vooral door die stickers. Dit had je dus ook voor 6 of 7 euro met stickers kunnen halen.

Ok vlees lijkt me echt heerlijk, ik ben echt blij dat hier geen producten met suiker in zitten en een yummie salade.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190974193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:21 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik krijg altijd dit soort pakketten, maar als mensen met de handen bovenop de knop zitten is de kans kleiner een pakket te pakken te krijgen. Ik had echt geluk dat er ineens een paar online kwamen vandaag:

[ afbeelding ]

En dan krijg je ipv een winkelmandje vol een bodempje:

[ afbeelding ]

Goed, nou is dat bovenste pakket ook echt een topper, en heb je altijd kleinere pakketten bij andere winkels, maar vond het toch wel wat karig vooral door die stickers. Dit had je dus ook voor 6 of 7 euro met stickers kunnen halen.

Ok vlees lijkt me echt heerlijk, ik ben echt blij dat hier geen producten met suiker in zitten en een yummie salade.
Dat onderste pakket heeft een prijs, zonder de korting, van net iets meer dan 10 Euro.
Als je er 3 of 3,50 voor betaald hebt dan kan dat nog. Als je 5 Euro betaald hebt, dan lijkt een klacht me wel gerechtvaardigd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 januari 2020 @ 03:18:06 #53
269689 crew  Viv
pi_190974549
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 01:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat onderste pakket heeft een prijs, zonder de korting, van net iets meer dan 10 Euro.
Als je er 3 of 3,50 voor betaald hebt dan kan dat nog. Als je 5 Euro betaald hebt, dan lijkt een klacht me wel gerechtvaardigd.
Ik heb het net opgeteld en kom op een oorspronkelijke prijs van ¤15,82, waarbij ik heb gegokt dat de mozzarella ¤1,56 was (niet goed leesbaar, met 50% korting lijkt het ¤0,78). Is dus prima volgens de regels, ervan uitgaande dat ze 5 euro betaald heeft. En als ze het had gekocht buiten 2G2G om, met de kortingsstickers, dan had ze ¤7,91 betaald.

Er zijn ook supermarkten die afprijzen met 35% korting, dan is het gevoel dat je een hele goede deal krijgt via 2G2G wat eerder bereikt. :Y)
pi_190975243
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 18:19 schreef Myraela het volgende:
Het was inderdaad de box waarvan een lijstje in het vorige topic werd gepost. Maar ik vind dit eigenlijk wel een prima en bruikbare inhoud. En leuk, zo'n verlaat kerstpakket uitpakken. :D

[ afbeelding ]
Gelukkig dat het voor jou bruikbare producten zijn!

Ik heb met Ekoplaza geen goede ervaringen. Allebei de keren groente gekregen die echt wel in de vuilnisbak kon (snotterige verse spinazie en sla), droge koek, 3 pakjes van dezelfde vegetarische salami (die niet lekker was). Ik doe die dus niet meer.
pi_190975812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 19:05 schreef drakin het volgende:
Heb je dan niet iets gezegd bij de bakker tijdens het ophalen?
Nou, ik gaf mn tas en mn telefoon en ze donderde achter de balie dingen in de tas. Dus ik keek/zag het pas in de auto.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190976064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 03:18 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik heb het net opgeteld en kom op een oorspronkelijke prijs van ¤15,82, waarbij ik heb gegokt dat de mozzarella ¤1,56 was (niet goed leesbaar, met 50% korting lijkt het ¤0,78). Is dus prima volgens de regels, ervan uitgaande dat ze 5 euro betaald heeft. En als ze het had gekocht buiten 2G2G om, met de kortingsstickers, dan had ze ¤7,91 betaald.

Er zijn ook supermarkten die afprijzen met 35% korting, dan is het gevoel dat je een hele goede deal krijgt via 2G2G wat eerder bereikt. :Y)
Ja, ik had van dat vlees de afgeprijsde prijs gerekend en niet de originele prijs. Met die originele prijs kom je precies op die 15 Euro uit.

Er zijn natuurlijk wel grote verschillen tussen supermarkten die producten afprijzen vanwege de datum en TGTG waardoor een vergelijking met prijzen niet opgaat.
Die eerste vind je in je favoriete lokale supermarkt en zolang die sticker er op zit kan je het altijd voor die afgeprijsde prijs meenemen terwijl je voor TGTG vaak om moet rijden en je verplicht bent om het pakket in een beperkt tijdvak op te halen.
Maar nog belangrijker: afgeprijsde producten in jouw supermarkt kan je naar eigen believen uitkiezen of laten liggen terwijl je bij TGTG altijd een heel pakket moet nemen en je nooit weet wat er precies in zit.

Er is een reden waarom er afgeprijsde producten meestal 30 of 35% goedkoper zijn en TGTG met een factor 3 werkt.

Hoe dan ook: ik had deze week 2 leuke pakketten bij lokale restaurants in Rotterdam. Het is dat ze niet vaak in de app staan en snel weg zijn anders had ik die gelijk nog een keer gekocht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190978112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 01:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat onderste pakket heeft een prijs, zonder de korting, van net iets meer dan 10 Euro.
Als je er 3 of 3,50 voor betaald hebt dan kan dat nog. Als je 5 Euro betaald hebt, dan lijkt een klacht me wel gerechtvaardigd.
Het was een pakket van 4,99
Ik heb via een contactknop het aangegeven bij too good to go, maar heb nu via een facebook tgtg groep begrepen dat het dus wel om originele prijs gaat en dan haalt het wel de 15 euro.

Maar ja als je die andere pakjes gewent bent waar ze mandjes helemaal tot bovenaan vullen en nu een karig bodempje ziet ga je toch vragen stellen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 januari 2020 @ 13:13:13 #58
269689 crew  Viv
pi_190978147
@drakin dat het zo karig oogt, komt vooral omdat alleen dat rundvlees al bijna 9 euro kost. Hopelijk is het wel héél lekker! :Y)
pi_190978744
Voor precies hetzelfde contact gehad, maar deze klantenservice medewerker vond het leuk om hun USP's te blijven herhalen (zal vast in hun protocolboekje staan), gebruikte meermaals emoji's in de zinnen en begon 2 x een mail met dezelfde zin.
Sappig !!
pi_190980396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:01 schreef Loontjah het volgende:
Voor precies hetzelfde contact gehad, maar deze klantenservice medewerker vond het leuk om hun USP's te blijven herhalen (zal vast in hun protocolboekje staan), gebruikte meermaals emoji's in de zinnen en begon 2 x een mail met dezelfde zin.
16 jarige medewerkers? emojis in zinnen, wat onproffesioneel!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190980475
Niemand verplicht je om er klant te zijn toch?
Maar enige professionaliteit is wel prettig. Eens kijken hoe ze op mijn vraag gaan reageren.

[ Bericht 51% gewijzigd door Peter op 11-01-2020 17:12:25 ]
dag
pi_190980686
Bij de plaatselijke bakker heb ik een pakket opgehaald.

1x halfje wit met maanzaad
6x witte bolletjes
6x sesambolletjes
3x meergranen bolletjes (of hoe ze ook heten :P)
6 harde bolletjes
4 gebakjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best veel, al vind ik het jammer dat er niet meer normaal brood bij zit. Ik had gerekend op minimaal één heel brood. Qua waarde zit dit uiteraard wel goed en de medewerkster was ook erg vriendelijk, dus zal ik niet te veel klagen :P
pi_190981325
Haalt makkelijk 12 euro, maar er zit ook een half brood in, dat is ook mooi toch?

Harde broodjes vind ik handig, die blijven lekker lang goed!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190988254
Ik kreeg ook geen normaal brood bij de bakker vandaag :P

1 zak witte bolletjes
1 zak bruine puntjes
1 zak muesli bollen
3 croissantjes
4 harde broodjes (klein ciabatta)
2 meergranen bollen

Dat komt wel op :s)
pi_190998399
Vandaag 2 La Place pakketjes besteld in EIndhoven op 2 verschillende locaties.
De eerste werd 1,5 uur van te voren geannuleerd, omdat er geen 'waste' was. Nou prima, toen naar La Place Express, en dit ¤11,99 voor ¤3,99 gekregen:



1. 1 warm (geweest) saucijzenbroodje
2. 1 focaccia broodje 'plain'
3. 1 broodje kip met taugé en een beetje saus

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik denk dat ze rond de waarde halen als ze inderdaad aan 70% van de minimaal waarde (¤8,39) hebben geteld.
Sappig !!
pi_191027073
Tijd geleden heb ik op die app gekeken, er deden aardig wat bedrijven mee hier in de buurt, al waren de magic boxen overal snel verdwenen op een enkeling na (waarvan ik dan maar aannam dat het teleurstellend was...uit het hoofd waren dat ecoplaza en een lunchroom die intussen niet meer bestaat).

Vandaag de app opnieuw geinstalleerd.....wow, wat doen er nu ontzettend veel bedrijven mee! Ook een hoop op loopafstand en het is allemaal veel minder snel weg (ws door het grote aanbod?). En bijna iedere keer dat ik die app open komen er weer nieuwe dingen bij. Hele leuke tentjes ook.
Ik heb dus zojuist mijn allereerste box besteld, bij de supermarkt. Ben benieuwd :)

Oh, en heeft hier iemand ervaring met Wagamama?
Volgens de app krijg je daar "allemaal verschillende rauwe ingredienten zoals groente, vlees vis of tofu aangevuld met rijst en saus. Thuis hoef je dit alleen nog maar even te wokken en je hebt een complete maaltijd".
Klinkt eigenlijk niet slecht voor 3,99, alleen is de ophaaltijd rond 21:00 uur en dat is wel wat laat (tenzij het goed genoeg is om tot de volgende dag te bewaren)
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:29:25 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191027564
Sushi gered uit de prullenbak: overtollige maaltijden razend populair *O* *O*

Het populaire Too Good To Go wil dit jaar alleen al in Utrecht een kwart miljoen maaltijden uit de prullenbak redden. Utrechters maken al massaal gebruik van deze app.

Of je nou zin hebt in sushi, brood, een verse salade of misschien wel een heel supermarktpakket (als je geluk hebt): de app Too Good To Go biedt voor elk wat wils. Bakkers, cafés, restaurants en supermarkten die hierbij aangesloten zijn melden dagelijks of er eten over is en wanneer het opgehaald kan worden. Gebruikers rekenen een paar euro af via hun creditcard of bankpas en kunnen het eten ophalen. Wat het precies is en hoeveel blijft in veel gevallen een verrassing.

Appeltaart
We schrokken van de hoeveel­heid voedsel die we elke dag overhadden
Laurens Jan van Lier

O-Café, dat net buiten het centrum van Utrecht ligt, is sinds april 2018 aangesloten. Het eerste anderhalf jaar bood het vijf dagen in de week een pakketje vol overgebleven eten aan. De afgelopen drie maanden alleen nog maar op vrijdag. ,,We schrokken van de hoeveelheid voedsel die we elke dag overhadden”, zegt bedrijfsleider Laurens Jan van Lier. Daar hebben we onze inkopen op aangepast, daarom houden we niet zoveel meer over. Ook een doel van de app toch?”

Voor vier euro krijgt één gelukkige een pakket van O-Café. Dat bestaat voornamelijk uit zelfgemaakte zoetigheden als muffins, appeltaart en cake. Daarnaast zit er ook wat brood, sla en beleg bij dat overdag voor de belegde broodjes wordt gebruikt. Deze week is de gelukkige de 57-jarige Andrea Linschoten uit Utrecht. Het is de eerste keer dat ze Too Good To Go gebruikt. ,,Ik ben via een kennis aan deze app gekomen. Het ziet er allemaal heerlijk uit.”

Populair
De app Too Good To Go is in een groot aantal landen inmiddels 10 miljoen keer gedownload. Tussen 2018 en 2019 is het aantal ‘geredde maaltijden’ via de app al meer dan verdubbeld, van 25.500 naar 65.000.

Van deze aantallen naar een kwart miljoen geredde maaltijden mag dan ambitieus zijn, bij het bedrijf hebben ze er alle vertrouwen in. ,,We willen dit aantal bereiken door enerzijds nog meer nieuwe partners in Utrecht aan te laten sluiten”, laat een woordvoerder van Too Good To Go weten. Wat dat betreft is er ook een stijgende lijn te zien. Waren er in 2018 nog 44 bedrijven aangesloten bij de app; een jaar later zijn dit er 80. Anderzijds wil Too Good To Go zich richten op de samenwerking met bestaande partners en deze helpen richting een volledig verspillingsvrije winkel.

Duurzaamheid
Naast het tegengaan van voedselverspilling, brengt gebruik van de app een ander voordeel met zich mee: de CO2-uitstoot die wordt bespaard. Daar krijgt de gebruiker per maaltijd die hij of zij afhaalt bericht van. Stel dat er in 2020 250.000 maaltijden gered worden dan bespaart dat in totaal 625.000 kilogram CO2-uitstoot.

Voor Andrea Linschoten was dit een van de redenen om de app te gaan gebruiken. ,,Duurzaamheid is voor mij enorm belangrijk. Als ik daar op deze manier mijn steentje aan bij kan dragen dan doe ik dat graag.”

https://www.ad.nl/koken-e(...)d-populair~a108af1e/

Goed bezig _O_
pi_191027932
Net de halve versafdeling van de Hema meegekregen.
Tap tap tap
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:26:55 #69
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191028356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Net de halve versafdeling van de Hema meegekregen.
Klinkt goed!
Heb je een fotootje?

Ik kan morgen mijn eerste box ophalen bij de Jumbo *O* *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:13:12 #70
382129 crew  Donna
pi_191029085
Supermarktketen Jumbo stopt de samenwerking met anti-verspillingsapp Too Good To Go. De supermarkt gaat landelijk koelmeubels plaatsen met versproducten die op de tht-datum zitten. Dat meldt Distrifood.

De landelijke uitrol is het vervolg op de pilot die Jumbo vorig jaar met de koelmeubels draaide. Naar eigen zeggen werd het meubel 'zeer goed ontvangen' door klanten. "Het levert een aanzienlijke bijdrage aan het verminderen van voedselverspilling. Bovendien is het een werkwijze die goed aansluit bij onze formule", laat een woordvoerster weten.

De pilot die Jumbo met Too Good To Go deed, wordt nu afgebouwd en op een andere manier vormgegeven. "Om volledig verspillingsvrij te worden, weten we uit ervaring dat beide initiatieven elkaar juist heel goed kunnen aanvullen", vertelt een woordvoerster van de anti-verspillingsapp. "We zijn altijd klaar om de strijd tegen voedselverspilling met Jumbo weer verder op te pakken."
pi_191029212
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:26 schreef Muck het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Heb je een fotootje?

Ik kan morgen mijn eerste box ophalen bij de Jumbo *O* *O*
Zalmsalade, twee appelflappen, een chocoladeletter :D kokosmakronen, vier hamkaasbroodjes, hummus, puddingbroodje, yoghurtje met muesli en een zak mandarijnen.
Tap tap tap
pi_191030048
Voor de allereerste keer een TGTG-pakket opgehaald! :)

Het pakket kwam bij de Plus vandaag en kostte 4,99. Er zat in:
- verspakket uiensoep
- kant-en-klare tagliatelle carbonara
- soepgroenten voor erwtensoep
- 5 gebraden hamburgers
- vleeswaren (gebraden gehakt met ui)
- bakje filet americain pesto
- klein bakje Griekse salade
- een komkommer
- 5 plakken Peijnenburg (dubbel lekker met een laagje melk)
- 2 koffiebroodjes



Alles had een TGT of THT datum van 14-01-2020, behalve de koffiebroodjes (die zijn goed tot de 16de).

Het was een tas vol, en er zit aardig wat bij dat ik normaal nooit zou kopen (ik heb de hamburgers in de vriezer gegooid, maar ik vraag me serieus af wanneer ik een voorgegaarde hamburger uit de vriezer ga trekken ;) )

Wel erg leuk zo'n verrassingspakket.
pi_191040407
Net pakket opgehaald bij Jumbo, de helft had de datum van gisteren, beetje jammer.
Verder wel mooi pakket:
Onsje casselerib.
Rundersausijsjes
Tandoori kipblokjes
Stukje schimmelkaas
Was allemaal top.

Zak sla, zak wokgroente, mambo kipsalade en ceasarsalade weg kunnen gooien, dus maar een berichtje naar tgtg gestuurd.
pi_191040988
Leuk topic! Ik woon in Utrecht en daar al wat pakketten opgehaald. Erg leuke vaak, maar ook een paar hele slechte.
Vooral supermarkten zijn echt goud. AH en Plus, zag dat nu ook Boni mee doet. AH is vaak snel weg, daar is in de buurt een groot studentencomplex.
pi_191041008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef soapie het volgende:
Net pakket opgehaald bij Jumbo, de helft had de datum van gisteren, beetje jammer.
Verder wel mooi pakket:
Onsje casselerib.
Rundersausijsjes
Tandoori kipblokjes
Stukje schimmelkaas
Was allemaal top.

Zak sla, zak wokgroente, mambo kipsalade en ceasarsalade weg kunnen gooien, dus maar een berichtje naar tgtg gestuurd.
Kan je toch makkelijk nog een dag na de THT datum eten?
pi_191041517
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:14 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Kan je toch makkelijk nog een dag na de THT datum eten?
Kan, maar als supermarkt zijnde mag je sowieso geen producten over de datum meegeven.

Ik had dat bij de Coop en ik heb mijn geld terug gekregen.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:59:13 #77
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191042722
Prrrima pakket van de Jumbo ^O^


Halve vlaai
Broccolirijst
Kip ovenschotel
Drumsticks
Soepgroenten
Broccoliroosjes
Wraps met zalm en ei
Peultjes en worteltjes
Drie haringen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191043769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan, maar als supermarkt zijnde mag je sowieso geen producten over de datum meegeven.

Ik had dat bij de Coop en ik heb mijn geld terug gekregen.
We gooien die oude zooi in een tas en krijgen er nog geld voor... :r Mag idd niet, en krijg mijn geld ook terug! Daar gaat het mij niet eens om, maar meer om het principe!
pi_191043787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:14 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Kan je toch makkelijk nog een dag na de THT datum eten?
Zou misschien wel kunnen, maar met kip doe ik dat sowieso niet, mij te link en de rest was behoorlijk verlept... :r
pi_191043796
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:59 schreef Muck het volgende:
Prrrima pakket van de Jumbo ^O^
[ afbeelding ]

Halve vlaai
Broccolirijst
Kip ovenschotel
Drumsticks
Soepgroenten
Broccoliroosjes
Wraps met zalm en ei
Peultjes en worteltjes
Drie haringen
^O^
  Redactie Frontpage woensdag 15 januari 2020 @ 20:29:31 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191047504
Vanavond voor het eerst een pakket opgehaald bij de AH:



Verse pizza pomodori buffalo
IJsbergsla
Hamburgers
Vers sap sinas-ananas-kiwi
Bruine bollen
Groene aspergetips (2x)
Maaltijdsalade tonijn

Best prima hoeveelheid, zeker als je kijkt naar de prijzen. Had alleen stiekem op wat meer vlees gehoopt want die tonijnsalade kan ik niet zoveel mee :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191048795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond voor het eerst een pakket opgehaald bij de AH:

[ afbeelding ]

Verse pizza pomodori buffalo
IJsbergsla
Hamburgers
Vers sap sinas-ananas-kiwi
Bruine bollen
Groene aspergetips (2x)
Maaltijdsalade tonijn

Best prima hoeveelheid, zeker als je kijkt naar de prijzen. Had alleen stiekem op wat meer vlees gehoopt want die tonijnsalade kan ik niet zoveel mee :P
Al die artikelen lagen net ook bij mijn AH met sticker :D West Brabant in het dorp K toevallig?
Spoilers!
  Redactie Frontpage woensdag 15 januari 2020 @ 21:46:17 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191049002
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Al die artikelen lagen net ook bij mijn AH met sticker :D West Brabant in het dorp K toevallig?
Check :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191056202
Straks weer eens een pakket ophalen. Nu bij de Plus. Altijd goede pakketen van gehad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 januari 2020 @ 14:04:14 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191057152
straks pakket ophalen bij de jumbo, we hebben er hier thuis een spelletje van gemaakt. Mijn vriendin en ik hebben beide 6 dingen opgeschreven die we denken dat er in zullen zitten _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:28:51 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191057516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:04 schreef rubbereend het volgende:
straks pakket ophalen bij de jumbo, we hebben er hier thuis een spelletje van gemaakt. Mijn vriendin en ik hebben beide 6 dingen opgeschreven die we denken dat er in zullen zitten _O-
Sowieso wokgroente en een salade.
pi_191059530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Sowieso wokgroente en een salade.
Vis, op zeker :Y
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 januari 2020 @ 18:35:36 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191061394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Sowieso wokgroente en een salade.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:41 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Vis, op zeker :Y
soepgroente is echt standaard hier _O- en dat is prima want we maken graag soep. Dit is het geworden:



we kwamen er thuis achter dat de salade al over de datum is :') maar prima blij met het pakket.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191061864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:51 schreef larry_flynt het volgende:
Straks weer eens een pakket ophalen. Nu bij de Plus. Altijd goede pakketen van gehad.
pi_191062629
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:02 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit Larry...al zijn het wel heel erg veel vleeswaren.
Kan je daar wat mee? en zo ja, hoe doe je dat dan? Invriezen, of heel erg veel broodjes beleggen en de buurt uitnodigen?
Ik zou heel erg blij worden van die chapati's, tomaatjes en wokgroenten trouwens, wat dat betreft zou het voor mij al een voltreffer zijn dat pakket!

Ik ga hier zelf zo meteen voor de tweede keer een pakket ophalen, dit werkt wel mild verslavend :P
Dit keer bij een Spar city die vooral gericht is op de voorbijganger die op het laatste moment nog een maaltijd mee pakt. Ik heb daarom voor vanavond in de vriezer een maaltijd klaarliggen, maar ik hoop dat ik die daar kan laten en dat het pakket me in ieder geval voor vanavond voldoende zal bieden als avondeten...al het andere is mooi meegenomen ;)
pi_191063035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:57 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Dat ziet er goed uit Larry...al zijn het wel heel erg veel vleeswaren.
Kan je daar wat mee? en zo ja, hoe doe je dat dan? Invriezen, of heel erg veel broodjes beleggen en de buurt uitnodigen?
Ik zou heel erg blij worden van die chapati's, tomaatjes en wokgroenten trouwens, wat dat betreft zou het voor mij al een voltreffer zijn dat pakket!

Ik ga hier zelf zo meteen voor de tweede keer een pakket ophalen, dit werkt wel mild verslavend :P
Dit keer bij een Spar city die vooral gericht is op de voorbijganger die op het laatste moment nog een maaltijd mee pakt. Ik heb daarom voor vanavond in de vriezer een maaltijd klaarliggen, maar ik hoop dat ik die daar kan laten en dat het pakket me in ieder geval voor vanavond voldoende zal bieden als avondeten...al het andere is mooi meegenomen ;)
Vanavond brood op met vleesbeleg. Rest inderdaad ingevroren.
Morgen eet ik de wokgroenten met kip en die wraps.
pi_191063649
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:04 schreef rubbereend het volgende:
straks pakket ophalen bij de jumbo, we hebben er hier thuis een spelletje van gemaakt. Mijn vriendin en ik hebben beide 6 dingen opgeschreven die we denken dat er in zullen zitten _O-
Wie heeft er gewonnen?
Spoilers!
pi_191063670
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wie heeft er gewonnen?
Ik, met 2 van de 6 *)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_191063681
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik, met 2 van de 6 *)
Mevrouw Rubbereend :W
Spoilers!
pi_191063700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:29 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Vanavond brood op met vleesbeleg. Rest inderdaad ingevroren.
Morgen eet ik de wokgroenten met kip en die wraps.
Oke, dat is slim, dank!....ik moet inderdaad ook veel meer gaan invriezen dan ik normaal doe als ik dit TGTG vaker ga doen.
pi_191063712
Komt een box actief om 20.15 is ie uitverkocht om 20.14 :?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191063759
Komt een box actief om 20.15 is ie uitverkocht om 20.14 :?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 18:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]


[..]

soepgroente is echt standaard hier _O- en dat is prima want we maken graag soep. Dit is het geworden:

[ afbeelding ]

we kwamen er thuis achter dat de salade al over de datum is :') maar prima blij met het pakket.
Kun je melden, ik had een beschimmeld iets, gemeld en er wel bij gezegd dat het maar 1 dingetje was in verder een supergeweldig pakket. Maar kreeg wel mijn aankoopbedrag terug. 1 dingetje was ook wel goed geweest.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191063820
Vanavond een Spar city pakket van 4,99 opgehaald.
Er stonden een stuk of 8 dichtgebonden zakjes klaar op de toonbank, daar heb ik er 1 van gepakt.

Eenmaal thuis aangekomen bleek dat er iemand besloten had dat ze geen zin meer hadden om Sinterklaas-marsepein op voorraad te houden.
Het sint-marsepein (4 pakjes) is bij elkaar ruim 1,2 kilo en er staat op de 4 pakjes marsepein een originele waarde van bij elkaar 22,50.
Ze zijn alle 4 tenminste houdbaar tot 11-07-2020...niet lang genoeg om het volgende Sinterklaasfeest te halen.
Verder zaten er 2 netjes met sint&piet chocolaatjes bij waarvan de houdbaarheid nog langer was.
En dan zijn er nog spullen die tenminste houdbaar zijn tot vandaag:
2 mango kokos eierkoeken (die zijn intussen op)
1 kant-en-klare bak slagroom (geen idee wat ik daarmee moet)
1 pakje bacon ei sandwich (niet mijn ding, maar ook deels opgegeten, ik ben nu klaar qua avondeten ;-))
1 pakje leverkaas...die gaat mogelijk toch de prullenbak in, maar die beslisisng laat ik tot morgen

fotootje:


Al met al heb ik wel eens een gezondere avondmaaltijd gehad,
maar qua TGTG pakket is dit geloof ik wel een behoorlijke jackpot *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 januari 2020 @ 22:58:02 #99
269689 crew  Viv
  zaterdag 18 januari 2020 @ 12:37:24 #100
370431 drakin
vurig typje
pi_191085895
Was even bang dat ik ook marsepein zou krijgen, gisteravond een pakje van de spar.

Gelukkig niet want das kliko bij mij, of gratis weer aan een ander geven.

Maar tot mijn verbazing zeiden ze dat ik alle! broodjes mee mocht nemen, dus zo'n flodderfrommeltasje wat nog los onderin de fietstas zat helemaal vol gedaan, nu zit de vriezer vol en andere harde broodjes in de koelkast.

Rest pakket ook weer geweldig, Spar overschrijdt de 15 euro waarde altijd met nog minimaal 10 euro extra erbovenop. Super vind ik die!

Alleen nou heb ik ook een bakker bart bon voor vandaag, hoe groot is die hoeveelheid? Zit te denken om nu maar te annuleren(heb nog een half uur)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191086003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:37 schreef drakin het volgende:
Was even bang dat ik ook marsepein zou krijgen, gisteravond een pakje van de spar.

Gelukkig niet want das kliko bij mij, of gratis weer aan een ander geven.

Maar tot mijn verbazing zeiden ze dat ik alle! broodjes mee mocht nemen, dus zo'n flodderfrommeltasje wat nog los onderin de fietstas zat helemaal vol gedaan, nu zit de vriezer vol en andere harde broodjes in de koelkast.

Rest pakket ook weer geweldig, Spar overschrijdt de 15 euro waarde altijd met nog minimaal 10 euro extra erbovenop. Super vind ik die!

Alleen nou heb ik ook een bakker bart bon voor vandaag, hoe groot is die hoeveelheid? Zit te denken om nu maar te annuleren(heb nog een half uur)
Als je in de buurt van Delft woont wil ik ‘m overnemen :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 12:45:36 #102
370431 drakin
vurig typje
pi_191086013
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Als je in de buurt van Delft woont wil ik ‘m overnemen :P
Ik woon in het hoge noorden, ben je zo!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191086034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik woon in het hoge noorden, ben je zo!
Ik krijg al paniekaanval als ik voorbij Rotterdam/Den Haag kom :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 12:48:22 #104
370431 drakin
vurig typje
pi_191086042
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik krijg al paniekaanval als ik voorbij Rotterdam/Den Haag kom :D
Ja eng he dat het ineens zo rustig en relaxed wordt dan! *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191086206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 12:48 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja eng he dat het ineens zo rustig en relaxed wordt dan! *O*
Is het hier ook hoor. Het is maar net wat je levensstijl is ;)

Het is meer dat het met het OV zo ellendig lang duurt om er te komen. Als we met de auto gingen dan had ik er nooit problemen mee nl :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 13:15:42 #106
370431 drakin
vurig typje
pi_191086360
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 13:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Is het hier ook hoor. Het is maar net wat je levensstijl is ;)

Het is meer dat het met het OV zo ellendig lang duurt om er te komen. Als we met de auto gingen dan had ik er nooit problemen mee nl :)
maar 2 en half uur valt toch best mee?

Boekje, koffie, gezelschap, filmpje op je mobiel of fok. Weinig verschil met thuis op je kont zitten.

Alleen als je ervoor moet betalen is wat minder, ben je meer dan 20 euro kwijt voor een pakket
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 18 januari 2020 @ 13:25:47 #107
370431 drakin
vurig typje
pi_191086463
Net toch maar een beetje vriezerruimte kunnen maken, op naar 2 pakketjes vandaag en dan mag ik even niet meer, koelkast en vriezer zijn vol en mijn maandbudget ook al eigenlijk.

Vanavond trouwens wel verse lasagna uit 2 pakketten, 1 verse lasagne bladen en gister kreeg ik een versmaak pakket met harde lasagne bladen die nog heel lang goed zijn. Mooi dat ik de verse nog had ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191086538
Sinds een paar dagen zijn mijn jumbo's allemaal zijn overgestapt op het koelmeubel waar de voormalige TGTG producten voor ¤0.50, ¤1, ¤1,50 of ¤2.50 liggen. Hierbij wat voor- en nadelen:

Voordelen:
- Niet meer om precies 20:15 proberen een pakket te snipen.
- Kiezen wat je wil, geen dingen meer erin waar je weinig aan hebt
- niet gebonden aan ophaaltijden

Nadelen:
- Korting is minder, varieert in mijn ervaring van 45-70%, en vooral dingen van rond de 5 euro kosten nu allemaal ¤2,50

Ik vind het op zich zo gek nog niet, maar je hebt geen positieve uitschieters meer met bijvoorbeeld een pakket ter waarde van ¤25 voor ¤5.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 13:44:45 #109
370431 drakin
vurig typje
pi_191086670
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 13:32 schreef pickup52 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn mijn jumbo's allemaal zijn overgestapt op het koelmeubel waar de voormalige TGTG producten voor ¤0.50, ¤1, ¤1,50 of ¤2.50 liggen. Hierbij wat voor- en nadelen:

Voordelen:
- Niet meer om precies 20:15 proberen een pakket te snipen.
- Kiezen wat je wil, geen dingen meer erin waar je weinig aan hebt
- niet gebonden aan ophaaltijden

Nadelen:
- Korting is minder, varieert in mijn ervaring van 45-70%, en vooral dingen van rond de 5 euro kosten nu allemaal ¤2,50

Ik vind het op zich zo gek nog niet, maar je hebt geen positieve uitschieters meer met bijvoorbeeld een pakket ter waarde van ¤25 voor ¤5.
Jumbo hier heeft al tijden zo'n bak, vind er niet altijd wat handigs in en idd korting is minder, maar je hebt nu wel eigen keuze.

Hier in de stad merk je ook dat nog 1 jumbo wel tgtg heeft, om 20.15 komt er een pakket en flop weg voor je kunt klikken.
Zelfs een keer zag ik toevallig dat ding online komen om 20.15, ik klik erop, en bleek meteen uitverkocht te zijn om 20.14

Hoe kan het nou een minuut voordat het online is verkocht zijn???
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191089263
Ik had een bestelling geplaatst en betaald, en kreeg geen bon of order te zien. Ik kreeg even later een mailtje, dat er iets mis was gegaan met het verwerken van mijn betaling en dat ik mijn geld over maximaal 10 dagen (!!!!) terug krijg. Fijn :{
  zaterdag 18 januari 2020 @ 17:49:41 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191089544
Maximaal, niet minimaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191089555
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 17:26 schreef Granqvist het volgende:
Ik had een bestelling geplaatst en betaald, en kreeg geen bon of order te zien. Ik kreeg even later een mailtje, dat er iets mis was gegaan met het verwerken van mijn betaling en dat ik mijn geld over maximaal 10 dagen (!!!!) terug krijg. Fijn :{
Ik had het dezelfde dag al terug een poosje terug.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 18:27:42 #113
370431 drakin
vurig typje
pi_191089990
Bij bakker bart geweest, wauw wat een hoeveelheid! Ook deden ze brood in katoenen zakken.

Bij navraag kunnen ze in de vriezer en droogt brood er niet van uit. Ik heb er meteen extra zakken gekocht want dat scheelt weer veel plastic en lijkt me ook handiger met openen en sluiten. Plastic scheurt altijd.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 18 januari 2020 @ 18:37:20 #114
269689 crew  Viv
pi_191090101
Ik was net bij de Hema om een magic box op te halen, ze hadden 3+ bonnen (extra?) online gezet vandaag. Terwijl ik bij de kassa stond te wachten om geholpen te worden, waren ze bezig tig pakjes vleeswaren vanuit de toonbank-koeling in een vuilniszak te stouwen. :o Verdeel dat dan als extraatje over de boxen, denk ik dan. :?
pi_191090604
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 18:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik was net bij de Hema om een magic box op te halen, ze hadden 3+ bonnen (extra?) online gezet vandaag. Terwijl ik bij de kassa stond te wachten om geholpen te worden, waren ze bezig tig pakjes vleeswaren vanuit de toonbank-koeling in een vuilniszak te stouwen. :o Verdeel dat dan als extraatje over de boxen, denk ik dan. :?
Wauw. Wat raar en wat zonde.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191090723
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wauw. Wat raar en wat zonde.
Als die bijvoorbeeld kapot is, te warm geweest, moet alles weg, mogen ze niet verkopen.. Dat zou ook nog kunnen.
dag
pi_191091012
Nou zeg. Ik dus net mijn pakket ophalen. Zegt het meisje achter de kassa "er is eigenlijk niks meer, er kwamen heel veel mensen een pakket halen." Dus ik dacht oh ok, het zal wel, ze waren tenslotte wel een tasje voor me aan het vullen.

4 mini broodjes en een zakje met een paar koekjes :')
pi_191091267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Alura. het volgende:
Nou zeg. Ik dus net mijn pakket ophalen. Zegt het meisje achter de kassa "er is eigenlijk niks meer, er kwamen heel veel mensen een pakket halen." Dus ik dacht oh ok, het zal wel, ze waren tenslotte wel een tasje voor me aan het vullen.

4 mini broodjes en een zakje met een paar koekjes :')
Tel even na of de waarde klopt. Want als dat minder is dan zou moeten zou ik het melden en krijg je je geld terug.
En de winkel via TGTG een signaal hun zaakjes beter op orde te hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 januari 2020 @ 20:05:55 #119
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191091338
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Alura. het volgende:
Nou zeg. Ik dus net mijn pakket ophalen. Zegt het meisje achter de kassa "er is eigenlijk niks meer, er kwamen heel veel mensen een pakket halen." Dus ik dacht oh ok, het zal wel, ze waren tenslotte wel een tasje voor me aan het vullen.

4 mini broodjes en een zakje met een paar koekjes :')
Nouja.. zou dit wel melden hoor.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191091373
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tel even na of de waarde klopt. Want als dat minder is dan zou moeten zou ik het melden en krijg je je geld terug.
En de winkel via TGTG een signaal hun zaakjes beter op orde te hebben.
Als ik hiervoor ¤14,99 had moeten betalen was ik niet zo blij geweest :') bedankt voor de tip
  Redactie Frontpage zaterdag 18 januari 2020 @ 20:33:31 #121
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191091784
Ik had dit nooit moeten ontdekken, vandaag weer eentje bij de AH besteld :')



Speklapjes
Kipfilet
Sojabonen
Lunchsalade witte kaas
Stamppot aardappelen 1kg
Paksoi
Eikenblad slamelange
Baby spinazie
Bruine bollen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191091791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 20:07 schreef Alura. het volgende:

[..]

Als ik hiervoor ¤14,99 had moeten betalen was ik niet zo blij geweest :') bedankt voor de tip
Maak even een foto van je pakket voor ja gaat eten, daar vragen ze naar.
dag
pi_191098663


Ik was gisteren weer bij de Turkse bakker. Toen ik vroeg of er een bepaald broodje in zat omdat ik die de vorige keer zo lekker vond, stopte ze die er nog even in _O_

Ik heb maar wat broodjes aan de buren gegeven..
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 19 januari 2020 @ 12:25:49 #124
269689 crew  Viv
pi_191099312
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 19:26 schreef Peter het volgende:
Als die bijvoorbeeld kapot is, te warm geweest, moet alles weg, mogen ze niet verkopen.. Dat zou ook nog kunnen.
Klopt, maar ze trokken niet de hele koeling leeg. Ze keken per pakje of het in de vuilniszak moest of niet.

Ik heb in de app een ster minder gegeven, op de vraag naar ervaring/beleving in de winkel.

Kwaliteit en hoeveelheid van mijn box was verder prima voor 4 euro: 3 zakken zachte broodjes (witte puntjes, krentenbollen, meerzadenbollen), 2 porties bruinebonensoep, 1 bakje filet americain en 3 bakjes verse salade (surimi/krab, ei, komkommer). :Y)
pi_191101552
5 broden, 8 appelflappen, 4 croissants, 8 broodjes, 2 chocobroodjes, 2 krentenbroden en 3 koffiebroodjes bij een bakker waar ik nog niet eerder geweest was ^O^
pi_191118124
Een prima pakketje net bij de Spar-buurtsuper gehaald.

Ik hoopte dat er een k&k-maaltijd inzat en die zat erin *O*
Met pasta :r

Gelukkig wilde een knul die ook een tas kwam halen ruilen en heb ik zijn wok-garnalen gekregen O+

Verder:
-kilo mandarijnen
-500gr broccoli
-Activia met muesli
-zak met Marrokkaanse munt om thee te zetten.

Laatste hou ik niet van maar gaat de vriezer in. Soms vraagt een gerecht om verse munt en dat heb ik dus nooit en nu dus wel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191118860
En een pakketje bij Bakker Bart weten te bemachtigen. Moet ik wel voor naar Den Haag maar dat komt mooi uit want voor de verandering had de Action hier alle dingen die ik nodig had niet :(
En die twee zitten ook nog in dezelfde straat *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191118941
De Vomar was ook goed gezind. Een maaltijdsalade, krieltjes, Italiaanse groentemix, 6 witte bolletjes, pakje vleeswaren, 2 hamburgers, 2 runderlappen.

Kan ik voorlopig wel weer mee door.
pi_191119250
Zojuist een "magic box" opgehaald bij Bakker Bart....ik had al bedacht dat dat voor mij (alleen) niet handig zou zijn, maar ik was gewoon té nieuwsgierig (ja, dit werkt best wel verslavend) en ik wilde wat tijd overbruggen voordat ik een andere box ga ophalen. :')

Er was een kwartier tijd om op te halen (direct na sluitingstijd volgens mij, maar de deuren stonden nog open), daarmee was ik daar tegelijk met 3 of 4 anderen, voor iedereen stond een krat klaar die je in je zelf meegenomen plastic tas kon stoppen. Ik had gelukkig op het laatste moment een tweede plastic tas meegenomen, voor de zekerheid. Die kwam goed van pas, want ik liep daar me twee vrijwel volledig gevulde tassen de deur uit.

Wel een foto gemaakt, maar dat is dan een tafel vol bruine papieren bakker bart zakken.
Er zat in:
- 1 wit stokbrood
- 2 halfjes witbrood
- 3 kaiserbolletjes
- 10 roomsoesjes
- 2 roombroodjes
- 3 kaascroissants
- 2 rozijnen noten stengels (heerlijk, ik heb de eerste al op, tweede voor morgenochtend)
- 4 driehoekige broodjes
- 3 grote pistoletten

Ik vind het een prachtige hoeveelheid, ook erg lekker. Al ga ik dit verder niet meer doen. Ik eet normaal volkorenbrood en geen croissants, gebakjes, roomsoesjes, etcetera. Daar wil ik ook geen gewoonte van maken....maar voor gezinnen of bijvoorbeeld studentenhuizen (die hier veel zitten) is dit natuurlijk een feestje! :)
Voor nu wel erg leuk, effe van genieten en een vriezer vol met harde bolletjes in alle soorten en maten. Dat is niet verkeerd!
pi_191119383
@realAIVD ik ben in principe ook alleen maar dankzij jouw topic weer ruimte in de vriezer.
Ben benieuwd wat ik morgen meekrijg. Zijn altijd zulke goede pakketten. Zul je zien dat ‘t bij mij tegenvalt :P
Het is ook nog een BB middenin het centrum op de looproute naar Centraal.

Oh mijn pakket bij de Spar leek misschien weinig maar alleen de garnalen waren al ¤5,79 ofzo. De waarde van ¤12 is volgens mij prima gehaald.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191121107
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@:realAIVD ik ben in principe ook alleen maar dankzij jouw topic weer ruimte in de vriezer.
Ben benieuwd wat ik morgen meekrijg. Zijn altijd zulke goede pakketten. Zul je zien dat ‘t bij mij tegenvalt :P
Het is ook nog een BB middenin het centrum op de looproute naar Centraal.

Oh mijn pakket bij de Spar leek misschien weinig maar alleen de garnalen waren al ¤5,79 ofzo. De waarde van ¤12 is volgens mij prima gehaald.
Ah ja, het vriezeropruimtopic, haha....mooi dat dat geholpen heeft! (mij ook wel, maar op dit moment ben ik 'm in razend tempo vol aan het stouwen *) )

Hier zojuist de tweede TGTG van vandaag opgehaald, bij de Spar! Dit keer geen 1,2 kilo marsepein, maar er zitten wel weer veel (te) lekkere dingen bij.

Dit was wel de laatste TGTG van deze week, nu eerst maar eens eten ;)
(en daarna een paar weken alle marsepein, roombroodjes en eierkoeken er af trainen :P )



- andijviestamppot met gehaktballetjes
- pak ham
- halfje witbrood (dat is nummer 3 van vandaag..)
- campina biologische boerenyoghurt aardbei
- kleine verpakking nasi bami groenten
- groene appel partjes
- 4 mango kokos eierkoeken (2 pakjes met 2 stuks)
- 2 red velvet eierkoeken
- 1 american cookie banaan
- 1 kokosmacroon
pi_191121495
Oehhh lekker pakket ook van de Spar nu.
Die yoghurt is btw erg lekker, ik had ‘m met mango.


Die 1,2kilo marsepein was echt wel geniaal hoor :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191121640
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Oehhh lekker pakket ook van de Spar nu.
Die yoghurt is btw erg lekker, ik had ‘m met mango.

Die 1,2kilo marsepein was echt wel geniaal hoor :D
Mooi, ik vond die yoghurt al goed klinken (mango klinkt ook goed!), daar ga ik morgen lekker aan beginnen.

En ja, die marsepein was te grappig, vriendje kon niet stoppen met lachen. Uiteindelijk een deel mee naar zijn collega's, en een deel mee naar de mijne, maar het grote varken heb ik hier nog staan, dat is toch een beetje een trofee :D
pi_191132434
Voor het eerst bij Bakker Bart gehaald dus. Sowieso de allereerste keer dat ik bij een BB naar binnenstapte en het viel absoluut niet tegen.
Ik ben fan! _O_

-1 heel erg donkerbruin :9
-een kwart maïsbrood :9
-zak met 10 mini krentenbollen :9
-meerzaden stokbrood :9
-zak met 3 verschillende kaiserbroodjes en een meerzaden croissant
-1 krentenbol
-1 zoet iets broodje
-kuipje Blue Band met roomboter :9
-500ml aardbeiensaus voor over ijs

Een hele happy klodder hier.

Stokbrood is voor nu/vanavond met brie, hummus en tonijnsalade.
Brood gaat per 2 sneetjes de vriezer in.
Behalve het zoete broodje, die is voor morgen, de rest in de vriezer ook.

Het was me het ritje Delft-Den Haag meer dan waard :Y

https://imgur.com/a/ZYXVQUx
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191133269
Morgen ook een bon voor Bakker Bart :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191133319
Die Bakker Bart is echt een toppertje, hè? :)
pi_191133345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:32 schreef realAIVD het volgende:
Die Bakker Bart is echt een toppertje, hè? :)
Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd. :Y Brood :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191133569
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd. :Y Brood :9
nog 1 nachtje slapen, Lonaa! :D
pi_191133576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:51 schreef realAIVD het volgende:

[..]

nog 1 nachtje slapen, Lonaa! :D
*stuiter
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191133733
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*stuiter
Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen had :D

Het stokbrood is iig erg lekker. En toen ik het brood ging herpakken voelde en rook het ook helemaal prima aan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2020 @ 19:16:43 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191133995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen had :D

Het stokbrood is iig erg lekker. En toen ik het brood ging herpakken voelde en rook het ook helemaal prima aan.
Fijn! :Y)
pi_191134282
Jullie Bakker Bart pakketten waren allemaal zo geweldig dat ik er ook eentje besteld had :9 Maar was stiekem teleurgesteld _O- 2 hele broden, 2 zakken met bolletjes en 2 pretzels.
Voorlopig hoef ik geen brood meer te kopen :+
pi_191134400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:34 schreef Miezziej het volgende:
Jullie Bakker Bart pakketten waren allemaal zo geweldig dat ik er ook eentje besteld had :9 Maar was stiekem teleurgesteld _O- 2 hele broden, 2 zakken met bolletjes en 2 pretzels.
Voorlopig hoef ik geen brood meer te kopen :+
Ik moet het nog maar afwachten. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191137949
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:47:26 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191138095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord :D
:Y

en een beetje jaloers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2020 @ 22:48:31 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191138115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord :D
Zeker wel :D
pi_191141838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord :D
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)
pi_191141916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:54 schreef realAIVD het volgende:
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)
Precies dit. :D Heel tof om te zien als iemand een gaaf pakket heeft. Maar ook erg blij dat ik het zelf niet heb.
pi_191143667
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 13:32 schreef pickup52 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn mijn jumbo's allemaal zijn overgestapt op het koelmeubel waar de voormalige TGTG producten voor ¤0.50, ¤1, ¤1,50 of ¤2.50 liggen. Hierbij wat voor- en nadelen:

Voordelen:
- Niet meer om precies 20:15 proberen een pakket te snipen.
- Kiezen wat je wil, geen dingen meer erin waar je weinig aan hebt
- niet gebonden aan ophaaltijden

Nadelen:
- Korting is minder, varieert in mijn ervaring van 45-70%, en vooral dingen van rond de 5 euro kosten nu allemaal ¤2,50

Ik vind het op zich zo gek nog niet, maar je hebt geen positieve uitschieters meer met bijvoorbeeld een pakket ter waarde van ¤25 voor ¤5.
Dit ja.

Ik ga nog steeds alleen voor 65-75% korting.
Hotapnyc
pi_191143796
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
En een pakketje bij Bakker Bart weten te bemachtigen. Moet ik wel voor naar Den Haag maar dat komt mooi uit want voor de verandering had de Action hier alle dingen die ik nodig had niet :(
En die twee zitten ook nog in dezelfde straat *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst bij Bakker Bart gehaald dus. Sowieso de allereerste keer dat ik bij een BB naar binnenstapte en het viel absoluut niet tegen.
Ik ben fan! _O_

-1 heel erg donkerbruin :9
-een kwart maïsbrood :9
-zak met 10 mini krentenbollen :9
-meerzaden stokbrood :9
-zak met 3 verschillende kaiserbroodjes en een meerzaden croissant
-1 krentenbol
-1 zoet iets broodje
-kuipje Blue Band met roomboter :9
-500ml aardbeiensaus voor over ijs

Een hele happy klodder hier.

Stokbrood is voor nu/vanavond met brie, hummus en tonijnsalade.
Brood gaat per 2 sneetjes de vriezer in.
Behalve het zoete broodje, die is voor morgen, de rest in de vriezer ook.

Het was me het ritje Delft-Den Haag meer dan waard :Y

https://imgur.com/a/ZYXVQUx
(y) Da's bij mij om de hoek. :D
Hotapnyc
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:22:07 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_191144225
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*stuiter
En en en???

Heb je het pakket al?

Ik had vorige week mijn eerst BB en heb meteen een extra katoenen broodzak erbij gekocht, geen brood meer in plastic in de vriezer met vriesbrandrisico en gedoe met open en dichtmaken ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191144258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:22 schreef drakin het volgende:

[..]

En en en???

Heb je het pakket al?

Ik had vorige week mijn eerst BB en heb meteen een extra katoenen broodzak erbij gekocht, geen brood meer in plastic in de vriezer met vriesbrandrisico en gedoe met open en dichtmaken ^O^
Kwart voor 6!
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:24:31 #153
370431 drakin
vurig typje
pi_191144266
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2020 14:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kwart voor 6!
O ja tis nog vroeg

Het begint hier donker te worden -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191147099
Woah.
1 meergranen brood
1 heel donker brood
1 heel donker vloerbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
1 hard meergranen broodje met rozijnen
5 kaasstengels
1 gevulkde koek, 1 koffiebroodje
1 pretzel
1 hard broodje hawaii
1 half stokbrood met gehakt en paprika.

:o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191147143
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
Woah.
1 meergranen brood
1 heel donker brood
1 heel donker vloerbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
1 hard meergranen broodje met rozijnen
5 kaasstengels
1 gevulkde koek, 1 koffiebroodje
1 pretzel
1 hard broodje hawaii
1 half stokbrood met gehakt en paprika.

:o
Mooie combi gezond, zoet en hartig :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191147179
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooie combi gezond, zoet en hartig :D
Ja toch? Ik had er wel wat rekening meegehouden met eten vandaag. Ik eet zo soep. (met een broodje) En dan heb ik nog 1000 kcal over. :7 Das genoeg voor een gevulde koek en een kaasstengel. :7 F mag het koffiebroodje.

F. straks dat pizzagehakt ding bij de soep, morgen de hawaiibol. Ik morgen een pretzel en dat rozijnenbroodje. De rest in de vriezer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191147824
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
Woah.
1 meergranen brood
1 heel donker brood
1 heel donker vloerbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
1 hard meergranen broodje met rozijnen
5 kaasstengels
1 gevulkde koek, 1 koffiebroodje
1 pretzel
1 hard broodje hawaii
1 half stokbrood met gehakt en paprika.

:o
Wwwooow!! ^O^

Goeie broden, meerdere bolletjes, zoetigheden en dan ook nog lekkere hartige hapjes,
wat een geweldig pakket!!

Bakker Bart blijft dus echt een TGTG toppertje!
pi_191147875
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:04 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Wwwooow!! ^O^

Goeie broden, meerdere bolletjes, zoetigheden en dan ook nog lekkere hartige hapjes,
wat een geweldig pakket!!

Bakker Bart blijft dus echt een TGTG toppertje!
Ik stond daar ook maar gewoon aan te pakken en ik zei alleen maar 'jeetje.. wat veel!' :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191147926
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik stond daar ook maar gewoon aan te pakken en ik zei alleen maar 'jeetje.. wat veel!' :D
Lol, newb O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191147960
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lol, newb O+
Jonge, was gewoon veel. :6
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191148503
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jonge, was gewoon veel. :6
Ik zei bij mijn ivm jou kleine hoeveelheid: mag ik mijn hont even wegzetten :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191149402
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
Woah.
1 meergranen brood
1 heel donker brood
1 heel donker vloerbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
1 hard meergranen broodje met rozijnen
5 kaasstengels
1 gevulkde koek, 1 koffiebroodje
1 pretzel
1 hard broodje hawaii
1 half stokbrood met gehakt en paprika.

:o
Goeie. (y)
Hotapnyc
pi_191163054
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.

Flink pakket!



2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
1x soort hartige taart ofzo?
1x tonijnbrood achtig iets.

Veel gekregen, waarvan ik veel niet ken. Top voor ¤4,99!
pi_191163369
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.

Flink pakket!

[ afbeelding ]

2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
1x soort hartige taart ofzo?
1x tonijnbrood achtig iets.

Veel gekregen, waarvan ik veel niet ken. Top voor ¤4,99!
Oooh, lekker zeg!
Ik ken die keten niet, maar heb inderdaad meerdere vestigingen zien langskomen op TGTG, niet verkeerd!
pi_191163483
Bohh. Lekkere dingen!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191178697
Kun je notificaties krijgen als er iets beschikbaar komt bij je in de buurt? Of als je iets als favoriet heb aangevinkt dat je dan notificatie krijgt als er daar wat van online komt?

Loop steeds alles mis en er is al weinig beschikbaar hier in de buurtm
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_191190739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Kun je notificaties krijgen als er iets beschikbaar komt bij je in de buurt? Of als je iets als favoriet heb aangevinkt dat je dan notificatie krijgt als er daar wat van online komt?

Loop steeds alles mis en er is al weinig beschikbaar hier in de buurtm
Nope.

Ik had weer een box bemachtigd bij de traiteur

K&K maaltijd, salade, balletjes in tomatensaus, meloenblokjes, gratinrondjes en bananen. Nom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191190788
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nope.

Ik had weer een box bemachtigd bij de traiteur
[ afbeelding ]
K&K maaltijd, salade, balletjes in tomatensaus, meloenblokjes, gratinrondjes en bananen. Nom.
Balen -O-

Ziet er goed uit :9
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_191192063
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Kun je notificaties krijgen als er iets beschikbaar komt bij je in de buurt? Of als je iets als favoriet heb aangevinkt dat je dan notificatie krijgt als er daar wat van online komt?

Loop steeds alles mis en er is al weinig beschikbaar hier in de buurtm
Nee dat kan niet.

Wat wel kan werken is dit: sommige winkels zetten standaard de boxen erop. Die kan je dan bv tussen (ik noem maar wat) 17.30 en 17.45 ophalen. Dan gaan de boxen voor de volgende dag, om 18.00 in de verkoop. Dus een kwartier na de ophaaltijd.

Dit is dus alleen bij winkels waar ze standaard aangeboden worden, ik merk hier wel dat er steeds meer bakkers zijn die ze er halverwege de dag opzetten ipv standaard.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2020 19:11:08 ]
pi_191193201
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Kun je notificaties krijgen als er iets beschikbaar komt bij je in de buurt? Of als je iets als favoriet heb aangevinkt dat je dan notificatie krijgt als er daar wat van online komt?

Loop steeds alles mis en er is al weinig beschikbaar hier in de buurtm
Ik aasde ook op iets, om 10.09 nog niet in de verkoop, om 10.11 uitverkocht. }:|
pi_191193220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Kun je notificaties krijgen als er iets beschikbaar komt bij je in de buurt? Of als je iets als favoriet heb aangevinkt dat je dan notificatie krijgt als er daar wat van online komt?

Loop steeds alles mis en er is al weinig beschikbaar hier in de buurtm
Als er notificaties zijn dan krijgt iedereen ze en is het ook meteen uitverkocht :P
Tap tap tap
pi_191193376
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nope.

Ik had weer een box bemachtigd bij de traiteur
[ afbeelding ]
K&K maaltijd, salade, balletjes in tomatensaus, meloenblokjes, gratinrondjes en bananen. Nom.
Dit blijven echt de beste boxen. _O_
pi_191193389
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit blijven echt de beste boxen. _O_
En dat feit is hier goed bekend. 18.15 online en 18.16 uur uitverkocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191195862
Morgen eerste tgtg pakket ophalen bij Laplace, ben benieuwd :).

[ Bericht 1% gewijzigd door Miniem op 25-01-2020 22:47:40 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 27 januari 2020 @ 00:40:29 #175
370431 drakin
vurig typje
pi_191212508
hebben ze de online kom tijden ineens aangepast, niet meer om 15 minuten over online
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191220684
Gisteren eerste toogoodtogo box gehaald bij laplace.

Zat in:
- Grote smoothie
- Beker erwtensoep
- Soort appelchocola gebakje
- Croissaint
- Kaasbroodje

Vandaag 1 bij Bakker Bart gehaald.

Zat in:
3 broden.
2 zakken triangel broodjes.
2 smoothies.
En nog een zakje waarin ik nog niet gekeken heb :+

_O_

Leuke ervaring. En erg lekker :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_191220996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.

Flink pakket!

[ afbeelding ]

2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
1x soort hartige taart ofzo?
1x tonijnbrood achtig iets.

Veel gekregen, waarvan ik veel niet ken. Top voor ¤4,99!
Ik had er daar dus laatst ook een en toen zat er nauwelijks wat in :'(
  maandag 27 januari 2020 @ 21:59:44 #178
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_191224998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.

Flink pakket!

[ afbeelding ]

2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
1x soort hartige taart ofzo?
1x tonijnbrood achtig iets.

Veel gekregen, waarvan ik veel niet ken. Top voor ¤4,99!
Die op Overvecht?
Daar had ik in begin zoiets van laat maar 🤨
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_191225150
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Die op Overvecht?
Daar had ik in begin zoiets van laat maar 🤨
Jij ook slechte ervaring?
  maandag 27 januari 2020 @ 22:12:53 #180
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_191225255
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:08 schreef Alura. het volgende:

[..]

Jij ook slechte ervaring?
Ja alleen 1 of 2 stokbroodjes en paar harde broodjes oud. En tuurlijk dan heb je iets gered uiteraard..blij...Maar nee ik sla toch ff over
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_191225266
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:12 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ja alleen 1 of 2 stokbroodjes en paar harde broodjes oud. En tuurlijk dan heb je iets gered uiteraard..blij...Maar nee ik sla toch ff over
Ja ik precies hetzelfde! Blijkbaar moet je geluk hebben dus.
  maandag 27 januari 2020 @ 22:15:38 #182
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_191225318
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ja ik precies hetzelfde! Blijkbaar moet je geluk hebben dus.
Hehe precies....ik neem soms bij de gaard bij de bakker een pakket..dikke prima alhoewel ze daar ook heus wel eens wat zoets bij mogen doen...maar dat is wel.altijd een tof brood pakket.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_191225328
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:15 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hehe precies....ik neem soms bij de gaard bij de bakker een pakket..dikke prima alhoewel ze daar ook heus wel eens wat zoets bij mogen doen...maar dat is wel.altijd een tof brood pakket.
Die heb ik voor morgen gekocht O+
  maandag 27 januari 2020 @ 22:21:05 #184
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_191225434
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:16 schreef Alura. het volgende:

[..]

Die heb ik voor morgen gekocht O+
Heerlijk!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_191233071
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 18:27 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ik had er daar dus laatst ook een en toen zat er nauwelijks wat in :'(
Oh wat apart! Deze zat aardig gevuld en ik zag nog zeker drie tasjes op de counter staan.
pi_191233085
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Die op Overvecht?
Daar had ik in begin zoiets van laat maar 🤨
Ja, naast de wibra/jumbo. Ik dacht ik probeer hem eens. Hoorde hier zulke goede verhalen over bakkers.
pi_191234445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 14:39 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Oh wat apart! Deze zat aardig gevuld en ik zag nog zeker drie tasjes op de counter staan.
Ja ik heb ook wel eens eerder een tasje gehad waar wel wat mee in zat. Maar ik denk niet dat ik het vaker ga proberen bij hun. Alles was super vettig toen en overal zat suiker op :') ook op de hartige dingen
pi_191236290
Bij sommige winkels staat verkoopt gestopt.

Stoppen die dan helemaal?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_191236305
Morgen cupcakes ophalen :Y)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191236336
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:02 schreef Miniem het volgende:
Bij sommige winkels staat verkoopt gestopt.

Stoppen die dan helemaal?
*verkeerd gelezen*

Ik had er vandaag 2. Eentje bij een kaasboer en eentje bij een bakker. Bij de kaasboer kreeg ik 4 flinke stukken kaas mee (allen nog minstens 2 weken goed) en een flesje bier :D

Bij de bakker 2 gebakjes waarvan we vermoedden dat die nog uit 2019 kwamen :r Die hebben we dan ook weg gegooid. Verder 4 broden, 2 zakken bolletjes en een krentenbrood.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2020 18:09:28 ]
pi_191236361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:02 schreef Miniem het volgende:
Bij sommige winkels staat verkoopt gestopt.

Stoppen die dan helemaal?
Nee, waarschijnlijk is het nu ophaaltijd en kun je over een poosje gaan bestellen voor het volgende ophaalmoment.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191236389
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk is het nu ophaaltijd en kun je over een poosje gaan bestellen voor het volgende ophaalmoment.
Oh ik las verkeerd 8)7
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:49:38 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_191236908
Makro Leeuwarden *O*

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191314582
Morgen mn 2e pakket ophalen, nu bij Backwerk die nieuw hier mee doet. In het algemeen veel goede verhalen over Backwerk gehoord, dus ben benieuwd hoe het hier in de stad is :D
  Spellchecker zondag 2 februari 2020 @ 19:35:57 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 2 februari 2020 @ 19:37:44 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191314663
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:49 schreef drakin het volgende:
Makro Leeuwarden *O*

[ afbeelding ]
Pener paté hue hue
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 2 februari 2020 @ 21:41:22 #197
370431 drakin
vurig typje
pi_191316646
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Pener paté hue hue
Nu weet je waar de jouwe gebleven is :P
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191330429
Vandaag 2 pakketten gered, die van Backwerk die ik gisteren gereserveerd had en vanmiddag op het laatste moment nog een pakket van de Hema. Die zitten zo goed als naast elkaar, dus kon ik mooi combineren met ophalen net. Bij Backwerk waren ze met 2 mensen echt een stuk of 10 pakketten aan het vullen. En wat een lekkers allemaal zeg! Daar ga ik zeker vaker proberen een pakket te redden *O*
En van de Hema ook gewoon een prima pakket ^O^



  maandag 3 februari 2020 @ 19:34:42 #199
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_191331942
Ook ik had een meer dan prima pakket, van de AH to Go (¤3,99, waarde > ¤20,-) hier in de hogeschool:

  Licht Ontvlambaar maandag 3 februari 2020 @ 22:27:38 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_191335833
Boh, pakketje voor 3,99 van Spar City:
- zakje ijsbergsla melange
- zakje krulsla melange
- zak geschrapte worteltjes
- maaltijdsalade Caesar
- Bakje quinoa salade met amandel
- sushi met zalm en surimi
- bakje filet américaine
- ons boterhamworst
- rundvleesslaatje
- 500 gram biologische boeren yoghurt met mango

Goed gegeten met z’n drietjes, morgen de boterhamworst, filet en rundvleesslaatje voor lunch.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 februari 2020 @ 09:50:56 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191340731
mooie pakketten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 16:17:45 #202
382129 crew  Donna
pi_191346536
Straks een pakket ophalen bij de Spar. Voor het eerst bij deze winkel en voor het eerst 1 van de Spar.
pi_191349312
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:17 schreef Donna het volgende:
Straks een pakket ophalen bij de Spar. Voor het eerst bij deze winkel en voor het eerst 1 van de Spar.
Ik ben benieuwd!
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 21:29:46 #204
382129 crew  Donna
pi_191351770
Ik heb geen foto gemaakt helaas, maar er zat het volgende in voor ¤3,99.
Optimel vanille vla
Vifit drink
Zak boerenkool
Koude salade schotel
Maaltijdsalade met kip en pasta
Johma oude kaas pesto smeersel

Lust niet alles dus m'n vriendin heeft ook wat meegenomen (vandaar geen foto) maar ben zeer tevreden.
De maaltijdsalade gaat morgen mee naar het werk.
pi_191397390
In Delft (bij Chefsbar Centre) kun je tg2g kopen en dan moet je je aankoop in het restaurant opeten. Ze hebben 2 verschillende, voor- en hoofdgerecht. Klinkt best wel geinig, alleen vandaag bv kon je voor morgen wel een hoofdgerecht kopen maar geen voorgerecht. En er zijn er natuurlijk maar een paar, dus met meerdere mensen gaan eten wordt al wat lastiger. Maar ga het zeker wel in de gaten houden.
pi_191397696
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 20:41 schreef Granqvist het volgende:
In Delft (bij Chefsbar Centre) kun je tg2g kopen en dan moet je je aankoop in het restaurant opeten. Ze hebben 2 verschillende, voor- en hoofdgerecht. Klinkt best wel geinig, alleen vandaag bv kon je voor morgen wel een hoofdgerecht kopen maar geen voorgerecht. En er zijn er natuurlijk maar een paar, dus met meerdere mensen gaan eten wordt al wat lastiger. Maar ga het zeker wel in de gaten houden.
Klinkt idd wel leuk, is het dan ook nog zo dat je met al die tg2g-mensen aan 1 tafel wordt gezet? Dat lijkt me op zich wel gezellig, hoef je niet alleen te eten en leer je nog es wat nieuwe mensen kennen ook die iig iets gemeenschappelijks hebben.

Ik heb vandaag mn tweede pakket bij Backwerk opgehaald deze week :9
Stond gisteravond om 23.10 uur nog heel zielig 1 pakket over in de app, dus die heb ik maar gered :D
Voor ¤3,99 weer een tasje vol lekkers :9

pi_191398041
Het is 1 jaar geleden dat ik mijn 1e pakket ging ophalen en nu pas mijn 2e (ditmaal bij Bakker Bart) :D eindelijk beginnen er meer bedrijven mee te doen.
pi_191398146
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:20 schreef Sarabi het volgende:
Het is 1 jaar geleden dat ik mijn 1e pakket ging ophalen en nu pas mijn 2e (ditmaal bij Bakker Bart) :D eindelijk beginnen er meer bedrijven mee te doen.
Oh dat is wel jammer dat er bij jullie maar zo weinig meedoen. Hier in de stad een stuk of 15 nu denk ik? Zowel supermarkten als bakkers als Hema als tankstations. Ik wil nog heel graag keer een Jumbo-pakket voordat die er helemaal mee stoppen. Maar die is altijd echt heel snel uitverkocht helaas :'(

Ik heb nu 5 bestellingen sinds 14 december ( 1x Deli2go, 1x bakker, 1x Hema en 2x Backwerk)
pi_191398186
Voor dit pakket moet ik ook 15min rijden, dichterbij zitten er nog geen
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:00:30 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191398861
Gister bij de bakker: 7 verschillende halfjes bruin, 2 verschillende heel bruin, 4 kaas croissants, 4 chocobroodjes, 4 witte pistoletjes. :D

Ik heb even mijn geschiedenis bekeken :P was nieuwsgierig.
Eerste bestelling was september 2019, laatste gister, totaal 49 bestellingen.
Waarvan 4 geannuleerd en 1x geld terug nav een klacht.
pi_191399358
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Gister bij de bakker: 7 verschillende halfjes bruin, 2 verschillende heel bruin, 4 kaas croissants, 4 chocobroodjes, 4 witte pistoletjes. :D

Ik heb even mijn geschiedenis bekeken :P was nieuwsgierig.
Eerste bestelling was september 2019, laatste gister, totaal 49 bestellingen.
Waarvan 4 geannuleerd en 1x geld terug nav een klacht.
Wauw! :o
Doe je nog wel eens gewoon boodschappen? :D
  vrijdag 7 februari 2020 @ 22:25:53 #212
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191399367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wauw! :o
Doe je nog wel eens gewoon boodschappen? :D
Haha, voor zo'n 150 euro per week ja :P
pi_191399746
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:00 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Klinkt idd wel leuk, is het dan ook nog zo dat je met al die tg2g-mensen aan 1 tafel wordt gezet? Dat lijkt me op zich wel gezellig, hoef je niet alleen te eten en leer je nog es wat nieuwe mensen kennen ook die iig iets gemeenschappelijks hebben.

Ik heb vandaag mn tweede pakket bij Backwerk opgehaald deze week :9
Stond gisteravond om 23.10 uur nog heel zielig 1 pakket over in de app, dus die heb ik maar gered :D
Voor ¤3,99 weer een tasje vol lekkers :9

[ afbeelding ]
Ha! Zag je net op fb voorbij komen :D Herkende het pakket
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191399798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Haha, voor zo'n 150 euro per week ja :P
Lol oke :P

Dat doe ik ongeveer in 1 maand :P
En na deze 2 pakketten moet ik ook weer wachten van mezelf tot ik nieuwe inkomsten heb gekregen de 20e.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ha! Zag je net op fb voorbij komen :D Herkende het pakket
Haha dat kan best ja, hoi :W
pi_191400120
17.43 app verversen
17.44 app verversen
17.45 app verversen
17.46 app verversen
17.47 hé de deurbel gaat
17.48 uitverkocht om 17.47

:'(
pi_191400184
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Lol oke :P

Dat doe ik ongeveer in 1 maand :P
En na deze 2 pakketten moet ik ook weer wachten van mezelf tot ik nieuwe inkomsten heb gekregen de 20e.
[..]

Haha dat kan best ja, hoi :W
Subtiele reactie hè, op fb :D

Lol @_Arual_ :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191400288
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Subtiele reactie hè, op fb :D

Lol @:_arual_ :D
Haha idd :D

En aw das balen @_Arual_ :(
Maar soms snap ik ook echt niet hoe het kan, staat ie er om 18.14 uur nog niet op, om 18.15 uur nog in de app en dan is hij opeens om 18.14 uur toch uitverkocht :?
pi_191400300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:01 schreef _Arual_ het volgende:
17.43 app verversen
17.44 app verversen
17.45 app verversen
17.46 app verversen
17.47 hé de deurbel gaat
17.48 uitverkocht om 17.47

:'(
Herkenbaar ;(

Ben al een week op een nieuwe aanbieder aan het azen.
18.15 ‘verkoop gestopt’
18.16 ‘uitverkocht om 18.15 uur’

Gelukkig voor morgen wel weer twee fijne pakketten bij mijn favo traiteur kunnen scoren :9
Ook binnen een minuut uitverkocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191400342
Soms lijkt het in de lijst dat iets nog niet in de verkoop is gegaan. Maar als je dan op de winkel in kwestie tikt, is er wel al een verkoop gestart. Ook iets om rekening mee te houden.
pi_191400406
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:12 schreef _Arual_ het volgende:
Soms lijkt het in de lijst dat iets nog niet in de verkoop is gegaan. Maar als je dan op de winkel in kwestie tikt, is er wel al een verkoop gestart. Ook iets om rekening mee te houden.
Ik klik altijd als een gek via favorieten naar kaart en heen en weer tussen beide opties en tussendoor ook nog op het rode bolletje om vooral niks te missen _O- :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191400465
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:12 schreef _Arual_ het volgende:
Soms lijkt het in de lijst dat iets nog niet in de verkoop is gegaan. Maar als je dan op de winkel in kwestie tikt, is er wel al een verkoop gestart. Ook iets om rekening mee te houden.
Oh thnx voor de tip, zal eens kijken dan of dat werkt bij de Jumbo hier.
pi_191403986
En eentje bij Ekoplaza gereserveerd, was weer vrijgekomen en is naast de Bakker Bart waar ik vanmiddag toch al heen moet. Ben benieuwd.
pi_191409846


En weer klaar voor een tientje.
Twee dagen zalm met diverse groenten eten, vervelend :Y) Verder twee keer gevulde paprika, gesneden prei, taugé en wat kleine restjes.

En voor vandaag ook nog een vers kruimeltoetje :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191410885
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]

En weer klaar voor een tientje.
Twee dagen zalm met diverse groenten eten, vervelend :Y) Verder twee keer gevulde paprika, gesneden prei, taugé en wat kleine restjes.

En voor vandaag ook nog een vers kruimeltoetje :9
Zo, dat ziet er goed uit!
pi_191411799


Bakket Bart:
2 broden
Zak met zachte bolletjes
Zak met krentenbollen
4 bolussen
2 pecan broodjes



Ekoplaza:
Winterpeen
Bleekselderij
Desembrood
5 eieren (kapotte verpakking)
Kiemgroente
Bietensap
Havermoutpap
Kwark


Vooral van Ekoplaza had ik minder verwacht :D
Alles kan ik goed gebruiken, alleen de zoete broodjes heb ik de helft naar mijn ouders gebracht.
pi_191412683
Mooie pakketten hoor ^O^
En @Sarabi dat dacht ik ook, Ekoplaza is meestal duur, zullen wel niet veel verschillende dingen inzitten. Maar ziet er goed uit idd!
pi_191421917
Iemand ook al ervaring met een magic dinner? Zag ik vorige week voorbij komen bij een grand cafe. Voor 4.99 kan je dan eten op locatie.

Gisteren weer een box van de warme bakker.

Hele broden, 2 stuks
Croissants, 4 stuks
Mini zachte bolletjes, 1 zak(10)
Sauzenbroodje of sate of iets dergelijks straks even proeven, 4 stuks
Puddingbroodjes, 4 stuks
  zondag 9 februari 2020 @ 10:56:32 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191422294
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 10:18 schreef Tjalala het volgende:
Iemand ook al ervaring met een magic dinner? Zag ik vorige week voorbij komen bij een grand cafe. Voor 4.99 kan je dan eten op locatie.

Klinkt als een nieuwe vorm van geld verdienen op drankjes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191438105
Net pakket bij Plus in Utrecht besteld. Ben benieuwd!
pi_191438199
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2020 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klinkt als een nieuwe vorm van geld verdienen op drankjes.
Zo dacht ik ook idd, in Delft heb je dit nu ook.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191451960
Pakket gisteren bij de Plus in Utrecht:

  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 februari 2020 @ 10:48:12 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191453486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 08:29 schreef larry_flynt het volgende:
Pakket gisteren bij de Plus in Utrecht:

[ afbeelding ]
prima toch, alleen die haring, daar ben ik nooit fan van. Supermarkt haring smaakt altijd minder en wordt er niet beter op gedurende dagen zeg maar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191453955
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 10:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

prima toch, alleen die haring, daar ben ik nooit fan van. Supermarkt haring smaakt altijd minder en wordt er niet beter op gedurende dagen zeg maar
Nee heb hem meteen die avond op, op een broodje. Och wel lekker voor een keer, niet iets wat ik zelf zou kopen.
pi_191459430
Jan Linders doet sinds kort ook mee dus ik lag al twee weken op de loer, want de pakketten zijn in een minuut uitverkocht. Ze blijken er ook maar twee te doen, dat verklaart.
Gisteren zat ik op tijd klaar en dit is wat ik net meekreeg

Het is oké, maar voor mij is het nét niet. Geen fan van grillworst en ik houd niet van kaas. Maar morgen kan ik wel mooi bami maken, vers fruit is altijd goed en pudding komt hier ook prima op.
Maar voor mij niet de moeite waard om op de minuut af te moeten kopen. Dan ga ik wel 500 meter verderop naar de Jumbo, daar heb ik tegenwoordig een half uur voor ze uitverkocht zijn. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191459584
Vla pudding noemen
Moeten zij weten
pi_191460400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 18:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vla pudding noemen
Open er een KLB topic over zou ik zeggen.

@Cat-astrophe, met zo'n pakket zou ik ook niet blij zijn. Gek is dat hé, sommige winkels zijn erg snel uitverkocht en dan wil je het toch eens proberen. Dat heb ik ook met een aantal winkels. Terwijl hun ratings niet eens heel goed zijn :')

Maar eerst morgen eentje bij de bakker ophalen.. Heb weer ruimte in m'n vriezer. Ik hoop op brood, maar iets lekkers erbij zou ik ook niet erg vinden :9~
pi_191475351
Gelukt eentje van de lokale bakker te scoren! En een goeie:

- 3,5 brood
- zak witte puntjes
- mini eierkoeken
- 2 appelflappen

Fijn dat mijn moeder er was want met 2,5 brood zat de vriezer toch écht vol
pi_191517149
Gisteren 2 tg2g opgehaald.

Eentje bij de bakker. 6 Eierkoeken, 4 broodjes, 2 gebakjes -O- Eierkoeken smaakten nog oudbakken ook, heb ze 1 ster gegeven.

En eentje op verzoek van een vriend vlakbij m'n werk, 12 blikjes Bacardi _O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 februari 2020 @ 11:09:52 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191518497
de supermarkt in het dorp doet voortaan mee *O* aangezien ik vaak dezelfde dingen met een 25% korting sticker zie liggen denk ik dat de pakketten herkenbaar gaan zijn :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191518838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 08:48 schreef Granqvist het volgende:
Gisteren 2 tg2g opgehaald.

Eentje bij de bakker. 6 Eierkoeken, 4 broodjes, 2 gebakjes -O- Eierkoeken smaakten nog oudbakken ook, heb ze 1 ster gegeven.

En eentje op verzoek van een vriend vlakbij m'n werk, 12 blikjes Bacardi _O-
Zonde van die bakker!

Die bacardi zag ik ook voorbij komen, leuke actie!

[ Bericht 0% gewijzigd door soapie op 17-02-2020 10:05:26 ]
pi_191521063
Die pakketten hier O+ Heb een aantal maanden geleden 4 pakketten gehaald, 3 waren dermate treurenswaardig dat ik de app heb verwijderd. Van over de datum en droge broodjes tot overdreven gaargekookte witte pasta aan toe ("kan je prima invriezen!" - how 'bout no :{w ). Misschien toch weer eens kijken, of er inmiddels ook supermarkten en leukere bakkers meedoen.
pi_191521582
Hm, de slager in het dorp verderop doet tegenwoordig ook mee. Alleen valt daar geen peil op te trekken wanneer ze hun pakket(ten) aanbieden. De ene keer is het om 18.30 uur, dan om 11.00 uur en vandaag was het om 8.00 uur. Er is toch niemand die de hele dag gaat zitten kijken wanneer zij een pakket aanbieden.

Ze sluiten elke dag (muv zaterdag) om dezelfde tijd, dus het ligt niet aan hun openingstijden. Heb het maar opgegeven dat ik daar ooit überhaupt een box zal scoren. :{
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_191526979
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jan Linders doet sinds kort ook mee dus ik lag al twee weken op de loer, want de pakketten zijn in een minuut uitverkocht. Ze blijken er ook maar twee te doen, dat verklaart.
Gisteren zat ik op tijd klaar en dit is wat ik net meekreeg
[ afbeelding ]
Het is oké, maar voor mij is het nét niet. Geen fan van grillworst en ik houd niet van kaas. Maar morgen kan ik wel mooi bami maken, vers fruit is altijd goed en pudding komt hier ook prima op.
Maar voor mij niet de moeite waard om op de minuut af te moeten kopen. Dan ga ik wel 500 meter verderop naar de Jumbo, daar heb ik tegenwoordig een half uur voor ze uitverkocht zijn. :)
Ik had met de groenten, het gehakt en de gorgonzola pasta gemaakt :9

Is het echt grillworst? Ziet eruit als gekookte worst namelijk als ik naar de schil kijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191530062
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 08:48 schreef Granqvist het volgende:
Gisteren 2 tg2g opgehaald.

Eentje bij de bakker. 6 Eierkoeken, 4 broodjes, 2 gebakjes -O- Eierkoeken smaakten nog oudbakken ook, heb ze 1 ster gegeven.

En eentje op verzoek van een vriend vlakbij m'n werk, 12 blikjes Bacardi _O-
Welke was het van de blikjes Bacardi?
pi_191536077
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 23:16 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Welke was het van de blikjes Bacardi?
Cuba Libre
pi_191555852


Net opgehaald. Blij mee!! *O*
pi_191556850
De Makro doet sinds kort ook mee. Iemand daar ervaring mee?
pi_191557133
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef Mathijz het volgende:
De Makro doet sinds kort ook mee. Iemand daar ervaring mee?
Is al een tijd! Zijn altijd mooie pakketten die ik langs zie komen, zelf nog niet kunnen krijgen omdat ze snel uitverkocht zijn!
pi_191563951
Ik had gisteren een pakketje van de hema. 2 sapjes (een halve liter en 250 ml), 4 tompoucen, een pak roze koeken, een muffin, oud Hollands hammetje met knoflook en peper, zakje krieltjes en pak spekjes voor door de aardappels ofzo. Die Spekjes en krieltjes zijn meteen de pan in gegaan, de tompoucen waren ons toetje _O- en de sapjes hebben we met z'n drieën ook gelijk opgedronken. Super geslaagd pakket! De vorige keer hadden we bij de Hema voornamelijk brood en beleg dat we normaal nooit eten dus deze was een stuk beter.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 08:29:45 #250
370431 drakin
vurig typje
pi_191564145
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef Mathijz het volgende:
De Makro doet sinds kort ook mee. Iemand daar ervaring mee?
Al 3 keer gehad, wel na de 2e keer ineens mijn makro pas kwijt die ik al jaren heb :?

Mooie pakketjes zijn het. Maar wel heel moeilijk om te pakken te krijgen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191565064
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:29 schreef drakin het volgende:

[..]

...wel na de 2e keer ineens mijn makro pas kwijt die ik al jaren heb :?
Heb je die nodig dan, nee toch??
  dinsdag 18 februari 2020 @ 10:26:04 #252
370431 drakin
vurig typje
pi_191565165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 10:14 schreef soapie het volgende:

[..]

Heb je die nodig dan, nee toch??
Niet voor een pakketje, maar ik ga niet 6,5 km fietsen enkel voor een pakje hoor. Wil dan ook even halen wat ik er normaal haal.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191565452
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 10:26 schreef drakin het volgende:

[..]

Niet voor een pakketje, maar ik ga niet 6,5 km fietsen enkel voor een pakje hoor. Wil dan ook even halen wat ik er normaal haal.
Ah, zo! Logisch!!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 11:33:22 #254
370431 drakin
vurig typje
pi_191565900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 10:54 schreef soapie het volgende:

[..]

Ah, zo! Logisch!!
Vanavond ga ik kijken of de Spar weer gaat lukken, net een nieuwe koelvrieskast die helemaal vol zit, echt het overgaan naar de helft kleiner, 3,5 vriezerlade naar 1,5 vriezerlade.

Maar er kan weer 1 pakje bij morgen eindelijk *O*

En als het niet lukt is het ook niet heel erg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191622689
Vandaag een pakket gescoord van makro kerstpakketten. Zat best veel in.



[ Bericht 53% gewijzigd door gelestipjes op 21-02-2020 22:58:29 ]
  vrijdag 21 februari 2020 @ 22:45:00 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191622726
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:42 schreef gelestipjes het volgende:
Vandaag een pakket gescoord van makro kerstpakketten. Zat best veel in.
Pics!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191667174
Spar in de Esso

en Hema. Je mag 1x raden wat wij eten vanavond

Dikke prima pakketjes! Spar was de vorige keer de helft zo'n beetje dus ik ben er heel blij mee. Met de Hema ook, ook wel eens slechter gehad. Hadden net brood gehaald vanochtend dus ik hoopte op geen brood. Dat is gelukt. Krentenbollen komen wel op hier met een kind van 3.

[ Bericht 22% gewijzigd door Nazil op 24-02-2020 18:33:36 ]
pi_191667565
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:10 schreef Nazil het volgende:
[ afbeelding ]
Spar in de Esso
Oké echt waar die plaatjes hier lukt mij nooit sinds die ene dienst offline is. Hier de link https://imgshare.io/image/QBYVF
[ afbeelding ] en Hema. Je mag 1x raden wat wij eten vanavond :s)
https://imgshare.io/image/QBql9 Dikke prima pakketjes! Spar was de vorige keer de helft zo'n beetje dus ik ben er heel blij mee. Met de Hema ook, ook wel eens slechter gehad. Hadden net brood gehaald vanochtend dus ik hoopte op geen brood. Dat is gelukt. Krentenbollen komen wel op hier met een kind van 3.
Krijg de plaatjes heeeeeeel simpel met mijn telefoon hier gepost via de site mupload.
Dat imgur lukt echt gewoon niet.

Bij mupload is het foto uploaden en het linkje voor forum kopiëren en dan hier plakken.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191667653
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Krijg de plaatjes heeeeeeel simpel met mijn telefoon hier gepost via de site mupload.
Dat imgur lukt echt gewoon niet.

Bij mupload is het foto uploaden en het linkje voor forum kopiëren en dan hier plakken.
Dank je _O_ ik heb het gefixt. Imgur doet helemaal niet inderdaad.
pi_191668756
Sinds wanneer geeft de app aan dat je een box ‘reserveert’? Normaal ‘kocht’ je hem.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191668823
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:34 schreef Nazil het volgende:

[..]

Dank je _O_ ik heb het gefixt. Imgur doet helemaal niet inderdaad.
Hahaha heb echt de nodige frustraties met dat imgur gehad nadat TinyPic opeens weg was.

Fijne pakketten. Vooral die van de Esso.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191668975
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sinds wanneer geeft de app aan dat je een box ‘reserveert’? Normaal ‘kocht’ je hem.
Viel mij ook op. Lijkt wel een slag om de arm zodat ze makkelijker kunnen annuleren ofzo...
  maandag 24 februari 2020 @ 20:22:46 #263
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191669662
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 18:34 schreef Nazil het volgende:

[..]

Dank je _O_ ik heb het gefixt. Imgur doet helemaal niet inderdaad.
Ik durf er nu bijna eentje bij de Esso te halen, waar was dit?
pi_191669736
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 20:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik durf er nu bijna eentje bij de Esso te halen, waar was dit?
Winterswijk! Vorige keer deden ze net mee en was het echt minder. Had ik een k&k maaltijd, sandwich, Chips, eieren en 2x ijskoffie. En ook 2 yakults. _O- Lekker, maar deze is mooier.
  maandag 24 februari 2020 @ 20:57:54 #265
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191670428
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 20:27 schreef Nazil het volgende:

[..]

Winterswijk! Vorige keer deden ze net mee en was het echt minder. Had ik een k&k maaltijd, sandwich, Chips, eieren en 2x ijskoffie. En ook 2 yakults. _O- Lekker, maar deze is mooier.
Hier (langs de A15) raken ze de pakketten bijna niet kwijt, altijd nog wel iets over :D en dan twijfel ik weer of het wel iets zal zijn.

AH doet hier nu ook mee en Spar heeft inmiddels broodboxen.
pi_191670515
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 20:57 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hier (langs de A15) raken ze de pakketten bijna niet kwijt, altijd nog wel iets over :D en dan twijfel ik weer of het wel iets zal zijn.

AH doet hier nu ook mee en Spar heeft inmiddels broodboxen.
hier zijn de pakketjes snel weg, deze kwam er vanochtend extra bij. Broodbox staat er ook bij maar is nog nooit iets online gekomen. De Hema zet altijd een/twee uur voor de ophaaltijd wat online als ze nog hebben. Onvoorpelbaarder maar vind ik wel makkelijker omdat ik vaak niet weet of ik morgen tussen 5 en 6 wel kan. De ekoplaza deed als eerste mee en kwam ook mijn eerste pakketje vandaan, maar ondanks dat ze ook wel snel weg zijn, vond ik die toch het minst. Als het lang duurt voor de pakketjes weg zijn zou ik ook gaan twijfelen inderdaad.
pi_191679779
Een luxe magic box opgehaald. Voor een tientje kreeg ik:

900 gram gesneden jonge kaas
600 gram tonijnsalade
800 gram kip piri piri
800 gram kip teriyaki
750 gram !!! brie :D
500 gram garnalen
500 gram makreelfilet
300 gram cervelaatworst
1 liter minestrone soep
1 kuipje becel light
1 kuipje kruidenboter
1 doos pralines
1 bus slagroom
1 bus blue band

Het meeste is nog zo'n 2.5 week houdbaar _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2020 15:58:50 ]
pi_191680026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 15:56 schreef Granqvist het volgende:
Een luxe magic box opgehaald. Voor een tientje kreeg ik:

900 gram gesneden jonge kaas
600 gram tonijnsalade
800 gram kip piri piri
800 gram kip teriyaki
750 gram !!! brie :D
500 gram garnalen
500 gram makreelfilet
300 gram cervelaatworst
1 liter minestrone soep
1 kuipje becel light
1 kuipje kruidenboter
1 doos pralines
1 bus slagroom
1 bus blue band

Het meeste is nog zo'n 2.5 week houdbaar _O_
Zo dan, dat is een super pakket, waar heb je die vandaan!
pi_191680182
Ja! Waar? :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191680449
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 16:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja! Waar? :D
Delft, dus bij jou in de buurt (als ik het goed onthouden heb). Het is waar ik de Bacardi (12 blikjes voor ¤5) ook gekocht heb. Ze zetten er alleen wat open op tg2g als ze wat hebben, als er niks is staan ze er dus ook niet op (zijn ze 'onvindbaar', ik voeg ze steeds toe aan favorieten maar dan verdwijnt het steeds weer. Als ze er weer wat op zetten openen ze een nieuw account ofzo, omdat ze voor elke tg2g een andere beschrijving/prijs hebben denk ik). Le Maison Blanc heet het :)
Heel handig voor mij aangezien ik in Delft werk, ik haal het in m'n lunchpauze op :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2020 16:42:32 ]
pi_191680589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Delft, dus bij jou in de buurt (als ik het goed onthouden heb). Het is waar ik de Bacardi (12 blikjes voor ¤5) ook gekocht heb. Ze zetten er alleen wat open op tg2g als ze wat hebben, als er niks is staan ze er dus ook niet op (zijn ze 'onvindbaar', ik voeg ze steeds toe aan favorieten maar dan verdwijnt het steeds weer. Als ze er weer wat op zetten openen ze een nieuw account ofzo, omdat ze voor elke tg2g een andere beschrijving/prijs hebben denk ik). Le Maison Blanc heet het :)
Heel handig voor mij aangezien ik in Delft werk, ik haal het in m'n lunchpauze op :P
Dat is voor mij ook wel te doen, ik ga het in de gaten houden, echt een heel mooi pakket!!
pi_191681243
Jumbo


Prima pakket, salade omgebouwd naar een tonijn variant, de katten vinden de geitenkaas vast lekker :P
Vanavond wraps met reepjesvleesch
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191682551
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Delft, dus bij jou in de buurt (als ik het goed onthouden heb). Het is waar ik de Bacardi (12 blikjes voor ¤5) ook gekocht heb. Ze zetten er alleen wat open op tg2g als ze wat hebben, als er niks is staan ze er dus ook niet op (zijn ze 'onvindbaar', ik voeg ze steeds toe aan favorieten maar dan verdwijnt het steeds weer. Als ze er weer wat op zetten openen ze een nieuw account ofzo, omdat ze voor elke tg2g een andere beschrijving/prijs hebben denk ik). Le Maison Blanc heet het :)
Heel handig voor mij aangezien ik in Delft werk, ik haal het in m'n lunchpauze op :P
Ik had al zo'n vermoeden en was benieuwd wat je daar nu mee zou krijgen. Zit bij mij een stukje verderop in de wijk :D
Toppakket, dus ik hou het in de gaten nu. Tnx
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191683094
Mooi pakket! Bij de jumbo hier hebben ze een koeling met producten tegen de datum sinds 2 maanden. Vandaag daar 2x 350 gram gekruid gehakt, verse kibbeling (alles voor een euro ps), Mona aardbeien kwark en optimel vanille yoghurt (0.50 euro ps) meegenomen. De gehakt heb ik al in een pastasaus voor morgen verwerkt en de kibbeling hebben we vandaag gegeten. Ook een prima deal!
pi_191683306
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 19:27 schreef Nazil het volgende:
Mooi pakket! Bij de jumbo hier hebben ze een koeling met producten tegen de datum sinds 2 maanden. Vandaag daar 2x 350 gram gekruid gehakt, verse kibbeling (alles voor een euro ps), Mona aardbeien kwark en optimel vanille yoghurt (0.50 euro ps) meegenomen. De gehakt heb ik al in een pastasaus voor morgen verwerkt en de kibbeling hebben we vandaag gegeten. Ook een prima deal!
Zeker niet verkeerd! En dan kun je zelf uitzoeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191713334
Uit de Jumbo-koeling. Ter waarde van 29,15 en betaald 9 euro. :) zie foto hieronder.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks bij Bakker Bart een pakketje ophalen. Werd gisteren rond deze tijd gecanceld. :')
Hotapnyc
pi_191714007
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:18 schreef Cirilico het volgende:
Uit de Jumbo-koeling. Ter waarde van 29,15 en betaald 9 euro. :) zie foto hieronder.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks bij Bakker Bart een pakketje ophalen. Werd gisteren rond deze tijd gecanceld. :')
Klein pakketje :P (je spoiler is leeg ;) )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191714043
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 14:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klein pakketje :P (je spoiler is leeg ;) )
Hmm, had 'm 3 keer aangepast en zie wel een plaatje. :D

Hotapnyc
pi_191715807
Ik heb voor morgen een Magic cheese box van maison le blanc, ben benieuwd! Kaas :9

Edit:
Zo, opgehaald en het ziet er goed uit:
Kilo belegen kaas
3 verschillende Franse kaasjes
Doosje la vache cubed
Grote rol mozzarella
2 caffe latte
1 liter sap
Bus slagroom
Liter aardbeien yoghurt
Kilo ambachtelijke gehaktballetjes met kaas
200 gr gerookte heilbot

En alles nog minimaal een week houdbaar :) heel fijn.

[ Bericht 29% gewijzigd door lemonlime op 28-02-2020 14:47:12 ]
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_191749962
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef lemonlime het volgende:
Ik heb voor morgen een Magic cheese box van maison le blanc, ben benieuwd! Kaas :9

Edit:
Zo, opgehaald en het ziet er goed uit:
Kilo belegen kaas
3 verschillende Franse kaasjes
Doosje la vache cubed
Grote rol mozzarella
2 caffe latte
1 liter sap
Bus slagroom
Liter aardbeien yoghurt
Kilo ambachtelijke gehaktballetjes met kaas
200 gr gerookte heilbot

En alles nog minimaal een week houdbaar :) heel fijn.

^O^ die ga ik echt in de gaten houden!!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:13:09 #281
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191750016
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef lemonlime het volgende:
Ik heb voor morgen een Magic cheese box van maison le blanc, ben benieuwd! Kaas :9

Edit:
Zo, opgehaald en het ziet er goed uit:
Kilo belegen kaas
3 verschillende Franse kaasjes
Doosje la vache cubed
Grote rol mozzarella
2 caffe latte
1 liter sap
Bus slagroom
Liter aardbeien yoghurt
Kilo ambachtelijke gehaktballetjes met kaas
200 gr gerookte heilbot

En alles nog minimaal een week houdbaar :) heel fijn.

Oh wat een fijn pakket O+

Helaas zit die winkel hier niet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191752030
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef lemonlime het volgende:
Ik heb voor morgen een Magic cheese box van maison le blanc, ben benieuwd! Kaas :9

Edit:
Zo, opgehaald en het ziet er goed uit:
Kilo belegen kaas
3 verschillende Franse kaasjes
Doosje la vache cubed
Grote rol mozzarella
2 caffe latte
1 liter sap
Bus slagroom
Liter aardbeien yoghurt
Kilo ambachtelijke gehaktballetjes met kaas
200 gr gerookte heilbot

En alles nog minimaal een week houdbaar :) heel fijn.

Waarom zouden ze het op deze manier verkopen als het nog een min. een week houdbaar is vraag ik me af?
Moeten zij weten
pi_191752229
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef lemonlime het volgende:
Ik heb voor morgen een Magic cheese box van maison le blanc, ben benieuwd! Kaas :9

Edit:
Zo, opgehaald en het ziet er goed uit:
Kilo belegen kaas
3 verschillende Franse kaasjes
Doosje la vache cubed
Grote rol mozzarella
2 caffe latte
1 liter sap
Bus slagroom
Liter aardbeien yoghurt
Kilo ambachtelijke gehaktballetjes met kaas
200 gr gerookte heilbot

En alles nog minimaal een week houdbaar :) heel fijn.

Nice. Wat was de prijs?
Hotapnyc
pi_191752419
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:45 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Nice. Wat was de prijs?
10 eu
Moeten zij weten
pi_191752726
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het op deze manier verkopen als het nog een min. een week houdbaar is vraag ik me af?
Geen idee, het is een cateringbedrijf, dus misschien spullen die ze te veel inkopen?
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 14:20:08 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191752729
Ik heb me net aangemeld. Iemand al eens wat opgehaald bij LaPlace?
Resistance is futile.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 15:13:55 #287
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191753549
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 14:20 schreef Seven. het volgende:
Ik heb me net aangemeld. Iemand al eens wat opgehaald bij LaPlace?
2x.

Je krijgt in verhouding met een supermarkt stuk minder (prijzen hoger natuurlijk, dus je zit eerder aan het bedrag).
Eerste keer was geslaagd 3,99 (Rotterdam): Panini kip, appeltaartding, kaasding, mini aubergine ding en een sapje.
Tweede keer was smerig en oud 4,99 (a15): Hele vieze van alles en nog wat gegrilde groente salade, kaasstengel, taartje, american cookie 2x en een smoothie.
pi_191755065
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het op deze manier verkopen als het nog een min. een week houdbaar is vraag ik me af?
Dat vraag ik me ook af. Ik heb er nu 3 pakketten gehaald (had ook het cheese pakket wat ongeveer hetzelfde was), 3 beste pakketten die ik ooit gehad heb.

In hun omschrijving staat dat ze spullen opkopen. Ik weet niet of ze dat specifiek voor tg2g doen omdat het dus inderdaad een cateringsbedrijf is. Ik had tiramishu, en dat was gewoon fabrieksspul, het lijkt me niet dat ze dat voor hun cateringsbedrijf gebruiken.
Het pakket wat ik dinsdag haalde, daar waren er 33 van (ik was nieuwsgierig hoeveel pakketten ik kon kopen). Vrijdag boden ze 2 verschillende pakketten aan. Ik was ff bang dat het druk zou zijn maar dat ik had m'n pakket vrij snel (haal ze op in m'n lunchpauze dus ben beperkt in m'n tijd).

Ze hadden nog andere spullen over die ik kon kopen maar na 2 grote pakketten in 1 week had ik niets extra's nodig :P
pi_191759257
Delft is goed vertegenwoordigd in dit topic :D _O_

mooi pakket ook @lemonlime
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191870735
Net opgehaald voor ¤ 4,99 bij de Deen:
- bakje snackworstjes (goed t/m 8 maart)
- 500 g andijvie (goed t/m 7 maart)
- zak brioche (goed t/m 8 maart)
- turks brood (goed t/m 7 maart)
- kaasbroodjes (goed t/m 7 maart)
- literpak vla (goed t/m 9 maart)
- varkensrollade van 900 g (goed t/m 6 maart dus die ligt nu te pruttelen in de pan)

Niet slecht.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191877992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Net opgehaald voor ¤ 4,99 bij de Deen:
- bakje snackworstjes (goed t/m 8 maart)
- 500 g andijvie (goed t/m 7 maart)
- zak brioche (goed t/m 8 maart)
- turks brood (goed t/m 7 maart)
- kaasbroodjes (goed t/m 7 maart)
- literpak vla (goed t/m 9 maart)
- varkensrollade van 900 g (goed t/m 6 maart dus die ligt nu te pruttelen in de pan)

Niet slecht.
^O^
pi_191878033
Zelfde soort concept. unwasted.nl
Chips, cruesli ed.



*Blij mee!!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 10:13:07 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191878042
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:11 schreef soapie het volgende:
Zelfde soort concept. unwasted.nl
Chips, cruesli ed.

[ afbeelding ]

*Blij mee!!
Wat zijn de tht van die chips?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 maart 2020 @ 10:21:33 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_191878151
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:11 schreef soapie het volgende:
Zelfde soort concept. unwasted.nl
Chips, cruesli ed.

[ afbeelding ]

*Blij mee!!
ik had het medium pakket deze week, heel netjes :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_191878911
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat zijn de tht van die chips?
Ze geven op de site aan minimaal 3 weken geloof ik. Mijne waren tot april/mei goed! Maand of 3 dus!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:27:03 #296
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191878929
Oeh daar ga ik ook eens naar kijken, geef zo'n grote box 2 weken bij ons :') dus dan zit ik met minimaal 3 altijd goed.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:28:25 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191878943
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:25 schreef soapie het volgende:

[..]

Ze geven op de site aan minimaal 3 weken geloof ik. Mijne waren tot april/mei goed! Maand of 3 dus!
Had al ff zitten kijken op de site. Er staat nu een box die een waarde heeft van 15, en je dan kunt krijgen voor 11. Dat vind ik niet een heel goeie deal eigenlijk. Dit soort houdbare waar is regelmatig in de 1+1 bij lokale supers.

Sure, het wordt thuisbezorgd. Er zit een verrassingseffect bij. Maar voor mijzelf vind ik het niet zo interessant.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191879598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:11 schreef soapie het volgende:
Zelfde soort concept. unwasted.nl
Chips, cruesli ed.

[ afbeelding ]

*Blij mee!!
Tof concept. Hopelijk komen ze ook nog met andere boxen dan alleen maar snaaien.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 maart 2020 @ 20:40:23 #299
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_191887796
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Had al ff zitten kijken op de site. Er staat nu een box die een waarde heeft van 15, en je dan kunt krijgen voor 11. Dat vind ik niet een heel goeie deal eigenlijk. Dit soort houdbare waar is regelmatig in de 1+1 bij lokale supers.

Sure, het wordt thuisbezorgd. Er zit een verrassingseffect bij. Maar voor mijzelf vind ik het niet zo interessant.
de verkoopwaarde van de box die ik had, was 19 euro. Een prima korting voor producten die niet direct binnen een week op moeten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_191887886
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 12:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tof concept. Hopelijk komen ze ook nog met andere boxen dan alleen maar snaaien.
Zou wel leuk zijn ja!
pi_191970953
Vanmiddag was ik 1 minuut te laat om een pakket bij de bakker te halen, maar gelukkig kwam er een uur later weer een magic box voorbij.
Dan klik ik snel op reserveren en ben ik niet eens meer zeker of ik wel de juiste bakker heb aangeklikt, maar gelukkig is dat tot nu toe elke keer goed gegaan. Het is toch wel even een klein stressmomentje :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')