Zijn ze vast blij met de donutsquote:
Verrassendquote:Op donderdag 21 november 2019 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
De donutoogst[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2019 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Woah MemoGa je je buren uitnodigen om mee te eten of wat
Oh benieuwd! zag m langs de a15 ook meedoen, ga je daar?quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:21 schreef Nazil het volgende:
Vorige keer bij de Hema had ik 2 soorten vleesbeleg, 2 belegde broodjes, kwart red velvet taart en een witbrood.
Vanavond mag ik naar de spar in de Esso, die doen sinds een week mee. Ik ben benieuwd, nog geen avondeten in huis en een belegd broodje ofzo is ook prima.
Nee, gewoon midden in een dorp!quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh benieuwd! zag m langs de a15 ook meedoen, ga je daar?
Maar ik begreep het nieter stonden 2 boxen onder zuid & noord, dus ik dacht ooooh is aan de overkant van elkaar ofzo, maar het is hetzelfde adres?
Oh echt, hier doet geen enkele tank meequote:
verder hebben we ook alleen maar de ekoplaza en de Hema dus iets erbij mocht ook welquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh echt, hier doet geen enkele tank mee![]()
Behalve dus aan de snelweg.
Alsnog wel benieuwd naar je vangst![]()
Ha, ik had ook een Esso pakketje!quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:47 schreef Nazil het volgende:
[ afbeelding ] het Esso pakketje, ik ben tevreden!
Oké jammer linkje wil niet. Zak doritos, kip ketjap maaltijd, sandwich gezond, eieren, 2 yakult en 2 Starbucks ijskoffie
Oeh, lekker!quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Geen rookworsten én geen tompoucen bij de Hema gisteren.Wel:
- 5 pakjes vleeswaren (de vorige dag of dezelfde dag gesneden)
- 1 desembrood
- 4 kleine eierkoeken
- 1 hele boterkoek
- 1 zakje worteltjes
4 euro betaald, de waarde is ruim 4 keer zoveel. En alles komt wel op hier.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |