Kun je ook aan Kaneel vragen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Lijkt ze op dat kite-meisje?
@Lokasennaquote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax mocht van achteren, want zijn piel is dunner.
Tja ik heb 'm lang getrokken, maar jij hebt 'm dik gestoemptquote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax mocht van achteren, want zijn piel is dunner.
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Chia is dit de user Wolvendagen?
[ afbeelding ]
En SimonedeBouwmarkt dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.
Die had toch ooit een eigen site met modellenfoto's?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.
Hoog bodyfat%quote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb 'm lang getrokken, maar jij hebt 'm dik gestoempt
Kan, want ze is/was wel model.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had toch ooit een eigen site met modellenfoto's?
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op modelquote:
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uitquote:
Ook modellen kunnen autist zijn ga ik vanuitquote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op model
25 jaar geleden beldequote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op model
Dan wil ik jou graag verwijzen naar de website Chaturbate, waar een hoop mensen op internet mooi zitten te zijn !!quote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha, ouwe slijmjurk!quote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uit
Bij de mannelijke Fokkers is dat volgens mij nog wel een dingetjequote:
Dat is een magere voldoendequote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Chia en CherryLips wel een 6.8 minimaal hoor
Neequote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chia zijn MCH en Catkiller dezelfde users?
Hahahaquote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan wil ik jou graag verwijzen naar de website Chaturbate, waar een hoop mensen op internet mooi zitten te zijn !!
Okay.quote:
Catkiller of MCH?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Wat is dat voor een raar figuur?
Ooit in deze SC komt die hier een keer kijken en maakt me uit voor kinderlokker.
En dat heeft die al maanden in zijn profiel staan zie ik net.
In vergelijking met jou is hij niet zo raar hoor. En hij heeft ook een beter gevoel voor humor.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Ooit in deze SC komt die hier een keer kijken en maakt me uit voor kinderlokker.
Dat zou MCH niet doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Ja hoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:49 schreef Chia het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is hij niet zo raar hoor. En hij heeft ook een beter gevoel voor humor.
Omdat MCH in zijn klote grapje zei dat ik snoepautomaat monteur ben.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zei jij dan dat hij dacht dat je een kinderlokker was?
Ik zit mobiel dan valt dat beroerd opquote:Op zondag 5 januari 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt dm maat. Negeer me niet!
De meestequote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uit
Hoger dan m'n scriptie. Ik vind het prima.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Chia en CherryLips wel een 6.8 minimaal hoor
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:19 schreef Catkiller het volgende: [..] Hij komt wel over als kinderlokker
Hij had de post zelfs onder z'n favorieten staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
En dat zit je bijna 1 jaar na dato nog steeds dwars
Dan zet je lekker een TR onder al zijn posts.quote:
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
En dat zit je bijna 1 jaar na dato nog steeds dwars
Ah, dan idd wat Kaneel zegt een TR zetten wanneer hij post en hopen dat een mod een admin inschakelt. Of forum@fok.nl een mail sturen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.
Dat is het raaarrrrre
Heb hierdoor POLcafe om zeep geholpenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dan idd wat Kaneel zegt een TR zetten wanneer hij post en hopen dat een mod een admin inschakelt. Of forum@fok.nl een mail sturen.
Goedzo.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hierdoor POLcafe om zeep geholpen
Haha, was jij zo'n student die ze helemaal zat waren en hebben laten slagen met een 5.9 voor je scriptie?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoger dan m'n scriptie. Ik vind het prima.
Heyyyyyyyyquote:
Nee dat is voor zijn streedcred, haters maken je famous.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.
Dat is het raaarrrrre
Late reactie! Ik had zitten denken aan een wandeltocht in Ierland of Frankrijk. Ik hou van wandelen. Maar alleen kamperen is niet helemaal mijn ding. Ben niet zo van het kamperen, wel van het wandelenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een weekje south west coast path in Engeland lopen. Die staat al een tijdje op de lijst
Lekker hoor. De afgelopen weken gewoon gewerkt, maar toch het gevoel dat het vanaf morgen weer echt gaat beginnen. Het normale leven. Maar dat vind ik eigenlijk wel dikke prima.quote:
Omg, zweefteven centralquote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
https://www.wildrose-esca(...)relaxation-retreats/
Klinkt wel een beetje zweverig. Alsof je daar dingen als biodanza gaat doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:06 schreef Catkiller het volgende:
Wat in mijn ondertitel staat is hoe jij reageerde tegen mij, niet de aanleiding. Niet zo kleinzerig doen. Denk je nu serieus dat iedereen die dat ziet daar op klikt?
Genoeg pedo's die hun eigen nest bevuilen. En kinderlokker is nog niet gelijk pedo.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.
Sorry maar er zit een verjaringstermijn op klagen over zulke posts, vraag maar aan mijn modvriend @Solotovski . Het is al eeuwen geleden!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.
Klinkt echt heerlijkquote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
Ja, wel aardig. Heb vorige maand mijn levensstijl iets veranderd. Schrok van mezelf in de spiegel. Sindsdien al wat afgevallen, voel me meer comfortabel. Nu langzaam maar zeker iets meer beweging oppakken. oa. squatten voor mijn beenspieren zodat ik wat minder last van mijn knieën heb.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker hoor. De afgelopen weken gewoon gewerkt, maar toch het gevoel dat het vanaf morgen weer echt gaat beginnen. Het normale leven. Maar dat vind ik eigenlijk wel dikke prima.
Goede feestdagen gehad?
Ik zeg toch ook niet dat je een wit busje hebt en kinderen in je kelder opsluit? Tenminste ik had je beloofd dat niet te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Genoeg pedo's die hun eigen nest bevuilen. En kinderlokker is nog niet gelijk pedo.
Oh, lekker bezig hoor! Maar jij at toch al best gezond?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, wel aardig. Heb vorige maand mijn levensstijl iets veranderd. Schrok van mezelf in de spiegel. Sindsdien al wat afgevallen, voel me meer comfortabel. Nu langzaam maar zeker iets meer beweging oppakken. oa. squatten voor mijn beenspieren zodat ik wat minder last van mijn knieën heb. Heerlijk kunnen ontspannen en lezen en gamen. Morgen weer beginnen.
We weten allemaal hoe Chai haar database up to date blijft houden, dat kan ze niet alleen en werknemers kosten te veel geld.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je een wit busje hebt en kinderen in je kelder opsluit? Tenminste ik had je beloofd dat niet te zeggen.
Naar een acupuncturist gaan maakt je nog geen zweefteefquote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag naar een acupuncturist geweest dus dat past wel bij me
En ze hebben ook prehistorisch koken. Dus dat wil ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk.
Maar wandel graag alleen en ben graag alleen. Ik doe soms ook yoga. Dus op de goede lokatie kan ik dat allemaal alleen doen
Het staat dagelijks in je sign.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry maar er zit een verjaringstermijn op klagen over zulke posts, vraag maar aan mijn modvriend @:Solotovski . Het is al eeuwen geleden!
Gewone maaltijden wel. Al was het meestal iets te veel.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, lekker bezig hoor! Maar jij at toch al best gezond?
Wat is wel een flink stuk lopen hoor!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef STING het volgende:
Wandelen
Hopelijk volgend jaar naar Nieuw-Zeeland.
Neehee, hoe jij er op reageerde staat er in, en iedereen is te lui om verder dan dat te kijken.quote:
En zwemmen niet te vergetenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is wel een flink stuk lopen hoor!
Prehistorisch koken klinkt ook wel grappig!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ze hebben ook prehistorisch koken. Dus dat wil ik ook.
Ik vermoed dat mn contract niet verlengd gaat worden, en als dat zo is dan ga ik hierheen
Sommige mensen sparenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Prehistorisch koken klinkt ook wel grappig!
Geen inkomen dus dan maar geld uitgeven aan een vakantie?Ik zie die logica niet, maar vooral doen
Die staat op mijn lijstjequote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef STING het volgende:
Wandelen
Hopelijk volgend jaar naar Nieuw-Zeeland.
Geniet van je ban.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neehee, hoe jij er op reageerde staat er in, en iedereen is te lui om verder dan dat te kijken.
Bekend verhaal, ja. Hopelijk lukt het je om het blijvend te veranderenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewone maaltijden wel. Al was het meestal iets te veel.
In de stress van het werken waar ik nooit tijd heb voor iets, weer slecht gegeten tussendoor. Je kent het wel.
Maar het is vooral minderen.
quote:
Jij en twitje al kinderplannen?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bekend verhaal, ja. Hopelijk lukt het je om het blijvend te veranderen
Ik ookquote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je reageert wel een beetje alsof je echt iets te verbergen hebt hoor.
Niet mee eens. Kijk maar naar -Strawberry-, equi.noxe, wolvendagen, VulpesVulpes, Lunaste und so weiterquote:
Niet op de korte termijn, nee. Heeft ze jou al bijna overtuigd?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij en twitje al kinderplannen?
Heb vorige maand kaartjes voor 4 geboortes gekregen. Dan zitten de eierstokken naast me hoorbaar te klapperen.
Vergeet chipszak niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kijk maar naar -Strawberry-, equi.noxe, wolvendagen, VulpesVulpes, Lunaste und so weiter
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk snel tot ziens jongens, het kan niet lang meer duren.
Ook gewoon opzeggen en op die retreat gaan wonenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookmaar als ik dan geen baan heb dan bespaar ik dat liever als ik geen zekerheid heb voor inkomen. Huur moet gewoon betaald worden enzo
Kutwijf snol met je rotkliekje bah, ik spuug op jullie, tfoequote:
Goed plan. Beetje kookworkshopjes geven enzo.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook gewoon opzeggen en op die retreat gaan wonen
Ben hier geen incrowdquote:Op zondag 5 januari 2020 20:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kutwijf snol met je rotkliekje bah, ik spuug op jullie, tfoe
Ik zou ze even een mail sturen dat je er vanaf deze zomer bent.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed plan. Beetje kookworkshopjes geven enzo.
Eerst trouwen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet op de korte termijn, nee. Heeft ze jou al bijna overtuigd?
Een vriendin vertelde gisteren wel dat ze een tweede verwacht, en nu zit ik dus in een Whatsappgroep over een babyshower.Wat een gezeik zeg.
Ga je meequote:Op zondag 5 januari 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook gewoon opzeggen en op die retreat gaan wonen
Heb je haar al gevraagd?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst trouwen.
Hehehe, gelukkig hoeven mannen dat niet
Mijn neefje is nog zo klein die is niet boeiend. Maar mijn nichtje is nu 2, begint leuk te worden om op bezoek te gaan. Allemaal gebrabbel, wil ze puzzelen en muziek maken. Zolang het eens per maand is, prima.
Ok dan kom ik bij je inwonen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cottage in Engeland/Schotland kopen staat wel nog op de verlanglijst.
Filsteerd jullie beiden alvast.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst trouwen.
Mijn neefje is nog zo klein die is niet boeiend. Maar mijn nichtje is nu 2, begint leuk te worden om op bezoek te gaan. Allemaal gebrabbel, wil ze puzzelen en muziek maken. Zolang het eens per maand is, prima.
Je kunt een klein stukje grond kopen in Schotland en de titel Laird voeren.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind baby's inderdaad geen zak aan, lelijke mormels. Iets ouder is wel leuk, maar ook altijd blij als ik weer naar huis kan.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst trouwen.
Eind februari. En mn leidinggevende hamert erop dat alle taken eind februari af moeten zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:29 schreef Californium het volgende:
Wanneer loopt je contract af dan Elvi en waarom denk je dat ie niet verlengt wordt?
Omg! Jijquote:Op zondag 5 januari 2020 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig weet je al dat zij niet helemaal spoort dus dat scheeltquote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eind februari. En mn leidinggevende hamert erop dat alle taken eind februari af moeten zijn.
Niet te hard van stapel lopen he maat.quote:
Dan gewoon minder hard werken. Mag je maart ook nog blijvenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eind februari. En mn leidinggevende hamert erop dat alle taken eind februari af moeten zijn.
MSc zet je volgens mij wel achter je naamquote:Op zondag 5 januari 2020 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt een klein stukje grond kopen in Schotland en de titel Laird voeren.
Staat leuk op je post.
Laird MSc. K. Stokje
Kortdag! Maar hij weet het vast al, heb je het nog niet overlegd dan? Dan kun je kijken naar wat nieuws toch?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op mij of Edinburgh? Even niet duidelijk dit.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Omg! Jij
Zo’n fan van Schotland. Stage gelopen in Edinburgh aantal jaar geledenVerliefd geworden
Ow,quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MSc zet je volgens mij wel achter je naam
Nope, ik heb nog niks gehoord en ik zag ook nog geen afspraak in de agenda staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Kortdag! Maar hij weet het vast al, heb je het nog niet overlegd dan? Dan kun je kijken naar wat nieuws toch?
Drs ervoor of MSc erachter toch? Of hoe zat het ook alweer?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vinden we leuk. Jullie horen bij elkaarquote:
Moet ze kiezen dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mij of Edinburgh? Even niet duidelijk dit.
Titel voor of achter naamquote:
Op jou natuurlijk. Zoals elke SC-vrouw hier.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf een afspraak maken?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nope, ik heb nog niks gehoord en ik zag ook nog geen afspraak in de agenda staan.
Vroegah, toen mensen nog Drs. Ir. / Ing. voor hun naam schrevenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Edinburghquote:Op zondag 5 januari 2020 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is Doctor en die titel waarderen in ze in China wel; zijn manager kijken ze daar nauwelijks aan omdat die niet gepromoveerd is.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, toen mensen nog Drs. Ir. / Ing. voor hun naam schreven
Opzich wel terecht ook./Mannegers kunnen ook niet zo heel veel behalve een eind weg lullen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is Doctor en die titel waarderen in ze in China wel; zijn manager kijken ze daar nauwelijks aan omdat die niet gepromoveerd is.
Ok. Lijkt me niet de leukste tijdsbesteding maar is toch niet gek dat je je verdere leven wil plannen?quote:
Dr. Drs. Ing. mag denk ik niet. Ik denk dat ik Dr. ing. moet gaan voerenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, toen mensen nog Drs. Ir. / Ing. voor hun naam schreven
Ja, in onze koude kikkerlandje maak je nou eenmaal niet zoveel indruk met titelsquote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij is Doctor en die titel waarderen in ze in China wel; zijn manager kijken ze daar nauwelijks aan omdat die niet gepromoveerd is.
Preciesquote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vond die onzekerheid net voor het aflopen van dat eerste jaarcontract ook echt niet fijn. Zelf toen ook maar de afspraak ingepland.
Toch juist overbodig die stress, gewoon maar iets weten (positief of negatief) daar kan je iig iets mee.
quote:
Nee ik bedoel, misschien wil ik zelf niet verlengen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vond die onzekerheid net voor het aflopen van dat eerste jaarcontract ook echt niet fijn. Zelf toen ook maar de afspraak ingepland.
Toch juist overbodig die stress, gewoon maar iets weten (positief of negatief) daar kan je iig iets mee.
Vind ik leuk.quote:
Oja, dat kan, maar dan moet je toch ook opzoek naar wat anders toch?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Nee ik bedoel, misschien wil ik zelf niet verlengen.
Mijn oude tandarts noemde zichzelf: weledelgestrengelde heer, dat bekt wel.lekker hoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, in onze koude kikkerlandje maak je nou eenmaal niet zoveel indruk met titels
Ook dat is netjes om bijtijds te melden, zoals je het omgekeerd ook verwacht.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Kan me niet herinneren dat iemand me ooit om mijn diploma gevraagd heeft tijdens een sollicitatiequote:Op zondag 5 januari 2020 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, in onze koude kikkerlandje maak je nou eenmaal niet zoveel indruk met titels
Ah zo, maar dat heb je dan voor jezelf toch ook al wel duidelijk? Als in, ben je al aan het zoeken naar andere dingen of wil je het juist bewust dan op z'n beloop laten in de hoop dat er een beter aanbod vanuit haar komt dat het toch nog de moeite is om te blijven?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
We kunnen wel gaan wedding crashen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik leuk.Ik wil nog even flink wat bruiloften meemaken voordat ik er ooit zelf eentje moet plannen. Inspiratie opdoen.
Was geen bruiloft van plan.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik leuk.Ik wil nog even flink wat bruiloften meemaken voordat ik er ooit zelf eentje moet plannen. Inspiratie opdoen.
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, dat kan, maar dan moet je toch ook opzoek naar wat anders toch?
ja ik ben ook op zoek naar iets anders. Maar ik wil het ene ook niet weggooien als ik nog niet iets anders hebquote:Op zondag 5 januari 2020 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah zo, maar dat heb je dan voor jezelf toch ook al wel duidelijk? Als in, ben je al aan het zoeken naar andere dingen of wil je het juist bewust dan op z'n beloop laten in de hoop dat er een beter aanbod vanuit haar komt dat het toch nog de moeite is om te blijven?
Elkequote:Op zondag 5 januari 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat iemand me ooit om mijn diploma gevraagd heeft tijdens een sollicitatie
Hoe dat zo?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vinden we leuk. Jullie horen bij elkaar
Met de verschillende Cum huehue Laude achtige varianten?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij HR zie ik wel echt de meest mooie diploma's en titels voorbij komen. Sommige zijn echt kunstwerken
In mijn branche niet echt; ligt denk ik ook beetje aan het bedrijf. Maar blijkbaar geloofden ze me wel op mijn blauwe ogen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Elke
Keer
Weer checken ze alles bij Duo hoor
Ook als ik gepromoveerd ben mag die weer onder de scanner...
Tsssk. Wat hebben we daar nou weer aan. Wil Loka ook niet? Een feestje hoort er toch wel bij.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was geen bruiloft van plan.
Kennen toch niet zoveel mensen.
Vind het leuk om te zien hoe jullie over elkaar posten (als maar één van jullie beide er is). Heeft altijd wel iets liefs. Gewoon van die wat ongebruikelijke dingen die jullie van elkaar leuk vindenquote:
Die van mijn master kan idd zo aan de muur. Da's niet een A4'je dat van de printer kwam rollen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij HR zie ik wel echt de meest mooie diploma's en titels voorbij komen. Sommige zijn echt kunstwerken
Mijn scriptiebegeleider heeft met dat mooi door de neus geboordquote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Met de verschillende Cum huehue Laude achtige varianten?
Ook ja, en promoties en weet ik het allemaal. Zoals Cali zei, alles gaat gewoon onder de scanner. Ik lees ze eigenlijk niet echt inhoudelijk.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Met de verschillende Cum huehue Laude achtige varianten?
Ik heb alles in de cloud in 1 bestand gezet. Alles ingescand, en bij de hand, screening aivd incluis, zodat ik overal direct ingezet kan worden.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Elke
Keer
Weer checken ze alles bij Duo hoor
Ook als ik gepromoveerd ben mag die weer onder de scanner...
Geen idee wat je ook alweer allemaal doet, ja veel reizenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn branche niet echt; ligt denk ik ook beetje aan het bedrijf. Maar blijkbaar geloofden ze me wel op mijn blauwe ogen.
Heb wel kopieën van alles en hebB titer etc allemaal in 1 map staan enzo...quote:Op zondag 5 januari 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb alles in de cloud in 1 bestand gezet. Alles ingescand, en bij de hand, screening aivd incluis, zodat ik overal direct ingezet kan worden.
Ik heb ook werkelijk geen idee wat ik doequote:Op zondag 5 januari 2020 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen idee wat je ook alweer allemaal doet, ja veel reizen
Maar dat zal het wel zijn ja. Maar goed, ik snap dat ze het bewijs willen van het voeren van mijn titel en het betalen voor mijn loon daarvoor onder de landelijke CAO...
Pittige screening voor een snoepautomaatmonteurquote:Op zondag 5 januari 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb alles in de cloud in 1 bestand gezet. Alles ingescand, en bij de hand, screening aivd incluis, zodat ik overal direct ingezet kan worden.
Loka kent ook niet zoveel mensen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsssk. Wat hebben we daar nou weer aan. Wil Loka ook niet? Een feestje hoort er toch wel bij.
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk geen idee wat ik doe
Die staan ook in de uraniemopwekkingsfabrieken he?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Pittige screening voor een snoepautomaatmonteur
Als je bij het Ministerie van Defensie moet installeren dan zul je wel moeten.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Pittige screening voor een snoepautomaatmonteur
Die hebben de MIVD tochquote:Op zondag 5 januari 2020 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je bij het Ministerie van Defensie moet installeren dan zul je wel moeten.
Klopt.quote:
Ik snap dat niet. Dat zijn toch niet allemaal écht mensen waarmee je zoiets wil vieren.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka kent ook niet zoveel mensen.
Was van de zomer op een bruiloft, waar naast de enorm grote families de bruid en bruidegom hun 100 meest nabije vrienden uit hadden genodigd
Daar is m'n A-screening van destijds zeker niets bijquote:Op zondag 5 januari 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt.
Aivd gaat nog veel verder.
Tenminste de screening scheelde ong 20/pagina's.
Precies. Gewoon max 30 mensen uitnodigen. Fuck de rest die vooral komt om te zuipen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik snap dat niet. Dat zijn toch niet allemaal écht mensen waarmee je zoiets wil vieren.
Mensen van roeien, volleybal, studievereniging, studentenvereniging, huisgenoten, dispuutsgenoten, collega's, pfftquote:Op zondag 5 januari 2020 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Dat zijn toch niet allemaal écht mensen waarmee je zoiets wil vieren.
Bruiloft van mijn broer waren ook enorm veel mensen. Zijn vriendengroep; zijn hele voetbalteam; ooms, tantes, neven, nichten, nog allerlei vrienden en bekenden van school etc. Zou het zelf ook wat kleiner houden.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook jaquote:Op zondag 5 januari 2020 20:55 schreef Myraela het volgende:
Los van dat het ook gewoon een fortuin kost, heb ik ook gewoon helemaal geen zin in alle verplichte beleefdheden van zoveel mensen.
Het word wel steeds gekker.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is m'n A-screening van destijds zeker niets bij
9:00 - 4:00 duurde de bruiloft van mijn broerquote:Op zondag 5 januari 2020 20:55 schreef Myraela het volgende:
Los van dat het ook gewoon een fortuin kost, heb ik ook gewoon helemaal geen zin in alle verplichte beleefdheden van zoveel mensen.
Oh, dat gaat wel ver. Want dan zou je je neven en nichten elke 3 jaar dat moeten vragenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het word wel steeds gekker.
De laatste keer (eens per 3jr opnieuw) moest je antwoorden waar je neven en nichten op vakantie gingen.
Ze zouden maar net naar Iran op vakantie gaan.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dat gaat wel ver. Want dan zou je je neven en nichten elke 3 jaar dat moeten vragen
Loka wil wel dat haar opa en oma er bij kunnen zijn, dus wordt alleen familie.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik neig nog altijd naar trouwen in het buitenland. Dan haken mensen vanzelf wel af.
Waarom wilde je een jurk en pak aan dan? Kon je niet kiezen?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
9:00 - 4:00 duurde de bruiloft van mijn broer![]()
Heb tussendoor zelfs nog een uur geslapen bij het inchecken in het hotel omdat ik het middagprogramma te lang vond duren.
Kosten van het pak/jurk waren ook niet mis
Halverwege de dag omkleden natuurlijk. Ga niet de hele dag in een jurk lopen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom wilde je een jurk en pak aan dan? Kon je niet kiezen?
Dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen, dat als je in een gevoelige functie zit, om de zoveel tijd een lijstje van 'bekenden en naasten' wordt gecheckt, of ze naar high risk land zijn geweest.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zouden maar net naar Iran op vakantie gaan.
Dat is wel heel chique hoor een kledingwissel op een feestje. Zulke feestjes word ik niet voor uitgenodigd.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halverwege de dag omkleden natuurlijk. Ga niet de hele dag in een jurk lopen.
De exacte vraag was: is er familie van je, voor zover je weet, de afgelopen 10/jaar gereisd naar: "lijst van landen".quote:Op zondag 5 januari 2020 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dat gaat wel ver. Want dan zou je je neven en nichten elke 3 jaar dat moeten vragen
Het bleef gewoon bij één pak hoorquote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heel chique hoor een kledingwissel op een feestje. Zulke feestjes word ik niet voor uitgenodigd.
Huh das toch normaal op een dagbruiloft?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heel chique hoor een kledingwissel op een feestje. Zulke feestjes word ik niet voor uitgenodigd.
Bepaalde functies word je tegenwoordig ook financieel doorgelicht om maar te kijken of je niet op een of andere manier chantabel bent.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen, dat als je in een gevoelige functie zit, om de zoveel tijd een lijstje van 'bekenden en naasten' wordt gecheckt, of ze naar high risk land zijn geweest.
Ja, jij wisselt ook tussen pak en jurk op één dag?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh das toch normaal op een dagbruiloft?
Dacht ik?
Het is 2020 Yv. Dat moet gewoon kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij wisselt ook tussen pak en jurk op één dag?
Heb je ambities om te trouwen?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn broer waren ook enorm veel mensen. Zijn vriendengroep; zijn hele voetbalteam; ooms, tantes, neven, nichten, nog allerlei vrienden en bekenden van school etc. Zou het zelf ook wat kleiner houden.
Ik leef nog in 2019quote:Op zondag 5 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is 2020 Yv. Dat moet gewoon kunnen.
En terecht.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde functies word je tegenwoordig ook financieel doorgelicht om maar te kijken of je niet op een of andere manier chantabel bent.
Terwijl voor het goede bedrag iedereen chantabel is, in principe.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde functies word je tegenwoordig ook financieel doorgelicht om maar te kijken of je niet op een of andere manier chantabel bent.
Ja? Wat is jouw prijs?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl voor het goede bedrag iedereen chantabel is, in principe.
Eerder andersom. Ik was die lui zat.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, was jij zo'n student die ze helemaal zat waren en hebben laten slagen met een 5.9 voor je scriptie?
Dat denk ik eerlijk gezegd van niet, maar dan ben ik daarin misschien maar naïefquote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl voor het goede bedrag iedereen chantabel is, in principe.
Twijfelenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze met de levens van je dierbaren gaan fucken ga je wel twijfelen.
Maar dat is wel wat anders dan het 'goede bedrag' he.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
Je bent chantabel, als het erom gaat, hoe dan ook. De ene voor geld, de andere voor andere verleiding, en bijna iedereen bij bedreiging.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat anders dan het 'goede bedrag' he.
Hier wel ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als risk management/security afdeling is het iig wel goed om daar maar vanuit te gaan.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent chantabel, als het erom gaat, hoe dan ook. De ene voor geld, de andere voor andere verleiding, en bijna iedereen bij bedreiging.
Precies dat is de norm. En van daaruit ga je bedreigingen afstrepen. Een echte family guy schopt het bv niet ver als inlichtenofficier.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Als risk management/security afdeling is het iig wel goed om daar maar vanuit te gaan.
Zoals jij dus?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies dat is de norm. En van daaruit ga je bedreigingen afstrepen. Een echte family guy schopt het bv niet ver als inlichtenofficier.
Deze week lekker in Nederland.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen weer reizen.
De file in NL dan welteverstaan.
Lekker rustigquote:Op zondag 5 januari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik morgen de bios weer voor mezelf heb.
Wij hebben klanten die erg zorgvuldig zijn met de data van eindgebruikers. Maar goed ook ergens, zie ook wel eens bedrijven waar dat niet gebeurd en je gewoon vrij persoonlijke data van mensen onder ogen kan krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Als risk management/security afdeling is het iig wel goed om daar maar vanuit te gaan.
Soms werken ze dan toch niet zeg ik uit ervaring.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Hele geruststelling dat m’n pannen blijken te werken op inductie. Zag de bui alweer hangen
Of ze gaan kapot.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms werken ze dan toch niet zeg ik uit ervaring.
In het geval dat je op gas gekookt hebt en ze “krom”’getrokken zijn?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net geprobeerd, dus het lijkt goed te gaan.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrij nieuwe bk pan voor inductie werkte niet op inductie, wel paar keer gebruikt op gas en niet krom.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het geval dat je op gas gekookt hebt en ze “krom”’getrokken zijn?
1917 al gezien?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik morgen de bios weer voor mezelf heb.
Het zit in de familie hè.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje kwam begin dit jaar enthausiast binnen dat hij een dure pannenset goedkoop op de kop had getikt op een parkeerplaats
Aluminiumfolie pannenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje kwam begin dit jaar enthausiast binnen dat hij een dure pannenset goedkoop op de kop had getikt op een parkeerplaats
Niet in de hooggeleiden bioscoop (filmhuis)quote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar Mongolen in de zaal.
Niet elke week naar een kofferbakmarkt gaanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar mag ik niet naar binnen met m'n scriptiecijfer.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet in de hooggeleiden bioscoop (filmhuis)
Neen, nog een doos uitpakken en dan een whisky.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je weer dronken van je zondagavond biertje?
Dat is ook cool ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben al n paar jaar enthousiast voor m’n dochter als ze n dure pan krijgt in dr kerstpakket
Mooi als @Q. Op bezoek komtquote:Op zondag 5 januari 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelfs nog een biertje liggen. Vast niet te zuipen.
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is ook cool ja.
Ik heb 20 jaar gespaard met DE punten voor een luxe theepot
Fart my lifequote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Astro_boy het volgende:
Mijn vriendin zit naast mij te ruften op de bank. FML
inb4 Fax "Jij hebt iig een vriendin"quote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Astro_boy het volgende:
1990/belde en wou ze terug.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb theepotten van de kringloop en van Blond.
:’) godverquote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 Fax "Jij hebt iig een vriendin"
Dyslectisch?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word zo moe van nakijken.
Vorige keer. De vraag was hoeveel graden de hoek was. Leerling antwoord doodleuk 72 graden Celsius.
Nu wordt er gevraagd hoeveel geld een vrouw moet betalen na 26 keer schaatsen. Antwoord diezelfde leerling doodleuk 107 mensen.
Ik vraag me weleens af hoeveel meer van dit soort dingen ik kan hebben voordat ik een andere baan ga zoeken.
Helemaal mee eens. Mja kwam er pas na 10 jaar achter dat het helemaal niet handig was...mja dan ben je al zo verquote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap nooit dat je die punten spaart. Heb je er 1000 krijg je 5% korting
Ik spaar punten voor beide dochters voor als ze t huis uit gaanquote:Op zondag 5 januari 2020 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is ook cool ja.
Ik heb 20 jaar gespaard met DE punten voor een luxe theepot
Daarom eerstegraads docent worden.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vorige keer. De vraag was hoeveel graden de hoek was. Leerling antwoord doodleuk 72 graden Celsius.
Nu wordt er gevraagd hoeveel geld een vrouw moet betalen na 26 keer schaatsen. Antwoord diezelfde leerling doodleuk 107 mensen.
Ik vraag me weleens af hoeveel meer van dit soort dingen ik kan hebben voordat ik een andere baan ga zoeken.
Gewoon de leraar de schuld geven voor de onbegrijpelijke kutvragenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik alquote:Op zondag 5 januari 2020 21:34 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Daarom eerstegraads docent worden.
Nou ja, het neemt geen plaats of tijd in en waarom zou ik t niet doen?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mja kwam er pas na 10 jaar achter dat het helemaal niet handig was...mja dan ben je al zo ver![]()
Het is inderdaad het allerslechtste spaarprogramma ooit.
Morgen gaan ze met hun hoofd schudden, zuchten en zeggen dat ze volgende keer echt hun best gaan doen omdat ik gewoon een moeilijk hoofdstuk was en dan halen ze weer een 3.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon de leraar de schuld geven voor de onbegrijpelijke kutvragen
Ga dan aan vwo lesgevenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen gaan ze met hun hoofd schudden, zuchten en zeggen dat ze volgende keer echt hun best gaan doen omdat ik gewoon een moeilijk hoofdstuk was en dan halen ze weer een 3.
Nee, gewoon lekker doen, kost niets. Zijn ook fijne theeglazen van met minder punten. Alleen een theepot was gewoon een stom idee. 20 jaarquote:Op zondag 5 januari 2020 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het neemt geen plaats of tijd in en waarom zou ik t niet doen?
Je krijgt er idd weinig voor terug verder
De Nederlandse mensen. Als je het maar van tevoren aangeeft en stipt om 6 uur aan tafel schuift.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger hadden we zo'n boekje maatschappijleer, dat vergeet ik nooit meer.
"De buitenlandse mensen zijn veel vriendelijker en gastvrijer dan Nederlandse mensen, dat komt door hun cultuur."
En dan kreeg je vragen:
Wie is er gastvrijer?
A Nederlandse mensen
B Turkse mensen
De generalisatie is huge.
Linkse propagandaquote:Op zondag 5 januari 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
"De buitenlandse mensen zijn veel vriendelijker en gastvrijer dan Nederlandse mensen, dat komt door hun cultuur."
En dan kreeg je vragen:
Wie is er gastvrijer?
A Nederlandse mensen
B Turkse mensen
Je hebt tenminste een vriendinquote:Op zondag 5 januari 2020 21:31 schreef Astro_boy het volgende:
Maatschappijleer is ook gewoon een Melkertbaan voor PvdA-afstromers.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
En dan kreeg je vragen:
Wie is er gastvrijer?
A Nederlandse mensen
B Turkse mensen
Ja, moet misschien maar naar de andere locatie gaan. Dit hou ik echt niet lang meer vol.quote:
Er zit wel een kern van waarheid in maar je hebt nu eenmaal klootzakken in elke cultuur dat is het belangrijkste wat je kinderen kunt leren imo.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:38 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De Nederlandse mensen. Als je het maar van tevoren aangeeft en stipt om 6 uur aan tafel schuift.
Klopt! En ben een papzak. Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Ben zeg maar als Kaneelstokje’s penis. Klein en dik.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Klopt! En ben een papzak. Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Ben zeg maar als Kaneelstokje’s penis. Klein en dik.
quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Klopt! En ben een papzak. Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Ben zeg maar als Kaneelstokje’s penis. Klein en dik.
“Levensbeschouwing” dat was pas een vak. Bestaat dat nog?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maatschappijleer is ook gewoon een Melkertbaan voor PvdA-afstromers.
Ja dat ken ik ook nog, je voelde ondanks je jonge leeftijd al aan dat ie lui een steekje loshadden.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Levensbeschouwing” dat was pas een vak. Bestaat dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |