Kun je ook aan Kaneel vragen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Lijkt ze op dat kite-meisje?
@Lokasennaquote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax mocht van achteren, want zijn piel is dunner.
Tja ik heb 'm lang getrokken, maar jij hebt 'm dik gestoemptquote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax mocht van achteren, want zijn piel is dunner.
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Chia is dit de user Wolvendagen?
[ afbeelding ]
En SimonedeBouwmarkt dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.
Die had toch ooit een eigen site met modellenfoto's?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar die komt wel overeen qua knapheid.
Hoog bodyfat%quote:Op zondag 5 januari 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb 'm lang getrokken, maar jij hebt 'm dik gestoempt
Kan, want ze is/was wel model.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had toch ooit een eigen site met modellenfoto's?
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op modelquote:
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uitquote:
Ook modellen kunnen autist zijn ga ik vanuitquote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op model
25 jaar geleden beldequote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is meer het idee van mij ook dat internet voornamelijk zolderkamer autisten trekt en dat staat ietwat haaks op model
Dan wil ik jou graag verwijzen naar de website Chaturbate, waar een hoop mensen op internet mooi zitten te zijn !!quote:Op zondag 5 januari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha, ouwe slijmjurk!quote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uit
Bij de mannelijke Fokkers is dat volgens mij nog wel een dingetjequote:
Dat is een magere voldoendequote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Chia en CherryLips wel een 6.8 minimaal hoor
Neequote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chia zijn MCH en Catkiller dezelfde users?
Hahahaquote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan wil ik jou graag verwijzen naar de website Chaturbate, waar een hoop mensen op internet mooi zitten te zijn !!
Okay.quote:
Catkiller of MCH?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Wat is dat voor een raar figuur?
Ooit in deze SC komt die hier een keer kijken en maakt me uit voor kinderlokker.
En dat heeft die al maanden in zijn profiel staan zie ik net.
In vergelijking met jou is hij niet zo raar hoor. En hij heeft ook een beter gevoel voor humor.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Ooit in deze SC komt die hier een keer kijken en maakt me uit voor kinderlokker.
Dat zou MCH niet doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay.
Ja hoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:49 schreef Chia het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is hij niet zo raar hoor. En hij heeft ook een beter gevoel voor humor.
Omdat MCH in zijn klote grapje zei dat ik snoepautomaat monteur ben.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zei jij dan dat hij dacht dat je een kinderlokker was?
Ik zit mobiel dan valt dat beroerd opquote:Op zondag 5 januari 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt dm maat. Negeer me niet!
De meestequote:Op zondag 5 januari 2020 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet echt, meeste Fok dames die ik gemeet heb zien er prima uit
Hoger dan m'n scriptie. Ik vind het prima.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Chia en CherryLips wel een 6.8 minimaal hoor
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:19 schreef Catkiller het volgende: [..] Hij komt wel over als kinderlokker
Hij had de post zelfs onder z'n favorieten staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
En dat zit je bijna 1 jaar na dato nog steeds dwars
Dan zet je lekker een TR onder al zijn posts.quote:
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
En dat zit je bijna 1 jaar na dato nog steeds dwars
Ah, dan idd wat Kaneel zegt een TR zetten wanneer hij post en hopen dat een mod een admin inschakelt. Of forum@fok.nl een mail sturen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.
Dat is het raaarrrrre
Heb hierdoor POLcafe om zeep geholpenquote:Op zondag 5 januari 2020 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dan idd wat Kaneel zegt een TR zetten wanneer hij post en hopen dat een mod een admin inschakelt. Of forum@fok.nl een mail sturen.
Goedzo.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hierdoor POLcafe om zeep geholpen
Haha, was jij zo'n student die ze helemaal zat waren en hebben laten slagen met een 5.9 voor je scriptie?quote:Op zondag 5 januari 2020 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoger dan m'n scriptie. Ik vind het prima.
Heyyyyyyyyquote:
Nee dat is voor zijn streedcred, haters maken je famous.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die gast heeft dit in zijn ondertitel staan.
Dat is het raaarrrrre
Late reactie! Ik had zitten denken aan een wandeltocht in Ierland of Frankrijk. Ik hou van wandelen. Maar alleen kamperen is niet helemaal mijn ding. Ben niet zo van het kamperen, wel van het wandelenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een weekje south west coast path in Engeland lopen. Die staat al een tijdje op de lijst
Lekker hoor. De afgelopen weken gewoon gewerkt, maar toch het gevoel dat het vanaf morgen weer echt gaat beginnen. Het normale leven. Maar dat vind ik eigenlijk wel dikke prima.quote:
Omg, zweefteven centralquote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
https://www.wildrose-esca(...)relaxation-retreats/
Klinkt wel een beetje zweverig. Alsof je daar dingen als biodanza gaat doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:06 schreef Catkiller het volgende:
Wat in mijn ondertitel staat is hoe jij reageerde tegen mij, niet de aanleiding. Niet zo kleinzerig doen. Denk je nu serieus dat iedereen die dat ziet daar op klikt?
Genoeg pedo's die hun eigen nest bevuilen. En kinderlokker is nog niet gelijk pedo.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.
Sorry maar er zit een verjaringstermijn op klagen over zulke posts, vraag maar aan mijn modvriend @Solotovski . Het is al eeuwen geleden!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe nooit kleinzerig, je kunt niet mensen voor pedo uitmaken, ik heb zelf kinderen. Puber.
Klinkt echt heerlijkquote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
Ja, wel aardig. Heb vorige maand mijn levensstijl iets veranderd. Schrok van mezelf in de spiegel. Sindsdien al wat afgevallen, voel me meer comfortabel. Nu langzaam maar zeker iets meer beweging oppakken. oa. squatten voor mijn beenspieren zodat ik wat minder last van mijn knieën heb.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker hoor. De afgelopen weken gewoon gewerkt, maar toch het gevoel dat het vanaf morgen weer echt gaat beginnen. Het normale leven. Maar dat vind ik eigenlijk wel dikke prima.
Goede feestdagen gehad?
Ik zeg toch ook niet dat je een wit busje hebt en kinderen in je kelder opsluit? Tenminste ik had je beloofd dat niet te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Genoeg pedo's die hun eigen nest bevuilen. En kinderlokker is nog niet gelijk pedo.
Oh, lekker bezig hoor! Maar jij at toch al best gezond?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, wel aardig. Heb vorige maand mijn levensstijl iets veranderd. Schrok van mezelf in de spiegel. Sindsdien al wat afgevallen, voel me meer comfortabel. Nu langzaam maar zeker iets meer beweging oppakken. oa. squatten voor mijn beenspieren zodat ik wat minder last van mijn knieën heb. Heerlijk kunnen ontspannen en lezen en gamen. Morgen weer beginnen.
We weten allemaal hoe Chai haar database up to date blijft houden, dat kan ze niet alleen en werknemers kosten te veel geld.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je een wit busje hebt en kinderen in je kelder opsluit? Tenminste ik had je beloofd dat niet te zeggen.
Naar een acupuncturist gaan maakt je nog geen zweefteefquote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag naar een acupuncturist geweest dus dat past wel bij me
En ze hebben ook prehistorisch koken. Dus dat wil ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk.
Maar wandel graag alleen en ben graag alleen. Ik doe soms ook yoga. Dus op de goede lokatie kan ik dat allemaal alleen doen
Het staat dagelijks in je sign.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry maar er zit een verjaringstermijn op klagen over zulke posts, vraag maar aan mijn modvriend @:Solotovski . Het is al eeuwen geleden!
Gewone maaltijden wel. Al was het meestal iets te veel.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, lekker bezig hoor! Maar jij at toch al best gezond?
Wat is wel een flink stuk lopen hoor!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef STING het volgende:
Wandelen
Hopelijk volgend jaar naar Nieuw-Zeeland.
Neehee, hoe jij er op reageerde staat er in, en iedereen is te lui om verder dan dat te kijken.quote:
En zwemmen niet te vergetenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is wel een flink stuk lopen hoor!
Prehistorisch koken klinkt ook wel grappig!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ze hebben ook prehistorisch koken. Dus dat wil ik ook.
Ik vermoed dat mn contract niet verlengd gaat worden, en als dat zo is dan ga ik hierheen
Sommige mensen sparenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Prehistorisch koken klinkt ook wel grappig!
Geen inkomen dus dan maar geld uitgeven aan een vakantie?Ik zie die logica niet, maar vooral doen
Die staat op mijn lijstjequote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef STING het volgende:
Wandelen
Hopelijk volgend jaar naar Nieuw-Zeeland.
Geniet van je ban.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neehee, hoe jij er op reageerde staat er in, en iedereen is te lui om verder dan dat te kijken.
Bekend verhaal, ja. Hopelijk lukt het je om het blijvend te veranderenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewone maaltijden wel. Al was het meestal iets te veel.
In de stress van het werken waar ik nooit tijd heb voor iets, weer slecht gegeten tussendoor. Je kent het wel.
Maar het is vooral minderen.
quote:
Jij en twitje al kinderplannen?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bekend verhaal, ja. Hopelijk lukt het je om het blijvend te veranderen
Ik ookquote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je reageert wel een beetje alsof je echt iets te verbergen hebt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |