Lekker krokant bakken.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
SOP / Geen droger, was drogen in pan?
Ik en gezellig.quote:
Het viel te proberenquote:Op zondag 5 januari 2020 16:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik en gezellig.
Je kent me ondertussen toch wel.
Snap ik, heb dat zelf al maanden geleden opgegeven.quote:
Uniek sneeuwvlokje jijquote:Op zondag 5 januari 2020 17:02 schreef aeque het volgende:
En men maar zeggen dat dikkertjes altijd gezellig zijn, bewijs ik toch even mooi het tegendeel.
Goeie, die komt op mijn grafsteen.quote:
Vriend van mij die op bezoek kwam en meteen aangezien werd als een inbreker vanwege zijn huidskleurquote:Op zondag 5 januari 2020 17:15 schreef Chia het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)uw_buurtapp_verhaal/
Buurtappgenot.
Maar je bent een Limburger, hoezo heb jij buitenlandse vrienden dan?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij die op bezoek kwam en meteen aangezien werd als een inbreker vanwege zijn huidskleur
Zou echt lekker subtiel gaan lopen stoken als ik in een buurtapp zat met zulke types.quote:Buren die andere buren met hun verjaardag feliciteren waarna er standaard een ruzie ontstaat dat de app daar niet voor bedoeld is.
Ik heb mijn Kakkakoekoekonijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slapen jullie nog met knuffels?
https://www.theguardian.c(...)sleep-with-soft-toys
Andere expats.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar je bent een Limburger, hoezo heb jij buitenlandse vrienden dan?
Wijntje in de hand, toastje erbijquote:Op zondag 5 januari 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou echt lekker subtiel gaan lopen stoken als ik in een buurtapp zat met zulke types.
quote:Normaliter is onze buurt-app een grote kliek aan mensen die onnodige berichten plaatsen over dingen als afval en parkeerplekken, waarna de beheerder aangeeft dat de app hier niet voor bedoeld is en of mensen ajb alleen willen reageren als er iets aan de hand is, waarna het vaste groepje enkellikkers (ironisch gezien), hier volmondig positief op reageert met 'ja vind ik ook' en 'ja', waarna de beheerder nogmaals aangeeft dat ook dit niet de bedoeling is en vraagt of mensen nu echt even willen stoppen met reageren.
quote:Maar een paar maanden geleden werden we getrakteerd op een berichtje van een van de buurtbewoners die volledig overstuur was. Ze zag namelijk in haar straat twee kinderen lopen en een tijdje op een bankje zitten. Op zich niet gek want het is een kindrijke buurt met veel speeltuinen etc. Maar mevrouw was ervan overtuigd dat het hier ging om van die (het bericht begon nu ook over te gaan op all Caps) ZIGEUNERKINDEREN/VLUCHTELINGEN!!! (Mind you, de kinderen hebben tot nu toe alleen op straat gestaan/gezeten) Vervolgens volgt er een foto van de twee kinderen op de straat. Mevrouw begint aan een rant over hoe ze dit niet vind kunnen en dat het allemaal gespuis is. Ondertussen is er een heuze tweekampstrijd ontstaan tussen de buren die zich achter de vrouw geschaard hebben en de mensen die wel gezond verstand hebben. De beheerder was op zijn werk en was dus niet bereikbaar om de boel stil te leggen.
Uiteindelijk heeft de vrouw in een soort blinde paniek de politie gebeld. Voordat de politie uberhaupt kon komen, begon een van de normaal stille vrouwen in de groepsapp aan een ellenlang bericht. Het bleek dat het ging om de kinderen van deze vrouw, die zelf een straat verder woonden. Ze had met ze afgesproken dat ze even verderop op haar zouden wachten omdat ze door haar opgepikt zouden worden. Ze zat vast in het verkeerd dus duurde het wat langer dan verwacht. Nogmaals breekt de hel weer los, nu voornamelijk gericht tegen de mevrouw die het allemaal begon. Termen als 'rascist', 'fascist' en 'neo-nazi' vliegen haar kant op, waarna de andere groepering op hun beurt begint over 'linkse landverraders'. Uiteindelijk heeft de beheerder het gesprek definitief stopgezet door meerdere mensen uit de groep te verwijderen. Helaas, want ik heb nog niet zo vaak zo iets grappigs gelezen.
Tl;dr: mevrouw ziet kinderen aan voor zigeunerkinderen en/of vluchtelingen. Buurtapp ontploft in een tweestrijd. Kinderen blijken gewoon al jaren in de buurt te wonen.
quote:Bezorgde ouders op zoek naar een oppas voor hun kroost. Oppas moet vrouwelijk, niet te oud en autochtoon zijn maar mag bovenal maximaal 4 euro per uur kosten.
Zijn teveel letters, wordt te duurquote:Op zondag 5 januari 2020 17:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Goeie, die komt op mijn grafsteen.
'aeque, het unieke sneeuwvlokje'
De twist die je kilometers ver aan zag komen.quote:
The fuck.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst: Tienermoeder met haar zoon, daarna misschien broertje, daarna zusje, daarna vriend. En dan de reactie van die gozer.
Wat een emotionele achtbaan.
Buurtappsquote:Op zondag 5 januari 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Zou echt lekker subtiel gaan lopen stoken als ik in een buurtapp zat met zulke types.
Tindergesprekken zijn moderne kunst.quote:
Vertel, hoe heb je het gemaakt?quote:
Met pepers en groentenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tindergesprekken zijn moderne kunst.
[..]
Vertel, hoe heb je het gemaakt?
Wat een vaag antwoord.quote:
Pakjequote:Op zondag 5 januari 2020 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een vaag antwoord.
Wat voor kruiden, wat voor marinade. Pan, oven, grill etc.
Woon je in een tokkie buurt?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Buurtapps
Hier was er laatst ook wat heisa, ruzie tussen vriend en vriendin diep in de nacht. Hij was schijnbaar eruit gegooid, was gaan zuipen en eiste vervolgens dat hij zijn dochter wilde zien. Schreeuwen, schelden, op de deur trappen en uiteindelijk zelfs het raam naast de deur ingeslagen.
Ik zie het al voor me dat zo'n appgroep dan eerst gaat bakkeleien over of ze de politie moeten bellen.
Fuck dat, op het moment dat ik hoorde dat hij de deur en het raam te lijf ging had ik 112 al aan de lijn.
Ik ook niet. Wil iets nieuws, actiefs, avontuurlijks doen. Maar moet wel in mijn 1-tje kunnen. Want jaquote:Op zondag 5 januari 2020 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog steeds niet bedacht waar ik naartoe ga dit jaar.
Die Burrito’s zijn wel echt verdomd lekker 😅.quote:
Zoute tranen van weer een blauwtje lopen?quote:
Thailand schijnt goed en veilig te zijn, vraag maar aan @bitterbalquote:Op zondag 5 januari 2020 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil iets nieuws, actiefs, avontuurlijks doen. Maar moet wel in mijn 1-tje kunnen. Want ja
Misschien ga ik wel een weekje south west coast path in Engeland lopen. Die staat al een tijdje op de lijstquote:Op zondag 5 januari 2020 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil iets nieuws, actiefs, avontuurlijks doen. Maar moet wel in mijn 1-tje kunnen. Want ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |