Ja dat ja. Eigen planning makenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:55 schreef Chia het volgende:
Mozy heeft wel vaste pauzes, maar daarin worden vaak ook andere dingen gepland en dan is de pauze alweer voorbij voordat hij aan eten toe komt.
Zelf heb ik een luizenbaantje waarbij ik op bijna elk moment van de dag slap kan ouwehoeren en eten.
Al je werk in een half uur doen en de rest van de dag chillen en fokkenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:55 schreef Chia het volgende:
Mozy heeft wel vaste pauzes, maar daarin worden vaak ook andere dingen gepland en dan is de pauze alweer voorbij voordat hij aan eten toe komt.
Zelf heb ik een luizenbaantje waarbij ik op bijna elk moment van de dag slap kan ouwehoeren en eten.
Dat gaat niet en daar ben ik te collegiaal voor.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Al je werk in een half uur doen en de rest van de dag chillen en fokken
Eh brood en beleg?quote:Op zondag 5 januari 2020 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
De vraag is een beetje wat ik maak en waarmee ik die koelkast dan volzet![]()
Ik neem sowieso al een tijdje yoghurt/kwark met fruit/cruesli/muesli mee; maar dat eet ik 's morgens meestal al. Voor bij de lunch wil ik nog wat anders bedenken.
Hippe speltbol oidquote:Op zondag 5 januari 2020 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
CE is een hippe boi toch, die eten geen bammetjes.
Volgens mij is Vinniiee niet zo hip als CE.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Italiaanse bol is niet hip genoeg meer?
Laat Barb dit maar niet lezen.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:07 schreef Chia het volgende:
Het getuigt wel van weinig respect voor onze Nederlandse tradities als je weigert bammetjes met kaas mee te nemen naar je werk en op te eten.
Krijg zo laat van mijn darmen van brood. En andere dingen met gluten enzoquote:Op zondag 5 januari 2020 14:07 schreef Chia het volgende:
Het getuigt wel van weinig respect voor onze Nederlandse tradities als je weigert bammetjes met kaas mee te nemen naar je werk en op te eten.
Laatst had een van mijn oud-leerlingen een citroencake gemaakt thuis. Die kwam ze langsbrengen. Was erg smakelijkquote:Op zondag 5 januari 2020 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meisjes van zorg en welzijn komen hem wel eens eten brengen dat ze op school gebakken of gekookt hebben.
Tadaaaquote:Op zondag 5 januari 2020 14:20 schreef Elvi het volgende:
Hoe heet zo'n thermosfles voor thee met zo'n filter erin? En waar kan ik er 1 kopen?
Van Nederlandse boeren zeker.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:07 schreef Chia het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2020 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van Nederlandse boeren zeker.
Dat zag ik laatst. Lekker BBQen op de snelweg ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:42 schreef Chia het volgende:
[..]_!! die eten gewoon tussen de middag thuis warm.
De cake of zij was erg smakelijk?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst had een van mijn oud-leerlingen een citroencake gemaakt thuis. Die kwam ze langsbrengen. Was erg smakelijk
Van glas...quote:Op zondag 5 januari 2020 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tadaaa
https://www.bol.com/nl/l/(...)67411916/?rating=all
Ja ik moet thee zetten van losse kruiden dus met infuser in de beker zeg maar.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek je iets met een "infuser" of gewoon een filter voor thee?
Zoiets dan? https://www.simonlevelt.n(...)owtea-trees-eigenartquote:Op zondag 5 januari 2020 15:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik moet thee zetten van losse kruiden dus met infuser in de beker zeg maar.
Ja zoiets maar dan goedkoper?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets dan? https://www.simonlevelt.n(...)owtea-trees-eigenart
Dat is beter!quote:Op zondag 5 januari 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je geen glas waarschijnlijk.
https://www.hema.nl/koken(...)400-ml-80630540.html
Die is gisterenavond uitgezonden. Ongelooflijk, wat een drama. Maar ik blijf er ook versteld van staan hoe Nederlanders onroerend goed in het buitenland kopen.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
De beschrijving van de Ik Vertrek-aflevering ziet er veelbelovend uit wel. Kartonnen huis
Hoe krijg je het klaar inderdaad; geen bouwkeurig en dan behoorlijk opgelicht worden.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die is gisterenavond uitgezonden. Ongelooflijk, wat een drama. Maar ik blijf er ook versteld van staan hoe Nederlanders onroerend goed in het buitenland kopen.
Huuuquote:Op zondag 5 januari 2020 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Naar Gambia, even lekker naar een resort in de winter
Goh jij ook al naar Gambia?quote:Op zondag 5 januari 2020 16:13 schreef STING het volgende:
[..]
Naar Gambia, even lekker naar een resort in de winter
Misschien moet je zelf een afhaalrestaurant starten.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo Chinees halen denk ik. Jammer dat dit dorp niet zoveel te bieden heeft.
Nu heb ik ook zin in Chinees.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo Chinees halen denk ik. Jammer dat dit dorp niet zoveel te bieden heeft.
Dat zei m'n moeder gister ook alquote:Op zondag 5 januari 2020 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf een afhaalrestaurant starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |