Ik eet bijvoorbeeld gegrilde groenten (bijv. icm met couscous), wraps of soep. En 1 dag werk ik ergens met één ranzige koelkast voor 300 man en geen magnetron, dan neem ik eigenlijk standaard mueslibollen mee.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
De vraag is een beetje wat ik maak en waarmee ik die koelkast dan volzet![]()
Ik neem sowieso al een tijdje yoghurt/kwark met fruit/cruesli/muesli mee; maar dat eet ik 's morgens meestal al. Voor bij de lunch wil ik nog wat anders bedenken.
Ja je krijgt alleen je hammetje niet meer, moet zelfs gaan smeren want blijkt dat kinderen zonder eten naar school sturen zo’n dingetje is tegenwoordig.quote:
Sportschool; het boksen is maar de helft van de lessen. De rest is een of ander circuit met wat oefeningen die ik ook redelijk goed trek.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat dus! Ging er met plezier heen enzo... eerste keer in mij leventoen kwam die stomme enkel
![]()
Doe jij bij een boksschool of gewone sportschool? Ik twijfel omdat a)de boksschool verder weg is en b) ik ben bang dat het toch gaat vervelen op den duur en bij de gewone sportschool kun je ook boksen maar kun je ook zoveel anders als afwisseling zeg maar.
Ik smeer voor ik ga werken mijn boterhammen met kipfilet of gebraden gehakt en neem 3 stuks fruit mee.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet echt eens beter nadenken wat ik dit jaar als lunch mee ga nemen naar mijn werk; iedere dag ergens wat kopen dat schiet ook niet echt op. Hoe doen jullie dat?
Gewoon zeggen dat ze aan IF doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je krijgt alleen je hammetje niet meer, moet zelfs gaan smeren want blijkt dat kinderen zonder eten naar school sturen zo’n dingetje is tegenwoordig.
Ik ga eens wat dingen opzoeken en kijken hoe lang ik het vol ga houden.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik eet bijvoorbeeld gegrilde groenten (bijv. icm met couscous), wraps of soep. En 1 dag werk ik ergens met één ranzige koelkast voor 300 man en geen magnetron, dan neem ik eigenlijk standaard mueslibollen mee.
Klopt. Ik hou van die circuitjesquote:Op zondag 5 januari 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sportschool; het boksen is maar de helft van de lessen. De rest is een of ander circuit met wat oefeningen die ik ook redelijk goed trek.
wraps vind ik zo'n zielloos voedsel wat is er mis met een boterhamquote:Op zondag 5 januari 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga eens wat dingen opzoeken en kijken hoe lang ik het vol ga houden.
Zag al wat wraps met tonijnsalade/zalm die er wel goed uit zien.
Ik bied dit soms aan, maar kaneel zegt dat hij geen tijd heeft om het op te eten dus dat het niet hoeft.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn vriendin smeert mijn boterhammen de avond ervoor
Vies en saaiquote:Op zondag 5 januari 2020 13:16 schreef MCH het volgende:
[..]
wraps vind ik zo'n zielloos voedsel wat is er mis met een boterham
Ik ben echt dol op brood, vind het ook geen probleem om 3 keer op een dag een broodmaaltijd te eten.quote:
Als ik mijn ontbijt klaarmaak, maak ik ook direct mijn lunch. Die bestaat uit twee boterhammen met honing. Wij hebben wel een koelkast op het werk, maar a) die staat altijd vol en b) dan kan ik mijn lunch niet meer terugvinden.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet echt eens beter nadenken wat ik dit jaar als lunch mee ga nemen naar mijn werk; iedere dag ergens wat kopen dat schiet ook niet echt op. Hoe doen jullie dat?
In principe niets; maar het gaat me vrij snel vervelen over het algemeen.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:16 schreef MCH het volgende:
[..]
wraps vind ik zo'n zielloos voedsel wat is er mis met een boterham
Ik vind brood wel lekker, maar niet van die slappe snedes. Maar niet zo lekker dat ik zelf brood ga bakken of speciaal naar een goede bakker ga voor lekkerder brood.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op brood, vind het ook geen probleem om 3 keer op een dag een broodmaaltijd te eten.
Denk dat kaneel een bedrijfskantine heeft.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bied dit soms aan, maar kaneel zegt dat hij geen tijd heeft om het op te eten dus dat het niet hoeft.
Zoiets hier ookquote:Op zondag 5 januari 2020 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou van die circuitjes![]()
meestal bestonden de lessen uit warming up- techniek/sparren- circuitjes- cooling down.
Zo leuk
Of de juffrouwen hem verwennen met allerlei dingen die ze van thuis meenemen.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat kaneel een bedrijfskantine heeft.
De meisjes van zorg en welzijn komen hem wel eens eten brengen dat ze op school gebakken of gekookt hebben.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of de juffrouwen hem verwennen met allerlei dingen die ze van thuis meenemen.
Of hij werkt echt zo hard dat hij zich overdag min of meer uithongert.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat kaneel een bedrijfskantine heeft.
Sowiesoquote:Op zondag 5 januari 2020 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets hier ook
Maar zou het dan weer een kans gaan geven als ik jou was.
Iedere dag ergens wat kopenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hij wil niet in de klas eten omdat de leerlingen dat ook niet mogen, en pauzes van de verschillende klassen zijn niet allemaal op hetzelfde tijdstip dus regelmatig heeft hij gewoon geen middagpauze.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Of hij werkt echt zo hard dat hij zich overdag min of meer uithongert.
Keiharde wereld.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil niet in de klas eten omdat de leerlingen dat ook niet mogen, en pauzes van de verschillende klassen zijn niet allemaal op hetzelfde tijdstip dus regelmatig heeft hij gewoon geen middagpauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |