Moest vanochtend overslaan, knie vol vocht. Verdomme.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:55 schreef Chia het volgende:
Ik ga ook spierpijn krijgen van heel veel lunges en airsquats. En push-ups en sit-ups, maar daar ga ik niet kreupel van lopen.
Mijn vriendin smeert mijn boterhammen de avond ervoorquote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet echt eens beter nadenken wat ik dit jaar als lunch mee ga nemen naar mijn werk; iedere dag ergens wat kopen dat schiet ook niet echt op. Hoe doen jullie dat?
wat ik doe? Gewoon iedere dag ergens wat kopen.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet echt eens beter nadenken wat ik dit jaar als lunch mee ga nemen naar mijn werk; iedere dag ergens wat kopen dat schiet ook niet echt op. Hoe doen jullie dat?
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn vriendin smeert mijn boterhammen de avond ervoor
Deed ie van mij ook tot de kinderen er waren.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn vriendin smeert mijn boterhammen de avond ervoor
Ok, dan neem ik geen kinderenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deed ie van mij ook tot de kinderen er waren.
Ik lunch thuis.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben dit jaar van plan even wat meer te gaan sparen; daar ligt wel een logische besparing. Goede kop koffie en een broodje en ik ben alweer 10 euro verder.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat ik doe? Gewoon iedere dag ergens wat kopen.
Op zondag lunches maken/de avond van tevoren. Of kliekje van het avondeten meenemen.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb op mn werk een koelkast die ik op maandag volzet.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit was gewoon een lesje. Maar had niet meer gesport sinds ik mijn enkelband heb ingescheurd in februari dus moet weer even inkomenquote:
Die kerel bij de frituur die je naam kent rekent op je!quote:Op zondag 5 januari 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Niet over eten beginnen want ik heb niks in huis.
Herkenbaar probleem. Probeer vaker groot avondeten te koken en de restjes mee te nemen als lunch. Vandaag vergeten dusquote:Op zondag 5 januari 2020 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jij hebt gewoon nog een berg rommel aan goedkoop zoet en zout vreten liggen liegbeestquote:Op zondag 5 januari 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Niet over eten beginnen want ik heb niks in huis.
Ja doe ik ook weleens, dan maak ik extra voor de volgende middag maar vreet ik alsnog alles meteen op. /fatty4lifequote:Op zondag 5 januari 2020 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Probeer vaker groot avondeten te koken en de restjes mee te nemen als lunch. Vandaag vergeten dus
quote:Op zondag 5 januari 2020 13:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Op zondag lunches maken/de avond van tevoren. Of kliekje van het avondeten meenemen.Slaag er ook niet altijd in, dan neem ik mueslibollen uit de vriezer mee.
De vraag is een beetje wat ik maak en waarmee ik die koelkast dan volzetquote:Op zondag 5 januari 2020 13:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb op mn werk een koelkast die ik op maandag volzet.
Helaas nietquote:
Nee echt niksquote:Op zondag 5 januari 2020 13:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon nog een berg rommel aan goedkoop zoet en zout vreten liggen liegbeest
Boksenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit was gewoon een lesje. Maar had niet meer gesport sinds ik mijn enkelband heb ingescheurd in februari dus moet weer even inkomen. En veel been oefeningen dus daar meeste last nu
![]()
Ze hebben nu een tijdelijke actie voor 10 dagen gratis, maar ben al sinds mijn verhuizing aan het twijfelen tussen radboud sportcentrum of de lokale boksschool. Vorig jaar een cursus boksen gedaan die ik niet kon afmaken want enkel, maar 1e sport in mijn leven dat ik echt echt leuk vond....
Dus nu die tien dagen op proef om te kijken of radboud iets is
Ja dat dus! Ging er met plezier heen enzo... eerste keer in mij levenquote:Op zondag 5 januari 2020 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boksendoe ik ook en dat is ook ongeveer het enige dat ik leuk genoeg vind om vol te houden.
Rustig opbouwen dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |